اسرار و ترفندهای آرایش صورت باریک

زیبایی چهره و اهمیت آن برای تمامی افراد موضوعی غیرقابل انکار محسوب می‌شود. آرایش صورت نه تنها سبب زیبایی بیشتر افراد خواهد شد، بلکه با تکنیک و ترفندهای خاص می‌توان به هدف مطلوب دست یافت. افرادی که صورت لاغر و باریک دارند، می‌توانند با انجام چند تکنیک ساده صورت خود را پرتر نشان دهند و افراد با صورت‌ها پر با میکاپی بی‌نظیر به صورتی لاغرتر دست خواهند یافت. آرایش صورت باریک موضوعی است که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم و با آموزش چندین ترفند و نکات مرتبط با آن زیبایی را برای افراد با صورت لاغر و باریک به ارمغان بیاوریم. آموزش صحیح در کنار تمرین می‌تواند شما را در چنین حرفه‌ای خبره و باتجربه سازد. با ما همراه شوید.

1-تکنیک اول: کانتورینگ صحیح صورت

کانتورینگ صحیح صورت

یکی از راحت‌ترین تکنیک‌ها برای زیباتر کردن آرایش صورت باریک استفاده از سایه‌های برنزه روی نواحی مخلف همانند پیشانی، خط فک و شقیقه‌ها خواهد بود. به طور کلی در صورت‌های باریک و لاغر باید تلاش کنیم که صورت را کمی پهن‌تر نشان دهیم یا از طول و درازای صورت بکاهیم و به نوعی بیننده را فریب دهیم. کانتورینگ صورت مخصوصا کشیدن یک خط از زیر استخوان گونه به سمت دهان می‌تواند صورت را کمی پهن‌تر نشان دهد. پس از کانتورینگ با استفاده از یک براش به ترکیب رنگ‌ها بپردازید و جادوی این تکنیک را مشاهده کنید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

برای صورت‌های لاغر بهتر است از کانتورینگ بینی و گونه‌ها پرهیز کرد، چرا که این کار سبب کوچک‌تر دیده شدن چهره خواهد شد. البته این موضوع برای افرادی که تمایل به کوچک کردن بینی با گریم دارند، قابل اغماض است. در روش آموزش آسان کوچک کردن بینی با آرایش باید خاطر نشان ساخت که استفاده از رنگ‌های تیره با خطوط صاف روی بینی و محو کردن آن‌ها سبب ایجاد ظاهری بی‌نظیر خواهد شد.‌

کانتورینگ فک و پیشانی در صورت باریک و لاغر به شدت هم است. البته که این کار باید اصولی و با تمرین زیاد انجام شود که هدف نهایی مورد رضایت قرار گیرد. آموزش باریک کردن خط فک با آرایش از مواردی است که در صورت انجام درست به میزان چشمگیری به زیبایی میکاپ خواهد افزود.

2-تکنیک دوم: استفاده از مژه‌های بلند و پهن

استفاده از مژه‌های بلند و پهن

در صورت تمایل برای آرایش صورت کشیده و لاغر بهتر است سراغ مژه‌های بلندتر و پرپشت‌تر بروید. این ترفند باعث می‌شود صورت کمی بزرگ‌تر و پهن‌تر از حد معمول نشان داده شود. به طور کلی با برجسته‌تر نشان دادن چشمان در چنین میکاپی می‌توان به یک آرایش مناسب صورت کشیده دست یافت. استفاده از مژه مصنوعی پرپشت یا ریمل بلند کننده راه حل خوبی برای تکمیل این تکنیک به نظر می‌رسد.

3-تکنیک سوم: اجتناب از سایه‌های تیره

اجتناب از سایه‌های تیره

سایه چشم ظاهر زیبایی به یک آرایش می‌بخشد، ولی انتخاب رنگ‌های مناسب برای هر صورت را نباید به دست فراموشی سپرد. برای آرایش صورت باریک استفاده از سایه‌های تیره به هیچ عنوان توصیه نمی‌‌شود و به همین ترتیب باید آرایش اسموکی را کنار گذاشت. استفاه از سایه‌های روشن و پاستیلی در آرایش صورت کشیده و گندمی پیشنهادی است که از انتخاب آن هیچوقت پشیمان نخواهید شد.

لیست قیمت انواع لوازم آرایش اورجینال و برند

 

4-تکنیک چهارم: خط چشم بالدار

خط چشم بالدار

خط چشم که یکی از زیباترین مراحل آرایش برای هر مدل چهره‌ای به شمار می‌رود، در آرایش صورت باریک نیز کاربردی خواهد بود. در صورت‌های باریک باید با ایجاد تعادل و پهن نشان دادن چهره زیبایی را به ارمغان بیاوریم. ب همین ترتیب استفاده از خط چشم مدل بالدار یا گربه‌ای نتیجه بهتری را در اختیار خواهد گذاشت و صورت را در قسمت عرض کمی کشیده نشان خواهد داد. در آرایش صورت لاغر و استخوانی باید به ترکیب خط چشم بالداری که به سمت بیرون کشیده می‌شود و سایه‌های روشن اندیشید.

کشیده شدن چشم‌ها به وسیله خط چشم به سمت بالا می‌تواند توهمی را در بیننده ایجاد کند که طول اضافی صورت از بین رفته است. این تکنیک به داشتن میکاپی جذاب و خاص برای صورت باریک کمک شایانی خواهد کرد.

5-تکنیک پنجم: ابروهای قوسی زاویه‌دار

ابروهای قوسی زاویه‌دار

به راحتی می‌توان ادعا کرد که تمامی اجزای صورت باریک برای یک آرایش کامل و زیبا باید با هم همخوانی و هماهنگی داشته باشند. برداشتن ابروها به شکل قوسی و زادیه‌دار یکی از مهم‌ترین تکنیک های آرایش صورت لاغر به شمار می‌رود که کمک زیادی به پهن نشان دادن چهره خواهد کرد. زیبایی ابرو مکمل خوبی برای آشکار کردن زیبایی چشم‌ها محسوب می‌شود. به طور کلی هرچه ابرو کشیده‌تر باشد و وسعت بیشتری را در عرض صورت دربرگیرد، سبب بزرگ و پهن نشان دادن صورت می‌شود.

مطالب کاربردی :  جذاب‌ترین مدل آرایش بهاری برای خاص‌پسندان

 

6-تکنیک ششم: رژگونه

رژگونه

بر خلاف تصور عموم با آگاهی از تکنیک و ترفندهای لازم آرایش صورت باریک چندان چالش برانگیز نخواهد بود. تنها کافی است پایه مناسب را برای رنگ پوست انتخاب کرد. استفاده از کرم پودرهای روشن و خیلی تیره در هیچ سبک آرایشی توصیه نمی‌شود، بلکه باید مناسب‌ترین رنگ را برای پوست خود انتخاب کنید.

برای نمایش صورت با رنگ‌ها بدون شک استفاده از رژگونه بهترین گزینه خواهد بود. پس از انتخاب رنگ پایه صورت باید رژگونه را به شکلی متفاوت روی پوست خود بکشید. استفاده از رژگونه روی استخوان فک برای افراد با صورت لاغر و باریک پیشنهاد نمی‌شود. باید با پخش کردن رژگونه روی سطح گونه فضای بیشتری را ایجاد کرد و صورت را کمی پهن‌تر نشان داد. کشیدن رژگونه به سمت گوش می‌تواند صورت را از حالت لاغر بودن خارج سازد.‌لازم به ذکر است استفاده از رژگونه‌های شاینی و درخشان یکی از ترفندهای مهم آرایش صورت باریک و لاغر خواهد بود.

7-تکنیک هفتم: استفاده از هایلایتر

هایلایتر

استفاده از هایتلایتر براش درخشش بیشتر نواحی مختلف صورت یکی از مهم‌ترین ترفندهای میکاپ صورت کشیده اینستا به شمار می‌رود. پیشانی، زیر ابروها و گونه از جمله اجزای صورت است که باید با هایلاتر درخشش بیشتری داشته باشد. استفاده از هایلایتر که در دختران جوان به شدت محبوب است، برای کاهش سن افراد پیشنهاد می‌شود.

استفاده از لوازم آرایشی اصل و اورجینال نیز که کیفیت مطلوبی داشته باشد برای ماندگاری و جلوه هرچه بهتر میکاپ در صورت‌های لاغر و پهن گزینه مهمی به شمار می‌رود. تهیه این لوازم از مراکز معتبر و مورد اعتماد راه حل خوبی برای تهیه مواد غیر تقلبی خواهند بود.

کلام آخر

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های امروزه برای تمامی افراد در هر سن و از هر جنسیتی زیبایی است. میل به پذیرفته شدن و مطلوب بودن برای تمامی افراد حسی غیر قابل انکار خواهد بود. آگاهی از نحوه آرایش صورت با هر شکل و زاویه‌ای می‌تواند به داشتن چهره‌ای جذاب‌تر کمک کند.‌صورت‌های لاغر نیز با توجه به ویژگی‌های خود باید نکات و ترفندهای لازم را در خصوص آرایش صورت باریک به کار گیرند. عملکرد و بازخورد میکاپ هرفرد نه تنها در گرو شناخت مراحل مواد لازم است، بلکه باید با کمی تمرین و ممارست به درجه عالی برسد.

مطالب پربازدید :  آموزش 10 مدل آرایش عکاسی بی‌نظیر

 

کانتورینگ که خدمت ویژه هنر آرایش کردن در سال‌های اخیر محسوب می‌شود با معجزه‌های شگفت‌انگیز خود به کمک هر مبتدی و آماتوری آمده است. کشیدن چندین خطوط تیره و روشن که متناسب با ترکیب و زاویه بندی چهره افراد باشد، زمینه مناسبی را برای داشتن چهره‌ای جذاب فراهم می‌کند. در این بین محو کرن این خطوط نیز به کمک براش‌های موجود در بازار می‌تواند جادویی در میکاپ محسوب شود.

 

منبع : byrdie

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *