مدل مانتو دانشجویی جلو بسته

اگر دانشجو هستید، داشتن استایل زیبا و مناسب از دغدغه‌های شما است. امروز با معرفی 25 مدل مانتو دانشجویی جلو بسته به شما در انتخاب مناسب‌ترین استایل برای حضور در دانشگاه کمک می‌کنیم.

لباسی که بر تن دارید بخشی از شخصیت شما را نشان می‌دهد، همچنین دانشگاه محیطی آموزشی است که حضور در آن مستلزم رعایت کردن نکاتی خواهد‌بود. به‌همین‌دلیل صحیح لباس پوشیدن از مهم‌ترین اصولی است که برای حضور در دانشگاه باید به آن توجه کرد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

مدل مانتو جلو بسته راسته

مانتو راسته ساده بلند

در این مدل مانتو، پارچه به ساده‌ترین شکل ممکن دوخته می‌شود و در قسمت یقه دو تا چهار دکمه برای بستن یقه و راحتی در هنگام پوشش می‌دوزند. با وجود اینکه این لباس بسیار ساده است، همواره از شیک‌ترین مانتو‌ها برای تکمیل کردن استایل دانشجویان به‌شمار می‌رود. در مدل مانتو جلو بسته راسته آستین‌ها بدون طرح خاصی برش می‌خورند و به لباس دوخته می‌شوند.

مدل مانتو جلو بسته راسته کوتاه

مانتو راسته ساده کوتاه

مدل مانتو دانشجویی جلو بسته کوتاه مانند مانتوی مدل قبل است که در بالا به توضیح آن پرداختیم. مدل کوتاه این لباس برای افرادی که قد نسبتا کوتاهی دارند، بسیار مناسب است که با شلوار اسکینی قد شما را بلند‌تر نشان می‌دهد.

مانتو کوتاه چین‌دار در قسمت سینه

مانتو کوتاه جلو بسته

این مدل مانتو در قسمت سینه برش دارد و قسمت بالایی مانتو از پایین آن توسط برش جدا می‌شود. پارچه قسمت پایین برای اتصال در قسمت سینه چین ریزی می‌خورد که زیبایی مانتو را بیشتر می‌کند. با ترکیب دو رنگ پارچه که تناسب خوبی با هم دارند، می‌توان از سادگی کار کم کرد.

مانتو آستین خفاشی

مانتو خفاشی جلو بسته

مانتو خفاشی اکثرا جلو بسته است و گاهی برای خلاقیت بیشتر در قسمت جلویی مانتو دکمه برای بستن آن قرار می‌گیرد. آستین این مانتو بدون هیچ برش یا دوختی به بدنه اصلی مانتو متصل است. در‌واقع با ایجاد حلال در پارچه به سمت آستین که بروید، دور مچ دست مقدار پارچه ماهرانه کم می‌شود و به اندازه‌ای که دست از آن خارج شود، دوخته می‌شود. مانتو خفاشی از مانتو‌های محبوبی است که همیشه با استقبال ‌خانم‌ها مواجه بوده است.

مانتو کتی جلو بسته

مانتو کتی جلو بسته مناسب برای دانشگاه

مانتو کتی، پوششی بسیار جذاب که سنین 18 الی 40 سال به آن علاقه فراوانی دارند. مانتو کتی انواع متفاوتی دارد که برخی از آن‌ها با دو یا سه دکمه و گاهی با یک کمربند بسته می‌شوند و استایل رسمی و شیکی را برای شما خلق می‌کند.

مدل مانتو دانشجویی جدید کمر چین

مانتو کمر چین جلو بسته مناسب برای دانشگاه

مانتو کمر چین، مانتویی عروسکی است که در قسمت کمر به وسیله کش چین می‌خورد و قسمت پایین آن چین‌دار می‌ایستد. این مانتو، مانتویی بسیار دخترانه است و مناسب افرادی که علاقه به استایل‌های دخترانه دارند، است. گاهی برای زیباتر شدن مانتو چین دار روی قسمت کمر آن کمربند قرار می‌گیرد که با بستن آن به شکل پاپیون بسیار زیبا می‌شود.

مدل مانتو دانشجویی جلو بسته پیراهنی

مانتو پیراهنی ساده جلو بسته

این مانتو به شکل پیراهن است که مدل ساده آن برای دانشگاه بسیار زیبا خواهد‎بود. جلوی آن کاملا بسته است و در قسمت کمر چین می‌خورد. گاهی برای تنوع در قسمت بالای چین چند دکمه قرار می‌گیرد. آستین آن گاهی ساده و گاهی پفی است. قسمت دامن آن کلوش یا چین‌دار بوده که ‌می‌تواند سه برش در آن ایجاد شود.

مانتو دانشجویی فون

مانتو فون

فون در اصطلاح خیاطی یعنی لباس در قسمت دامن کمی گشاد‌تر می‌شود و دیگر حالت راسته ندارد. بسیار از مانتو‌هایی که تحت عنوان مانتو دانشجویی در بازار عرضه می‌شود، مانتو فون هستند که توسط دکمه یا کمربند یا هر دو بسته می‌شود.

مانتو دانشجویی کلوش

مانتو دانشجویی کلوش جلو بسته مناسب دانشگاه

دامن مانتو کلوش نسبت به مانتو فون گشاد‌‌تر است و باعث ایجاد چین‌های ملایمی می‌شود که مناسب افرادی با باسن نسبتا بزرگ است. این مانتو معمولا با پارچه‌های نرم دوخته می‌شود تا روی تن درست بنشیند. غالبا جلوی مانتوی کلوش با دکمه بسته می‌شود؛ اما گاهی مانند پیراهن جلو بسته است و یک کمربند به عنوان تزیین روی آن قرار می‌گیرد.

مدل مانتو سارافونی با شومیز برای دانشگاه

مدل مانتو سارافونی با شومیز مناسب دانشگاه

مانتو سارافونی که از دو بخش سارافون جلو بسته و شومیز تشکیل می‌شود. این مدل مانتو دانشجویی جدید و شیک برای ایجاد استایل منحصربه‌فرد و جذاب کاملا مناسب خواهد بود.

قیمت انواع مانتو زنانه شیک و لاکچری تابستانه ترند

 

مدل مانتو اداری

مانتو اداری مناسب دانشگاه

مانتو اداری بسیار مرتب و پوشیده محسوب می‌شود که مناسب محل کار و دانشگاه است و غالبا با شلوار ست آن پوشیده می‌شود. مانتو اداری، شما را از سردرگمی هر بار برای انتخاب لباس نجات می‌دهد.

مانتو جلو بسته با آستین پفی

مانتو جلو بسته با آستین پفی مناسب دانشگاه

آستین پفی ایده بسیار کاربردی برای جلوگیری از ساده جلوه دادن مانتو است که از سرشانه پف آن با چند چین ریز شروع می‌شود و تا مچ ادامه دارد و دور مچ با کش یا دکمه یا پاپیون جمع می‌شود.

مانتو جلو بسته آستین سه‌ربع

مانتو جلو بسته با آستین سه ربع مناسب دانشگاه

برای اینکه انواع مدل مانتوهای دانشجویی جدید را بشناسید، باید به همه قسمت‌های آن اعم از آستین‌ها توجه کنید، چرا‌که همین جزییات باعث تغییر مدل آن‌ها می‌شود. آستین سه‌ربع سه چهارم از دست شما را می‌پوشاند و مناسب ترم بهار و تابستان است که هوا گرم‌تر می‌شود و علاقه دارید تا لباس کم‌تری بپوشید.

مانتو پانچ

مانتو پانچ جلو بسته مناسب دانشگاه

پانچ شباهت زیادی به مانتو خفاشی دارد، خیلی از شنل‌ها نیز به سبک پانچ دوخته می‌شوند و جلوه بسیاری زیبایی دارند. پانچ‌ها با انواع پارچه مناسب همه فصول دوخته می‌شود.

مدل مانتو دانشجویی جلو بسته با کمربند

مانتو جلو بسته با کمربند مناسب دانشگاه

در مدل مانتو جلو بسته با کمربند کاملا دو قسمت جلویی آن روی هم قرار می‌گیرند و توسط کمربند بسته می‌شوند. یقه انگلیسی را غالبا برای این مدل مانتو در نظر می‌گیرند.

مطالب کاربردی:  25 استایل با مدل مانتو کتی زنانه لاکچری

 

مدل مانتو دانشجویی جلو بسته عبایی

مانتو عبایی جلو بسته مناسب دانشگاه

مانتو عبایی با ظاهری کاملا پوشیده مناسب افراد محجبه است که از مدل‌های متنوع آن برای حضور در دانشگاه می‌توانند استفاده کنند. مانتوهای عبایی بلند و پوشیده هستند و متناسب با فصل انواع آن را با پارچه مناسب می‌توانید تهیه کنید.

مانتو سارافونی با کت کوتاه

مانتو سارافونی با کت کوتاه

سارافون جلو بسته راسته یا کلوش که توسط کت کوتاه بسیار شیک و اسپرت است.گاهی این کت‌های چرمی انتخاب مناسبی برای این ترکیب با سارافون هستند که آن را به مدل مانتو جلو بسته اسپرت دانشجویی تبدیل می‌کند.

مانتو مدل جلیقه با شومیز

مانتو جلیقه‌ای با شومیز

مانتو بدون آستین به همراه دکمه برای بستن جلوی آن که با شومیز استایل شیکی را به وجود می آورد. شومیزی که رنگ سفید داشته باشد در این استایل باعث جلوه زیبای لباس می‌شود.

مدل مانتو دانشجویی جلو بسته با آستین کیمونو

مانتو آستین کیمونو

آستین کیمونو از جمله آستین‌هایی است که در تنوع مانتو کمک فراوانی می‌کند. این مانتو از مدل مانتو شلوار دانشجویی جدید است که شلوار مانتو با هم ست هستند و غالبا از پارچه‌های کرپ دوخته می‌شوند و بسیاری از دانشجویان به آن علاقه دارند.

مدل مانتو دانشجویی جلو بسته بلند طرح شومیزی

مانتو شومیزی بلند

به تازگی شومیز‌های بلند که به ‌عنوان مانتو در بازار دیده می‌شود، پوشش بسیار مناسبی دارند و توسط دکمه‌هایی که روی مانتو دوخته شده است، بسته می‌شوند. مدل طرح شومیزی مانتویی بسیار ساده و کاربردی، مناسب افرادی است که طرفدار سبک‌های ساده و مرتب هستند.

مطالب مرتبط:  20 مدل کفش کژوال زنانه شیک برای سال 1402

 

مدل مانتو جلو بسته دانشجویی جیب دار

مانتو جلو بسته جیب‌دار

مانتوهای جلو بسته جیب‌دار از استایل‌های همیشگی دانشجویان بوده است. جیب‌های مانتو به شکل‌های متفاوتی روی مانتو دوخته می‌شود که ظاهر شما را زیبا و دانشجویی می‌کند.

مانتو جلو بسته یقه انگلیسی با شومیز

مانتو جلو بسته یقه انگلیسی با شومیز

مانتو یقه انگلیسی از مانتوهای بسیار پرکاربردی به‌شمار می‌رود که برای همه محیط‌ها مناسب است. یقه انگلیسی می‌تواند باز و بلند باشد و شومیز سفید که از زیر مانتو مشخص باشد، را زیر مانتو بپوشید تا یقه انگلیسی به زیبایی خود را نشان دهد. در ضمن پوشیدن شومیز مناسب باعث می‌شود پوشش شما برای محیط دانشگاه کامل و بی‌عیب باشد. این استایل از مدل مانتو های دانشجویی جدید است.

مدل مانتو دانشجویی جلو بسته دکمه دار

مانتو جلو بسته دکمه‌دار

مانتو جلو بسته ساده توسط دکمه‌هایی که روی آن دوخته شده است، بسته شود و ظاهر شیک و تمیزی برای شما می‌سازد. مانتو دکمه‌دار در دانشگاه خیال شما را زمانی که از قسمت حراست عبور می‌کنید، راحت میکند و بدون نگرانی در محوطه دانشگاه می‌توانید عبور و مرور کنید.

مدل مانتو دانشجویی جلو بسته خمره‌ای

مانتو خمره‌ای جلو بسته

مانتو خمره‌ای یکی از مانتوهای پوشیده به شمار می‌رود که اکثرا جلو بسته عرضه می‌شود و مناسب افراد قد بلند است. سبکی و خنکی مانتو خمره‌ای باعث شده است که به یکی از مانتوهای پرطرف‌دار فصل بهار و تابستان تبدیل شود.

مدل مانتو دانشجویی جلو بسته جین

مانتو لی جلو بسته مناسب دانشگاه

از مانتو‌های بسیار اسپرت و زیبا که همیشه مد بوده است و محبوبیت بسیاری در بین دختران دارد، مانتو لی است. مانتو لی با ضخامت‌های متفاوت برای همه فصل‌ها کاربرد دارد و بسیار شیک و مناسب محسوب می شود.

مطالب پربازدید:  45 مدل مانتو جلو باز شیک و لاکچری ترند 1402

 

بهترین مدل مانتو دانشجویی جلو بسته را داشته باشید

هنگام خرید از سایت لباس زنانه با توجه به نکاتی که در این مقاله گفتیم و شناختی که از ظاهر خود دارید، قطعا آسان‌تر به استایلی که مدنظر دارید، دست پیدا می‌کنید. با توجه به فصلی که قرار است برای آن مانتو تهیه کنید، حتما به جزییات پارچه و مانتو توجه کنید. امیدواریم معرفی مدل‌های مانتو جلو بسته دانشجویی به شما در انتخاب لباس برای دانشگاه کمک کرده ‌باشد.

 

منبع : pinterest

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *