مقایسه مهران مدیری و برد و

مهران مدیری همواره با استایل شخصی خود مورد توجه بسیاری از افراد بوده است. همه ما مهران مدیری و برد پیت را می‌شناسیم. مهران مدیری فردی موفق در زمینه کارگردانی و بازیگری است. برد پیت هم یک بازیگر و تهیه کننده حرفه‌ای در سطح بین المللی می‌باشد. در این مطلب قصد داریم تا استایل مهران مدیری و برد پیت را به عنوان دو سلبریتی محبوب ایرانی و خارجی مقایسه کنیم. 

مهران مدیری

مهران مدیری همواره با یک سری لباس‌های خاص در انظار عمومی ظاهر می‌شود. او که در دهه 40 متولد شده است حتی قبل از اینکه در دانشگاه تئاتر بخواند، هم ثابت کرد که یک هنرمند مستعد در این زمینه است و در چندین نمایش ایفای نقش کرد. او تحصیلات خود را نیمه‌کاره رها کرد و به جنگ رفت. اما بعد از جنگ و در دهه 70 دوباره به عرصه تئاتر بازگشت و توانست موفقیت زیادی در آن کسب کند و با بزرگان این عرصه فعالیت داشته باشد. 

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

استایل مهران مدیری

در دهه 70 استایل مهران مدیری بر طبق ترندهای روز بود. او معمولا از کاپشن بادی چرم، کاپشن لی مردانه، کت و شلوار، پیراهن مردانه و شلوار جین استفاده می‌کرد. 

شهرت مهران مدیری با مجموعه طنز نوروز 72 آغاز شد. قبل از این کار مهران مدیری تنها در یک مجموعه طنز بازی کرده بود، اما با این سریال ثابت کرد بازیگری موفق در این زمینه است و بعد از آن در چندین مجموعه طنز بازیگری و کارگردانی کرد. 

او مجموعه ساعت خوش را ساخت و با این مجموعه نوع طنز جدیدی را وارد صداوسیما کرد. او در سال 88 مجموعه طنز مرد دوهزار چهره را درست کرد و بعد از آن قهوه تلخ را برای شبکه نمایش خانگی ساخت. بعد از آن مهران مدیری به ساخت مجموعه هایی از قبیل ویلای من، در حاشیه و… پرداخت. مهران مدیری در سال 95 ساخت برنامه دورهمی را شروع کرد، که گفته می‌شود از پرطرفدارترین برنامه‌های تلویزیونی شده‌است. 

استایل کژوال مهران مدیری

اما در کنار این فعالیت آقای مدیری دستی در موسیقی هم دارد و توانسته است طرفداران زیادی در این زمینه جمع کند. 

استایل مهران مدیری

می‌توان گفت مهران مدیری از گذشته تا امروز از یک سبک مشخص پیروی می‌کند و دارای استایل شخصی است. او هیچ چیز منحصربه‌فردی در استایل خود ندارد، اما معمولا یک سری آیتم‌های همیشگی در استایلش دیده می‌شود. می‌توان گفت سبک مدیری اسمارت کژوال است. یعنی راحت می‌پوشد، اما هوشمندانه عمل می‌کند. البته گاهی هم رسمی و کلاسیک می‌پوشد. استایل اسمارت کژوال مهران مدیری معمولا از پیراهن مردانه با تیشرت و شلوار کتان یا جین به همراه کفش مردانه چرم تشکیل می‌شود. او از هر رنگی برای پیراهن مردانه خود استفاده کرده است حتی نارنجی یا قرمز! اما به‌طور کلی رنگ‌های رسمی و خنثی بیشتر در استایل آقای مدیری کاربرد دارند. 

استایل زمستانی مهران مدیری

کاپشن مورد علاقه مهران مدیری در زمستان کاپشن بادی، کت تک مردانه چرم و بامبر است که عمدتا به همراه شلوار مردانه کتان استفاده می‌شود. 

استایل رسمی مهران مدیری

استایل رسمی مهران مدیری

او در مراسم‌های رسمی معمولا از کت و شلوار به همراه پیراهن مردانه استفاده می‌کند. استایل رسمی آقای مدیری با یک کفش رسمی مردانه هم به پایان می‌رسد. قد شلوار آقای مدیری معمولا کمی بلند است و کاملا روی کفش را می‌پوشاند و این ویژگی به امضای او در استایلش تبدیل شده است.

اکسسوری در استایل مهران مدیری

اکسسوری در استایل مهران مدیری

مهران مدیری از اکسسوری‌های در استایل خود استفاده می‌کند. او از عینک طبی در مکان‌های در بسته و معمولا از عینک آفتابی مردانه در مکان‌های باز استفاده می‌شود. همچنین ساعت از اکسسوری های جدانشدنی استایل مهران مدیری است. انواع ساعت بند فلزی، بند چرمی و حتی اپل واچ  که در برنامه دورهمی استفاده کرده است، را می‌توان در استایل مدیری مشاهده کرد. 

مطالب مهم:  خوش‌تیپ‌ترین بازیگران مرد ایرانی چه کسانی هستند؟

برد پیت

انواع مدل ریش برد پیت

برد پیت brad pitt بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی متولد 1963 است. او جوایز زیادی از قبیل گلدن گلاب، بفتا و اسکار را کسب کرده است. برد بیت با بازی در فیلم تلما و لوییز در سال 1991 توانست شهرت جهانی به‌دست آورد. آقای پیت در فیلم‌های بسیاری مانند تروآ، آقا و خانم اسمیت، رکود بزرگ، مورد عجیب بنجامین باتن و… نقش آفرینی کرده است. او برای فیلم روزی روزگاری در هالیوود برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. او مدت‌ها است که به عنوان جذاب‌ترین مرد جهان شناخته می‌شود. برد پیت در مدل مو مردانه و مدل ریش همواره تنوع ایجاد می‌کند، همانطور که از عکس ها می‌بینیم این بازیگر در دهه های مختلف فعالیتش چهره‌های بسیار متفاوتی را امتحان کرده است. 

استایل برد پیت

استایل اسمارت کژوال استایل برد پیت

معمولا برد پیت از استایلی راحت اما هوشمندانه استفاده می‌کند. می‌توان گفت او معمولا از سبک اسمارت کژوال بهره می‌برد. جز در سال 2022 که برد پیت را در نمایش فیلم‌هایش با استایلی به شدت عجیب و غریب دیدیم. در باقی موارد برد، از ظاهری با رنگ‌های خنثی و معمولا رنگ‌هایی در یک تناژ استفاده کرده است. از جمله مواردی که در استایل این این بازیگر به چشم می‌آید، وجود لباس‌های ساده و بدون طرح است. 

مطالب مهم:  چهره بازیگران و افراد مشهور را در جوانی با حالا مقایسه کنید

استایل رسمی برد پیت 

استایل رسمی برد پیت 

او معمولا برای مراسم رسمی از کت و شلوار رسمی همراه با پیراهن مردانه، پاپیون و کفش چرم استفاده می‌کرد و در بسیاری از موارد تاکسیدو می‌پوشید. 

استایل زمستانی برد پیت

او در بسیاری از موارد کاپشن چرم، پالتوی مردانه بلند، سویشرت و… در استایل زمستانی خود استفاده می‌کند. 

اکسسوری در استایل برد پیت

معمولا عینک های رنگی یا مشکی، گردنبند استیل جز اکسسوری‌های جدانشدنی این بازیگر هستند. البته او از ساعت، دستبندهای فلزی و پاپیون هم بسیار زیاد استفاده می‌کند. 

برد پیت در سال 2022 استایل خود را تغییر داد!

برد پیت در اکران فیلم جدیدش به‌طور کلی استایل خود را تغییر داد. دیگر خبری از پیراهن مردانه و تاکسیدو نبود! این بازیگر برای اولین بار جرأت پوشیدن رنگ و دامن را پیدا کرد. 

استایل انقلابی برد پیت

طراح لباس‌های برد پیت رنگ و لباس‌های بدون جنسیت را وارد استایل او کرده است. او در اکران فیلمش در برلین برای اولین بار کت و دامن استفاده کرد و لباسی نمادین به یادگار گذاشت. تعدادی از استایل‌های این بازیگر در اکران آخرین فیلمش در کشورهای مختلف با هم می‌بینیم. همانطور که مشاهده می‌کنید، دیگر خبری از خط اتوهای همیشگی و لباس‌های رسمی نیست! و به‌جای آن از پارچه‌های چروک و تقریبا شل به همراه تیشرت یا پیراهن‌های مردانه کژوال در ظاهر برد پیت استفاده شده است. همچنین برای اینکه آیتم‌ها هماهنگی داشته باشند، کفش کتانی و راحت جایگزین کفش چرمی رسمی شد.

مطالب مهم:  جذاب‌ترین بازیگر مرد خارجی چه کسی است؟

در این مطلب به بررسی استایل برد پیت و مهران مدیری پرداختیم. دو هنرمند مختلف که هر کدام در نوع خود بسیار خوش‌پوش هستند. نظر شما راجع به استایل مهران مدیری و برد پیت چیست؟

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *