10 پیشنهاد استایل شلوار جین مشکی

شلوار جین همیشه در بین خانم‌ها و آقایان، پیر و جوان، کودک و نوجوان محبوب بوده‌اند. یکی از جذاب‌ترین استایل‌ها نیز استایل شلوار جین مشکی بوده که هیچ وقت از مد نمی‌افتند و طرفداران خاص خود را دارند. این شلوارهای جین مشکی به تنهایی و در دنیایی که شلوارهای جین سرمه‌ای و آبی بر آن حکومت می‌کنند، می‌توانند با انواع لباس‌ها ست شده و ترکیبی جذاب را به ارمغان آورند و به طرز عجیبی، توجه همه را به خود معطوف سازند.

ما در این مقاله 10 استایل مختلف را با شلوار جین مشکی گرد هم آورده‌ایم و امیدواریم که این مطالب مورد توجه شما قرار گیرند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

با شلوار جین مشکی چه بپوشیم؟

پاسخ به این سوال شاید خیلی راحت باشد. لباس‌های بسیار زیادی در استایل شلوار جین مشکی نسبت به شلوار جین آبی می‌توانند گنجانده شوند. به دلیل داشتن رنگ خنثی و ست شدن با هر لباسی، تقریبا هر نوع لباسی که در کمد خود دارید، می‌تواند با این شلوار ترکیبی جذاب را به نمایش بگذارد.

فرقی نمی‌کند که شما از طرفداران کدام یک از استایل‌ها باشید، وجود یک شلوار جین مشکی در کمد لباس‌هایتان امری ضروری خواهد بود. محبوبیت این مدل شلوار در حال افزایش بوده و بعضی از فعالان حوزه مد حدس می‌زنند که روزی جای شلوارهای جین آبی را خواهد گرفت. پس همین حالا یک شلوار جین مشکی پسرانه یا دخترانه تهیه کرده و 10 پیشنهاد بعدی ما را دنبال کنید.

شلوار جین مشکی با پیراهن مشکی

مدل شلوار جین مشکی با پیراهن مشکی

این دو لباس هر دو جزو پرکاربردترین لباس‌ها محسوب می‌شوند و ترکیب آن دو با یکدیگر نیز بسیار جذاب خواهد شد. سعی کنید عناصری مثل اکسسوری‌های منحصر به فرد، کت تک تیره، پارگی در شلوار و … را نیز به این ترکیب اضافه کنید. اگر می‌خواهید استایلتان کاملا مشکی باشد، از کفش ورزشی مشکی و در غیر این صورت از کفش سفید استفاده کنید.

شلوار جین مشکی و پیراهن سفید

مدل شلوار جین مشکی و پیراهن سفید

این استایل شلوار جین مشکی به لطف تضادی که با پیراهن سفید دارد، ترکیبی عالی و مکمل یکدیگر به وجود خواهد آورد. با اضافه کردن کفش‌های کتانی سفید، ژاکت، کلاه و کت به این ترکیب می‌توانید خوش‌تیپ‌تر نیز به نظر برسید.

شلوار جین مشکی و کت اسپرت

شلوار جین مشکی با کت اسپرت

تک کت‌های اسپرت برای فصول سرد سال گزینه‌ای مناسب برای اضافه شدن به شلوارهای جین مشکی دخترانه و مردانه خواهند بود. رنگ‌های مشکی، خاکستری تیره و زغالی مناسب‌ترین رنگ‌ها برای کت اسپرت بوده و با یک تیشرت سیاه یا سفید عالی خواهند شد.

شلوار جین مشکی و بامبر جکت

شلوار جین مشکی با بامبر جکت

محبوبیت بامبر جکت‌ها بر هیچ فردی پوشیده نیست و این ژاکت‌ها در بین تمام مردم جهان محبوب هستند، ما بامبر جکت‌ها را معمولا با نام کاپشن خلبانی می‌شناسیم، چرا که برای اولین بار، این لباس برای خلبانان در جنگ جهانی اول طراحی و دوخته شده بود. استایل شلوار جین مشکی و بامبر جکت، جذابیت شما را دو چندان خواهد کرد.

لیست قیمت انواع شلوار جین مردانه

شلوار جین مشکی با اورکت مردانه

شلوار جین مشکی با اورکت مردانه

با شروع فصل سرما، پوشیدن اورکت در بین مردان رواج پیدا می‌کند و از محبوبیت زیادی نیز برخوردار است. اورکت و شلوار جین مشکی در کنار یکدیگر می‌توانند تبدیل به استایلی جذاب برای فصل زمستانتان شوند.

شلوار جین مشکی و بلوز‌های بافت نخی

شلوار جین مشکی و بلوز‌های بافت نخی

شک نکنید که این استایل شلوار جین مشکی بهترین گزینه برای هوای پاییز و اواخر زمستان است. بلوز بافت نخی با رنگ‌های طیف طوسی و طوسی برفکی به همراه شلوار جین مشکی زنانه و مردانه، برای جلسات مهم کاری نیز فوق العاده خواهد بود.

شلوار جین مشکی و پیراهن جین سورمه‌ای – آبی

شلوار جین مشکی و پیراهن جین سورمه‌ای – آبی

درست است! تعجب نکنید، این دو ترکیب با یکدیگر استایلی بی‌نظیر خواهند ساخت. مخصوصا اگر از کفش‌های سفید و تی‌شرت سفید نیز در استایلتان استفاده کنید. اگر به موسیقی راک علاقه دارید، باید بدانید که با پوشیدن این لباس‌ها شما ظاهری شبیه به ستاره‌های راک به خود خواهید گرفت و چه چیزی از این بهتر.

مطالب مرتبط :  25 پیشنهاد برای استایل‌هایی با مدل بوت کژوال مردانه

شلوار جین مشکی و پیراهن چهارخانه پشمی

شلوار جین مشکی و پیراهن چهارخانه پشمی

هر رنگ پیراهن چهارخانه پشمی که مدنظرتان است تهیه کرده و به همراه یک شلوار جین مشکی مام استایل یا تنگ، استایلی جذاب خلق کنید. البته پیراهن چهارخانه پشمی قرمز از نظر رنگ شناسی بهترین ترکیب را با شلوار جین مشکی خواهد داشت، چرا که روشنایی رنگ قرمز در تضاد با رنگ مشکی قرار خواهد گرفت.

شلوار جین مشکی و کت چرم

شلوار جین مشکی و کت چرم

یک کت مشکی چرم به همراه شلوار جین مشکی و تیشرت سفید یا طوسی، استایلی کژوال به شما خواهد داد. می‌توانید مدل موی زیبایی را نیز انتخاب کرده و جذابیت استایلتان را چندین برابر کنید. کت‌های چرم یکی از ترندهای امسال نیز محسوب شده و در پاییز و زمستان 2022 بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند.

شلوار جین مشکی و تیشرت

شلوار جین مشکی و تیشرت

در میان همه استایل‌های گفته شده در بالا، جای استایل شلوار جین مشکی با تیشرت برای فصل بهار و تابستان خالی بود. درگیر رنگ تیشرت خود نباشید. هر رنگ تیشرت با رنگ مشکی، عالی به نظر خواهد رسید. به جزییات دیگری نظیر کفش و کلاه توجه کنید.

مطالب مرتبط :  15 استایل پیشنهادی برای ست ساعت و کت مردانه

کلام آخر

موارد بسیار دیگری وجود دارند که در استایل شلوار جین مشکی می‌توانند گنجانده شوند. به طور کلی شلوار جین مشکی یکی از بهترین شلوارهایی است که همه افراد به وسیله آن می‌توانند استایلی جذاب داشته باشند، چرا که هر نوع پیراهن، تیشرت، کت و کفش، اگر در کنار این شلوار قرار گیرد، به دلیل خنثی بودن رنگ آن، ترکیبی ایده‌آل به وجود خواهد آورد.

در محل کار، در مهمانی‌های دوستانه، در قرارهای ملاقات، در مصاحبه‌های کاری و بسیاری از موقعیت‌های دیگر می‌توانید از این شلوار جین استثنایی برای داشتن استایلی جذاب کمک بگیرید.

 

منبع : nextluxury

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *