15 مدل پیراهن مشکی مردانه برای آقایان لاکچری‌پوش

پیراهن مردانه یکی از پرکاربردترین پوشش‌ها برای آقایان در رده سنی مختلف بوده و هر ساله مدل پیراهن‌های متنوعی از سوی طراحان مد و زیبایی به بازار ارائه شده‌اند ولی پیراهن مشکی مردانه همیشه جزو اولین و شیک‌ترین انتخاب‌های هر فردی است.

در این مقاله از مدیسه 15 مدل پیراهن مردانه مشکی ترند 1402 را جهت انتخابی هوشمندانه‌تر، برای شما گرد هم آورده‌ایم که در ادامه آن‌ها را باهم بررسی خواهیم کرد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

پیراهن مردانه ژاکارد آستین کوتاه

پیراهن مردانه ژاکارد آستین کوتاه

این پیراهن مردانه تهیه شده از پارچه ژاکارد، نوع آستین کوتاه و مدل یقه برگردان انتخابی کلاسیک برای تمامی آقایان خواهد بود که با یک کفش تخت مردانه و شلوار مشکی مردانه راسته یا جذب قابلیت استایل کردن دارد.

پیراهن مردانه نخی مشکی

پیراهن مردانه نخی مشکی

پیراهن مردانه نخی با آستین بلند و تن‌خور استاندارد فیت دارای طرح ساده بوده و مناسب برای تمامی سنین و حضور در انواع مجالس می‌باشد.

پیراهن مردانه کنفی آستین کوتاه مشکی

پیراهن مردانه کنفی آستین کوتاه مشکی کوک Kook

پیراهن مردانه آستین کوتاه از جنس کنفی می‌تواند گزینه‌ای بسیار متناسب برای چهار فصل باشد و به واسطه سادگی در طراحیش قابلیت استایل شدن با انواع اکسسوری و زیورآلات را برای ایجاد یک ست مشکی مردانه لاکچری دارد.

پیراهن مردانه لینن مشکی

پیراهن مردانه لینن مشکی من تن Manten

برای فصل‌های گرم‌تر سال این مدل پیراهن مشکی مردانه بهترین گزینه است. این مدل پیراهن با شلوار جین و یا شلوار کتان رنگ روشن به خوبی هماهنگ شده و می‌توانید به عنوان یک لباس روزمره از آن استفاده کنید.

پیراهن مردانه پشمی مشکی

پیراهن مردانه پشمی مشکی

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که تمایل دارید در مکان‌های مختلف ظاهر و استایلی اسپرت و به روز داشته باشید، بهتر است این بلوز مشکی مردانه پشمی را با شلوار و کت تک اسپرت مردانه و کفش کژوال مردانه بپوشید.

پیراهن مردانه پشمی مدل Wooly زغالی

پیراهن مردانه پشمی مدل Wooly زغالی امشاسپند Amshaspand

پیراهن مردانه به رنگ زغالی نیز جزو محبوب‌ترین و شیک‌ترین مدل‌های لباس تیره مردانه بوده و این مدل به واسطه جنس نرم و پنبه‌ای خود و دوختی بی عیب و نقص گزینه‌ای بسیار مناسب برای آقایانی است که رنگ مشکی تیره را ترجیح نمی‌دهند و می‌خواهند از تناژهای کم‌رنگ‌تر آن در استایل خود بهره ببرند.

پیراهن مردانه نخی مشکی

پیراهن مردانه نخی مشکی فریولی Feriolli کد 11063

این مدل پیراهن مردانه جدید نیز با طراحی منحصر به فرد خود دارای شیار دکمه مخفی خاویاری بوده که ظاهری خاص و شیکی را به این لباس داده است.

پیراهن مردانه نخی مشکی

پیراهن مردانه نخی مشکی فریولی

به کار بردن انواع دکمه در ناحیه سر آستین و قسمت یقه این لباس ظاهری متفاوت و خاص به این لباس مشکی مردانه داده است که آن را مناسب افرادی کرده است که نمی‌خواهند از مدل پیراهن‌های کلاسیک و آکسفوردی در استایل خود استفاده کنند و خواهان ایجاد تنوع در پوشش خود هستند.

پیراهن مردانه آستین کوتاه زغالی

پیراهن مردانه آستین کوتاه زغالی اگزیتکس

این مدل پیراهن جدید مردانه 1402 نیز دارای یک جیب کاربردی در ناحیه جلویی لباس بوده و مدل یقه آن شومیزی است. الیاف به کار رفته در تهیه این مدل پیراهن 100% نخ می‌باشد که این لباس را گزینه‌ای مناسب برای تمامی افراد در فصول گرم سال کرده است.

قیمت انواع پیراهن مردانه شیک و جذاب ترند سال

 

پیراهن مردانه طرح‌دار

پیراهن مردانه طرح‌دار

پیراهن یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین پوشاک برای آقایان بوده که در مکان‌های مختلف از آن استفاده می‌کنند از این جهت بهتر است شما در هنگام انتخاب، مدل‌های طرح‌دار آن را نیز مد نظر قرار دهید. گاهی بهتر است تا از طرح‌های کلاسیک و ساده دوری کرده، کمی جسورانه‌تر عمل نمایید و به دنبال انواع مدل‌های طرح‌دار آن بروید.

پیراهن جذب مردانه

پیراهن جذب مردانه

پیراهن جذب برای آقایان جزو پوشاک مشکی مردانه‌ای است پوشیدن آن نیازمند اندام خوش‌فرم و اعتماد به نفس بالایی بوده و مناسب کسانی می‌باشد که می‌خواهند در مرکز توجهات قرار داشته باشند.

پیراهن مردانه طرح چرم

پیراهن مردانه طرح چرم

جنس چرم در صنعت مد و فشن جزو زیباترین مدل‎‌ها بوده و پیراهن مردانه نیز از این قاعده مستثنی نیست. پیراهن مردانه با طرح چرم می‌تواند جلوه‌ای خاص به استایل روزمره یا مجلسی شما بدهد.

پیراهن مخمل مردانه

پیراهن مخمل مردانه

پیراهن مخمل مردانه با طرح‌های زیبا می‌تواند یک گزینه لاکچری پیش روی افراد باشد که آن را با انواع شلوار پارچه‌ای و ساعت استایل کرده و ظاهری بسیار شیک و رسمی به خود بدهند.

پیراهن آستین طرح‌دار

پیراهن آستین طرح‌دار

این مدل با آستین طرح‌دار و دو جیب در قسمت جلویی لباس یک گزینه اسپرت برای آقایان و پسران امروزی بوده که می‌توانند آن را با یک شلوار کتان مردانه ست کرده و یک استایل کژوال بسیار شیک داشته باشند.

مطالب پربازدید:  13 روش برای داشتن یک استایل شیک با پیراهن لینن مردانه

 

پیراهن مشکی مردانه چهارخانه

پیراهن مشکی مردانه چهارخانه

پیراهن‌های چهارخانه و اسپرت از طرح‌های محبوب و پرطرفدار در میان آقایان هستند. ترکیب رنگ در پیراهن چهارخانه برای آن که شیک پوش‌تر به نظر برسید، بسیار حائز اهمیت است. شما می‌توانید از رنگ‌های موجود در این پیراهن یا مکمل آن برای انتخاب سایر لباس‌های خود استفاده کنید.

 

منبع : pinterest

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *