20 مدل تیشرت مردانه جدید

انواع مدل تیشرت‌ها یکی از راحت‌ترین و بهترین لباس‌هایی اند که هم برای زنان و هم برای مردان مناسب است. تعداد بسیاری مدل تیشرت مردانه در جهان وجود دارد که شما می‌توانید آنان را با توجه به سلیقه و استایلتان انتخاب کنید. تیشرت‌های زیبا سبب جذاب شدن استایلتان شده و به عنوان عاملی پایه‌ای در شکل گیری تیپ و لباس مردانه شیک شما محسوب می‌شوند.

این لباس‌های شگفت انگیز را می‌توانید با هر استایلی از جمله شلوار جین مردانه و کفش کتانی، در زیر پیراهن‌های چهارخانه و همراه با بوت چلسی و حتی همراه با کت و شلوارهای کژوالتان بپوشید. در کل انتخاب اول افراد هنگامی که به دنبال لباسی راحت برای خارج یا داخل خانه هستند، انواع تیشرت‌ها است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

این لباس‌ها در عین راحت، شیک‌ترین و همه‌کاره‌ترین لباس مردانه نیز محسوب می‌شوند. انواع تیشرت مردانه که شما می‌توانید با پوشیدن آنان استایل‌های مختلفی داشته باشید، بسیار زیاد بوده و ممکن است حتی نتوان آنان را در کنار یکدیگر جمع آوری کرد. در ادامه 20 مدل از جدیدترین نمونه‌های این تیشرت‌ها آمده شده که می‌توانند الهام بخش استایل جذاب شما باشند. اگر برای انتخاب تیشرت مردانه مناسب تردید دارید، در ادامه با ما همراه باشید.

تیشرت مردانه سفید

نمونه‌ای از تیشرت مردانه نخی یقه گرد سفید بالون

شاید اگر بخواهیم یک تیشرت را به عنوان پادشاه سایر تیشرت‌ها انتخاب کنیم، بهترین گزینه همین تیشرت سفید مردانه است. این تیشرت مردانه اسپرت به راحتی با انواع شلوارهای جین ست شده و استایلی بی‌نظیر برای فصل تابستان خواهد بود.

تیشرت مردانه ورزشی

تیشرت مردانه ورزشی یقه گرد آبی ملانژ مو

تیشرت‌های جدید ورزشی با خاصیت خنک‌کنندگی و رطوبت‌گیری که دارند، این امکان را به شما می‌دهند که برای ساعت‌های طولانی و به صورت کارامد و موثر ورزش کنید. این تیشرت مردانه دو رنگ با قیمت مناسبی که دارد، می‌تواند انتخاب خوبی برای پیاده وری‌های روزانه‌تان محسوب شود.

پولوشرت مردانه

نمونه‌ای از پولوشرت مردانه جودون قرمز دایورس

پولوشرت‌های مردانه نوعی از تیشرت‌ها بوده که برای موقعیت‌های رسمی و غیر رسمی مناسب هستند و بسیار انعطاف پذیرند. در میان سایر انواع تیشرت مردانه، پولوشرت‌های یقه دار و دارای رنگ روشن برای افراد لاغر اندام بهترین گزینه محسوب می‌شوند.

تیشرت‌ یقه هفت

نمونه‌ای از تیشرت مردانه یقه هفت هومنیتی

در میان سایر انواع تیشرت مردانه جدید، مدل‌های یقه هفت بسیار متنوع بوده و آنان را به راحتی می‌توان با یک ژاکت، پالتو، کت یا هودی مردانه و به تنهایی استایل کرد.

تیشرت یقه گرد یا اسکوپی

نمونه‌ای از تیشرت یقه گرد یا اسکوپی

برای افرادی که به دنبال به نمایش گذاشتن پوست سینه تراشیده خود هستند، تیشرت‌های دارای یقه اسکوپی بهترین گزینه در میان سایرین است.

تیشرت مردانه عضلانی یا بدون آستین

نمونه از تیشرت مردانه عضلانی یا بدون آستین

این تیشرت‌های مردانه جدید برای نشان دادن عضلات دوسر بازوهای بدنسازان انتخابی فوق العاده است. این تیشرت مردانه برای جلسات تمرین در باشگاه، لباس تابستانی در سواحل و … مناسب خواهد بود.

لیست قیمت انواع تیشرت و پولوشرت مردانه

 

تیشرت مردانه جیب دار

نمونه‌ای از تیشرت مردانه جیب دار سبز سفید زانتوس

تیشرت جیب دار دارای جیبی ساده و کوچک در سمت چپ سینه بوده و یکی از بهترین پوشاک مردانه از لحاظ ست شدن برای موقعیت‌های مختلف به حساب می‌آید. تیشرت جیب دار را می‌توانید با شلوار پارچه‌ای گشاد، شلوار جین یا شلوارک استایل کنید.

تیشرت مردانه گرافیکی

نمونه‌ای از تیشرت مردانه گرافیکی

اگر تیشرتی دارای طرح‌های گرافیکی، شعارها، نقل و قول‌ها و تصاویر ساده روی ناحیه سینه یا پشت آن باشد، به آن تیشرت گرافیکی می‌گوییم. این مدل تیشرت مردانه، از جذاب‌ترین و غیر رسمی‌ترین لباس‌ها برای مردان بوده و در پروژه‌های گروهی همه افراد می‌توانند تیشرتی با طرح گرافیکی مشابه بپوشند.

تیشرت مردانه راه راه

نمونه‌ای از تیشرت مردانه راه راه

تیشرت‌های راه اره از انواع مدل تیشرت مردانه شیک بوده که می‌توانند هم به صورت افقی و هم عمودی دارای خطوط باشند. این تیشرت‌ها را می‌توانید با شلوار یا شلوارک بپوشید و استایلی زیبا داشته باشید.

تیشرت مردانه مخمل

نمونه‌ای از تیشرت مردانه مخمل

پارچه مخمل از زیباترین و لطیف ترین پارچه‌ها بوده و تیشرت مردانه مخمل نیز انتخابی بسیار مناسب برای فصل پاییز محسوب می‌شود.

تیشرت مردانه مشکی

نمونه‌ای از تیشرت مردانه یقه گرد نخی مشکی جی پی ای

خب حالا می‌دانیم که تیشرت‌های سفید یکی از ضروری‌ترین مدل‌ها در کمد لباستان هستند، اما همیشه باید تعادل را رعایت کنیم. پس شما به یک تیشرت مشکی نیز در کمد لباس‌هایتان نیاز دارید. این تیشرت مردانه استالیتان را جذاب و شیک خواهد کرد.

مطالب دیدنی:  10 مدل استایل مردانه جذاب با پیراهن مشکی

تیشرت مردانه لانگ

نمونه‌ای از تیشرت لانگ یقه گرد نخی طوسی Sora

این تیشرت برای مهمانی‌های دوستانه و استفاده روزانه مناسب است. تفاوت آن با سایر تیشرت‌ها این بوده که دارای طول بیش‌تری نسبت به سایرین است.

تیشرت یقه دیپلمات

نمونه‌ای از تیشرت مردانه نخی یقه دیپلمات سبز یشمی جی پی ای

یقه آخوندی یا دیپلمات یکی از مدل یقه‌هایی است که در اکثر انواع لباس مردانه مانند لباس راحتی مردانه مورد استفاده قرار گرفته و تیشرت‌های تولید شده با این یقه نیز از جدیدترین تیشرت‌های موجود در بازار محسوب می‌شوند.

مدل تیشرت مردانه مخمل کبریتی

نمونه‌ای تیشرت مردانه مخمل کبریتی

همچون تیشرت‌های مخمل، تیشرت مردانه کبریتی نیز از گزینه‌های بسیار مناسب برای فصل پاییز بوده و استایلتان را شیک و جذاب خواهد کرد.

تیشرت کلاه دار

نمونه‌ای از تیشرت مردانه ورزشی کلاهدار 1991 اس دبلیو

استفاده از این تیشرت در استایل‌های ورزشی و دویدن در روزهای بارانی بسیار طرفدار داشته و شما می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی لباس اقدام به خریدن این مدل تیشرت جدید کنید.

مطالب دیدنی:  20 مدل شلوار مردانه جدید و ترند سال

تیشرت مردانه پارچه‌ای

نمونه‌ای از پیراهن مردانه کتان آستین کوتاه سبز یشمی ابرا

تیشرت‌ها معمولا از جنس نخ تهیه می‌شوند، اما می‌توان تیشرت‌های پارچه‌ای را در میان تیشرت‌های جدید پیدا کرد.

تیشرت مردانه گل دار

نمونه‌ای از پیراهن مردانه آستین کوتاه نخی صورتی هاوایی اچ پلاس

این مدل تیشرت مردانه مخصوص فصل بهار و تابستان بوده و به خاطر طرح‌های شادی که دارد، اصطلاحا با نام تیشرت‌های هاوایی نیز شناخته می‌شود.

تیشرت مردانه چهارخانه

نمونه‌ای از پیراهن مردانه آستین کوتاه نخی سرمه‌ای چهارخانه اچ پلاس

طرح چهارخانه از محبوب‌ترین طرح‌ها در لباس‌های مردانه بوده و تیشرت‌های تولید شده با این طرح نیز یکی از بهترین گزینه‌ها در استایل‌های مردانه به شمار می‌روند.

مطالب کاربردی :  25 مدل سویشرت مردانه ترند 2023

تیشرت مردانه طرح دار

نمونه‌ای از پولوشرت مردانه جودون سبز فسفری هاوایی جی پی ای

بهترین قیمت تیشرت مردانه متعلق به تیشرت‌های طرح داری است که در بازار وجود داشته و بسته به هر سلیقه‌ای دارای طرح‌هایی متنوع خواهند بود.

تیشرت مردانه بند دار

نمونه‌ای از تیشرت مردانه لانگ نخی سفید مشکی جی پی ای مدل بند دار

این مدل تیشرت‌ها دارای تن خور چسبان و  بندهایی در قسمت انتهایی خود بوده و  پایین آنان با کمک بند فیت خواهد شد.

 

منبع : gentlemansgazette

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “20 مدل تیشرت مردانه جدید برای شیک‌پوشان

  1. کامران بهرامی زاد گفت:

    من مدل دوم و سوم رو از مدیسه خریدم عالی بودن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *