نعناع برای پوست

تعداد طرفداران محصولات نعناع برای مو به همراه محصولات نعناع برای پوست روز‌به‌روز درحال افزایش است. درحقیقت نیز باید به طرفداران این محصولات حق داد. چرا که فواید نعناع برای پوست به اندازه‌ای بوده که به‌ راحتی نمی‌توان از کنار آن گذشت. به همین علت، انواع ماسک نعناع، اسکراب نعناع و شامپو نعناع با کیفیت‌های گوناگونی در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی وجود دارد.

به لطف خواص نعناع برای پوست و مو، کسانی که از این محصولات استفاده می‌کنند، پوستی شاداب و مویی خوش‌حالت دارند. وجود محصولات متنوع در بازار با ترکیبات نعناع، انتخاب بهترین محصول را سخت کرده است. به همین منظور جهت راحتی شما به محصولاتی با ترکیبات نعناع اشاره می‌‌کنیم که در کنار کیفیت، قیمت مناسبی نیز دارند. به شما قول می‌دهیم با مطالعه این مقاله تا انتها، با خواص نعناع برای پوست صورت و مو آشنا شوید و بهترین محصول با ترکیبات نعناع را تهیه نمایید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

نعناع (Mentha) یک گیاه علفی از دسته نعناعیان (Lamiaceae) است. این گیاه بوی مطبوع و طعمی تلخ و خنثی دارد. از مهمترین خواص آن می‌توان به خاصیت ضد تهوعی آن اشاره کرد. این گیاه در کاهش چشمگیر مشکلات گوارشی، سردرد،  تسکین درد عضلانی و عفونت‌های تنفسی کاربرد دارد. همچنین، نعناع می‌تواند خنک‌ کننده و ضدعفونی‌ کننده دهان و تسکین‌ دهنده عفونت‌های دهان و لثه باشد.

نعناع چه خواصی برای مو به همراه دارد؟

نعناع چه خواصی برای مو به همراه دارد؟

محصولات نعناع برای مو با هدف کاهش ریزش مو، ازبین ‌بردن عفونت، حشرات ریز و شوره مو در بازار ارائه می‌شود. محصولاتی که در آن‌ها نعناع وجود دارد، رشد مو را افزایش داده و تارهای مو را تمیز و خوشبو می‌نمایند.

جالب است بدانید نعناع خواص ضدالتهابی دارد. در نتیجه پوست سری که با شامپوهای دارای نعناع شسته شده، ملتهب نشده و زمینه‌ای جهت رشد تارهای مو قوی و خوش‌حالت فراهم می‌نماید. از جهتی دیگر همان‌گونه که حتما می‌دانید نعناع خاصیتی التیام‌بخش دارد. به همین خاطر درحین شستشوی مو و پوست سر با محصولات دارای نعناع، احساس خوشایندی را تجربه می‌نمایید.

مویی که با محصولات دارای نعناع شسته ‌شده، دیرتر کثیف شده و حالت‌پذیری آن ماندگاری بیشتری دارد. ناگفته نماند چای هم به علت داشتن ترکیبات آنتی‌اکسیدان، آلودگی‌ها را از پوست و مو پاک می‌نماید. به همین علت محصولات مراقبت از پوست و مو با چای جایگاه به‌خصوصی در دل اشخاصی پیدا کرده که به پاکیزگی اهمیت می‌دهند.

خواص نعناع برای پوست چیست؟

خواص نعناع برای پوست چیست؟

محصولات نعناع برای پوست خواص فوق‌العاده‌ای دارند. برای نمونه شامپو یا شوینده‌ دارای نعنایی که به پوست سر یا مو می‌زنید، گردش خون را در زیر پوست افزایش می‌بخشد. در نتیجه پوست شاداب‌تر شده و سلول‌های جدید در آن زودتر رشد می‌نماید. از جهتی دیگر به دنبال افزایش گردش خون در زیر پوست، پیاز مو قوی‌تر می‌گردد. نعناع دشمن شماره ‌یک آکنه و جوش‌های پوستی می‌باشد.

این گیاه خوش‌عطروبو از چروک‌‌ شدن پوست جلوگیری کرده و سطح آن را از آلودگی‌ها پاک می‌نماید. به همین خاطر اگر این پرسش برای شما نیز پیش آمده که آیا ماسک نعناع برای زیبایی صورت موثر است؟ باید بگوییم که ماسک نعناع به میزان چشمگیری از پیری زودرس پوست جلوگیری خواهد کرد. در مجموع باید گفت هر محصولی با عصاره نعناع از ماسک و شامپوی نعناع گرفته تا اسکراب نعناع، برای پوست موثر هستند.

محصولات نعناع برای پوست

محصولات نعناع برای پوست

در خواص سودمند نعناع برای پوست هیچ شکی نیست. با این حال زمانی نعناع اثربخشی بیشتری برای پوست داشته که محصولی باکیفیت استفاده نمایید. محصولاتی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم آزمایش خود را پس داده‌اند و با چشم‌بسته می‌توانید آن‌ها را انتخاب نمایید.

ماسک صورت وارمی دارای عصاره لیمو و نعناع

ماسک صورت وارمی دارای عصاره لیمو و نعناع

چنانچه پوست چربی دارید که مستعد جوش می‌باشد، جهت درمان آن از ماسک صورت وارمی کمک بگیرید. این ماسک صورت، التهاب و قرمزی جوش‌های صورت را التیام می‌دهد. ماسک صورتی که از آن صحبت می‌کنیم دارای ترکیبات ضدباکتری می‌باشد.

در نتیجه پوست را ضدعفونی کرده تا شرایط ایجاد جوش‌ و التهاب‌های پوستی مهیا نگردد. سازندگان این ماسک نعناع برای پوست چرب، برای اثربخشی بیشتر آن از لیمو کمک گرفته‌اند. ترکیب لیمو و نعناع، شادابی را به پوست برمی‌گرداند. به لطف وجود خاک رس در این ماسک، می‌توانید روی خاصیت لایه‌برداری آن حساب باز نمایید. طریقه استفاده از ماسک نعناع بسیار ساده بود و به  راحتی می‎توانید در خانه از آن استفاده نمایید.

شامپو بدن کرمی هیدرودرم با رایحه چای سبز و نعناع

شامپو بدن کرمی هیدرودرم با رایحه چای سبز و نعناع

به علاقه‌مندانی که قصد دارند در حین شستشو بدن، مشامشان با رایحه خوش نعناع و چای سبز عطرآگین گردد، شامپو بدن کرمی هیدرودرم را توصیه می‌کنیم. این شامپو نه‌تنها وظیفه محافظت پوست را بر عهده دارد، بلکه آن را تقویت می‌نماید.

در این شامپو بدن از روغن آرگان و ویتامین E استفاده شده است. به لطف این ترکیبات، خشکی پوست از بین رفته و بافت آن قوام می‌یابد. این شامپو به‌ منظور یکی از محصولات نعناع برای پوست با ترکیبات غیرتهاجمی شناخته می‌شود. در نتیجه چنانچه پوست حساسی دارید که بعد از شستشو خشک و ملتهب می‌شود، شامپو بدن کرمی هیدرودرم انتخاب مناسبی برای شما به شمار می‌رود.

قیمت انواع محصولات مراقبت و بهداشت پوست اورجینال و با کیفیت

 

اسکراب صورت و بدن مکس لیدی مدل زغال و نعناع

اسکراب صورت و بدن مکس لیدی مدل زغال و نعناع

به شما حق می‌دهیم اگر با تعریف‌و‌تمجید‌هایی که از خواص نعناع برای پوست داشتیم، به فکر خرید اسکراب نعناع باشید. اسکراب صورت و بدن مکس لیدی، گزینه مناسبی برای خرید شما می‌باشد. این اسکراب علاوه بر نعناع، دارای ذرات بسیار ریز زغال می‌باشد. جالب است بدانید ذرات زغال اثربخشی فراوانی در لایه‌برداری پوست دارد. در این اسکراب از ترکیبات شیمیایی خبری نیست.

به همین خاطر حتی برای پوست‌های حساس هم مناسب است. اسکراب صورت و بدن مکس لیدی سلول‌های مرده پوست را از سطح آن می‌زداید و ظاهری نرم و ابریشمی برای پوست ایجاد می‌نماید.

ژل شستشوی بدن فابریگاس حاوی عصاره نعناع

ژل شستشوی بدن فابریگاس حاوی عصاره نعناع

پیشنهاد می‌‌کنیم اگر تابه حال از شامپو بدن استفاده کرده‌اید، جهت تنوع هم که شده ژل شستشوی بدن را امتحان نمایید. ژل شستشوی بدن فابریگاس دارای عصاره نعناع و ویتامین F می‌باشد. این ترکیبات در کنار تمیزکردن پوست، آن را التیام بخشیده و بانشاط می‌نماید. از جهتی دیگر ژل شستشوی بدن فایبریگاس، خاصیت ضدعرق دارد. در نتیجه چنانچه ورزشکار هستید، به جای استفاده از شامپو نعناع، بعد از آنکه جانانه ورزش کردید، بدن خود را با این ژل بشویید.

جالب است بدانید بابونه گیاه دارویی بوده که ترکیبات آن مکمل محصولات نعناع برای پوست است. چنانچه می‌خواهید بدانید بابونه چه تاثیراتی روی پوست می‌گذارد؟‌ برای شما باید بگوییم که بابونه حساسیت‌های پوستی مثل اگزما و آکنه را التیام بخشیده و پوست را نرم و روشن می‌کند. برند فابریگاس در زمینه تولید محصولات نعناع برای مو هم فعالیت دارد. در ادامه به این محصولات نیز اشاره می‌کنیم.

بادی اسپلش مردانه تاپ شاپ مدل  Dior Sauvage

بادی اسپلش مردانه تاپ شاپ مدل Dior Sauvage

سلاطین عطرسازی به جادوی رایحه خوش نعناع پی ‌برده‌اند. به همین خاطر در بسیاری از محصولات در کنار رایحه‌های خوش‌عطروبو، شاهد بوی مطبوع نعناع می‌باشیم. با توجه به اینکه از محصولات نعناع برای پوست صحبت می‌کنیم، خالی از لطف نیست اگر به بادی اسپلش مردانه تاپ شارپ مدل Dior Sauvage اشاره نماییم. این بادی اسپلش، رایحه‌ای نیمه‌ گرم با بوی غالب نعناع دارد.

به دلیل خاصیت شاداب‌کنندگی رایحه نعناع، استفاده از این محصول برای ورزشکاران توصیه می‌شود. بادی اسپلش مردانه تاپ شاپ از تعریق بیش‌ از اندازه جلوگیری کرده تا در حین ورزش نگران رایحه نامطبوع عرق بدن نباشید. در این بخش برای آن دسته از کسانی که از خواص نعناع برای مو نمی‌توانند بگذرند و از رایحه خوش آن سیر نمی‌شوند، محصولاتی با عصاره نعناع معرفی خواهیم کرد. سعی کرده‌ایم محصولاتی معرفی کنیم که در کنار زیبایی مو، سلامت و خوش‌حالتی آن را به همراه داشته باشند.

مطالب کاربردی:  آشنایی با خواص گزنه برای پوست و مو و سلامتی بدن

 

شامپو ویتامینه فابریگاس حاوی عصاره نعناع مناسب انواع مو

شامپو ویتامینه فابریگاس حاوی عصاره نعناع مناسب انواع مو

برند فابریگاس نام آشنایی برای طرفداران محصولاتی با ترکیبات طبیعی می‌‎باشد. به همین علت در قسمت معرفی محصولات نعناع برای پوست به این برند اشاره کردیم. این برند شامپو ویتامینه‌ای با عصاره نعناع روانه بازار نموده که مو را تقویت کرده و زلف‌های آسیب‌دیده را التیام می‌دهد.

به دلیل وجود عصاره نعناع در این شامپو، جریان خون در ریز پوست افزایش پیدا کرده و پیاز مو برای تولید تارهای بیشتر تحریک می‌گردد. برند فابریگاس به این شامپو نعناع، ویتامین F هم اضافه نموده است. این ویتامین سلامت مو را تضمین می‌نماید و جلوه‌ای درخشان و نرم به آن می‌دهد.

ماسک مو آرتین حاوی عصاره لیمو و نعناع

ماسک مو آرتین حاوی عصاره لیمو و نعناع

ماسک مو آرتین در کنار عصاره نعناع، هر عصاره سودمند دیگری که برای مو موثر است را دارد. این ماسک مو علاوه بر ترکیبات گیاهی، سرشار از ویتامین‌هایی مثل E، و B5 است. در نتیجه استفاده از آن تقویت مو را به همراه دارد.

به ترکیباتی که اشاره کردیم، روغن آرگان، کراتین و ماکادمیا را نیز اضافه کرده تا ماسک مو آرتین به نوشدارویی جهت تقویت و سلامت مو تبدیل شود. این ماسک دشمن شماره‌ یک موخوره است. ترکیبات ماسک مو آرتین به شکلی است که بعد از استفاده، مو را چرب نمی‌کند. در نتیجه بعد از حمام، بدون نیاز به شستشوی دوباره مو می‌توانید از این ماسک استفاده نمایید.

مطالب پربازدید:  نکته‌های کلیدی برای ترمیم مو دکلره شده و آبرسانی به آن

 

نعناع برای پوست و مو، معجزه‌ای باورنکردنی

بخور نعناع برای پوست و حتی دمنوش نعناع برای پوست و مو به دلیل فایده‌های بی‌شماری که دارند به انتخاب اول اشخاصی تبدیل شده‌اند که اهمیت خاصی به سلامت و زیبایی پوست و مو خود می‌دهند. توصیه می‌کنیم این بار که به فکر خرید شامپو یا ماسک مو افتادید، ماسک نعناع یا شامپو نعناع تهیه نمایید. به شما قول می‌دهیم اثربخشی محصولاتی که به آن‌ها اشاره کردیم شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

 

منبع : lifebuoy

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *