25 مدل شلوار مام فیت برای بانوان خاص پسند

شلوار مام فیت این روزها یکی از اجزای جدایی ناپذیر استایل افراد شده است. این شلوار انواع متفاوتی دارد که هرکدام با استایل متفاوتی زیبا به‌نظر می‌رسد؛ البته مام فیت ذاتا برای استایل‌های اسپرت به‌کار می‌رود.

اگر نمی‌دانید که شلوار مام فیت چیست؟ باید بگوییم که مدلی از شلوار است که در بخش بالایی فاق بلندی دارد، اما در بخش پایین حالت جذب پیدا می کند. در این مقاله قرار است شما را با 25 مدل شلوار مام فیت جذاب آشنا کنیم تا بهترین خرید شلوار مام فیت را داشته و با ست کردن آن استایل بی‌نظیری را تجربه کنید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

عناوین مقاله ...

شلوار مام فیت کتان یشمی کمرکش

شلوار مام فیت کتان یشمی

این مدل شلوار مام فیت از جنس کتان بوده و به رنگ یشمی است. به دلیل رنگ زیبای آن می‌توانید این مدل شلوار را با بسیاری از لباس‌های خود ست کنید. در این مدل از شلوار برای بخش پایینی از دوخت استفاده کرده‌اند و به همین دلیل روی بدن زیباتر می‌ایستند.

 

شلوار مام فیت کرم سوپر کش

شلوار مام فیت کتان کرم سوپر کش

این نوع شلوار مام فیت جنس کتان دارد و کشسانی بالایی دارد. همچنین کمرکشی بوده و دارای قد ۹۵ است که به‌عنوان یک شلوار قد بلند مام فیت محسوب می‌شود. اگر به دنبال یک مدل شلوار مام فیت دخترانه زیبا هستید، پیشنهاد ما به شما شلوار مام فیت کرم سوپر کش است.

 

شلوار مام‌فیت کمر تمام کش جیب سربازی

شلوار مام فیت کمر کش جیب سربازی

جنس این نوع شلوار مام از پارچه جین است و کمر آن به‌صورت تمام کش بوده و دمپا شلوار دور دوخت است؛ همچنین دو جیب سربازی در قسمت بالایی شلوار قرار دارد که به زیبایی این مدل می‌افزاید. همچنین اگر این مدل شلوار به‌عنوان مدل شلوار مام فیت پارچه ای نیز دوخته شود، طرح زیبایی به ارمغان خواهد آمد.

 

شلوار مام‌فیت سایز بزرگ به‌رنگ یخی

شلوار مام فیت سایز بزرگ قد ۸۵

اگر به دنبال شلوار مام فیت مناسب برای قد کوتاه هستید، رنگ یخی کمرکش انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این مدل مام فیت برای کسانی که اضافه وزن دارند، طراحی شده و قد آن نیز کوتاه است.

 

مام فیت شیری کتان کمرکش

شلوار مام فیت کتان به رنگ شیری

مدل شلوار مام فیت رنگ شیری دوخته شده از پارچه کتان است که کشسانی ندارد و به عنوان شلوار فاق بلند در بازار ارائه می‌شود. قسمت پشتی این مدل کمر کشی بوده و قد شلوار ۹۰ است.

 

قیمت و خرید انواع شلوار مام فیت زنانه

 

شلوار مام فیت گن دار برفکی پشت کش

شلوار مام فیت گن دار به رنگ برفکی

این نوع مام فیت فاق بلند و کشیده‌ای دارد و قسمت پشتی آن کشی است. همچنین جنس پارچه به‌کاررفته در این نوع مام فیت جین کشسانی ندارد. این نوع شلوار مام معمولا در قدهای ۸۵ و ۹۰ تولید می‌شود. همچنین قسمت بالایی این شلوار دارای گن است که روی بدن خوش فرم‌تر بایستد.

 

شلوار مام فیت طوسی روشن زاپ‌دار

مام فیت طوسی روشن زاپدار

شلوار مام فیت طوسی روشن یک مدل شلوار مام فیت رنگی است که به دلیل خنثی بودن با اکثر رنگ‌ها قابلیت ست شدن دارد. این نوع مام فیت از پارچه جین که حالت کشسانی ندارد، دوخته می‌شود و دارای فاقی بلند است. همچنین زاپ‌هایی در قسمت بالایی و همچنین قسمت‌های پایینی و دمپای شلوار در نظر گرفته‌اند که طراحی آن را منحصربه‌فرد و زیبا کرده‌ است.

 

شلوار مام فیت کرپ بغل دکمه دمپا پاکتی

مام‌فیت بغل دکمه دمپا پاکتی

این نوع شلوار مام از پارچه کرپ مازراتی با فاق بلند دوخته می‌شود که در قسمت کمر دکمه‌هایی دارد که آن را زیباتر نشان می‌دهد. همچنین قسمت پایینی شلوار به صورت پاکتی دوخت خورده است.

 

مدل شلوار مام فیت ذغالی کمرکش

مام فیت ذغالی کمرکش

مام فیت ذغالی یکی از بهترین رنگ‌های مام فیت است که با آن استایل‌های متفاوتی را می‌توانید تجربه کنید. این شلوار پشت کش است و به‌راحتی می‌توانید آن را بپوشید. همچنین دو جیب کاربردی روی شلوار دوخته شده است.

 

مام فیت سفید پشت کشی زاپدار

مام فیت سفید  زاپدار

این نوع شلوار مام فیت از پارچه جین سفید که کشسانی ندارد تولید می‌شود و همچنین دارای فاق بلندی است. علاوه بر این ۲ زاپ در قسمت بالایی شلوار قرار دارد که طراحی آن را متمایز کرده است.

 

شلوار مام فیت زنانه جذب سوپرکشی

مام فیت جذب کمر هویجی

این نوع شلوار مام فیت زنانه دارای کشسانی بالایی است و مدل تمام جذبی دارد، همچنین این شلوار فاق بلندی دارد و در قدهای ۸۵ و ۹۰ عرضه می‌شود.

 

شلوار مام فیت کتان گن دار پشت کش

مام فیت کتان گن دار پشت کش

این شلوار دارای فاق بلند است و کمر پشت کشی دارد که دارای ۳ دکمه و به‌اصطلاح گن دار است. جنس پارچه این مام از کتان بدون کش دوخته شده و دارای قد ۹۰ است.

 

شلوار مام فیت پارچه‌ای پشت کش دمپا پاکتی

مام فیت پارچه‌ای پشت‌کش دمپا پاکتی

جنس پارچه به‌کاررفته در این شلوار کرپ مازراتی به رنگ مشکی است. این مدل شلوار فاق بلندی دارد و پارچه آن کشسان نیست. همچنین دمپای این مدل شلوار پاکتی است که پس از پوشیدن شلوار را زیبا در بدن نگه می‌دارد.

 

مام فیت سفید جیب دار

مام فیت سفید کمر جیب جلو

این شلوار مام فیت از پارچه جین بدون کش سفید رنگ دوخته شده است و در قسمت جلویی شلوار دو جیب وجود دارد. همچنین فاق شلوار بلند است و دور دمپای آن را نیز دوخته‌اند.

 

شلوار کتان مام فیت کمرکش

مام‌فیت کمر کشی به‌رنگ یشمی

شلوار مام فیت پارچه کتان رنگ یشمی که فاق بلندی دارد و کمر شلوار کشی است. همچنین دو جیب در قسمت جلویی وجود دارد. علاوه بر این پشت شلوار دارای جیب است و دمپا نیز دوخت دارد.

 

مطالب کاربردی:  بهترین ایده‌های استایل کردن شلوار واید برای دختران شیک‌پوش

 

شلوار مام فیت یخی جیب آمریکایی

شلوار مام فیت رنگ یخی جیب آمریکایی

نوع پارچه به کار رفته در این نوع مام فیت جین است که حالت کشسانی ندارد یا بدون کشی است. این مدل شلوار فاق بلندی دارد. همچنین کمر شلوار ساده بوده و دارای دو جیب مدل آمریکایی در قسمت جلویی است.

 

شلوار مام فیت ساده کمربند دار

مام فیت ساده کمربند دار

این مدل شلوار مام فیت یکی از ساده‌ترین مدل‌های شلوار مام فیت است که با آن می‌توانید استایل‌های متنوعی را امتحان کنید. برای کاستن سادگی این مدل برای آن کمربند کنفی زیبا و ساده‌ای در نظر گرفته شده است که استایل شما را بی‌نظیر و منحصربه‌فرد نشان می‌دهد.

 

شلوار مام‌فیت جیب آمریکایی

شلوار مام‌فیت آبی جیب آمریکایی

پارچه به کار رفته در این شلوار از جین آبی رنگ است که فاق شلوار بلند بوده و پشت کار کمر کشی است. همچنین دو جیب آمریکایی ساسون دار دارد. علاوه بر این روی قسمت بالایی شلوار دارای چندین طرح زخمی کار کرده‌اند.

 

شلوار مام‌فیت کتان نسکافه‌ای

شلوار مام فیت کتان نسکافه‌ای

این نوع شلوار مام از جنس کتان کشی است و بسیار نرم و راحت است. رنگ نسکافه‌ای شلوار مام فیت به شما امکان ست کردن با بسیاری از لباس‌ها را می‌دهد. به‌عنوان مثال ست کردن شلوار مام فیت کتان نسکافه‌ای با تیشرت اورسایز سبز یشمی استایل فوق‌العاده‌ای خواهد بود.

 

مدل شلوار مام فیت مشکی

شلوار مام فیت مشکی ساده

هر فردی در کمد خود باید یک شلوار مام فیت مشکی کمر ساده داشته باشد. این شلوار با هر آن چیزی که شما فکرش را کنید، ست می‌شود. البته پیشنهاد ما به شما این است که مام فیت مشکی ساده را با تیشرت اورسایز سفید امتحان کنید.

 

شلوار مام‌فیت آبی گلدوزی شده پاندا

شلوار مام‌فیت آبی گلدوزی شده پاندا

این شلوار مام‌فیت دارای فاق بلند است که باعث می‌شود قسمت پایین‌تنه مانند باسن، ظاهری کشیده‌تر پیدا کند. جنس این مام فیت از جین است و دمپای دور دوخت دارد. همچنین کمر این شلوار ساده است و کشی نیست.

 

شلوار جین ذغالی مام فیت با گل‌دوزی میکی موس

شلوار مام فیت ذغالی با گل‌دوزی میکی موس

جنس این محصول از جین است که قابلیت کشسانی ندارد. گل‌دوزی‌های کوچک میکی‌موس، بر زیبایی این شلوار افزوده است. این شلوار حالت جذب دارد و کمر شلوار را ساده طراحی کرده‌اند.

 

شلوار جین مام فیت زاپدار

مام فیت جین زاپدار

این شلوار مام‌فیت زاپدار کمری با فاق بلند دارد و مناسب استفاده روزمره است. جنس پارچه به‌کاررفته در این شلوار جین و دمپای شلوار دور دوخت است.

 

مام فیت آبی روشن گل‌دوزی شده

مام فیت آبی روشن گل‌دوزی شده

جنس این شلوار از جین بدون کش است و قد کار ۹۰ سانت است. این شلوار هم می‌تواند به‌عنوان یک شلوار روزمره مورد استفاده قرار گیرد و هم به‌عنوان یک شلوار مهمانی می‌توان از آن بهره برد.

 

شلوار جین مام فیت آبی تیره

شلوار جین مام فیت آبی تیره

این شلوار دارای فاق متوسط است که باعث می‌شود شکم و پهلوها جمع‌تر و باریک‌تر به نظر برسد. جنس محصول از جین سنگ‌شور است و رنگ آن آبی تیره است. همچنین حدود دو سانت از قسمت دمپای شلوار تاخوردگی دارد. این مدل شلوار مام فیت علاوه‌بر اینکه برای بانوان مناسب است، به‌عنوان مدل شلوار مام فیت پسرونه نیز امکان استفاده دارد.

 

مطالب پربازدید:  ۲۵ مدل کت و شلوار زنانه برای استایل‌های خاص و لاکچری

 

با انتخاب شلوار مام فیت مناسب، استایل خاص خود را رقم بزنید

خرید شلوار مام فیت زنانه امروزه بسیار در میان پوشاک زنانه بسیار پرطرفدار است و طوری طراحی‌شده‌اند که همه افراد می‌توانند از آن استفاده‌کنند. مدل شلوار مام ‌فیت زنانه طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی دارد که ما سعی کردیم در این مقاله شما را با ۲۵ مدل جذاب مام‌فیت که مناسب بانوان خاص‌پسند است آشنا کنیم.

 

منبع : glamourmagazine

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *