15 مدل آرایش عروس اروپایی 2023

در آغاز هر سال، شاهد شکوفایی ترندهای آرایش عروس هستیم. امسال به جرات می توان گفت که مدل آرایش عروس ترکیبی از ظاهر پیچیده و جسورانه است! چه بخواهید یک عروس با آرایش طبیعی یا با ظاهری جذاب‌تر باشید، ترندهای آرایشی امسال کسی را ناامید نمی‌کند.

چیزی که در مورد این ترندها جالب توجه است، این است که می‌توانید هر سبک را با توجه به ترجیحات خود تغییر دهید! در این مطلب بهترین ترندهای مدل آرایش عروس در سال 2022 گردآوری شده است تا مراسم عروسی خاصی برای شما رقم زده شود!

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

مدل آرایش عروس اروپایی کلاسیک

آرایش عروس اروپایی کلاسیک

یکی دیگر از انواع آرایش های عروس که این روزها به شدت طرفدار پیدا کرده است، آرایش اروپایی کلاسیک است. تمامی عروس خانم‌هایی که آرایش‌های لایت و ملایم را دوست دارند، این سبک از آرایش را برای روز عروسی خود انتخاب می‌کنند.

در آرایش اروپایی، رنگ سایه‌های چشمی، رژگونه و رژلب همگی مات و ملایم است و به سبکی بسیار زیبا و ملایم تمامی قسمت های صورت آرایش می شوند.

آرایش عروسکی عروس

آرایش عروسکی عروس

یکی دیگر از سبک‌های آرایشی که برای عروس انتخاب می‌شود، آرایش عروسکی است. همان‌طور که از نام این سبک پیداست، در این نوع آرایش از المان‌هایی که روی صورت عروسک دیده می‌شود، استفاده می‌کنند.

به عنوان مثال می توانیم بگوییم که تمرکز آرایشگران روی درشت نشان دادن چشم‌ها، استفاده از مژه مصنوعی‌های مشکی بلند و همچنین کوچک کردن بینی به شکل عروسک خواهد بود.

مطالب مرتبط :  انواع سایه چشم عروس ترندهای داغ 1402

همچنین مدل موهایی که برای این سبک در نظر گرفته می‌شود، درست شبیه به مدل موهایی است که روی سر عروسک‌ها مشاهده می‌کنیم.

آرایش عروس مدل گربه‌ای

آرایش عروس مدل گربه ای

برخی از افراد تمایل زیادی به آرایش چشم گربه‌ای دارند. عروس خانم‌هایی که این سبک از آرایش عروس را انتخاب می‌کنند، می‌بایست خود را برای چشمانی کشیده با آرایش تیره و البته رنگ لنز روشن آماده کنند که چشمان آن‌ها را درست شبیه به گربه‌ها طراحی کرده و نشان خواهد داد. در این سبک از آرایش، چشم‌ها خندان و کشیده می‌شود و کمی نیز شیطنت در چهره فرد دیده خواهد شد.

مدل آرایش عروس ساده و شیک

آرایش عروس مدل ساده و شیک

برخی‌ها سادگی را ترجیح می‌دهند و دوست دارند تا تنها نواقص صورتشان برطرف شده و زیبایی هایشان نمایان گردد. در این حالت، تمرکز در آرایش تنها بر این دو مورد خواهد بود و در نهایت آن چه که از زیر دست آرایشگر بیرون می‌آید، چهره ای نه چندان با تغییر زیاد و همراه با آرایش سبک و ملایم خواهد بود.

مدل آرایش عروس همراه رژ لب صورتی

عکس آرایش عروس جدید

از جمله انواع آیتم‌های آرایش عروس جدید، استفاده از رژلب صورتی است. همه عروس‌های 2022 می‌توانند هر سایه صورتی روشن را که بخواهند، استفاده کنند. رژ صورتی در کنار چهره بدون آرایش یا با آرایش کم، ظاهری طبیعی به چهره خواهد داد. صورتی یکی از رنگ‌های برجسته در سال 2022 است. هر کدام از رنگ‌های سرخابی، صورتی فوشیا و … می‌تواند انتخاب شما باشد.

نیازی به گفتن این نیست که رژ لب صورتی هرگز از مد نمی‌افتد. رژ لب‌های صورتی واقعا انعطاف‌پذیر هستند و بدون توجه به مدل لباس عروس می‌توانند ظاهر شما را تکمیل کنند. البته اگر لباس شما مایل به سفید یا به رنگ‌های پاستلی باشد، بهتر به نظر می‌رسد.

مدل آرایش عروس با ظاهری درخشان و براق

آرایش عروس با ظاهری درخشان و براق

اگر طرفدار آرایش براق و درخشان هستید، برای شما یک خبر هیجان‌انگیز داریم. ظاهر درخشان از جدیدترین انواع مدل آرایش عروس اروپایی است. شما به عنوان یک عروس، می‌توانید روی گونه‌ها و پلک‌های خود یا هر قسمتی از چهره که می‌خواهید برجسته شود را از هايلايترهای براق استفاده کنید.

این آرایش با صرف کمترین تلاش، ظاهر شما را زیباتر می‌کند و در کمترین زمان ممکن می‌تواند درخششی که ایده آل‌ شما است را به شما هدیه دهد.

این ترند آرایشی توسط اکثر افراد مشهور و آرایشگران بین المللی دنبال می‌شود. این ظاهر در سال‌های اخیر به طور فزاینده‌ای در بین عروس‌ها محبوب شده است.

این آرایش جذاب برای عروس‌ها، نه تنها درخشندگی، بلکه ظاهری طبیعی، بی عیب و نقص و ملایم ایجاد می‌کند. ترند سال گذشته سایه چشم خنثی بود، اما در ترند امسال سایه چشم‌ها براق هستند.

بنابراین، اگر می‌خواهید در مراسم عروسی خود چشم گیر باشید، کمی درخشش به پلک‌های خود اضافه کنید. ظاهر شما با موهای ابریشمی و پوستی درخشان کامل خواهد شد.

اگر این آرایش را با اکسسوری‌های موی نفیس مانند تاج یا تورهای خاص ست کنید، به ظاهری دست خواهید یافت که تمام مهمان‌ها را شگفت زده می‌کند!

مدل آرایش عروس با خط چشم مشکی

آرایش عروس با خط چشم مشکی

شما جز آن دسته از افرادی هستید که به‌طور روزانه از خط چشم استفاده نمی‌کنید؟ بسیار خب! روز عروسی شما زمان مناسبی است که یک تغییر بزرگ در صورت خود ایجاد کنید. در سال 2022، بسیاری از عروس‌ها از این مدل خط چشم پررنگ و ضخیم استفاده خواهند کرد.

با خط چشم چهره شما جذاب و چشمان‌تان برجسته می‌شود. توجه کنید که حتما برای آرایش عروس از خط چشم ضدآب استفاده کنید، چون ممکن است عرق یا آب و هوای بارانی آرایش شما را پاک کند.

انواع خط چشم‌های ترند برای سال 2022 خط چشم گربه‌ای، خط چشم بالدار یا حتی خط چشم‌های گرافیکی هستند. شما می‌توانید از هر مدلی که بیشتر با علایق شما مطابق است، استفاده کنید.

لیست قیمت بهترین خط چشم‌های برند

مدل آرایش عروس با موی گلدار

آرایش عروس با مدل موی گلدار

مدل موی گلدار، یکی از محبوب ترین مدل‌ها برای آرایش موی عروس است. عطر گل های تازه می تواند باعث افزایش حس خوب شود و نشان‌دهنده امید و شادی باشد. اگر می‌خواهید ظاهری رمانتیک‌تر اما مرموز داشته باشید، تور گل‌دار بر سر بگذارید.

اگر عروسی شما در بهار باشد، شکوفه‌های گل ظاهر شما را کامل می‌کند. اگر عروسی در فصل زمستان باشد، گل‌های مصنوعی روی سر یک گزینه عالی است، یا می‌توانید از یک لباس عروسی گشاد به سبک بوهو به همراه چند گل رز استفاده کنید. حتی ممکن است تاجی از گل بپوشید و خود را به یک ملکه تبدیل کنید!

مدل آرایش عروس با ابروهای طبیعی

آرایش عروس با ابروهای طبیعی

یکی از مهم‌ترین بخش‌های آرایش عروس در سال 2022 توجه به مدل ابرو است. تقریبا در چند سال اخیر ابروهابه سمت طبیعی و دست‌نخورده بودن پیش رفته‌اند. استفاده از ژل ابروی رنگی ظاهری کاملا ترندی به شما می‌بخشد. از جذاب ترین مدل های ابرو در سال 2022 ابروهای پر، پهن و طبیعی و لیفت شده است که بنا به سلیقه و فرم صورت می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

ظاهری مینیمال

ظاهری مینیمال

از جدیدترین میکاپ عروس می‌توان به آرایشی مینیمال اشاره کرد. در سال‌های اخیر، عروسی‌های به سمت کوچک و صمیمی بودن میل کرده‌اند و این امر در ظاهر عروس و داماد هم نمود پیدا کرده است.

عروس‌ها سبک مینیمال را انتخاب می‌کنند و انتظار می‌رود امسال نیز به همین شکل ادامه داشته باشد. آن‌ها به دنبال آرایش طبیعی هستند، زیرا ظاهری باشکوه و دوست داشتنی دارد.

صورت بدون آرایش و ظاهر مینیمال به ترند برتر آرایش عروس در سال 2022 تبدیل شده است.

آرایش مینیمالیستی می‌تواند ترکیبی بی عیب و نقص از لب‌های صورتی روشن، کمی رژگونه روی گونه‌ها برای ظاهری براق و درخشان، آرایش چشم همراه با ریمل و خط چشم باشد.

آرایش چشم اسموکی و رژلب ملایم عروس

آرایش چشم اسموکی و رژلب ملایم عروس

“زرق و برق و در عین حال برازنده” همان چیزی است که عروس به دنبال آن است و می‌توان گفت که فاکتورهای زیبایی‌ شناسی به خوبی در آن رعایت می‌‌شود.خط لب وضوحی را به لب‌‌های براق می‌‌افزاید و آنچه را که ممکن بود در ظاهر دراماتیک گم شود تقویت می‌کند.

آرایش خیس

آرایش خیس

عروس‌ها برای دست‌یابی به ظاهری جوان و شاداب‌تر می‌توانند به سراغ این مدل بروند. در این مدل آرایش باید از پرایمر با کیفیت و پایه آرایش مرطوب استفاده کنید. برای لب‌ها حتما سراغ رنگ‌های نود بروید و از آرایش سنگین برای چشم‌ها خودداری کنید.

مدل آرایش عروس با هایلایتر

آرایش عروس با هایلایتر

یکی از مهم ترین ترندهای آرایشی برای سال 2022، برجسته کردن اجزای صورت است. این ترند امسال هم با قوت بازگشته است و مهم‌ترین نکته این نوع آرایش در استفاده از هایلایتر مناسب است. استفاده از هایلایتر می‌تواند دشوار باشد، اما با یک هایلایتر ایده آل، کاملاً خیره‌کننده به نظر خواهید رسید!

مشاهده قیمت بهترین هایلایترهای خارجی

مدل آرایش عروس با مژه‌های خیره‌کننده

آرایش عروس با مژه‌های خیره‌کننده

مژه‌های بلند و حجیم به ظاهر عروس جذابیت خاصی می‌بخشد. عروس‌های سال 2022 می‌خواهند با چشمان خیره کننده خود جلب توجه کنند. چشم‌هایی بدون خط چشم سنگین با مژه‌های جذاب، این روزها محبوبیت زیادی دارند. پوست درخشان و براق با مژه‌های چشم‌گیر به خوبی هماهنگ می‌شود و به همراه ابروهای لیفت یا لمینیت شده و آرایش مرطوب و مژه‌های پر حتی گاهی رنگی در مجلس عروسی  تمام نگاه‌ها را به خود جلب می‌کند.

آموزش آرایش صورت و لوازم آرایش عروس

آموزش آرایش صورت برای عروسی

آرایش عروسی باید منعکس‌کننده سبک شخصی شما باشد. در سال 2022، آرایش عروس درخشان با پوست براق بسیار مورد توجه است. در ادامه لیست لوازم آرایشی عروس را برای یک میکاپ جذاب به شما معرفی می‌کنیم.

  1. مرحله زیرسازی (استفاده از پرایمر و ماسک آبرسان)

یک ماسک ورقه‌ای آبرسان در صبح عروسی به شما کمک می‌کند تا فورا پوست را حجیم و درخشان کنید. سپس از یک پرایمر روشن‌کننده برای آماده کردن پوست قبل از آرایش استفاده کنید، این محصول نه تنها موجب به ارمغان آوردن پوستی آینه‌ای می‌شود، بلکه ماندگاری آرایش عروس را افزایش می‌دهد و پایه آرایش هیدراته را مهیا می‌کند.

اگر می‌خواهید آرایش کاملی داشته باشید پیشنهاد ما استفاده از ست لوازم آرایشی عروس است که شامل لیست کاملی از لوازم آرایشی عروس که به آن نیاز دارید است.

  1. استفاده از کرم پودر

شما به کرم پودری نیاز دارید که کاملاً با رنگ پوست طبیعی شما مطابقت داشته باشد. پودرهای فیکس‌کننده را فراموش نکنید. نکته بسیار مهم در استفاده از کرم پودر این است که از پودرهای سفید خالص پرهیز کنید و به جای آن، پودرهای رنگی متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید.

  1. استفاده از اسپری آبرسان

برای رسیدن به پوست درخشان از اسپری آبرسان استفاده کنید و آن را بر روی قسمت‌های آغشته به پودر و خشک بزنید. این کار به چهره شما طراوت می‌بخشد. اگر عروسی در فضای باز یا ساحل برگزار می‌شود حتما از کرم ضدآفتاب استفاده کنید.

جالب است بدانید:  چگونه کرم ضدآفتاب همراه با آرایش بزنیم؟

  1. استفاده از رژگونه

ترند استفاده از رژگونه در سال‌های اخیر بازگشته است. وقتی نوبت به گونه‌ها می‌رسد، پالت مونوکروم هنوز هم بسیار پرطرفدار است. امسال عروس‌ها گونه‌های براق و گل‌گون طبیعی را برای آرایش عروسی خود انتخاب می‌کنند. حتی برخی میل دارند که کمی  حالت آفتاب‌سوختگی روی گونه‌ و بینی با رژ گونه ایجاد کنند.

  1. آرایش چشم

با استفاده از پد، انواع سایه چشم عروس را روی پلک بمالید. این کار را قبل از استفاده از سایر محصولات آرایش چشم انجام دهید تا از ریزش ناخواسته جلوگیری کند. با یک خط چشم مشکی ظریف و مژه‌های مصنوعی، وضوح بیشتری به چشمان خود ببخشید.

مطالب کاربردی:  انواع مژه مصنوعی و آموزش گذاشتن مژه مصنوعی

  1. آرایش لب

با استفاده از یک رژ لب نود یا براق به لب‌های خود رنگ دهید، می‌توانید برای فرم دادن به لب از خط لب مدادی استفاده کنید!

کدام مدل آرایش عروس را انتخاب می‌کنید؟

مدل آرایش عروس اروپایی

انتخاب ترند آرایش عروس کاملا بستگی به سلیقه‌ شما دارد. برای آن دسته از افرادی که خواهان آرایشی همیشه زیبا هستند، استفاده از آرایش طبیعی و ساده پیشنهاد می‌شود.

برخی هم به دنبال آرایش عروس ترندی هستند که همه آن‌ها در این مطلب بررسی شده است. حتی اگر هم بخواهید آرایشی همیشه مد یا ترند داشته باشید، نکته‌ای که باید در انتخاب آرایش عروس به آن دقت داشته باشید این است که شما باید در روز عروسی خود احساس راحتی و اعتماد به نفس داشته باشید و سعی کنید بهترین نسخه خود را ارائه دهید. حالا به ما بگویید کدام مدل آرایش عروس را برای خود می‌پسندید؟

 

منبع : makemebridal

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *