20 ست لباس زن و شوهر جدید و شیک

ست لباس زن و شوهر در چند سال اخیر بسیار ترند شده و مدل‌های مختلفی را در بر می‌گیرد. ست کردن‌ در زندگی افراد مشهور نیز دیده می‌شود؛ از سلبریتی‌ها تا اینفلوئنسرها اقدام به ست کردن لباس با یکدیگر می‌کنند. این کار اگر چه بسیار جذاب است، اما باید در نحوه ست کردن دقت کرد. به یاد داشته باشید هر لباس یا مدلی را نمی‌توان ست کرد. در ادامه به 20 مورد از بهترین ست‌های جذاب خواهیم پرداخت.

انواع ست لباس زن و شوهر

ست کردن لباس زن و شوهر کار بسیار جالبی است. اما باید به نکاتی در نحوه ست کردن توجه کرد که در مدل های پیش رو به آن‌ها پرداخته می‌شود.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

ست کردن کت و شلوار

ست کردن کت و شلوار یکی از انواع ست‎های جذاب

کت و شلوار به تنهایی احساس خوش‌ تیپی و قدرت را با خود به همراه دارد. اگر به دنبال ست کردن لباس با همسر خود هستید، حتما این ست را امتحان کنید و یا دست کم از کت تک استفاده کنید.

کاپشن ست زن و شوهری

برای داشتن استایلی جذاب، می‌توانید پالتوی خود را با همسرتان ست کنید.

ست لباس‌های بیرونی با رویه یکی از استایل‌های ترند در زوجین معروف است.

ست کردن با جین

به عنوان یک عنصر هماهنگ کننده، جین خیلی خوب عمل می‌کند.

وقتی برای اولین بار جاستین تیمبرلیک و بریتنی اسپیرز لباس جین خود را با هم ست کردند، به سرعت طرفداران زیادی پیدا کرد. جین به عنوان یک عنصر هماهنگ کننده بسیار فوق‌العاده عمل می‌کند. وقتی قرار است همسران با جین لباس خود را ست کنند حتما نباید شلوار جین بپوشند.

ست لباس زن و شوهری همرنگ

استفاده از رنگ‌های یکسان

یکی از ساده‌ترین راه‌های ست کردن زن و شوهر پوشیدن لباس همرنگ است. البته لازم نیست دقیقا همان رنگ باشد، همین که رنگ‌ها در یک خانواده باشند، کفایت می‌کند.

ست کردن در جزئیات

ست کردن لباس با طرح‌های مرتبط با یکدیگر

لباس‌های هماهنگ به این معنی نیستند که باید دقیقا شبیه به هم پوشیده شوند. زن و شوهر می‌توانند لباس‌هایی به ظاهر متفاوت بپوشند، اما در ترکیب رنگ یا طرح با هم ست شوند. مثلا طرح روی لباس خانم می‌تواند با طرح لباس آقا ست شود.

ست کردن با طرح یا الگو

ست کردن لباس با طرح چهار خانه

بعضی از لباس‌ها طرح‌های بسیار خنده‌دار و با نمکی دارند که یک ست بی‌نظیر برای زوجین است. مثلا ست کردن لباس‌های چهار خانه‌ای یا طرح‌های یکسان روی لباس را می‌توان نام برد.

ست کردن به ساده‌ترین شکل ممکن!

پوشیدن کفش‌های مشابه

واقعا نیازی به ست کردن پیچیده یا کاملا مطابق با یکدیگر نیست. بعضی از اوقات فقط مهم است که همه چیز ساده انتخاب شود. مثلا می‌توان فقط کلاه را با هم ست کرد یا کفش‌های مشابه‌ای پوشید.

قیمت انواع لباس زنانه اورجینال

ست لباس خواب زن و شوهر

ست لباس خواب زن و شوهر

لازم نیست ست کردن لباس حتما برای بیرون رفتن یا دعوت شدن به یک مهمانی باشد. بسیاری از افراد لباس‌های خانگی خود مانند لباس خواب را با یکدیگر ست می‌کنند.

ست لباس ورزشی

پوشیدن لباس‌های ورزشی مشابه

بسیاری از زوجین با یکدیگر ورزش می‌کنند. دیدن زن و شوهری که لباس ورزشی ست بر تن کرده و با یکدیگر به ورزش می‌پردازند، بسیار جذاب است.

ست لباس زن و شوهر مجلسی

پرنس هری و همسرش مگان لباس‌های مجلسی خود را با یکدیگر ست کرده‌اند.

برای ست کردن لباس مجلسی خود قطعا نمی‌توانید لباسی مانند یکدیگر بپوشید. اما سعی کنید خلاقیت به خرج داده و رنگ پیراهن زنانه را با رنگ کراوات مردانه ست کنید.

تیشرت ست زن و شوهری شیک

برای ست کردن می‌توانید طرح‌هایی را که به لحاظ مفهومی شبیه هستند انتخاب کنید.

در ست کردن پیراهن هم می‌توان تیشرت‌ها را کاملا شبیه به یکدیگر انتخاب کرد یا دو پیراهن انتخاب کرد که از نظر مفهوم و مضمونی که دارند، شبیه یکدیگر باشند.

ست لباس زن و شوهر زمستانه

ست کردن لباس های گرم

ست کردن لباس زمستانه گزینه بسیار جذابی برای خوش‌تیپ شدن است. شما می‌توانید با انتخاب درست یک لباس زنانه شیک و لباس مردانه شیک، پالتو یا کاپشن را هماهنگ کنید.

مطالب دیدنی:  لباس زیر کاستوم چیست – عکس جذابترین لباس کاستوم فانتزی 2023

ست لباس زن و شوهر برای تولد

ست کردن جزئیات لباس

بسیاری از زوجین در روز تولد یکدیگر لباس‌های خود را ست می‌کنند. برای ست کردن در این جشن‌ها به عنوان مثال می‌توان رنگ دامن خانم را با رنگ پیراهن آقا ست کرد.

ست لباس زن و شوهر ولنتاین

تیشرت ساده با طرح ولنتاین

همسران در ولنتاین با گرفتن یک جشن کوچک و پوشیدن ست لباس، اشتیاق خود را به طرف مقابل بیشتر نشان می‌دهند. نیازی هم به خرید لباس گران یا طرح پیچیده نیست. ست کردن اکسسوری یا طرح قلب روی لباس کفایت می‌کند.

مطالب خواندنی :  ایده‌هایی عاشقانه برای روز ولنتاین

ست زن و شوهری اسپرت

ست کردن با لباس های زیپ دار

برای ست کردن لباس به سبک اسپرت، فقط کافی است کمی چاپ خلاقانه روی پیراهن‌های خود بیندازید یا از لباس‌هایی که هودی یا زیپ در جلو دارند استفاده کنید.

ست کردن با برند محبوب

ست کردن بر اساس برند

بسیاری از افراد علاقه خاصی به یک برند دارند. به عنوان مثال برند آدیداس طرفداران بسیار زیادی دارد. ست‌لباس زن و شوهر با یک برند یکسان بسیار جذاب است.

ست کردن لباس‌های روزمره

ست کردن لباس های روزمره

در این تکنیک زن و شوهر برای بیرون رفتن و انجام دادن کارهای عادی لباس‌های خود را ست می‌کنند. مثلا رنگ و طرح پیراهن مردانه شبیه رنگ و طرح مانتو زنانه است.

ست کردن با جنس لباس

ست کردن لباس چرمی

بعضی از افراد علاقه خاصی به جنس‌های مختلف دارند. مثلا زن و شوهری که به جنس کتان یا چرم علاقمند هستند، می‌توانند لباس خود را از یک جنس انتخاب کنند.

لباس‌های هماهنگ رسمی

ست کردن برای تمایز

اگر قصد رفتن به یک کنسرت یا حتی یک قرار شام کاری همراه با همسر خود دارید، لطفا به شکل دو قلو ظاهر نشوید! سعی کنید با هوشمندی مجموعه‌ای را با هم هماهنگ کنید؛ مثلا اگر آقا پیرهن مشکی بر تن کرده خانم می‌تواند از روسری یا شلوار مشکی استفاده کند.

مطالب مرتبط :  جدیدترین مدل لباس مجلسی بلند ترند سال

ست لباس یلدایی

ست کردن در شب یلدا

شب یلدا یک شب بسیار ویژه و خاص نزد ایرانیان است. به مناسبت این شب همسران می‌توانند با پوشیدن لباس‌های ست، بر جذابیت این شب بی‌افزایند.

زیبایی را با هماهنگی بیافرینید!

یکی از زیباترین شیوه‌ها برای نشان صمیمیت زوجین پوشیدن ست لباس زن و شوهر است که معمولا از فروشگاه اینترنتی لباس می‌خرند. پوشیدن این ست های زیبا باعث توجه اطرافیان به سمت شما خواهد شد و به نحوی شما را مکمل یکدیگر نشان می‌دهند. از سمت دیگر پوشیدن این ست‌ها نشان‌دهنده هوشمندی شما در نمایان کردن عنصر زیبا شناسی نیز است.

وقتی زن و شوهری با لباس ست، دست در دست یکدیگر در خیابان راه می‌روند واقعا نشان‌ دهنده تعهد آنان نسبت به یکدیگر و ازدواج‌شان است. نظر شما چیست؟ آیا شما با همسر خود لباس ست می‌کنید؟

 

منبع : baba-blog

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *