20 مدل مانتو مشکی جدید ۱۴۰۲ برای داشتن استایلی خیره‌کننده

آیا شما نیز در جستجوی یک استایل دلربا و جذاب هستید؟ مدل مانتو مشکی زنانه با گستره‌ای از طرح و سبک‌ها می‌توانند یک انتخاب عالی باشند. در این مقاله از مدیسه، با بررسی انواع مدل مانتو مشکی جدید، از جمله مانتو کوتاه، ترکیبی، بلند و مجلسی شما را راهنمایی خواهیم کرد تا بتوانید به سادگی و با اطمینان خاطر یک استایل شیک و خیره‌کننده با لباس تیره زنانه داشته باشید.

همچنین، به دنبال مدل‌هایی برای مناسبت‌ها و ایام خاص نظیر محرم نیز خواهیم بود.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

مدل مانتو مشکی زنانه ساده و اسپرت

مدل مانتو مشکی ساده و اسپرت

برای علاقمندان به استایل ساده همچنین اسپرت، مدل مانتو مشکی ساده گزینه‌ای مناسب می‌باشد. طراحی ساده و عاری از هرگونه پیچیدگی این مدل، ظاهری شیک و مناسب به استایل روزمره شما خواهد بخشید. با ترکیب این مدل با شال و روسری مشکی و اکسسوری‌های محدود، می‌توانید استایلی منحصر به فرد برای خود خلق کنید.

مانتو مشکی مجلسی برای مراسم خاص

مانتو مشکی مجلسی برای مراسم خاص

وقتی به دنبال یک مانتو مشکی زنانه برای مراسم‌ها و لحظه‌های خاص خود هستید، مدل‌هایی با جزئیات خاص می‌توانند انتخابی مناسب باشند. با استفاده از جنس‌های باکیفیت بالا و طرح زیبا، این مدل به شما در هر زمان و مراسمی جلوه‌ای خاص می‌دهد. از ترکیب مانتو مشکی زنانه با جواهرات متناسب، استایلی بی‌نظیر برای خود بسازید.

مدل مانتو مشکی بلند برای استایلی بی‌نظیر

مدل مانتو مشکی بلند برای استایلی بی‌نظیر

استفاده از مانتو مشکی با قد بلند، یکی از راه‌های داشتن استایلی بی‌نظیر و شیک است. این مدل با طراحی منحصر به فردی که دارد، قابلیت استایل کردن در مراسم‌ها و جشن‌های گوناگون را به شما می‌دهد.

سادگی و شیکی با مدل مانتو مشکی کوتاه

سادگی و شیکی با مدل مانتو مشکی کوتاه

مانتو مشکی کوتاه، به شما ظاهری کاملا متمایز می‌بخشد. این مدل با طراحی ساده، به شما امکان داده تا در استفاده روزانه و مناسبت‌های غیررسمی، یک استایل متفاوت و جذاب داشته باشید و از ست مشکی زنانه مختص به خودتان بهره‌مند شوید.

مانتو مشکی ترکیبی

مدل مانتو مشکی ترکیبی

هماهنگی در رنگ برای داشتن استایلی جذاب، یک راه‌ حل عالی جهت ست کردن مانتو مشکی است. ترکیب مانتو مشکی با اجزایی در لباس با رنگ هماهنگ و متضاد، می‌توانید ظاهری بی‌نظیر و بی‌نقص داشته باشد.

ست مانتو مشکی با الگوی پلنگی

ست مانتو مشکی با الگوی پلنگی

لباس‌های پلنگی یکی از سخت‌ترین مدل‌ها برای ست شدن هستند اما نه زمانی که بر روی یک مانتو مشکی طراحی شده باشند. شما می‌توانید در زمان استفاده از مانتو مشکی پلنگی آن را با یک شلوار جین، کفش پاشنه بلند و شال مشکی استایل کنید و ظاهری منحصر به فرد داشته باشید. اما نکته مهم در این مدل استایل این است که از اکسسوری‌های طلایی استفاده نموده و زیورآلات نقره‌ای را به دست فراموشی بسپارید.

مانتو مشکی کتی برای داشتن استایلی سرتاسر مشکی

مانتو مشکی کتی برای داشتن استایلی سرتاسر مشکی

از قدیمی‌ترین و امن‌ترین اصول ست کردن مانتو مشکی، استفاده از رنگ مشکی به صورت کلی است. شما می‌توانید تیپ کاملا مشکی خود را به وسیله یک کفش کلاسیک با پاشنه‌ای کوتاه یا فلت و یک کیف دستی مشکی ست کنید.

مانتو مشکی با رویه توری

مانتو مشکی با رویه توری

این مدل مانتو با داشتن یک لایه از جنس تور سبب زیبایی خیره‌کننده این لباس شده و بهترین گزینه برای داشتن یک استایل کژوال روزمره می‌باشد.

مانتو کتی مشکی طرح‌دار

مانتو کتی مشکی طرح‌دار

این مدل مانتو کتی با داشتن آستین‌های سه ربع و طراحی چشم‌نواز در ناحیه پایینی مانتو می‌تواند به شما کمک کند تا یک استایل شیک و در عین حال اسپرت و امروزی برای خود بسازید.

مانتو مشکی عروسکی

مانتو مشکی عروسکی

مانتو مشکی از آن دسته مانتوهایی است که از نظر رنگ، بسیار ترند بوده و از محبوبیت خاصی برخوردار می‌باشد، چرا که این رنگ از مانتو، مناسب هر مکان و زمانی است. چه در مراسم‌های عروسی و چه در مراسم و مجالس مذهبی همچون ماه محرم و صفر که در شرف آن هستیم. مانتو مدل عروسکی نیز از دسته لباس‌هایی است که در صف اولین انتخاب‌های دختران قرار گرفته و به راحتی با انواع شلوار زنانه و کفش استایل می‌شود.

قیمت انواع مانتو زنانه شیک و لاکچری ترند

 

مانتو مشکی اورسایز

مانتو مشکی اورسایز

لباس‌های اورسایز دو یا چهار سایز از سایز اصلی فرد بزرگ‌تر بوده ولی اگر دارای اندامی درشت هستید بهتر است تا از این مدل لباس‌ها در پوشش خود استفاده نکنید. در صورت تمایل برای داشتن یک سبک پوشش اورسایز می‌توانید از مدل مانتو اورسایز در استایل خود استفاده نمایید.

مدل مانتو اسپرت

مدل مانتو اسپرت

مانتو مشکی کوتاه جلو بسته

مانتو مشکی کوتاه جلو بسته

مانتو جلو بسته یک لباس رسمی بوده که برای موقعیت‌های گوناگونی مناسب است. برای مثال، می‌توانید از مانتو جلو بسته کوتاه برای انواع مراسم‌های رسمی، مهمانی‌های مهم، کنفرانس و همایش‌های کاری استفاده نمایید.

مانتو کتی مجلسی

14مانتو کتی مجلسی

یکی از راه‌های پوشیدن مانتو کتی و ترتیب ‌دادن استایلی رسمی با آن یعنی استفاده از رنگ‌های یکسان می‌باشد. یعنی باید با انتخاب تمام بخش‌های لباس خود از یک رنگ، استایلی مونوکروم تدارک ببینید.

مانتو مشکی جلو باز

مانتو مشکی جلو باز

مطالب پربازدید:  25 ایده استایل مشکی زنانه جذاب 2023

شومیز مشکی جایگزینی ایده‌آل برای مانتو

شومیز مشکی جایگزینی ایده‌آل برای مانتو

برخی بانوان تمایل دارند تا از انواع شومیزها به جای مانتو در استایل روزمره خود استفاده کنند. برای این کار لازم است تا استایل خود را با یک کفش اسپرت و اکسسوری‌هایی متناسب با مکانی که می‌خواهید در آن حضور داشته باشید کامل کنید.

مانتو زنانه جدید

مانتو زنانه جدید

این مدل مانتو با طرحی ساده و جنس میکرو کج‌راه لمه، گزینه‌ای بسیار مناسب برای فصول سرد سال بوده و می‌تواند در کنار یک جفت بوت و نیم بوت مشکی استایلی خاص را برای شما بسازد.

مانتو زنانه مشکی براق

مانتو زنانه مشکی براق

این مدل مانتو زنانه با آستین‌های سه ربع، تن‌خوری آزاد و جنس ساتن براق گزینه‌ای مناسب برای تمامی فصول و حضور در انواع مهمانی‌های دوستانه می‌باشد

مانتو حریر طرح‌دار

مانتو زنانه مشکی براق

مانتو بلند دو رنگ

مانتو بلند دو رنگ

این مدل مانتو جلو باز از جنس نخ نازک بوده و دارای جیب‌هایی تزیینی، چین در قسمت سر آستین و مدل یقه انگلیسی می‌باشد که این مانتو را مناسب مهمانی‌های نیمه رسمی کرده است.

مطالب کاربردی:  25 ایده خاص استایل کت و شلوار مشکی برای افراد شیک‌پوش

 

استایل خاص و زیبا با مدل مانتو مشکی

با توجه به مطالب گفته شده در این مقاله سعی کنید از مناسب‌ترین و جدیدترین لباس مشکی زنانه در استایل خود استفاده کنید تا اعتماد بنفس بالاتری داشته باشید و ظاهری منحصر به فرد برای خود بسازید. همچنین، با توجه به سلیقه شخصی خود، از رنگ‌ها و اکسسوری مناسب در استایل خود استفاده کنید تا یک تیپ خاص و منحصر به فرد خود را با پوشاک مشکی زنانه داشته باشید.

 

منبع : pinterest

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *