20 مدل شلوار مردانه جدید

شاید فکر کنید برای داشتن استایلی جذاب حتما باید کت‌های بلند یا کفش‌های کتانی زیبا و بوت‌های جدید استفاده کنید، اما انتخاب مناسب‌ترین مدل شلوار مردانه می‌تواند تغییر محسوسی در استایلتان ایجاد کند. ممکن است شما آنقدر که در انتخاب لباس‌های بالاتنه خود وقت صرف می‌کنید، در انتخاب شلوارهایتان زمان نگذارید.

باید به این نکته توجه داشته باشید که شلوار نامناسب درخشش لباس‌های بالاتنه‌ای که مدت‌ها برای انتخاب آن‌ها وقت صرف کرده‌اید را از بین خواهد برد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

همه ما در طول زندگی خود انواعی از مدل شلوار را امتحان کرده‌ایم. بعضی از ما تنها به شلوار جین مردانه تمایل داشته و بعضی نیز فقط با شلوار پارچه‌ای احساس راحتی می‌کنیم. اما تنها این دو مدل جزو گزینه‌های ما برای انتخاب نبوده و دنیایی از تنوع در پیش روی ما وجود دارد.

20 مدل جدید شلوار در ادامه آمده است که به شما کمک می‌کند از استایل‌های قدیمی و تکراری خود دست بردارید. بنابراین اگر به دنبال آشنایی با 20 مدل شلوار جدید و شیک برای استایل‌های سال 2023 خود هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

شلوار کتان مردانه کرم چسبان

نمونه‌ای از شلوار مردانه کتان چسبان کرم اورجینال

این مدل شلوار مناسب تمام فصول بوده و و دارای تن خوری چسبان است. مدل شلوار مردانه کتان از کلاسیک‌ترین و جاودانه‌ترین مدل‌های شلوار بوده و انتخابی مناسب برای استایل کژوال و روزانه به شمار می‌رود.

شلوار کتان مردانه مشکی چسبان

نمونه‌ای از شلوار مردانه کتان چسبان مشکی هومنیتی

شلوارهای رنگ مشکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین‌ رنگ‌ها در میان سایرین بوده و شما می‌توانید شلوار کتان مشکی را در مناسبت‌های رسمی مثل شام بپوشید. پیراهن سفید و بژ گزینه‌ای عالی برای ست شدن با این مدل شلوارها محسوب می‌شوند.

شلوار مخمل کبریتی مردانه تنگ

نمونه‌ای از شلوار مخمل کبریتی مردانه تنگ سبز

این مدل شلوارهای مردانه برای باری دیگر از دهه 1970 به ما بازگشته‌اند و یکی از ترندهای امسال محسوب می‌شوند. شلوار مخمل کبریتی مردانه برای فصل‌های پاییز و زمستان گزینه‌ای عالی به شمار رفته و شما با پوشیدن این شلوارها استایلی کژوال و درخشان را تجربه خواهید کرد.

شلوار مخمل کبریتی مردانه راسته

نمونه ای از شلوار مخمل کبریتی مردانه راسته قهوه‌ای

همانند مدل قبلی این مدل نیز از جنس پارچه مخمل کبریتی تولید شده ولی راسته است و به نسبت شلوار قبلی آزادتر محسوب می‌شود. این لباس مردانه شیک، در گذشته شلوار اصلی دانشجویان محسوب می‌شد.

شلوار مردانه پارچه‌ای دمپا پاکتی

نمونه‌ای از شلوار مردانه پارچه ای مشکی Borcello

اگر به دنبال شلواری ساده و در عین حال شیک هستید، شلوارهای پارچه‌ای دمپا پاکتی می‌توانند انتخاب مناسبی برای شما محسوب شوند.

شلوار مردانه پشمی

نمونه‌ای از شلوار مردانه پشمی قهوه‌ای

شلوارهای پشمی یکی از مورد علاقه‌ترین شلوارهای بلاگرهای صنعت مد بوده و ترند شدن دوباره آن بازگشتی به روزهای گذشته است که شلوار های جین هنوز به پادشاه شلوارها تبدیل نشده بود. این مدل شلوار انتخابی مناسب برای استایل اسمارت کژوال به شمار می‌روند.

شلوار مردانه جین چسبان سرمه‌ای

نمونه‌ای از شلوار مردانه جین کشی چسبان سرمه ای هومنیتی

شلوارهای جین استانداردترین شلوارهای مردانه بوده و همان طور که گفته شد به عنوان پادشاه شلوارها شناخته می‌شوند. مدل شلوار لی برای تمامی موقعیت‌ها از جمله مهمانی‌های شام، کنسرت، قرارهای دوستانه، دانشگاه و … مناسب است.

شلوار مردانه جین چسبان آبی روشن

نمونه‌ای از شلوار مردانه جین کشی چسبان آبی روشن هومنیتی

شلوارهای جین آبی روشن به دلیل رنگ روشنی که دارند، مناسب فصل‌های بهار و تابستان بوده و به راحتی با تیشرت سفید ست خواهند شد.

لیست قیمت انواع شلوار جین مردانه جدید

 

شلوار مردانه جین چسبان زغالی

شلوار مردانه جین چسبان زغالی اچ پلاس

این شلوارهای همه کاره را می‌توانید در تمام فصول برای استفاده روزانه خود انتخاب کرده و به راحتی با کفش و پالتو بلیزر استایل کنید.

شلوار مردانه جاگر

شلوار مردانه جاگر

شلوارهای جاگر از راحت‌ترین شلوارهای مردانه محسوب شده و برای باشگاه و ورزش فوق‌العاده هستند. این مدل شلوار را می‌توانید به هنگام پیاده‌روی‌ یا دویدن‌های روزانه خود بپوشید.

شلوار مردانه ورزشی

نمونه‌ای از شلوار مردانه ورزشی مدل Metallic مشکی سفید 1991 اس دبلیو

این مدل شلوار اسپرت مناسب فعالیت‌های ورزشی بوده و از جنس اسلش تهیه شده است. تن‌خور این شلوار چسبان و لوله‌ای است.

شلوار مردانه پارچه‌ای راسته

نمونه ای از شلوار مردانه پارچه ای راسته زغالی فریولی

شلوارهای پارچه‌ای برای استفاده روزمره مناسب بوده و به راحتی با سایر لباس‌ها استایل می‌شوند. از شلوارهای راسته در استایل‌های کژوال خود در تمام فصول سال می‌توانید استفاده کنید.

شلوار مردانه پارچه‌ای چسبان

نمونه‌ای از شلوار مردانه پارچه ای چسبان دمپا پاکتی سرمه ای Borcello

این مدل شلوار پارچه‌ای برخلاف مدل قبلی تن خوری چسبان داشته، از جنس پارچه سفران تهیه شده و دارای فاق کوتاهی است.

شلوار مردانه اسلش

نمونه‌ای از شلوار مردانه اسلش خاکستری اچ‌ پلاس

شلوارهای اسلش معمولا دارای کمر و دمپای کشبافت بوده و با بندی در قسمت کمر فیت خواهند شد. شلوار مام اسلش نمونه‌ای دیگر از این شلوار‌ها بوده که ترکیبی از مدل مام و اسلش است.

شلوار مردانه جین راسته

نمونه‌ای از شلوار مردانه جین راسته آبی لیوایز

حال که شلوارهای جین چسبان بررسی شد، نباید از شلوار جین راسته غافل شویم. این مدل شلوار مردانه جدید نیست، اما با این حال همیشه ترند بوده و به اصطلاح هیچ وقت از مد نمی‌افتد.

شلوار مردانه چهارخانه چسبان

نمونه‌ای از شلوار مردانه چهارخانه چسبان

پارچه‌های چهارخانه دارای رنگ‌های بسیار متنوعی بوده و شلوارهای تهیه شده از این پارچه‌ها نیز بسیار متنوع هستند و برای هر سلیقه‌ای منحصر به فرد خواهند بود. تنها باید توجه کنید که شلوارهای چهارخانه را با پیراهن یا تیشرت‌های ساده استایل کرده و از مدل‌های طرحدار دوری کنید.

شلوار مردانه چهارخانه گشاد

نمونه‌ای از شلوار مردانه چهارخانه گشاد

اگر به دنبال خرید شلوار مردانه رسمی هستید، این گزینه نمی‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. شلوارهای چهارخانه گشاد برای موقعیت‌های غیررسمی ساخته شده‌اند.

مطالب کاربردی :  بچه پولدارها چگونه پیراهن خود را استایل می‌کنند؟

شلوار مردانه جین مام استایل

نمونه ای از شلوار مردانه جین مام استایل

شلوارهای مام استایل دارای برشی خمره‌ای بوده و شما می‌توانید با پوشیدن این مدل شلوار مردانه استایلی جوان پسند و شاداب داشته باشید.

شلوار کتان سبز

شلوار کتان سبز

شلوار بگی

استایل بگ

این مدل که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده استایلی راحت و شیک را برای شما می‌سازد.

شلوار مردانه اسلش شش جیب

شلوار مردانه اسلش شش جیب

شلوار جین مام فیت پسرانه

مام فیت پسرانه

اسلش طرح‌دار

اسلش طرح‌دار

جین کاغذی مردانه

جین کاغذی

این مدل شلوار جین جنسی نازک داشته و مناسب فصول گرم است.

شلوار کژوال

شلوار کژوال

شلوار جین مردانه زاپ‌دار

جین زاپ‌دار

مدل جین زاپ‌دار نیز از دیگر نمونه‌های پرطرفدار شلوار مردانه به حساب می‌آید.

شلوار چرمی

شلوار چرمی

شلوار مردانه پایین کش

نمونه‌ای از شلوار مردانه پایین کش

همچون مدل شلوار مردانه اسلش، این مدل نیز در قسمت مچ پا دارای کش بوده و به دلیل راحتی زیاد، مورد استقبال همه قرار گرفته است.

شلوار مردانه راه‌راه

شلوار مردانه راه‌راه

شلوار مردانه جین بوی فرند

نمونه‌ای از شلوار مردانه جین بوی فرند

مطالب دیدنی:  25 مدل لباس اسپرت مردانه ترند 1402

 

شلوارهای بوی فرند برخلاف مام استایل که دارای برشی خمره‌ای هستند، دارای برشی راسته بوده و شما می‌توانید آنان را از فروشگاه لباس اینترنتی مدیسه تهیه کنید.

 

منبع : thetrendspotter

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *