25 مدل لباس عروس ساده جدید 2023

کمتر بانویی است که به پوشیدن لباس عروس علاقه‌ای نداشته باشد. پوشیدن لباس عروس ساده یا دارای طراحی‌های خیلی وزین در خاص‌‎ترین روز زندگی هر فرد مسئله حائز اهمیتی است. لباس عروس انواع مختلفی داشته و هر شخص نسبت به استایل و فرم بدن خود می‌تواند، بهترین انتخاب را داشته باشد.

برای اینکه دقیقا به درک از اندامتان برسید بهتر است عرض شانه، دور سینه، خط کارور، دور شکم، دور کمر و دور باسن را اندازه گیری کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا به تحلیل نسبتا کاملی از بدنتان برسید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

در انتخاب لباس عروس بلند و کوتاه قد خود را در نظر بگیرید و چندان تابع مد روز نباشید. روز عروسی فراموش نشدنی‌ترین روز زندگی شما است، پس بهترین مدل لباس عروس را برای خود انتخاب کنید. در این مقاله قصد داریم به 25 مدل لباس عروس ساده بپردازیم. لطفا با ما همراه باشید.

انواع مدل لباس عروس ساده

دوختن لباس عروس کاری پیچیده و سختی است. حتی ساده‌ترین مدل به چشمتان، ظریف کاری بسیار زیادی دارد. تفاوت در لباس عروس، جدا از یقه، آستین و مدل دامن به ایجاد تفاوت‌های به ظاهر جزئی اما تاثیرگذار بستگی دارد. در ادامه به مدل‌های مختلف لباس عروس می‌پردازیم.

مدل پشت باز

مدل پشت باز

طراحی لباس عروس از تنوع بالایی برخوردار است. مثلا در مدل لباس عروس ساده اروپایی طراح معمولا برای ایجاد تنوع و جذابیت قسمت پشت لباس را کاملا عریان در نظر خواهد گرفت. اگر شما شانه‌های محکم و زیبایی دارید و پشت شما قوز ندارد، این مدل مناسب شما است.

دامن پف دار

دامن پف دار

دامن بلند پف دار از قدیم الایام طرفداران بسیار زیادی داشته است. تنوع در دامن پف دار زیاد بوده و شما می‌توانید نسبت به استایلی که دارید مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مدل دانتل

مدل دانتل

دانتل به نوعی پارچه طرح دار گفته می‌شود که در قسمت‌هایی از لباس کاربرد دارد. این پارچه زیبا که از تنوع و گستردگی زیادی برخوردار است، لباس شما را تبدیل به مدلی به یاد ماندنی خواهد کرد.

مدل دکلته

مدل دکلته

مدل دکلته یکی از بالاتنه های بسیار جذاب برای بانوان است. از این مدل در انواع لباس شب و عروس استفاده می‌شود. مدل دکلته نیز انواع مختلفی دارد و بهتر است بالاتنه شما به خصوص در قسمت سینه، اوور سایز نباشد.

یقه دلبری

یقه دلبری

یقه دلبری در ابتدا بیشتر برای استایل غیر رسمی به کاربرده می‌شد. اما امروز به دلیل زیبایی که دارد توانسته وارد دنیای لباس عروس نیز شود. یقه دلبری انواع مختلف دارد و با شناخت از تنوع آن دقت کنید که مدل مناسب فرم بدن خود را انتخاب کنید.

شانه لخت

شانه لخت

در بسیاری از لباس عروس جدید شاهد مدل‌هایی هستیم که در قسمت شانه عریان هستند. عمق عریان بودن لباس بسته به سلیقه اشخاص دارد.

مدل drouser

مدل drouser

این مدل یک مدل پیوندی بوده که از ترکیب شلوار زنانه و دامن تشکیل شده است. اگرچه این مدل بیشتر مناسب سلبریتی‌هایی است، که می‌خواهند بیانیه‌ای را در زمانی خاص ارائه دهند. اما امروزه بسیاری از بانوان تمایل به پوشیدن این مدل در روز عروسی خود دارند.

مدل امپراطوری

مدل امپراطوری

مدل امپراطوری به دسته‌ای از لباس‌ها گفته می‌شود، که در یک نگاه کلی شباهت بسیاری به لباس‌های قرن 18 دارند. مدل این لباس به این صورت است که در قسمت کمر تنگ و چسبان بوده و اندام را شبیه ساعت شنی نشان می‌دهد.

مدل آستین دار

مدل آستین دار

آستین نقش مهمی در لباس عروس ایفا می‌کند. بسیاری از افراد تمایل به پوشیدن لباس کاملا حجابی دارند. هر چند آستین به نوعی تکمیل کننده لباس به حساب می‌آید و بر جذابیت مدل انتخابی می‌افزاید.

مدل بندی لباس عروس ساده

مدل بندی

لباس عروس طیف بسیار گسترده‌ای از سلایق را در بر می‌گیرد. مدل بندی همانطور که از نامش پیدا است در قسمت بالاتنه دارای دو بند است. این مدل برای افرادی که در قسمت بالاتنه خوش استایل هستند، بسیار مناسب است.

لیست قیمت انواع لباس مجلسی زنانه

 

مدل پاپیون دار

مدل پاپیون دار

ایجاد پاپیون خلاقیت بسیار جذابی در دوخت لباس عروس است. وجود یک پاپیون در قسمت بالاتنه لباس عروس ساده و شیکی تحویل شما خواهد داد.

مدل پرنسسی لباس عروس ساده

مدل پرنسسی

لباس عروس پرنسسی جز مدل‌های کلاسیک لباس عروس بوده و بدین صورت است که قسمت دامن پف زیادی دارد. تفاوت این مدل با مدل لباس عروس ساده پفی در میزان حجیم بودن پایین‌تنه است.

مدل پوشیده

مدل پوشیده

خرید لباس ساده عروس و شیک و پوشیده در دنیا فشن و مد امروز دور از دسترس نیست. بسیاری از افراد به اشتباه فکر می‌کنند که لباس پوشیده زیبا نیست درحالی‌که بسیاری از این لباس‌ها جذابیت فوق العاده‌ای دارند.

مطالب مرتبط:  انواع لباس عروس پوشیده با حجاب ترند 2023

مدل چسبان

مدل چسبان

بسیاری از بانوان تمایل به پوشیدن لباس چسبان در روز عروسی خود دارند. پوشیدن این لباس تنگ و چسبان کمی به جمع و جور کردن بدن فرد کمک می‌کند اما اگر شما فرم بدنتان ایکس لارج است، از پوشیدن این مدل خودداری کنید.

مدل دامن ماهی لباس عروس ساده

مدل دامن ماهی

این مدل شیک و جذاب جز لباس‌های بلند به حساب آمده، اما تفاوت اصلیش در این است که از قسمت بالا تا زیر زانو کاملا جذب بوده و از قسمت ساق پا دامن پف‎‌دار می‌شود.

مدل رومی

مدل رومی

مدل شناخته شده رومی در بسیاری از لباس‌های رسمی و غیررسمی دیده می‌شود. این مدل زیبا در لباس‌های مجلسی و عروس کاربرد فراوانی دارد.

مدل شنل دار

مدل شنل دار

استفاده از شنل می‌تواند هم به منظور حفظ حجاب باشد و هم بر زیبایی لباس بیفزاید. همچنین اگر شما دوست دارید که در روز عروسی خود کمی متفاوت‌تر به نظر برسید شنل انتخاب بسیار ایده‌آلی است.

مدل فون لباس عروس ساده

مدل فون

مدل فون به لباسی گفته می‌شود که در قسمت بالاتنه کمی تنگ و در قسمت دامن گشاد است. هر چقدر میزان فون دامن بیشتر باشد، نشان دهنده آزاد بودن مدل دامن است.

مطالب دیدنی:  25 مدل لباس مجلسی جدید و رویایی

مدل قایقی

مدل قایقی

اگر شما به دنبال لباس زنانه شیک از نوع لباس ساده عروس بدون پف هستید، از مدل یقه قایقی استفاده کنید. زیرا با طراحی این مدل یقه برای زیبایی بیشتر لباس عروس را راسته در نظر می‌گیرند.

مدل ماکسی

مدل ماکسی

مدل ماکسی به مدل دامنی گفته می‌شود که بسیار بلند بوده و در بعضی از موارد حتی روی زمین کشیده می‌شود.

مدل یقه هالتر

مدل یقه هالتر

یقه هالتر به مدلی گفته می‌شود که یقه به قسمت انتهایی گلو می‌چسبد و معمولا قسمت شانه‌ها کاملا عریان است. البته تنوع یقه هالتر بسیار زیاد بوده و نوعی لباس زنانه منحصربه فرد به حساب می‌آید.

مدل وی باز

مدل وی باز

ذکر این نکته بسیار مهم است که مدل وی باز تفاوت زیادی با یقه هفت داشته و نباید این دو مدل را با هم اشتباه گرفت. پس زمانی که از فروشگاه اینترنتی لباس یا به صورت حضوری خرید می‌کنید این نکته را در نظر بگیرید.

یقه خشتی

یقه خشتی

یکی از یقه‌های ترند و پرطرفدار یقه خشتی است. این مدل یقه زاویه‌دار بوده و مناسب افرادی است که صورت گرد و پری دارند. دقت کنید این یقه صورت را کشیده نشان خواهد داد.

لباس عروس ساده با یقه گرد

یقه گرد

یکی از یقه‌های بسیار متداول در دنیای مد یقه گرد است. این یقه پرکاربرد را می‌توان در انواع لباس‌ها مشاهده کرد. لباس عروس ساده کوتاه یقه گرد انتخاب بسیار مناسبی برای بانوان ساده‌پوش اما شیک است.

یقه هفت

یقه هفت

یقه هفت یقه‌ای بسیار رایج و کاربردی است و طرفداران بسیار زیادی دارد. این مدل یقه برای افرادی که بالاتنه پری دارند بسیار مناسب است.

مطالب مرتبط:  20 مدل لباس عروس آستین دار جدید

در خاص‌ترین روز زندگی خود بدرخشید…

همه آنچه که در روز عروسی هر فرد اتفاق می‌افتد به راحتی فراموش نخواهد شد. پوشیدن لباس مناسب عروسی بسیار مهم‌تر از انتخاب لباس عروس ساده یا پر کار است.

مدلی را انتخاب کنید که در این روز مهم به استایل بدنتان بنشیند و شما بهترین احساس را از پوشیدنش داشته باشید. نظر شما چیست؟ آیا شما تجربه پوشیدن لباس عروس را داشته‌اید؟ لباس ساده عروس می‌پسندید یا پرکار؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

 

منبع : pinterest

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

2 دیدگاه در “25 مدل لباس عروس ساده جدید طراحی 2023

  1. سعیده گفت:

    لطفا مدلهای بیشتری بذارید

  2. شیما گفت:

    من لباس ساده رو دوست دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *