20 طرح ناخن تابستانه جدید برای خانم‌های لاکچری و سخت‌پسند

فصل تابستان با میوه‌های رنگی‌اش همه بانوان را تشویق می‌کند که طرح ناخن تابستانه جدیدی را امتحان کنند. در فصل تابستان هر اندازه که دوست داشته باشید می‌توانید از سادگی دور شوید و مدل طراحی ناخن تابستانی جدیدی را امتحان کنید که زیبایی دستان شما را دوچندان کند.

در این مقاله قرار است 25 طرح ناخن تابستانه ساده و شیک را معرفی کنیم که با انتخاب آن‌ها ناخن‌های شما همانند جواهرات در فصل گرم تابستان بدرخشد. با ما همراه باشید که از میان این 25 طرح، طرحی را که دلتان را سر شوق می‌آورد، انتخاب کنید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

آبی آسمانی همراه با آلبالوهای جذاب

آبی آسمانی همراه با آلبالوهای جذاب

آلبالو یکی از خوش‌مزه‌ترین و جذاب‌ترین میوه‌های تابستانی است که طرح آن روی ناخن‌های شما بسیار زیبا و دل‌انگیز می‌شود. برای این طراحی باید ناخن‌های دست تقسیم به گروه 3 تایی و 2 تایی شود. یکی از گروه‌ها بهتر است که به رنگ آبی آسمانی یا آبی پاستلی باشد و گروه 2 تایی زمینه طبیعی ناخن با طرح آلبالوهای هوس‌انگیز داشته باشد.

فرنچ کج؛ طرحی ساده و شیک

فرنچ کج؛ طرحی ساده و شیک

فرنچ کج؛ طرحی ساده و شیک

فرنچ از قدیم‌الایام تا به امروز یکی از طرح‌های پرطرفداری بوده است که نظر بسیاری از بانوان را به خود جلب کرده است. بااین‌وجود اگر به‌دنبال تنوع در فرنچ هستید و نمی‌خواهید از مدل کلاسیک آن برای تابستان پیروی کنید، بهتر است شانسی به فرنچ کج روی ناخن‌های خود بدهید که در عین سادگی، تنوع را نیز تجربه کنید.

طرح آبی موج‌دار

طرح آبی موج‌دار

فصل تابستان یکی از بهترین فصل‌ها برای آفتاب گرفتن و برنز کردن است. همچنین رنگ آبی آسمانی با طرح موج روی دستان برنز بسیار زیبا به نظر خواهد رسید. برای این طرح ازجدیدترین مدل طراحی ناخن تابستانه بهتر است که رنگ آبی کمرنگ را به‌عنوان رنگ پایه درنظر بگیرید و رنگ آبی تیره‌تر را برای طراحی موج‌ها انتخاب کنید.

طرح گل‌های تابستانه همراه با فرنچ رنگی

طرح گل‌های تابستانه همراه با فرنچ رنگی

تابستان فصل شکوفایی گل‌های زیبا و رنگارنگی است که روح را نوازش می‌کند. همین موضوع می‌تواند الهامی برای طرح ناخن دخترانه شیک تابستانی باشد. برای این طرح از طراح خود بخواهید که از رنگ‌های ملایم و جیغ همراه با هم استفاده کند.

برای اینکه طرح گل‌ها جلوه بیشتری داشته باشد، حتما دو یا 3 ناخن خود را فرنچ رنگی ساده بزنید. بهتر است که بیس فرنچ لاک شفاف اکلیل دار باشد. در این طرح سادگی همراه با طرح فانتزی گل‌ها زیبایی بی‌نظیری را به دستان شما هدیه خواهد کرد.

طرح فانتزی چند رنگ

طرح فانتزی چند رنگ

در طرح فانتزی چند رنگ بهتر است که رنگ‌های نود را برای لاک پایه انتخاب کنید. برای اینکه طرح فانتزی جلوه بیشتری داشته باشد باید مدل ناخن‌هایتان را مستطیلی انتخاب کنید. در این طرح از چند رنگ هماهنگ باید استفاده شود. همچنین رنگ نارنجی روی رنگ‌های نود جلوه فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. طرح فانتزی علاوه بر افزودن رنگ به ناخن‌ها، ظاهر آن‌ها را نیز شیک‌تر جلوه خواهد داد.

سایه‌های متفاوت آبی؛ الهامی از رنگ دریا

سایه‌های متفاوت آبی؛ الهامی از رنگ دریا

در فصل تابستان رنگ آبی یکی از جذاب‌ترین رنگ‌ها برای طراحی ناخن‌هایتان خواهد بود. اگر به‌دنبال سادگی هستید و نمی‌خواهید از رنگ‌های متنوع یا طرح‌های تابستانی استفاده کنید، انتخاب لاک آبی در سایه‌های متفاوت، انتخابی هوشمندانه خواهد بود.

سبز زیتونی؛ انتخاب از دل طبیعت

سبز زیتونی؛ انتخاب از دل طبیعت

سبز زیتونی یکی از رنگ‌های جذاب دیگری است که اگر طرح‌های ساده ناخن تابستانه را دوست دارید، به شما پیشنهاد می‌شود. بهتر است برای اینکه مدل ناخن تابستانه از حالت سادگی خارج شود، از چند نگین برای ناخن وسط خود استفاده کنید. این رنگ همراه با ست‌های سفید بسیار زیبا و دلنشین خواهد بود.

لاک صورتی همراه با نگین

لاک صورتی همراه با نگین

هر اندازه که از جذابیت رنگ صورتی مات بگوییم، کم گفته‌ایم. رنگ صورتی روی دست‌ها به‌خصوص پوست‌های سفید رنگ بسیار زیبا است. همچنین برای این طرح پیشنهاد می‌شود که روی ناخن وسط خود از نگین‌هایی که طرح منحصر‌به‌فردی رقم می‌زنند استفاده کنید. همچنین اگر یکی از ناخن‌ها به رنگ صورتی کمرنگ باشد و باقی صورتی سیر باشند، طراحی بی‌نظیر به نظر خواهد رسید.

لاک‌های رنگی؛ طرح ناخن تابستانی جدید

لاک‌های رنگی؛ طرح ناخن تابستانی جدید

اگر عاشق رنگ‌ها هستید و همیشه در بین انتخاب بهترین رنگ برای ناخن‌هایتان دچار شک و تردید می‌شوید؛ انتخاب مدل رنگی رنگی، انتخاب جذابی خواهد بود. برای انتخاب این مدل پیشنهاد ما انتخاب 2 تناژ متفاوت صورتی و 3 تناژ متفاوت آبی است که در کنار هم بی‌نظیر باشند. بهتر است از انتخاب رنگ‌های متنوع بپرهیزید که طرح ناخن‌ها هماهنگ باشند.

قیمت انواع لوازم آرایش ناخن اورجینال و باکیفیت

 

شاین همراه با لاک مات؛ طرح ناخن تابستانه ساده

شاین همراه با لاک مات؛ طرح ناخن تابستانه ساده

رنگ زرشکی همواره یکی از رنگ‌های محبوب برای تابستان بوده است و خواهد بود. انتخاب این رنگ همراه با رنگ شاین طلایی بسیار زیبا به‌نظر خواهد رسید. همچنین بهتر است ناخن شصت را به رنگ نود مات بزنید که زیبایی طرح ناخن تابستانه بیشتر شود.

لاک کروم مشکی و طلایی؛ طرح ناخن تابستانه شیک

لاک کروم مشکی و طلایی؛ طرح ناخن تابستانه شیک

اگر دوست دارید طرحی را انتخاب کنید که با تمام ست‌های تابستانه شما زیبا به‌نظر برسد و تکراری هم نشود، لاک کروم مشکی و طلایی پیشنهاد می‌شود. همچنین پیشنهاد می‌شود از سنگ‌های مصنوعی روی یکی از ناخن‌هایتان استفاده کنید که طرح ناخن برازنده‌تر شود.

فرنچ در دو رنگ تابستانی

فرنچ در دو رنگ تابستانی

رنگ صورتی و گلبهی در کنار همدیگر بسیار زیبا هستند. حال اگر قصد دارید که در کنار سادگی، ناخن‌هایتان جذاب و شیک هم باشد، فرنچ صورتی و گلبهی را انتخاب کنید. البته می‌توانید از رنگ‌های پاستلی نیز برای فرنچ استفاده کنید. همچنین بهتر است که بیس ناخن‌ها شبیه به رنگ ناخن‌های خودتان باشد و لاک مناسبی را برای بیس انتخاب کنید.

آبی شاین‌دار و طرح گل؛ طرح ناخن تابستانه جدید

آبی شاین‌دار و طرح گل؛ طرح ناخن تابستانه جدید

اگر به‌دنبال زیبایی در دل تضادها هستید، بهتر است همه ناخن‌هایتان را مستطیلی کنید و روی آن‌ها آبی تیره شاین‌دار بزنید. همچنین پیشنهاد می‌شود یکی از ناخن‌ها را گرد کنید و رنگ سفید را برای لاک آن ناخن برگزینید و از طراح بخواهید که روی آن طرح یکی از گل‌های زیبای تابستانی را بکشد که زیبایی طراحی ناخن تابستانه دوچندان شود.

طرح پلنگی همراه با فرنچ

طرح پلنگی همراه با فرنچ

فرنچ همیشه زیبا است، اما اگر خلاقیت در کنار فرنچ ناخن قرار بگیرد، زیبایی آن دوچندان می‌شود. به‌همین دلیل طرح پلنگی همراه با فرنچ سفید یکی از طرحی‌های محبوب تابستانه‌ای است که دل هر بانویی را می‌لرزاند. برای این طرح بهتر است که طرح پلنگی با رنگ‌های تابستانه و جذاب زده شود.

طرح فانتزی خرس و قلب

طرح فانتزی خرس و قلب

کمتر دختری است که از طرح قلب و خرس خوشحال نشود. به‌همین دلیل طرح فانتزی خرس و قلب طرح ناخن تابستانه جذاب و فانتزی به‌شمار می‌رود که انتخاب آن ارزشش را دارد. بهتر است برای زمینه ناخن‌هایتان از دو رنگ سفید و قرمز استفاده کنید. همچنین پیشنهاد می‌شود روی زمینه قرمز قلب‌های قهوه‌ای رنگ طراحی شود. همچنین بهتر است که خرس‌ها روی پایه سفید نقاشی شده  و چند قلب قرمز نیز در اطراف آن‌ها کشیده شود.

مطالب کاربردی:  یک روتین مراقبت از ناخن اصولی و حرفه‌ای به بهترین شکل

 

فرنچ لوزی قرمز و سفید

فرنچ لوزی قرمز و سفید

اگر به‌دنبال مدل طراحی ناخن تابستانی جدید و منحصربه‌فرد هستید، فرنچ لوزی قرمز و سفید را در میان انتخاب‌های خود قرار دهید. با انتخاب این طرح در میان طرح‌های تکراری ناخن‌های زیبای متمایزی خواهید داشت که شما را خسته نمی‌کند.

طرح ترکیبی قرمز و مشکی

طرح ترکیبی قرمز و مشکی

مشکی یکی از رنگ‌هایی است که نه‌تنها در تابستان، بلکه در کلیه فصل‌ها روی دستان زیبا به‌نظر می‌رسد. حال ترکیب مشکی با رنگ قرمز به‌گونه‌ای که در یکدیگر محو شوند، سایه‌ای ملایم و جذاب ایجاد می‌کند که برای فصل تابستان مناسب است.

طرح قلب و لاک شاین قرمز

طرح قلب و لاک شاین قرمز

انتخاب لاک شاین قرمز به‌عنوان طرح ناخن تابستانه بسیار زیباست، اما سادگی آن ممکن است پس از مدتی دل شما را بزند. به‌همین دلیل بهتر است از طراح ناخن خود بخواهید که چندین قلب سفید زیبا را روی ناخن‌هایتان طراحی کند و با چند نقطه سفید طرح زیبای لاک تابستانه را برای دستان شما رقم بزند.

طرح بوهمی روی لاک قرمز

طرح بوهمی روی لاک قرمز

طرح‌های بوهمی این روزها بسیار محبوب شده‌اند و اگر این طرح‌ها روی لاک قرمز زده شود، زیبایی آن‌ها دوچندان می‌شود. بهتر است بیس ناخن‌هایی که قرار است روی آن طرح بوهمی زده شود، ترکیبی از قرمز و لایک شاین سفید یا صدفی باشد. همچنین این طرح برای کسانی که به ناخن‌های کوتاه علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود.

طرح سفید، قرمز و مشکی؛ ایده‌ای کلاسیک برای طرح ناخن تابستانه

طرح سفید، قرمز و مشکی؛ ایده‌ای کلاسیک برای طرح ناخن تابستانه

اگر علاقه‌مند به سبک کلاسیک هستید، انتخاب این طرح برای ناخن‌هایتان پیشنهاد می‌شود. این طرح از ترکیب سه رنگ قرمز، مشکی و سفید تشکیل شده است و در آن 3 ناخن با لاک براق و 2 ناخن با لاک مات طراحی می‌شود.

همچنین روی ناخن‌های مات خطوط نازکی برای کاستن سادگی طرح، طراحی خواهد شد که زیبایی این مدل طراحی ناخن تابستانه را بیشتر می‌کند. اگر دوست دارید این طرح را خودتان با لاک روی ناخن‌هایتان بزنید؛ باید از فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی لاک مخصوص طراحی بخرید که بتوانید خطوط ظریف را طراحی کنید.

مدل ناخن فانتزی

مدل ناخن فانتزی

مدل ناخن فانتزی

مدل ناخن فانتزی

طرح ناخن با رنگ پاستلی

طرح ناخن با طرح پاستلی

با انتخاب طرح جذاب ناخن تابستانه؛ زیبا بدرخشید

مطالب پربازدید:  این نکات مراقبت ناخن کاشته شده را خیلی جدی بگیرید!

 

انتخاب طرح ناخن تابستانه تنها دغدغه شما نیست و اکثر بانوان در فصل تابستان دوست دارند که طرح زیبا و منحصربه‌فردی را انتخاب کنند که دستانشان زیباتر به‌نظر برسد. همین موضوع سبب شد که در این مقاله 25 طرح ترند ناخن تابستانه را با هم بررسی کنیم. شما می‌توانید در هریک از این طرح‌ها باتوجه به سلیقه خودتان تغییراتی ایجاد کنید.

 

منبع : pinterest

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *