غالبا زنان در دوره قاعدگی خود دچار خونریزی زیاد می‌شوند که این امر ممکن است در شب باعث کثیف یا لکه‌دار  شدن ملحفه یا لباس زنانه آن‌ها شود. استفاده از نوار بهداشتی شب بهترین گزینه برای رفع این مشکل است، چرا که پدهای معمولی مثل این نوع نوار بهداشتی باعث جذب بالای خون نمی‌شوند و امکان کثیف شدن لباس یا رختخواب وجود دارد.

برای تهیه هر نوع از برندهای نوار بهداشتی می‌توانید از انواع لوازم آرایشی و بهداشتی در سطح شهر خریداری کنید، برای این منظور کافی است که با بهترین برندها آشنا باشید. در این مقاله قصد داریم بهترین برندهای نوار بهداشتی مخصوص شب را مورد بررسی قرار دهیم که بتوانید با استفاده از این پدها خوابی با آرامش، بدون استرس و نگرانی را تجربه کنید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

نوار بهداشتی مخصوص شب

نوار بهداشتی مخصوص شب.

شاید از خود بپرسید نوار بهداشتی شب چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت این پوشش باعث در امان ماندن بدن شما در شب از رطوبت می‌شود که پدهای جاذب و منعطفی دارد. استفاده از این نوع نوار بهداشتی تمیز ماندن ملحفه و رختخواب از خون یا لکه‌بینی را برای شما تضمین می‌کند، به طوری‌که می‌توانید خوابی راحت را تجربه کنید.

تفاوت نوار بهداشتی روز و شب

معمولا در روزهای اول قاعدگی اکثر خانم‌ها دارای خونریزی بیشتری هستند که امکان نشتی آن را در خواب افزایش می‌دهد. نوار بهداشتی‌های روز معمولا طولی حدود 17 الی 25 سانتی‌متر دارند که باید بین 4 تا 8 ساعت یکبار عوض شود. اما نوار بهداشتی شب طولی حدود 35 متر دارد که باعث کنترل نشتی خون می‌شود. علاوه بر آن جذب بالای خون در نوار بهداشتی‌های شبانه، از ایجاد لک روی لباس و رختخواب حین جابجایی در خواب جلوگیری می‌کند.

معرفی بهترین برندهای نوار بهداشتی شب

انواع مختلفی از نوار بهداشتی مخصوص شب در بازار وجود دارد که با توجه به نیاز افراد قابل ارائه هستند. به عنوان مثال، برخی افراد با استفاده از نوار بهداشتی مشبک با جذب بالاتر، آرامش بیشتری دارند، اما برخی فقط به دنبال نوار بهداشتی با جذب بالا هستند. در ادامه برخی از برندهای پرطرفدار و محبوب نوار بهداشتی شبانه را به شما معرفی می‌کنیم.

نوار بهداشتی شب تافته

نوار بهداشتی مخصوص شب تافته.

این نوع نوار بهداشتی در سایز خیلی بزرگ وجود دارند که بزرگ‌ترین سایز آن تا 31 سانتی‌متر می‌رسد. این محصول با جذب بالایی که دارد، بهترین محافظ در برابر کثیف شدن لباس و ملحفه خانم‌ها محسوب می‌شود. این نوار بهداشتی با جنس پنبه‌ای که دارد، حس خیس شدن بدن در طول شب را نیز از بین می‌برد.

نوار بهداشتی مذکور در جنس پنبه‌ای و مشبک موجود است که از نشت خون به میزان قابل توجهی جلوگیری می‌کند. معمولا در بسته‌بندی این محصول 7 یا 10 پد وجود دارد که افراد می‌توانند براساس مقدار نیاز خود، یکی از این بسته‌بندی‌ها را انتخاب کنند. علاوه بر آن، گاهی این محصول به شکل نوار بهداشتی معطر در بازار موجود است که افراد بدون حساسیت پوستی می‌توانند از آن استفاده کنند. این محصول بهترین گزینه برای استفاده در طولانی مدت است.

نوار بهداشتی مخصوص شب پنبه ریز

نوار بهداشتی مخصوص شب پنبه ریز.

نوار بهداشتی شبانه پنبه ریز یکی از برندهای محبوب و پرطرفدار نوار بهداشتی است که با کیفیت بالای خود راحتی را به شما هدیه می‌دهد. پدهای شبانه این نوار بهداشتی، جذب سریع و بالایی دارند که لایه رویی آن از جنس مشبک است. استفاده از این پد بهداشتی شب، نشت خون هنگام خواب را از بین می‌برد و خوابی راحت و بدون استرس را برای شما به ارمغان می‌آورد.

نوار بهداشتی شب مای لیدی

نوار بهداشتی مخصوص شب مای لیدی.

یکی دیگر از برندهای معتبر و شناخته شده در بین مردم مای لیدی است که محصولات بهداشتی نظیر نوار بهداشتی تولید می‌کند. لایه رویی در مدل پد بهداشتی شب این برند، از جنس مشبک است که لطافتی همچون پنبه دارد. در قسمت جلو و عقب این نوار بهداشتی کانال‌های محافظی قرار داده شده است که از نشتی خون هنگام خواب جلوگیری می‌کند. علاوه بر آن پد ضخیمی در وسط آن وجود دارد که موجب جذب بیشتر خون قاعدگی می‌شود.

در اطراف این نوار بهداشتی، نوارهای آب گریزی وجود دارد که از عبور خون در قسمت‌های کناری آن جلوگیری می‌کند. طراحی هوشمندانه این نوع نوار بهداشتی، تجربه آرامش و راحتی در خواب را برای شما خواهد داشت.

نوار بهداشتی مولپد مخصوص شب

نوار بهداشتی مولپد مخصوص شب.

نوار بهداشتی مخصوص شب برند مولپد بهترین انتخاب برای خانم‌هایی است که خونریزی شدیدی در دوره قاعدگی دارند. این برند از نوار بهداشتی برای محافظت از نشتی خون و جلوگیری از کثیف شدن لباس و رختخواب طراحی شده است. علاوه بر آن، استفاده از آن خطر عفونت، خارش و آلرژی در افراد با پوست‌های حساس را از بین می‌برد. این محصول در اندازه‌های خیلی بزرگ در بازار موجود است که آرامش و امنیت هنگام خواب را برای شما فراهم می‌کند.

تجربه خوابی بی‌استرس با استفاده از نوار بهداشتی مخصوص شب

اکثرا خانم‌ها فکر می‌کنند تمام نوار بهداشتی‌ها عملکرد یکسانی دارند. این موضوع باعث شده 60 درصد خانم‌ها از نوار بهداشتی‌ها نامناسب استفاده کنند که معمولا موجب پس زدن خون قاعدگی می‌شود. استفاده از نوار بهداشتی شب یکی از راه‌حل‌های مناسب است که از کثیف شدن رختخواب و لباس‌ها جلوگیری می‌کند.

با جستجویی کوتاه در فروشگاه آنلاین شاهد انواع مختلف از برندهای این نوع نوار بهداشتی خواهید بود. در این مقاله برندهای محبوب و با کیفیتی از نوار بهداشتی‌های شبانه را به شما معرفی کردیم که بتوانید با تهیه آن‌ها آرامش در خواب را هنگام دوران قاعدگی تجربه کنید.

 

منبع : healthline

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *