تزیین اتاق نوزاد پسر

طراحی و تزیین اتاق نوزاد پسر کاری چندان ساده‌ای نیست. اما با ایجاد خلاقیت می‌توان اتاقی زیبا برای نوزاد پسر فراهم کرد. البته باید این نکته را مد نظر قرار داد، که وقتی درباره محیط رشد نوزاد صحبت می‌کنیم؛ باید به نکات مهمی نیز توجه کرد. زیرا وسایل و ابزار نه تنها باید کاملا ایمن باشند، بلکه وجودشان روی شکل‌گیری روان فرزندان عزیزمان تاثیرات منفی نگذارند. افراد معمولا برای تزئین و طراحی از رنگ‌هایی مانند سفید و آبی بهره بیشتری می‌برند. اما شما می‌توانید از تمام رنگ‌ها استفاده کنید؛ به شرط آنکه درست و به جا در کنار یکدیگر قرار بگیرند. ما در این مقاله قصد داریم 20 ایده درباره تزئین اتاق نوزاد پسر به شما ارائه دهیم. لطفا با ما همراه باشید.

ایده برای تزئین اتاق نوزاد پسر

ایده برای تزئین اتاق نوزاد پسر

برای تزئین اتاق نوزاد پسر معمولا از دیوار و سقف بیشترین استفاده برده می‌شود. اما شما می‌توانید از انواع عروسک، تور، نمد و غیره در جاهای مختلف اتاق استفاده کنید. در ادامه سعی می‌کنیم بهترین ایده‌ها را به شما ارائه دهیم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

تزیین اتاق نوزاد پسر با نمد

عروسک‌های زیبای نمدی

عروسک‌های دست‌ساز نمدی یکی از گزینه‌های بسیار عالی برای تزئین اتاق نوزاد است. شما می‌توانید هم با دست و هم با چرخ خیاطی این عروسک‌ها را در منزل تهیه کنید.

تزیین اتاق نوزاد پسر با ریسه

زیبایی اتاق با ریسه نورانی

ریسه مدار الکتریکی بوده که می‌توان لامپ‌های کوچکی را از آن آویزان کرد. روشن کردن این لامپ‌ها بر زیبایی اتاق نوزاد دلبندتان خواهد افزود. این لامپ‌ها ایمن هستند و مصرف برق چندان بالایی ندارند.

تزیین اتاق نوزاد پسر با وسایل ساده

تزئین اتاق نوزاد با وسایل ساده

برای تزئین اتاق نوزاد حتما قرار نیست از وسایل خاص و گران‌قیمت استفاده شود. شما می‌توانید با ساده‌ترین وسایل اتاق نوزاد خود را تزئین کنید.

تزیین اتاق نوزاد پسر با بادکنک

بادکنک ابزاری پرطرفدار

تقریبا همه افراد و به خصوص کودکان علاقمند به بادکنک هستند، اما هنگام استفاده از بادکنک کمی دقت به خرج دهید و حواستان باشد، که گرمای زیاد باعث ترکیدن بادکنک و ترس فرزندتان خواهد شد.

تزیین اتاق نوزاد پسر با تور

تور گزینه تزئین اتاق نوزاد پسر

شما می‌توانید از انواع تورهای رنگی برای تزئین اتاق نوزاد پسر استفاده کنید. البته اغلب افراد تمایل به استفاده از تور سفید به عنوان پرده دارند.

تزیین اتاق نوزاد پسر در بیمارستان

تزئین اتاق نوزاد در بیمارستان باعث انتقال حس خوب به مادران

یکی از کارهای جالبی که اخیرا بین والدین بسیار رواج پیدا کرده است، تزئین اتاق نوزاد قبل از به دنیا آمدن است. شما می‌توانید از بادکنک‌های آبی برای تزئین استفاده کنید. این عمل در عین حال باعث انتقال احساس خوب به مادران خواهد شد.

تزیین اتاق نوزاد پسر ساده

زیبایی در سادگی

برای بسیاری از افراد زیبایی در سادگی است. برای داشتن یک اتاق زیبا و ساده فقط کافی است، تخت و کمد مورد نیاز را تهیه کنید. سعی کنید از رنگ سفید بهره بیشتری ببرید؛ زیرا آرامش را به فرزندتان منتقل خواهد کرد.

تزیین اتاق نوزاد پسر لاکچری

لاکچری بودن حق شما است!

برعکس افرادی که تمایل به استفاده از وسایل ساده دارند، افرادی هستند که دلشان می‌خواهد اتاق نوزادشان را به زیباترین و مدرن‌ترین شکل ممکن تزئین کنند. انواع اسباب بازی، لامپ و آباژور و ده‌ها ابزار دیگر برای رسیدن به این موضوع طراحی شده‌اند.

قیمت انواع محصولات و لوازم دکوراتیو شیک و لاکچری

 

تزیین اتاق نوزاد پسر مدرن

برای داشتن اتاق نوزاد مدرن انتخاب‌های فراوانی دارید.

اگر شما از آن دسته از افراد به روز هستید، که می‌خواهید اتاق نوزادتان مدرن و شیک باشد، می‌توانید از ابزار بسیار زیادی برای تحقق اهدافتان استفاده کنید. طرح‌های متنوع روی دیوار، چراغ‌های آویز و عروسک‌های زیبا و متنوع تنها بخش کوچکی از انتخاب‌های شما هستند.

تزئین اتاق نوزاد پسر با تم فضایی

تم زیبای فضانوردی

شما می‌توانید از تم‌های خاص برای تزئین اتاق نوزاد استفاده کنید. مثلا تم فضایی می‌تواند یکی از این انتخاب‌های خاص باشد. آینده را نمی‌شود پیش‌بینی کرد شاید روزی فرزندتان فضانورد شد!

تزئین اتاق نوزاد با اسم

دیوارکوب نام نوزاد

یکی از روش‌های بسیار ساده و کم هزینه برای تزئین اتاق نوزاد، دیوار کوب نام انتخابی او است. این انتخاب ساده اما ویژه، اتاق نوزاد شما را خاص می‌کند.

تزئین اتاق با طرح اسباب بازی

طرح اسباب بازی روی بالش

والدین نه تنها می‌توانند از اسباب بازیهای مختلف برای آراستن اتاق استفاده کنند؛ بلکه می‌توان عکس اسباب بازی را قاب بگیرند یا طرح اسباب بازی را روی بالش بی‌اندازند.

تزئین اتاق نوزاد با تم رنگی

رنگهای شاد و متنوع

درست است که رنگ‌های روشنی مانند سفید یا آبی آسمانی بیشتر مورد توجه افراد قرار می‌گیرد؛ اما استفاده از رنگ‌های شاد و متنوع به شرطی که به درستی انتخاب شوند، گزینه جذابی است.

مطالب مرتبط:  10 ایده فوق العاده برای دکور اتاق خواب کوچک

 

تزئین با درخت کاغذی

سلیقه و خلاقیت با کاغذهای رنگی

برای این کار کافی است، کاغذهای رنگی تهیه کنید و با سلیقه و خلاقیت درخت کاغذی یا هر آنچه که می‌خواهید برش دهید و به دیوار و سقف متصل کنید.

تزنین اتاق نوزاد با کاغذ دیواری

ساده‌ترین روش برای تزئین

کاغذهای دیواری کار را برای تزئین بسیار راحت کرده‌اند! شما می‌توانید هر طرح و مدلی را که می‌پسندید به دیوار اتاق نوزادتان بچسبانید.

تزئین اتاق نوزاد با چراغ‌های نوری

نور نقش مهمی دارد

نورپردازی نقش مهمی در زیبایی اتاق دارد. تا آنجایی که امکان دارد؛ از چراغ‌های مختلف برای روشنایی اتاق استفاده کنید. توجه کنید نور نباید زیاد و کم باشد؛ زیرا مزاحم استراحت و آرامش فرزندتان خواهد شد.

تزئین با نقاشی روی دیوار

نقاشی روی دیوار روشی کم هزینه

یکی دیگر از روش‌های بسیار کم هزینه برای تزئین نقاشی روی دیوار است. وجود این نقاشی‌ها نه تنها فضای اتاق را کوچک نمی‌کنند، بلکه باعث بعد بخشیدن به فضا نیز خواهند شد.

تزئین به سبک فانتزی

استفاده از طرح‌های خاص

منظور سبک فانتزی استفاده از طرح‌های خاص مانند جنسیت نوزاد یا رنگ‌های شاد است. برای تزئین اتاق به سبک فانتزی شما می‌توانید از وسایل و ابزار متفاوتی استفاده کنید.

تزئین به سبک کلاسیک

اتاقی بدون تشریفات

گاهی از مواقع لازم است که ببینیم در گذشته چگونه اتاق نوزاد را می‌چیدند. در آن زمان تخت خواب کوچک همراه با کمدی ساده در اتاق خودنمایی می‌کرد. دیوارها از عکس‌های رایج پر بود و تشریفات جایگاهی نداشتند.

تزیین اتاق نوزاد پسر با تم دریایی

دریا را به اتاق فرزندتان ببرید!

شما می‌توانید از رنگ‌هایی مانند آبی و سفید برای انعکاس دریا و ساحل استفاده کنید. همچنین از اکسسوری‌هایی مانند لنگ، فرمان و غیره برای زیبایی بیشتر اتاق بهره بگیرید. در این تزئین می‌توان از طرح موج دریا، عکس لنگر و طرح طناب برای نزدیک شدن و القا تم دریا استفاده کنید. شما می‌توانید برای خرید لوازم دکوراسیون جهت تزیین خانه یا تزیین اتاق نوزاد و کودک خود به فروشگاه آنلاین مدیسه مراجعه نمایید.

با ایجاد خلاقیت اتاق نوزاد دلبندتان را تزئین کنید

مطالب پربازدید:  20 ایده تزیین خانه با وسایل ساده و کم هزینه

 

تزئین اتاق نوزاد پسر یا دختر کار چندان سختی نیست. اما باید به یاد داشته باشیم که وسایلی که در اتاق گذاشته می‌شود به هیچ عنوان آسیبی به کودک نرسانند و همچنین باعث آرامش عزیزانمان نیز شوند. در این مقاله ما به 20 ایده مختلف پرداختیم. نظر شما چیست؟ شما کدام ایده را پسندیدی؟ ما منتظر خواندن نظرات شما هستیم.

 

منبع : nurserydesignstudio

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *