آموزش آرایش اداری و رسمی که شما را جذاب و بااعتماد به‌نفس نشان می دهد

اگر دوست دارید در ساعاتی که در اداره و محل کار خود هستید، در نظر سایر افراد ظاهری آراسته و تاثیرگذار داشته باشید حتما باید آموزش آرایش اداری را آموخته و از آن استفاده نمایید. غالبا بانوان در روزها بدون کوچکترین آرایش یا رسیدگی به صورت راهی محل کار می‌شوند. این کار سبب می‌شود که همیشه چهره‌ای خسته یا عبوس داشته باشید و شاید روی افراد دیگر نیز تاثیر منفی بگذارید.

آموزش آرایش اداری و تاثیر آن در افزایش اعتماد بنفس

آموزش آرایش اداری و تاثیر آن در افزایش اعتماد بنفس

جالب است بدانید که ارایش ملایم اداری به قدری بر روی شما تاثیر خواهد گذاشت که حتی پس از مدتی تغییرهای ناشی از مرتب بودن در محیط کار را احساس خواهید کرد. آرایش صورت اداری برای بانوان یک راه حل جهت بالا بردن اعتماد بنفس، نشان دادن نشاط درونی و بروز احساسات است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

پس همانطور که در مهمانی‌ها می‌توانید با یک آرایش دلربا شوید، با یک آرایش ساده اداری نیز می‌توانید اثرگذاری، منضبط بودن و موفق بودن خود را به رخ دیگر افراد بکشید. این موضوع که آرایش های اداری یک امر ضروری و اجباری است و تمام زنان برای موفقیت بیشتر نیاز دارند آن را بیاموزند، در هیچ تحقیقی ثابت نشده.

اما اگر به زنان مدیر و بانوان موفق نگاهی بیاندازیم خواهیم دید که ‌آن‌ها همیشه مرتب هستند و صورتشان بسیار شاداب و تاثیرگذارتر از دیگر بانوان به نظر می‌رسد. توجه به خود، مراقبت اصولی از پوست و یک آرایش حرفه‌ای چنین تاثیری از خود برجای می‌گذارد. پس به شما نیز توصیه می‌کنیم با آموزش آرایش اداری، یک چهره حرفه‌ای در محل کار خود داشته باشید.

نکات آرایش صورت اداری

به خاطر این که در هر محل و مکانی بتوانید بهترین نوع آرایش را داشته باشید باید مطابق با مکانی که در آن حضور پیدا می‌کنید میکاپ انجام داده  که یکی از این موارد آرایش صورت رسمی و اداری است. باید گفت که آرایش غلیظ برای محیط‌های اداری، رسمی و محل کار مناسب نبوده و بهتر است که در هنگام حضور در محیط کار حالت طبیعی چهره  را حفظ کرده و سعی نموده آرایش لایت و میکاپی ملایم داشت، ضمن این که این سبک آرایش زمان بسیار کمتری را گرفته و ماندگاری طولانی‌تری دارد.

تفاوت آرایش اداری با دیگر انواع آرایش صورت

تفاوت آرایش اداری با دیگر انواع آرایش صورت

اصلی‌ترین فرق آرایش صورت اداری با انواع دیگر آرایش صورت این است که شما قصد دارید انرژی درونی، سخت کوشی و موفق بودنتان را به دیگران القا نمایید. آرایش صورت اداری، صورت شما را فعال و و در عین حال جدی نشان می‌دهد. ممکن است شما یک آرایش کاملا ساده اداری را بیشتر از آرایش‌ غلیظ اداری دوست داشته باشید، فرقی ندارد، زیرا در هر صورت این خیلی خوب بوده که شما با ویژگی‌های ظاهری خاص خود در محل کار شناخته شوید.

هدف از آرایش اداری چیست؟

هدف از آرایش اداری چیست؟

هدف از آموزش آرایش اداری و انجام دادن آن این است که خانم‌های شاغل ظاهری شایسته، شاداب، فعال و در عین حال حرفه‌ای برای خود داشته باشند. اما به خاطر داشته باشید که آرایش مناسب سرکارهیچ شباهتی به آرایش غلیظ مجلسی ندارد، پس در مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی زیاده روی نکنید.

این مدل میکاپ به شما کمک می‌کند که استفاده درست از محصولات آرایشی در این سبک آرایش را آموخته و در عین حال نیاز به هزینه کردن و مراجعه به آرایشگاه نداشته باشید.

آموزش آرایش اداری اصولی

نحوه صحیح آموزش آرایش اداری

آرایش اداری چه تفاوت‌هایی با سایر سبک‌های آرایشی دارد؟ آرایش ادرای مناسب شغل ما کدام نوع است؟ آیا برای آرایش اداری باید از قوانین خاصی پیروی نماییم و یا این که سبک آرایش اداری نکاتی دارد که پایه و اساس آن را شکل داده‌اند؟

ما برای این که به درستی شما را یاری کنیم تصمیم گرفتیم از آموزه‌های آرایشگران مطرح دنیا استفاده کنیم. در اینجا به 5 قانون طلایی که به شما کمک می‌کنند یک آرایش اداری حرفه‌ای انجام دهید اشاره خواهیم داشت. 5 قانون آرایش اداری به شما کمک می‌کنند تا:

  • در محل کار خود حرفه‌ای به نظر برسید
  • زیبایی صورت شما حفظ شود
  • خستگی خواب و همچنین پف صورت برطرف شود.
  • شخصیت و زیبایی خود را نشان داه بدون اینکه شبیه یک زن در مهمانی شوید.
  • روحیه تلاشگری و جدیت خود را در رسیدن به اهداف را نشان دهید.

در ادامه به این 5 قانون اشاره می‌کنیم، پس از آن‌ها استفاده کنید و در پایان آموزش این نوع آرایش با الگوبرداری از این قوانین یک آرایش اداری فوق‌العاده انجام دهید.

قیمت انواع لوازم آرایش صورت لوکس و اورجینال

 

از رژ لب با رنگ طبیعی استفاده کنید

از رژ لب با رنگ طبیعی استفاده کنید

یکی از مهم‌ترین قوانین یا مشخصه‌های آرایش رسمی اداری این مورد است که شما جهت انتخاب رنگ رژ لب سراغ پالت و محصولات پر رنگ نروید. در هر آرایش اداری، آرایشگران حرفه‌ای به شما توصیه خواهند کرد که از رنگ‌ طبیعی برای آرایش لب‌های خود استفاده کنید.

برای آرایش لب در تکنیک آرایش اداری باید از یک رژ لب با رنگی ملایم یا خنثی استفاده نمود. رژ لب‌هایی که رنگی ملایم دارند ایده‌آل‌ترین محصول برای رنگ دادن به لب در آرایش اداری هستند. ولی چرا باید از رنگ خنثی استفاده کنیم؟

  • رژ لب‌هایی که رنگی خنثی یا ملایم دارند صورت شما را سالم، شاداب و نرم نشان می‌دهند.
  • رژ لب خنثی موجب بروز اشتباه در آرایش نمی‌شود و آرایش را تبدیل به سبکی دیگر نمی‌کند.

اگر شما رئیس هستید می‌توانید کمی جسورتر باشید. شما قادرید کمی با قوانین بازی کرده و برای این که خود را بیشتر در مرکز توجه قرار دهید، از رژ لبی با رنگ قرمز کمی تیره یا روشن استفاده نمایید. در صورتی که استفاده از رژ لب تیره و گرم در محل کار شما ممنوع است، بهتر است که شما هم پروتکل‌ها را رعایت کرده و در آرایش اداری هم این مورد را لحاظ کنید.

مطالب کاربردی:  آموزش صفر تا صد آرایش محو و زیبا برای انواع صورت‌ها

 

در استفاده از ریمل برای سرکار حرفه‌ای رفتار کنید

در استفاده از ریمل برای سرکار حرفه‌ای رفتار کنید

فرقی ندارد شما می‌خواهید در یک مهمانی شرکت نمایید یا راهی گردش شوید در هر صورت زیاد ریمل زدن به مژه‌ها، ظاهر زیبایی به چشم‌های شما نخواهد داد. حالا اگر قرار است هر روز در محل کار خود حاضر شوید، باید بیشتر به این نکته دقت نمایید و با حجم بالایی از ریمل ظاهر خود را آشفته و زشت نکنید.

در آرایش اداری نیازی به مژه مصنوعی ندارید

در آرایش اداری نیازی به مژه مصنوعی ندارید

شاید بسیاری از بانوان از مژه مصنوعی جهت انجام آرایش اداری استفاده کنند و خیلی‌های دیگر هم از آن‌ها تعریف نمایند. اما حقیقت امر این است که برای آرایش اداری هیچ خانمی نیاز به مژه مصنوعی ندارد. مژه مصنوعی هیچ نقطه اشتراکی با آرایش رسمی و اداری ندارند. در صورتی که از مژه مصنوعی برای افزایش جلوه مژه‌های خود استفاده کنید، آرایش شما بسیار اغراق آمیز شده و تبدیل به آرایش مهمانی می‌شود.

ابروهای طبیعی برای آرایش رسمی مناسب‌تر است

ابروهای طبیعی برای آرایش رسمی مناسب‌تر است

اگر می‌خواهید ابروهای خود را خیلی پررنگ کنید، بهتر است قید سرکار رفتن را بزنید. پر کردن ابروها با مداد و ریمل ابرو فقط سبب می‌شود که عبوس دیده شده و حسابی صورت شما زشت شود. سعی نکنید با خطوط عجیب و غریب فرم ابروهای خود را تغییر دهید، چرا که آرایش اداری نیازمند ابروهایی با حالت طبیعی و بدون رنگ‌های اغراق آمیز است.

رنگ سایه چشم مناسبی برای سرکار انتخاب کنید

رنگ سایه چشم مناسبی برای سرکار انتخاب کنید

همانگونه که در ابتدا هم گفتیم قرار نیست در آرایش رسمی محصولات آرایشی حذف شوند. شما می‌توانید حتی از سایه چشم هم استفاده کنید، اما در حد متعادل. ظاهر طبیعی و زیبا هدف ما در آرایش اداری بوده، پس هنگام استفاده از سایه نیز قانون رژ لب را استفاده کنید و سراغ خنثی‌ترین سایه‌ها بروید.

مطالب پربازدید:  آرایش مدیوم چیست و نحوه انجام آن چگونه است؟

 

کرم پودر مناسب برای سرکار بزنید

کرم پودر مناسب برای سرکار بزنید

فونداسیون یکی از مهم‌ترین قوانین آموزش آرایش اداری است. جهت زیرسازی آرایش صورت به این دقت کنید که قرار است آرایش را چند ساعت بر روی پوست خود نگه دارید. پس ضمن بادوام بودن کرم پودر باید به سبک بودن آن هم توجه داشته باشید. همچنین دقت نمایید که کرم پودر شما پوست را براق نکند و موجب چرب دیده شدن آن نشود.

سعی کنید از رنگ طبیعی استفاده کنید و کرم پودرهای پررنگ را انتخاب نکنید. همچنین برای اینکه زیرسازی پوست شما خیلی سنگین نشود، بهتر است از انواع BB کرم‌ استفاده کنید.

 

منبع : lakme-academy

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *