بررسی استایل اورسایز و معرفی 25 استایل اورسایز

آیا می‌دانید معنای اورسایز چیست؟ آیا تاکنون لباس‌های اورسایز پوشیده‌اید؟ در دنیا مد انواع و اقسام سبک‌ها می‌آیند و دوره‌ای را بین مردم سپری می‌کنند و سپس از صحنه دنیای مد محو می‌شوند. اما بعضی از مدل‌ها و سبک‌ها مدت زمان طولانی عمر خواهند کرد و به همین راحتی تاریخ انقضایشان سر نمی‌رسد. یکی از این سبک‌ها استایل اورسایز بوده که در اوایل قرن بیستم ظهور کرد.

امروزه این استایل در میان تمام جوانان از جمله کشور خودمان بسیار محبوب شده است و انواع لباس‌های اورسایز را می‌توانیم بر تن مردان و زنان ببنیم. اگر شما به این استایل علاقمند هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که تا پایان مقاله با ما همراه باشید، زیرا قرار است به معرفی 25 سبک پوشش اورسایز بپردازیم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

انواع لباس اورسایز چیست؟

انواع لباس اورسایز چیست؟

قبل از اینکه درباره انواع سبک اورسایز صحبت کنیم، بهتر است بدانیم لباس اورسایز یعنی چه؟ اولین نکته قابل ذکر در اینجا است، که نباید اورسایز را با لباس سایز بزرگ ماند ایکس لارج یا دو ایکس لارج اشتباه بگیریم. زیرا این سایزها برای افراد با اندام و استایل بزرگ طراحی شده‌اند. در حالیکه وقتی صحبت از اورسایز می‌کنیم، منظورمان این است که افراد عامدانه لباس‌هایی انتخاب می‌کنند که حداقل دو سایز از اندام آنان بزرگتر باشد.

پس هنگام خرید از فروشگاه اینترنتی لباس به این موضوع دقت کنید. نکته مهم بعدی نحوه ست کردن لباس اورسایز است که مسئله بسیار مهمی بوده، زیرا در غیر این صورت تیپ شما چندان خوشایند نخواهد بود. در ادامه بیشتر در این‌باره صحبت خواهیم کرد.

استایل اورسایز اسپرت

با اورسایز هم می‌توان تیپ اسپرت زد!

شما می‌توانید با پوشیدن لباس اورسایز تیپ‌تان را به اسپرت نزدیک کنید. برای این کار باید لباس انتخابی شما دو سایز بزرگتر بوده و شلوار جین و کفش کتانی بپوشید.

استایل مونوکروم

استایل زیبا مونوکروم

همه ما به خوبی با استایل مونوکروم آشنایی داریم. اما هنگام ست کردن این استایل خانواده‌ای از رنگ‌ها از انتخاب کنید که تیپ شما را شکیل کنند.

استایل بهاری

استایل اورسایز مناسب فصل بهار

روزهای فصل بهار بسیار مناسب استفاده از استایل اورسایز است. لباس‌های راحت و گشاد رنگی حس بسیار خوبی را به شما انتقال خواهد داد.

پافر

زمستان فصل مناسب لباس‌های اورسایز

دنیای مد در فصل زمستان لباس‌های اورسایز بسیار زیبایی را روانه بازار می‌کند. یکی از این لباس‌ها پافر است. پافر چند سالی در ایران نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

پالتو

پالتو اورسایز زیبا

پوشیدن پالتو اورسایز با یقه انگلیسی پهن جذابیت بسیار بالایی دارد. سعی کنید هنگام ست کردن از شلوار گشاد استفاده نکنید، زیرا تیپ شما را شلخته نشان خواهد داد. برعکس شلوار کتان همراه با نیم بوت را امتحان کنید.

تونیک

تنوع جنس

یکی دیگر از استایل‌های اورسایز، مدل تونیک است. بسته به فصل و سلیقه می‌توان از جنس‌های مختلفی استفاده کرد.

تی‌شرت

متداول‌ترین استایل اورسایز

متداول‌ترین انواع استایل اورسایز تی‌شرت بوده که هم در میان دختران و هم پسران جوان به وفور دیده می‌شود. تیشرت اورسایز زنانه همراه با شلوارک و کتانی استایل بسیار زیبایی به شما خواهد داد

چرم

اکسسوری را فراموش نکنید!

تمامی لباس های چرم بسیار زیبا هستند. مدل اورسایز لباس چرم درخشندگی و جذابیت خاصی به شما خواهد داد. فقط دقت کنید که شانه‌های محکم و قد نسبتا بلندی داشته باشید؛ زیرا در غیر این صورت تن‌خور لباس ممکن است چندان خوشایند نباشد. نکته بعدی اینکه حتما از اکسسوری‌های مختلف استفاده کنید.

دخترانه

جذاب و دلربا

استایل اورسایز دخترانه بسیار جذاب و دلربا است. انواع پیراهن، مانتو، شلوار و کاپشن دخترانه در بازار موجود هستند.

رسمی

تیپ رسمی با استایل اورسایز

شما می‌توانید با استایل اورسایز تیپ رسمی برای خود خلق کنید. برای اینکار به رنگ لباس، مدل انتخابی و اکسسوری دقت کنید.

قیمت انواع پوشاک زنانه برند و لاکچری ترند امسال

 

استایل زمستانی

فصل زیبا زمستان و انواع لباس‌های اورسایز

فصل زیبای زمستان انواع تن‌پوش‌ها را با خود به همراه می‌آورد. انواع بافت‌ها، پالتو و کاپشن‌های اورسایز جلوه بسیار خاصی به شما خواهند داد.

سوئیشرت

گزینه منحصربفرد

سویشرت اورسایز زنانه و مردانه گزینه بسیار مناسبی برای منحصر نشان دادن استایل شما هستند. وقتی سوئیشرت اورسایز می‌پوشید، از شلوار جذب استفاده کنید، تا تضاد سایز این دو تن‌پوش خود را به خوبی نشان دهند.

شلوار بگ

شلوار محبوب بگ

این مدل شلوار در سال‌های اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و تنوع قابل قبولی نیز دارد. این شلوار با کتانی اسپرت، استایل شما را بسیار زیبا خواهد کرد.

شلوار جیب‌دار

قسمت پاچه شلوار تا می‌خورد.

این مدل شلوار معمولا چند جیب در جلو و پشت لباس داشته و در قسمت ران و ساق گشاد است. اما قسمت مچ را معمولا تا می‌زنند یا به سبک پاکتی می‌دوزند.

شومیز

شومیز کارایی بالایی دارد.

شومیز اورسایز در فصل گرم سال مانند تابستان کارایی بالایی دارد. شومیز که اغلب به عنوان مانتو نیز پوشیده می‌شود، استایلی اورسایز داشته و با شلوار راسته و راحت به خوبی ست خواهد شد.

مطالب پربازدید:  50 مدل شومیز دامن بهاره ترند 1402

کت

کت های اورسایز زیبا

در چند وقت اخیر استایل با کت اورسایز بسیار ترند شده است. وقتی امروزه به اغلب مانتو فروشی‌ها مراجعه می‌کنیم، اغلب کت‌های اورسایز بسیار زیبایی را می‌بینیم. این کت‌ها را می‌توان هم با شلوار و هم با دامن بر تن کرد.

سبک کره‌ای

اکسسوری را در استایل اورسایز کره‌ای فراموش نکنید!

امروزه نام سبک لباس و آرایش کره‌ای را زیاد می‌شنویم. کره‌ای‌ها در چند وقت اخیر توانسته‌اند جایگاه خود را به خوبی پیدا کنند. کلاه همراه با سوئیشرت اورسایز از استایل‌های محبوب کره‌ای‌ها به حساب می‌آید.

کژوال

تضاد عنصر مهمی است.

لباس‌های استایل اورسایز مناسب استفاده روزانه هستند. در انتخاب لباس به استایل‌تان توجه کنید. اگر بالاتنه را اورسایز در نظر می‌گیرید شلوار را تنگ یا راسته انتخاب کنید.

مطالب مرتبط:  استایل اسمارت کژوال چیست و با استایل کژوال چه فرقی دارد

 

اکسسوری

اکسسوری در این استایل نقش مهمی را ایفا می‌کند.

استفاده از اکسسوری اهمیت بسیار زیادی در خوشتیپ نشان دادن شما هنگام انتخاب استایل اورسایز دارد. اکسسوری‌هایی مانند کلاه، عینک آفتابی و کیف‌ از جمله این موارد هستند.

لاکچری

از برندهای لوکس استفاده کنید.

بسیاری از افراد مشهور از سبک پوششی اورسایز استفاده می‌کنند. شما نیز می‌توانید تیپ لاکچری مانند آن‌ها داشته باشید. فقط کافی است، از یک اکسسوری برند مانند کیف یا عینک استفاده کنید.

مانتو

مانتو و شلوار اورسایز ترکیب بسیار جالبی است.

ست کردن استایل با مانتو اورسایز کار بسیار راحتی است. برعکس تیپ‌های دیگر شما می‌توانید هم مانتو و هم شلوار خود را اورسایز انتخاب کنید.

مردانه

استایل اورسایز ارتباطی به جنسیت ندارد.

استایل اورسایز مردانه و زنانه فرق‌هایی با یکدیگر دارند. اما این سبک پوشش منحصر به جنس یا سن خاص نیست. اما مانند تمامی استایل‌های دیگر لباس‌های متفاوتی را می‌طلبد.

یقه اسکی

یقه جذاب و شیک

یکی از یقه‌های بسیار جذاب و شیک زمستانه، یقه اسکی است. این یقه هم با لباس جذب و هم اورسایز بسیار جذاب است.

شلوار کبریتی

طرحی مورد پسند بانوان

این شلوار با توجه به طرحی که دارد بیشتر مورد پسند بانوان است. خوبی این شلوار در این است، که با انواع بلوز اورسایز یا سایز و انواع کفش‌ها به راحتی ست می‌شود. شما می‌توانید برای زیباتر شدن استایلتان از کمربند نیز استفاده کنید.

شلوارک

ترند و محبوب

پوشیدن انواع بلوز و، تی‌شرت و سوئیشرت اورسایز با شلوارک ترکیب بسیار جذابی است.

استایلی همیشه جذاب…

مطالب کاربردی:  50 مدل مانتو اسپرت جدید طراحی 1402

 

استایل اورسایز سال ها است که مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است. این استایل به راحتی با انواع لباس ست شده و در تمام فصول سال نیز مدل‌های مختلف این سبک به بازار عرضه می‌شود. در مورد این استایل توجه کنید که تضاد میان سایز نقش بسیار مهمی ایفا خواهد کرد. همچنین استفاده از انواع اکسسوری را نیز برای تکمیل استایل زیبای خود فراموش نکنید. آیا شما از این استایل خوشتان می‌آید؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

منبع : theonlinerocket

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *