مدل مانتو زنانه برای افراد چاق

ممکن است تاکنون بارها و بارها در سایت لباس زنانه برای یافتن مانتوی باب میل خود ساعت‌ها گشته باشید. امروزه مهم‌ترین معضل افراد چاق انتخاب مانتو مناسب است. آیا می‌دانستید انتخاب مانتویی متناسب با اندام، چقدر در پوشاندن نقص‌های بدن شما نقش دارد؟ ما در ادامه به شما خواهیم گفت که انتخاب مدل مانتو زنانه برای افراد چاق، آنقدر‌ها هم سخت نیست.

در این مقاله با ٢۵ مدل مانتو زنانه برای افراد چاق آشنا خواهید شد، پس با ما همراه باشید تا از این پس به‌راحتی و در کمترین زمان بتوانید، مانتو مناسب با اندام خود پیدا کنید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

عناوین مقاله ...

شماره یک: مدل مانتو پارچه کرپ برای افراد چاق

مدل مانتو پارچه کرپ برای افراد چاق

پارچه کرپ برای طراحی و دوخت مانتو، برای زنان درشت اندام بسیار مناسب است. این مدل مانتو پارچه کرپ برای افراد چاق با رنگ قرمز اناری‌اش برای شما استایلی شیک ایجاد خواهد کرد. دوخت آزاد این مانتو زنانه با پارچه کرپ، کمربند و دکمه وسطش باعث می‌شود تا کاملا متناسب با اندام زنان چاق باشد.

شماره دو: مدل مانتو مشکی زنانه برای افراد چاق

مدل مانتو مشکی زنانه برای افراد چاق

یکی از مانتوهای مناسب دیگر برای استایل پلاس سایز شما می‌تواند این مدل مانتو مشکی زنانه برای افراد چاق باشد که جنس لطیف پارچه و مدل آن قادر است نقص اندام هر زنی را از بین ببرد. این مدل مانتو به همراه کفش پاشنه بلند و یک شلوار زنانه فیت استایلی بسیار جذاب برای شما خلق می‌کند.

شماره سه: مدل مانتو برای زنان چاق

مدل مانتو برای زنان چاق

یکی از جدید‌ترین مانتوهایی زنانه سایز بزرگ مناسب برای بانوان چاق و قد کوتاه مانتوهایی با آستین عروسکی هستند. رنگ زرد، کمربند و آستین‌های پفدار این مدل مانتو باعث شده است که این طرح، مانتو زنانه مجلسی برای افراد چاق نیز به شمار برود.

شماره چهار: مدل مانتو پاییزه برا افراد چاق

مانتو پاییزه برای افراد درشت اندام

اگر به‌دنبال مدل مانتو برای بانوان چاق می‌گردید، جای دوری نروید، ما به شما این استایل زیبا را پیشنهاد می‌دهیم. این مانتو برای افراد درشت اندام، مناسب استایل اسپرت پاییزه خواهد بود.

شماره پنج: مدل مانتو زنانه کوتاه برای افراد چاق

مدل مانتو زنانه کوتاه برای افراد چاق

اگر از استایل مانتو‌های بلند خسته شده‌اید، ما به شما این مدل مانتو زنانه کوتاه، مناسب برای افراد پلاس سایز را پیشنهاد می‌دهیم. رنگ مشکی، طرح کلوش و آستین‌های مانتو زنانه کوتاه قادر است شما را لاغر‌تر نشان دهد.

شماره شش: مدل مانتو زنانه برای افراد چاق

مدل مانتو زنانه برای افراد چاق

اگر مانتویی آزاد و مناسب برای فصل بهار می‌خواهید، این مدل لباس برای افراد چاق طراحی شده است. برش آزاد و طرح مانتو جلو باز آن می‌تواند استایل کژوال شما را شیک‌تر از پیش نشان دهد.

شماره هفت: مدل مانتو زنانه پلاس سایز

مدل مانتو زنانه پلاس سایز

یکی دیگر از مدل‌های مانتو زنانه مناسب برای افراد درشت اندام مانتوهای جلوباز هستند؛ زیرا برش آزادی دارد و می‌تواند نقص‌های بدن زنان درشت اندام را برطرف کند.

شماره هشت: مدل مانتو زنانه برای افراد درشت اندام

مدل مانتو زنانه برای زنان چاق

مدل مانتو کمربندی در رنگ کرمی، طرحی مناسب و مدل مانتو زنانه برای افراد چاق است. اگر پلاس سایز هستید، این طرح می‌تواند به همراه یک شلوار مام فیت استایل شیکی برای شما خلق کند.

شماره نه: مدل مانتو زنانه سایز بزرگ برای زنان چاق

مدل مانتو سایز بزرگ کمربندی

یکی دیگر از ٢۵ مدل مانتو سایز بزرگ مناسب برای زنان چاق این طرح مانتو کمربندی کوتاه است که استایل اسپرت زیبایی برای شما خواهد ساخت.

قیمت انواع مانتو زنانه شیک و لاکچری تابستانه ترند

 

شماره ده: مدل مانتو زنانه شنلی برای افراد چاق

مدل مانتو شنلی برای افراد چاق

طرح شنلی این مانتو باعث شده است که مناسب برای اندام زنان چاق باشد؛ زیرا این مانتو شنلی با طراحی زیبایش قادر است، نقص‌های بدن افراد پلاس سایز را برطرف کند.

شماره یازده: مدل مانتو سارافونی برای افراد چاق

مدل مانتو سارافونی برای افراد چاق

اگر به‌دنبال مدل مانتو متنوع پلاس سایز هستید، ما به شما این مدل مانتو سارافونی ساده و در‌عین‌حال زیبا را معرفی می‌کنیم؛ زیرا طراحی زیبای آن می‌تواند تنوع را در استایل شما ایجاد کند.

شماره دوازده: مدل مانتو چهارخونه برای زنان چاق

مدل مانتو چهارخونه برای افراد چاق

شاهکار دیگر در عرصه دوخت مدل مانتو زنانه برای افراد چاق متعلق به این مدل مانتو چهارخونه پاییزی مشکی با کمربند چرم است که درخشش را به استایل شما هدیه می‌دهد.

شماره سیزده: مدل مانتو زنانه برای زنان چاق

مدل مانتو برای زنان چاق

رنگ مشکی فاخر این مانتو باعث شده است که هر زن درشت اندامی شیفته این استایل شود. این مدل مانتو زنانه مشکی برای افراد چاق سبکی متفاوت در دنیای دوخت مانتو‌های پلاس سایز است.

شماره چهارده: مانتو زنانه مجلسی برای افراد چاق

مانتو زنانه مجلسی برای افراد چاق

یکی دیگر از مدل‌های مانتو مجلسی زیبا سایز بزرگ، این مانتو مجلسی زنانه برای افراد چاق در طرح پلنگی است که می‌توانید با انتخاب این مانتو‌ها متفاوت‌تر از همیشه باشید.

مطالب پربازدید:  ترفندهای خاص اصول استایلینگ برای افراد چاق

 

شماره پانزده: مدل مانتو گلدار برای افراد چاق

مدل مانتو زنانه گلدار برای افراد چاق

اگر پلاس سایز هستید و برای مهمانی پیش‌رو به‌دنبال مانتو زیبا می‌گردید، ما به شما این مدل مانتو زنانه گلدار برای افراد چاق معرفی می‌کنیم که می‌توانید با انتخاب این مانتو گلدار متفاوت‌تر از همیشه باشید.

شماره شانزده: مدل مانتو پاییزی برای زنان پلاس سایز

مدل مانتو پاییزی برای زنان پلاس سایز

اگر به دنبال مانتویی با سبک زیبا با یقه‌های پهن هستید، این مدل مانتو زنانه برای افراد چاق که که با کمربند چفت می‌شود، می‌تواند برای شما مناسب باشد. با پوشیدن این مانتو پاییزه با یقه‌های پهن، شیک‌تر از پیش باشید.

شماره هفده: مدل مانتو حریر برای افراد چاق

مدل مانتو حریر برای افراد چاق

یکی دیگر از مدل‌ مانتو‌های مجلسی زیبا برای زنان درشت اندام، این مدل مانتو حریر برای افراد چاق است. که می‌تواند نقوص اندام درشت شما را برطرف کند.

شماره هجده: مدل مانتو شنل بلند برای افراد پلاس سایز

مدل مانتو شنل بلند برای زنان چاق

مناسب‌ترین مانتو برای افراد پلاس سایز در الگو‌های شنلی دوخته می‌شوند. این یکی از مناسب‌ترین مانتو‌ها برای زنان پلاس سایز است که رنگ زرد آن استایل منحصر‌به‌فردی برای زنان چاق خواهد ساخت.

شماره نوزده: مدل مانتو زنانه برای افراد چاق

مدل مانتو ساده زنانه برای افراد چاق

سادگی همیشه زیبا و مورد پسند هر شخصی است. یکی از مدل‌های ساده مانتو زنانه برای افراد چاق، این مدل مانتو راه‌راه با دوخت ساده است که می‌تواند تیپ اسپرت زیبایی برای شما فراهم کند.

شماره بیست: مدل مانتو زنانه پلاس سایز، مناسب برای پاییز

مدل مانتو زنانه پلاس سایز، مناسب برای پاییز

اگر درشت اندام هستید و به‌دنبال مانتویی گرم و متناسب با اندامتان می‌گردید. این استایل با طراحی و دوخت آزادش درست همانی است که در نظر دارید.

شماره بیست و یک: مدل مانتو سارافونی برای افراد چاق

مدل مانتو سارافونی برای افراد چاق

یکی دیگر از مدل‌های سارافونی و آزاد مناسب برای زنان درشت اندام این مانتو سارافونی زیبا با رنگ روشن است که استایل شما را شیک‌تر خواهد کرد.

شماره بیست و دو: مدل مانتو زنانه برای افراد چاق با طرح شلوغ

مدل مانتو زنانه برای افراد چاق

اگر به دنبال مانتو پلاس سایز با طرح شلوغ هستید. این مانتو می تواند مناسب شما باشد. درواقع طرح شلوغ این مانتو در استایل لباس‌هایتان تنوعی جذاب و دوست‌داشتنی ایجاد خواهد کرد.

شماره بیست و سه: مدل مانتو زنانه ساده برای افراد چاق

مدل مانتو زنانه ساده برای افراد چاق

اگر به‌دنبال مانتو ساده برای ساختن تیپ اسپرت خود هستید، ما به شما این مانتو دکمه‌دار ساده را معرفی می‌کنیم که با پوشیدن آن به همراه کفش اسپرت زیبا‌تر از قبل به‌نظر خواهید رسید.

شماره بیست و چهار: مانتو زنانه مجلسی برای افراد چاق

مانتو زنانه مجلسی برای افراد چاق

یکی از سبک‌های زیبا مدل مانتو زنانه برای افراد چاق متعلق به این طرح زیبا و منحصر‌به‌فرد با رنگ یاسی است. با انتخاب مانتو زنانه مجلسی زیبا در مهمانی مانند الماس بد‌رخشید.

شماره بیست و پنج: مدل مانتو زنانه چرم برای افراد چاق

مدل مانتو زنانه چرم برای افراد چاق

یکی از مدل‌های مانتو چرم برای زنان درشت اندام این استایل است که با آن می‌توانند تنوع را در استایل خود ایجاد کنند.

مطالب کاربردی:  ۲۵ استایل جذاب با شلوار جین بوت کات

 

با ایده گرفتن از این 25 مدل مانتو زنانه برای افراد چاق، انتخاب مانتو را برای خود آسان‌تر کنید.

در این مقاله، ٢۵ مدل مانتو زنانه برای افراد چاق مورد بررسی قرار گرفت. اگر درشت اندام هستید، می‌توانید با ایده گرفتن از این ٢۵ مدل مانتو پلاس سایز، خوش استایل و زیبا‌تر به نظر برسید. از این مقاله می‌توان فهمید، بسیاری از مدل‌های مانتو به اشتباه و بر اساس تفکر غلط، نامناسب تلقی می‌شوند؛ اما جالب است بد‌انید که این تکنیک‌های دوخت و برش را اکثر برند‌های معروف طراحی لباس دنیا برای دوخت لباس‌ و مانتو و بارانی سایز بزرگ به‌کار می‌برند.

 

منبع : pinterest

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *