مدل پانچو زنانه

فصل پاییز زمان استفاده از انواع پانچو است. اکثر افراد پانچو را دوست دارند ولی طرفداران استایل با پانچو، به آن به چشم یک لباس شیک و مدرن در کمد لباس‌های خود می‌نگرند. افراد غالبا به این دلیل مدل پانچو زنانه را دوست دارند که در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی در بازار وجود داشته، برای ماه‌های سرد سال نیز مناسب بوده و قیمت آنچنان بالایی ندارد.

امروزه دیگر خبری از انواع پانچوهای ضخیم و حجیم نیست بلکه در حال حاضر پانچوها بسیار شیک و زیبا هستند که استایل راحت و گرمی را ایجاد می‌کنند. بنابراین ما در این مقاله از مجله مدیسه به بررسی روش‌های گوناگون ست کردن پانچو برای داشتن یک استایل شیک و لاکچری می‌پردازیم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

مدل پانچو زنانه چیست و چرا باید یکی از اجزای هر کمد لباس باشد؟

پانچو زنانه چیست و چرا باید یکی از اجزای هر کمد لباس باشد؟

پانچوها می‌توانند استایل شما را بهبود داده یا به طور کامل تخریب کنند. در صورتی که پانچو را به صورت اشتباهی بپوشید ظاهر شما حجیم به نظر خواهید رسید. اما در حالتی که به درستی از آن در استایل خود استفاده نمایید می‌تواند ظاهر شما را به کلی ارتقا دهد. همچنین پانچو می‌تواند کمی استایل بوهو را به ظاهر کلاسیک شما اضافه کند.

پانچوها یکی از اجزای اصلی در کمد لباس همه افراد هستند زیرا این مدل پوشاک یک پوشش کاربردی بوده و می‌توانند به روش‌های گوناگون پوشیده شوند. شما می‌توانید مدل پانچو زنانه را به عنوان پیراهن یا به عنوان یک لایه روی لباس‌های خود جهت ایجاد استایل جدید استفاده کنید.

  • پانچوها بسیار راحت و کاربردی هستند؛ این مساله مورد علاقه همه بانوان است. پانچوها به عنوان یک عضو جدا نشدنی کمد لباس، هم زیبا و هم بسیار کاربردی هستند. به راحتی می‌توان یک استایل شیک با پانچو خلق کرد.
  • پانچوها در واقع از لباس‌های سنتی آمریکای جنوبی الهام گرفته شده‌ و احساس و بافت آن‌ها مشابه پتو می‌باشد و به همین دلیل است که از انواع پارچه‌های لوکس و شیک و در رنگ‌های متنوع تهیه می‌شوند. پانچوها یک لباس بسیار عالی برای استفاده به عنوان لایه اضافه هستند و پوششی گرم و منحصر‌به‌فرد را ایجاد می‌کنند.
  • پانچوها روشی فوق‌العاده برای افزودن حجم و تعادل به شلوار جین اسکینی و شلوارهای اندامی به حساب می‌آیند؛ آن‌ها پارچه زیادی دارند پس هنگام ست شدن با شلوار جین اسکینی و کفش پاشنه بلند بسیار زیبا به نظر می‌رسند و استایل شیکی را برای شما ایجاد می‌کنند.
  • کاربردی بودن پانچو، این لباس را به یک آیتم عالی برای اضافه کردن گرما و رنگ به محدوده وسیعی از استایل‌ها بدل کرده است.

نکات پایه‌ای که درباره‌ مدل پانچو زنانه باید بدانید

نکات پایه‌ای که درباره‌ پانچو باید بدانید

پانچوها یکی از اجزای ضروری هر کمد لباس هستند که قدرت بسیار بالایی در تبدیل لباس‌های یکنواخت و خسته‌کننده به یک لباس شیک با استایلی جذاب دارند و از تمام فروشگاه‌ها و سایت لباس زنانه قابل خریداری هستند. از زمان‌های قدیم پانچو در دنیای مد حضور داشته‌ و از سال ۲۰۱۳ نیز حضورش در دنیای مد پر رنگ‌تر شده است.

بسیاری از طراحان مد حرفه‌ای نیز پانچوها را در مجموعه لباس‌های پاییزی و زمستانی قرار داده و جدا از آن‌ها بسیاری از افراد مشهور نیز از پانچوهای منحصر به ‌فرد استفاده می‌کنند. البته یک سری نکات اساسی وجود دارند که در رابطه با پوشیدن پانچو زنانه جدید باید رعایت کنید.

  1. پانچوها با شلوار جین جذب و لگ‌های چرم استایلی زیبا را ایجاد می‌کنند زیرا حجیم بودن در ناحیه بالاتنه و اندامی بودن پایین تنه ظاهری جذاب می‌سازد.
  2. از پوشیدن لباس گشاد در پایین تنه همچون شلوارهای گشاد اجتناب کرده زیرا باعث شلخته به نظر رسیدن استایل شما شده و مانع از شیک به نظر آمدن آن می‌شوند.
  3. نیم تنه بالایی استایل خود را ساده نگه دارید؛ غالبا باید زیر پانچو یک لباس ساده بپوشید. یک تاپ ساده، پیراهن یا تیشرت ساده انتخاب بسیار مناسبی هستند.
  4. از پوشیدن تاپ‌هایی با طرح‌های شلوغ اجتناب کنید؛ زیرا این کار سبب می‌شود پانچو برجسته به نظر برسد.

چگونه از پانچو برای فصل‌های مختلف استفاده کنیم؟

مدل پانچو زنانه تابستانی

پانچو زنانه تابستانی

در حالی که اکثر افراد باور دارند که پانچوها تنها مناسب فصول سرما هستند اما این موضوع حقیقت ندارد و امکان استفاده از پانچو در فصول گرم سال هم وجود دارد. برای استفاده از پانچو در فصل تابستان به دنبال پارچه‌های نازک و قابل تنفس باشید و همچنین از رنگ‌های روشن استفاده کنید.

پانچوها می‌توانند با تیشرت و پیراهن جین و اکسسوری‌های براق ست شوند. جهت تکمیل استایل تابستانی خود به دنبال طرح‌های راه راه یا گل‌دار و رنگ‌های پاستلی باشید.

مدل پانچو زنانه بهاره

پانچو بهاره

پانچوها می‌توانند یکی از لباس‌های فوق‌العاده میان فصلی باشند. این لباس‌ها برای زمان‌های نه چندان گرم و نه چندان سرد مناسب هستند. در حالی که استفاده نمودن از پانچو در فصل بهار کمی چالش ‌برانگیز به نظر می‌رسد اما اصلا کار دشواری نیست.

در فصل بهار به راحتی می‌توان از پانچوی دارای بافت درشت یا مدل پانچوی کروشه استفاده کرده، آن را بر روی یک تیشرت غیررسمی انداخته و با یک جفت شلوار جین جذب متناسب ست کرد.

همچنین می‌توان برای زیباتر شدن استایل غیررسمی یک طرح جذاب بوهو به پانچو اضافه کرد. برای شیک‌تر شدن استایل خود از یک کمربند به دور کمر روی پانچو استفاده کنید. پانچوها استایل هیپی و شیکی در استایل‌های بهاری ایجاد می‌کنند.

قیمت انواع پانچو زنانه شیک و لاکچری

 

پانچو زنانه بافت پاییزه

پانچو زنانه بافت پاییزه

شما می‌توانید یک پانچو به رنگ تیره را به همراه یک جفت شلوار جین یا لگ و همچنین کفش کتانی سفید استایل کنید. برای داشتن پوششی راحت‌تر می‌توانید پانچو را بر روی تیشرت مورد علاقه خود و یک شلوار جین تیره پوشیده و آن را برای داشتن یک استایل غیر رسمی و راحت با یک کفش تخت ست کنید.

مدل پانچو زنانه زمستانی

پانچو زنانه زمستانی

اکنون به فصل مرسوم پانچو رسیدیم. پانچوها در اصل برای استفاده در زمستان ساخته شده‌اند و در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها، پارچه‌ها، طرح‌ها و مدل‌ها برای هوای سرد زمستان در دسترس هستند. استفاده از پانچو روشی برای گرم ماندن در فصل زمستان است.

می‌توانید یک رنگ خنثی همچون مشکی یا بژ را انتخاب کرده یا به دنبال رنگ‌های جذاب‌تر نظیر آبی و زرشکی باشید. افزون بر این امکان استفاده از طرح‌های مختلف همچون طرح‌های بوهو نیز وجود دارد.

۵ روش داشتن استایل شیک با پانچو

استفاده از پانچو در استایل روزمره امری چالشی است زیرا در صورت انجام دادن اشتباه این کار استایل جذابی برای شما ایجاد نخواهد شد. پس به منظور جلوگیری از این قبیل اشتباهات در ادامه چند نکته را در رابطه با ست کردن پانچو بیان کرده‌ایم.

ست کردن پانچو با بافت

ست کردن پانچو با بافت

برای داشتن یک استایل راحت و غیررسمی می‌توان انواع پانچو را روی بافت پوشید. هنگام پوشیدن پانچو بر روی بافت به دنبال رنگ‌های خنثی بوده و برای تکمیل آن‌ها از یک بوت مچی استفاده کنید.

ست کردن پانچو با پیراهن یا تاپ

ست کردن پانچو با پیراهن یا تاپ

برای داشتن یک استایل اداری غیررسمی می‌توانید پانچو را روی پیراهن یقه‌دار یا تاپ بپوشید. سپس این استایل را با شلوار جین اسکینی، بوت مچی چرم یا کفش پاشنه بلند نوک باریک کامل کنید.

ست کردن پانچو با شلوار اسکینی

ست کردن پانچو با شلوار اسکینی

ساده‌ترین راه جهت ارتقای استایل پانچو ست کردن آن با یک لگ اسکینی است. پانچوها در ناحیه بالاتنه بسیار حجیم بوده و از این رو ست کردن آن‌ها با یک شلوار اسکینی می‌تواند تمام استایل را متعادل سازد. شلوارهای اسکینی چرم یکی از آیتم‌های عالی برای ساختن استایل‌های غیررسمی هستند. همچنین شما می‌توانید یک استایل مونوکروم یا تک رنگ ساخته و آن را با برخی کفش‌های پاشنه بلند به رنگ‌های مختلف ست کنید.

اضافه کردن کمربند به پانچو

اضافه کردن کمربند به پانچو

پانچوها می‌توانند کمی حالت اورسایز داشته باشند و در صورتی که به این مدل علاقه ندارید می‌توانید در ناحیه کمر خود یک کمربند اضافه کنید. پانچوهای اورسایز را می‌توان بر روی شلوار پاچه گشاد یا جذب پوشید و برای ایجاد استایلی شیک یک کمربند به آن اضافه کرد. در صورتی که کمر شما بسیار باریک است استفاده از یک کمربند می‌تواند باریک بودن ناحیه کمر را بیش از اندازه برجسته کند.

افزون بر این می‌توانید پانچو اورسایز را به عنوان پیراهن پوشیده، کمر آن را با کمربند ببندید و برای داشتن استایلی شیک‌تر، تیپ خود را با یک بوت مچی یا بوت بلند تا زانو تکمیل کنید.

مطالب پربازدید:  هرآن چه که باید برای ست کردن رنگ نود در استایل زنانه بدانید

 

لباس‌ها و اکسسوری‌هایی که با پانچو به خوبی ست می‌شوند

لباس‌ها و اکسسوری‌هایی که با پانچو به خوبی ست می‌شوند

در صورتی که دنبال لباس پوشیدن برای حضور در یک موقعیت غیررسمی هستید می‌توانید شلوار جین جذب دلخواه خود را با کفش کتانی یا کفش‌های کژوال بپوشید. برای داشتن استایلی رسمی‌تر می‌توانید پانچو خود را با لگ اسکینی و بوت جیر، کفش پاشنه بلند یا صندل ست کرد. افزون بر این امکان پوشیدن پانچو روی پیراهن نیز وجود دارد.

موقعیت‌های مناسب پوشیدن پانچو

موقعیت‌های مناسب پوشیدن پانچو

پانچوها پوشاکی بسیار کاربردی هستند و می‌توانند در تمام موقعیت‌ها استفاده شوند. از موقعیت‌های غیررسمی گرفته تا در محل کار و استایل‌های رسمی می‌توانید پانچو را به روش‌های گوناگون در استایل خود به کار بگیرید. برای ایجاد یک تیپ غیررسمی ترکیب پانچوهایی به رنگ‌های خنثی به همراه یک شلوار اسکینی یا پاچه گشاد بهترین انتخاب هستند. سعی کنید این نوع استایل را با یک کفش کتانی یا تخت تکمیل کنید.

در پایان

در این مطلب به چگونگی ست کردن پانچو در استایل پرداختیم. پانچو را می‌توان به روش‌های گوناگون و با لباس‌های مختلف ست کرد تا به استایل دلخواه رسید. پانچو یکی از اجزای مهم در کمد لباس هر بانویی است. در صورتی که به درستی از پانچوها در استایل خود استفاده کنید استایلی خیره کنننده خواهید داشت.

 

منبع : outfittrends

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *