20 مدل موی دم اسبی که ظاهر شما را دگرگون می‌ کنند

مدل موهای فراونی وجود دارند که همه ما آن‌ها را می‌شناسیم و به آن‌ها علاقه‌مند هستیم. اما در بین تمامی آن‌ها، مدل موی دم اسبی چیز دیگری است. این مدل مو، درعین‌حال که بسیار جذاب است، ساده هم می‌باشد.

شما به‌آسانی می‌توانید آن را بر روی موهای خود اجرا نمایید. اگر تصور می‌کنید که این مدل تکراری و کسل‌کننده است،‌ اشتباه می‌کنید. شما می‌توانید فقط با الگو گرفتن از موهای دم اسبی اشخاص معروف مثل «کنستانس وو»، «ایسا رای»، «بیانسه» و غیره یک مدل موی دم اسبی عالی داشته باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

مهم نیست که موهای صاف یا فر داشته باشید،‌ یا حتی به مراسم خاصی می‌روید. درهرصورت یک مدل موی دم اسبی برای شما وجود دارد که می‌توانید آن را بر روی موهای خود اجرا کنید.

در ادامه، به مدل موهایی که از افراد معروف الهام گرفته شده است، توجه نمایید تا تنها در عرض چند دقیقه به مدل موی رویایی خود دست‌ پیدا یابید. چه به موهای پریشان علاقه داشته باشید و چه به موهای صاف یا بافته شده، همواره می‌توانید مدل موی دم اسبی خود را با آن این مسئله وفق دهید.

مدل موی دم اسبی پیچیده شده

مدل موی دم اسبی پیچیده شده

«گبریل یونیون» با مدل موی خود ثابت کرده که جهت داشتن مدل موی دم اسبی با ارتفاع زیاد،‌ به گیسوان فراوان نیاز ندارید. برای اینکه یک مدل موی دم اسبی دخترانه با ارتفاع زیاد داشته باشید،‌ تنها کافی است مقدار کمی از موها را جدا نمایید. سپس آن‌ها را به ‌دور کشی که با آن موها را بسته‌اید، بپیچید. انتهای موها را هم به‌گونه‌ای حالت دهید که رو به بیرون برگردند.

دم اسبی بادکنکی با چتری‌ها

دم اسبی بادکنکی با چتری‌ها

چتری‌ها هرگز از مد نمی‌افتند و خانم‌ها همواره به این مدل مو علاقه‌ دارند. افزون بر این، یکی از پرطرفدارترین و جالب‌ترین مدل موهای امسال در بین دم‌اسبی‌های سنتی با موهای بلند، دم اسبی بادکنکی است.

برای شروع موهای بخش جلویی سرِ خود را جدا کرده و بقیه را با یک کش، به‌شکل دم اسبی درآورید. سپس هر دو اینچ از موها را با کمک کش‌هایی نازک ببندید. برای اینکه همچون «پریانکا چوپرا» دم اسبی پرحجمی داشته باشید، موهای میان هر دو کش را کمی بکشید، تا پف‌دار شوند. بخش جلویی را به شکل یک چتری پرده‌ای حالت بدهید.

مدل موی دم اسبی شل

مدل موی دم اسبی شل

دم اسبی مقداری شل و مواج، بهترین مدل مویی است که می‌توانید برای قرارهای عاشقانه از آن استفاده نمایید. جهت آنکه موهایی همچون موهای «مارگو رابی» داشته باشید، مراحلی که در ادامه بیان می‌شود را دنبال نمایید. ابتدا موهای خود را مقداری مواج نمایید. سپس،‌ موها را در پشت گردن خود ببندید. چنانچه تمایل دارید که همچون مارگو رابی موهای حجیم‌تری داشته باشید، موها را با ‌یک کش درست زیر گردن خود ببندید و آن‌ها را پف‌دار نمایید.

مدل موی دم اسبی نیمه پیچ‌خورده

مدل موی دم اسبی نیمه پیچ‌خورده

جهت داشتن یک مدل موی دم اسبی مجلسی این مدل را امتحان نمایید. مدل موی دم اسبی نیمه پیچ‌خورده،‌ بسیار جذاب و درعین‌حال اجرای آن بسیار آسان است. انتهای موها را مواج نمایید تا ظاهری بی‌نقص داشته باشید.

دم اسبی با ارتفاع زیاد همراه با انتهای برعکس مو

دم اسبی با ارتفاع زیاد همراه با انتهای برعکس مو

در این مدل‌ کمی از موها را برای چتری جدا کرده و موهای خود را با ارتفاع بسیاری به‌طور دم اسبی ببندید. رشته‌ای از موها را به‌دور آن بپیچید. سپس، انتهای باقی موها را برگردانده و چتری‌های خود را به‌طور یک‌طرفه حالت دهید.

دم اسبی با موهای ‌صاف

دم اسبی با موهای ‌صاف

این سبک، مدل مو دم اسبی مردانه هم می‌باشد. به‌صورت‌کلی،‌ هرفردی که به ظاهر ساده علاقه‌مند است، می‌تواند با شینیون کردن موهای خود به این شکل، به هدف خود برسد.

دم اسبی بلند با چتری‌های چسبیده

دم اسبی بلند با چتری‌های چسبیده

این مدل مو جاذبه‌ای سحرآمیز را برای شما خلق می‌کند. افزودن یک ‌رشته موی کوتاه که به سر چسبیده است،‌ افسون این مدل را بیشتر کرده و آن را شیک‌تر جلوه می‌دهد. ‌

قیمت انواع حالت دهنده مو اورجینال با کیفیت بالا

 

مدل موی دم اسبی ساده

مدل موی دم اسبی ساده

مدل مو دم اسبی با فرق وسط یک سبک همه‌کاره محسوب می‌شود. برای داشتن این مدل مو، ابتدا فرق وسط خود را باز نمایید. سپس، موهای خود را در پایین‌ترین حد ممکن در پشت سرخود،‌ دراصل در پشت گردن، با کش ببندید.

دم اسبی پایین با چتری‌های یک‌طرفه

دم اسبی پایین با چتری‌های یک‌طرفه

زمانی که شما چتری‌های خود را با یک دم اسبی کوتاه یک‌طرفه ترکیب نمایید، ظاهری زیبا خواهید داشت. زیرا این دو مدل مو همراه باهم صورت شما را به زیبایی قاب می‌گیرند.

دم اسبی با ارتفاع زیاد و موهای لخت

دم اسبی با ارتفاع زیاد و موهای لخت

یک دم اسبی با ارتفاع زیاد بر روی آخرین نقطه روی سر شما بسته شده و ظاهری جذاب و شیک را به شما هدیه می‌دهد. این مدل مو درحالتی‌که با موهای لخت و صاف اجرا شود، بی‌نقص می‌شود.

مدل مو دم اسبی موج‌دار

مدل مو دم اسبی موج‌دار

دم اسبی «کنستانس وو»، نرم و صاف است و موج‌های بسیار ظریفی دارد. قطعا شما هم با این مدل مو،‌ خواهید درخشید.

مدل دم اسبی پیچ‌خورده در کنار سر

مدل دم اسبی پیچ‌خورده در کنار سر

در این مدل موی دم اسبی مجلسی دخترانه،‌ رشته‌های مو در کناره‌های سر پیچ‌خورده و به طرف عقب سر پیش می‌روند. این مدل مو که با موهایی لخت و صاف درست شده است،‌ زیبایی شگفت‌انگیزی به شما می‌بخشد.

مطالب کاربردی:  رفله گیری مو چیست؟ هرآنچه باید از این تکنیک بدانید

 

دم اسبی پف‌دار

دم اسبی پف‌دار

«ریچل بروزناهان» با مدل موی دم پف‌دار جذابیت چشمگیری به دست آورد. او با یک روش، به مقدار بسیاری حجم موهای خود را افزایش داده است. او از یک اتوی فر استفاده کرده و موهای دم اسبی خود را فر نموده است. این کار موجب شده است که حجم موهای او چندین برابر به‌نظر برسد. افزون بر این، او جلوی موهای خود را هم مقداری پف‌دار انتخاب کرده است. این مدل مو یک مدل موی دم اسبی فر نیز محسوب می‌شود.

مدل موی دم اسبی کوتاه و پایین

مدل موی دم اسبی کوتاه و پایین

اگر شما به مدل موی دم اسبی علاقه دارید،  فقط به یک کش نیاز دارید تا مدل موهای خود را این‌گونه تغییر بدهید. تنها کاری که باید انجام بدهید، این است که موهای خود را با یک کش در پشت گردن خود محکم نمایید.

دم اسبی شلخته و پایین

دم اسبی شلخته و پایین

این مدل مو می‌تواند درکل روز شما را همراهی نماید. این مدل مو افزون بر اینکه بسیار شیک است، کژوال هم می‌باشد. یعنی شما می‌توانید با این مدل موی دم اسبی مجلسی شیک در هر مراسم یا موقعیتی حضور پیدا کنید.

دم اسبی جسیکا آلبا

دم اسبی جسیکا آلبا

هنگامی که سروکله «جسیکا آلبا» با این مدل مو دم اسبی حجیم پیدا شد، حال و هوای جدی «باربارا ادن» را در دهه 1960، برای ما زنده نمود. جهت آنکه موهای خود را بدین صورت مدل دهید، باید آن‌ها را در بالای سر خود بندید. پس پیشنهاد می‌کنیم که با استفاده از مقداری حالت دهنده مو آن را رو به عقب نگه‌دارید. همچنین، شایان ذکر است که باید از کش محکمی جهت بستن این مدل موی دم اسبی استفاده کنید.

مطالب مرتبط:  آموزش مدل موی خیس برای انواع موها، از صفر تا صد

 

دم اسبی با اکسسوری روبان

دم اسبی با اکسسوری روبان

اگر به دنبال یک مدل موی دم اسبی شیک برای عروسی هستید ما مدل مو دم اسبی با ربان را پیشنهاد میکنم. به موهای «کلویی سونی» نگاه کنید تا متوجه بشوید که چگونه باید این آرایش مو را انجام بدهید. بخش میانی و موهای فوق‌العاده صاف او تمامی توجه‌ها را به اکسسوری و لباس او جلب می‌کنند. همچنین شما می‌توانید برای تهیه انواع اکسسوری برای آرایش موهای خود به فروشگاه لوازم آرایشی مدیسه مراجعه نمایید.

دم اسبی پریشان

دم اسبی پریشان

دم اسبی پریشان، مد روز محسوب می‌شود. «ایمی آدامز» نیز از این قاعده مستثنی نبوده و این مدل را انتخاب کرده است. همان‌گونه که ایمی نشان داده است، این مدل مو با موهایی درهم‌وبرهم خلق می‌شود. جهت داشتن چنین موهایی مقداری نیاز به دست‌کاری آن‌ها دارید. سپس کمی شامپو خشک به موها بزنید. اکنون مدل موی زیبای شما آماده می‌باشد.

مدل مو دم اسبی اسکرانچی

مدل مو دم اسبی اسکرانچی

شما می‌توانید با یک کش مو که دقیقا به دهه 80 و 90 میلادی باز می‌گردد، یک مدل موی زیبا و فوری داشته باشید. «هیلی بیبر» این مدل موی خیره‌کننده را با لباس مجلسی مت گالا اجرا کرده است. البته ما به شما اطمینان می‌دهیم که شما می‌توانید از این مدل مو با گرم‌کن هم بهره ببرید.

مطالب پربازدید:  ریباندینگ مو چیست و چه تفاوتی با صافی معمولی دارد؟

 

دم اسبی با فرق کج

دم اسبی با فرق کج

دم اسبی «مندی مور» در فرش قرمز که با فرق کج اجرا شده بود، هم زیبا و هم ساده است. البته این مدل مو با یک اکسسوری جذاب دیدنی‌تر نیز شد. آرایشگر او یک مروارید زیبا و ظریف را در مرکز موهای او قرار داده بود. مدل موی دم اسبی با فرق کج قطعا ظاهر بسیار جذابی را برای شما خلق می‌کند.

 

 

منبع : pinterest

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *