انواع ماسک سفید کننده صورت فوری

ماسک سفید کننده صورت امروزه به یکی از کاربردی ترین محصولات آرایشی و بهداشتی در جامعه تبدیل شده است که توسط افراد بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانطور که می‌دانید پوست صورت جزو حساس‌ترین نقاط بدن می‌باشد که همواره در معرض آلودگی‌های محیطی مختلف قرار دارد.

به همین دلیل مراقبت از پوست صورت مهم و ضروری می‌باشد. ما در این مقاله انواع ماسک صورت که به سفید کنندگی و افزایش سطح سلامت پوست شما کمک می‌کنند را معرفی خواهیم کرد. در نتیجه به شما توصیه می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

بررسی انواع ماسک سفید کننده صورت

عکس انواع ماسک روشن‌کننده

ماسک‌های سفید کننده صورت به طور کلی به دو نوع خانگی و شیمیایی تقسیم‌بندی می‌شوند. ماسک‌های خانگی دارای انواع مختلفی می‌باشند و مزایا و معایب متنوعی نیز دارند.

شما می‌توانید ماسک سفید کننده صورت را در خانه و با کمک مواد اولیه خانگی ساخته و از آن استفاده نمایید. نوع دوم ماسک های سفید کننده صورت یا همان ماسک‌های شیمیایی نیز توسط شرکت‌های تولیدکننده مواد آرایشی، بهداشتی و دارویی تولید می‌شوند. هر یک از موارد بالا دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فردی می‌باشند و نمی‌توان یکی از آن‌ها را به عنوان گزینه بهتر معرفی نمود. در ادامه تعدادی از بهترین ماسک‌های سفید کننده صورت را به شما معرفی می‌کنیم.

معرفی انواع ماسک‌های صورت خانگی

عکس انواع ماسک سفید کننده صورت

  ماسک پوست پرتقال و ماست

عکس ماسک پوست پرتقال و ماست

برخی افراد از ماسک پوست پرتقال و ماست به عنوان سفید کننده ترین ماسک صورت خانگی یاد می‌کنند. پرتقال جزو میوه‌هایی می‌باشد که در اغلب خانه‌ها وجود دارد و دسترسی به آن آسان می‌باشد.

در نتیجه با توجه به قدرت سفید کنندگی این ماسک و در دسترس بودن مواد اولیه، می‌توان از آن به عنوان بهترین ماسک سفید کننده صورت خانگی نام برد. برای تولید این ماسک صورت، شما باید در ابتدا مقداری پوست پرتقال را خشک کرد و سپس با ماست مخلوط نمایید تا ماده‌ای به شکل خمیر به دست آورید. در ادامه می‌توانید این ماده را برای ۱۵ الی ۲۰ دقیقه بر روی پوست خود قرار داده و سپس آن را با آب گرم بشویید.

قیمت بهترین محصولات مراقبت از صورت اورجینال و باکیفیت

 

  ماسک شیر، عسل و آبلیمو

عکس ماسک شیر، عسل و آبلیمو

ترکیب شیر، عسل و آبلیمو می‌تواند یکی دیگر از بهترین ماسک‌های سفید کننده پوست صورت خانگی را تولید نماید. برای تولید این ماسک سفیدکننده صورت باید یک قاشق چای خوری از عسل، شیر و آبلیمو را باهم ترکیب کنید. سپس ماده خمیری به دست آمده را به مدت ۲۰ دقیقه بر روی پوست خود قرار داده و در انتها آن را با آب گرم بشویید. ماسک عسل، آبلیمو و شیر علاوه بر سفید کردن، وظیفه مراقبت از صورت شما را نیز بر عهده خواهد گرفت.

 

مطالب مرتبط:  انواع ماسک سفید کننده صورت فوری

  ماسک بلوبری

میوه بلوبری ضمن سفید کردن پوست صورت می تواند سطح ایمنی پوست را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. برای تولید این ماسک سفیدکننده صورت شما می‌توانید مقداری بلوبری را له کرده و سپس آن را با کمی ماست مخلوط نمایید. در ادامه شما می‌توانید ماده به دست آمده را برای حدود ۱۵ دقیقه بر روی پوست خود قرار داده و سپس آن را با آب گرم بشویید. شما می توانید ۲ بار در هفته و قبل از خواب از ماسک بلوبری استفاده نمایید تا تأثیر آن را در یک بازه زمانی کوتاه مشاهده فرمایید.

بهترین ماسک سفید کننده صورت فوری کدام است؟

عکس بهترین ماسک سفید کننده

همانطور که می دانید امروزه برندهای مختلفی در حوزه تولید مواد آرایشی، بهداشتی و دارویی فعالیت کرده و محصولات مختلفی را به بازار عرضه می‌کنند. ماسک سفیدکننده صورت جزو محصولاتی می‌باشد که به دلیل پرطرفدار بودن، توسط اغلب برندهای مطرح تولید می‌شود. به همین دلیل هنگام خرید انواع ماسک صورت برای شفاف شدن پوست با گزینه‌های مختلف و متنوعی روبرو خواهید شد.

ماسک‌های روشن کننده پرودرما، آرگان سونگ هون، ایباگ، آدرا، آردن و … جزوه محصولاتی می‌باشند که از کیفیت مناسبی برخوردار بوده و می‌توانید از آنها استفاده نمایید. اما دقت داشته باشید که قبل از خرید هر یک از محصولات فوق و استفاده از آن ها، باید با پزشک مشورت نمایید. توجه داشته باشید که استفاده از ماسک سفید کننده صورت بدون مشورت با پزشک می‌تواند عوارض مختلفی را برای شما به همراه داشته باشد.

 

مطالب مرتبط:  استفاده از ماسک شب و خواص آن برای زیبایی و سلامت پوست

 

بهترین ماسک صورت چه ویژگی هایی دارد؟‌

عکس بهترین ماسک صورت

یک ماسک سفیدکننده صورت برای تبدیل شدن به ایده‌آل ترین انتخاب ممکن باید چند ویژگی مهم و قابل توجه داشته باشد. به عنوان مثال مواد به کار رفته در ماسک نباید به هیچ عنوان سبب بروز حساسیت در پوست صورت فرد شوند.

در مواردی مشاهده شده است که پوست صورت فرد به برخی از مواد به کار رفته در ماسک حساسیت داشته و عوارض ناخوشایندی را برای آن به وجود آورده‌اند. به شما توصیه می‌کنیم برای عدم مواجه شدن با حساسیت‌های پوستی، قبل از استفاده از ماسک‌های سفید کننده با پزشک مشورت کنید.

برنامه روتین مراقبت از پوست چگونه است ؟

برخورداری از یک برنامه روتین مراقبت از پوست به شما کمک می کند تا پوستی شفاف، روشن و سالم داشته باشید. آلودگی های محیطی مختلف مثل اشعه های مضر خورشید، مواد مضر معلق در هوا و … می توانند در بلند مدت آسیب های بسیار قابل توجهی را به پوست صورت شما وارد کنند. در یک برنامه روتین مراقبت از پوست صورت شما باید در دو نوبت صبح و شب، پوست صورت خود را با شوینده مناسب و سازگار با پوست خود شست و شو دهید.

در این باره توصیه می‌کنیم حتما مقاله شستشوی روتین پوست را مطالعه کنید. در ادامه بهتر است که به صورت مداوم و هفتگی از لایه‌بردارها استفاده نمایید و پوست خود را لایه‌برداری کنید. ماسک سفیدکننده صورت یک محصول دیگر برای قرارگرفتن در برنامه روتین مراقبت از پوست می باشد که توصیه می کنیم بیش از ۲ بار در هفته از این محصول استفاده نکنید.

در انتها اگر سابقه استفاده از محصولات معرفی شده در این مقاله را دارید، لطفا تجربه خود از آن را با ما در میان بگذارید. 

 

منبع : mariobadescu

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *