مدل ناخن رنگین کمانی

اگر شما هم از کاشت ناخن یا لاک زدن لذت بسیاری می‌برید، قطعا باید به مدل ناخن رنگین کمانی علاقه داشته باشید. اگر شما هم علاقه به کاشت ناخن داشته باشید، قطعا با انواع لاک‌ژل آشنا هستید.

تنوع در طراحی ناخن امروزه همه بانوان را تشویق به استفاده از خدمات ناخن کرده ‌است. طرح‌ رنگین کمانی از پرطرفدارترین طرح‌هایی است که دختران انتخاب می‌کنند. شاید فکر کنید چند مدل ساده برای مدل طراحی ناخن رنگین کمانی داریم، اما اینطور نیست. تا انتها با ما همراه باشید، تا شما را با انواع مدل ناخن رنگین کمان آشنا کنیم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

ژل‌های متالیک رنگین کمانی

ناخن رنگین کمانی متالیک

متالیک ژل، همان لاک آینه‌ای است که بارها دیده‌اید و احتمالا شما هم از علاقه‌مندان به آن هستید. این ژل بسیار زیبا است و تمام فصول مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از رنگ‌های رنگین کمانی در ژل‌های متالیک رنگین کمان براقی را روی دست شما خلق می‌کند که چشم هر بیننده‌ای را به دنبال خود می‌کشد.

لاک ژل شاین رنگین کمانی

ناخن رنگین کمانی شاین زیبا

لاک‌های شاین یکی از مدل‌های پرطرفدار در بین خانم‌ها است که زیبایی و درخشندگی بسیاری دارد. استفاده از رنگ‌های رنگین کمانی شاین روی ناخن جلوه خوبی خواهد داشت. در واقع شما می‌توانید هر ناخن را به یکی از رنگ‌های شاین رنگین کمانی اختصاص دهید. همچنین استفاده از ترکیب همه رنگ‌ها همراه با طرحی زیبا روی هر ناخن نتیجه فوق‌العاده‌ای را رقم خواهد زد.

ابر و رنگین کمان

طرح ابر و رنگین کمان

در مدل ابر و رنگین کمان ابتدا و انتهای رنگین کمان در آسمان به ابر می‌رسد. در این طرح از شکل ابر برای طراحی مدل رنگین‌کمان روی ناخن خود می‌توانید استفاده کنید. مدل دیزاین ناخن رنگین کمان تنوع بسیاری دارد، کافی است به اطراف خود نگاه کنید و طرح‌هایی که به نظر شما جالب هستند را با رنگ‌های رنگین کمان روی ناخن خود بکشید.

لاک ژل‌های پاستلی رنگین کمانی

رنگین کمان با رنگ‌های پاستلی

رنگ‌های پاستلی چند سالی است که بسیار شناخته شده‌اند و محبوبیت بسیاری دارند. لاک ‌ژل‌های پاستلی که تمام رنگ‌های رنگین کمانی به راحتی در آن دیده می‌شود، باعث شده است افراد بسیاری به‌عنوان مدل ناخن رنگین کمانی از آن استفاده کنند.

فرنچ رنگین کمانی

فرنچ ناخن با رنگ‌های رنگین کمان

مدل ناخن فرنچ رنگین کمانی به تازگی الخصوص تابستان امسال بسیار پرطرفدار بوده است. در این مدل قسمت فرنچ ناخن با استفاده از رنگ‌های رنگین کمان طراحی می‌شود. فرنچ یکی از مدل‌های ساده و زیبای ناخن از گذشته تا به امروز بوده است. فرنچ رنگین کمانی از لاک ژل‌های پرطرفداری محسوب می‌شود که مورد پسند اکثریت سلیقه‌ها قرار می‌گیرد.

مدل ناخن رنگین کمانی خطی

ایجاد خط‌هایی با رنگ‌های رنگین کمانی

در مدل ناخن رنگین کمانی خطی، مدل رنگین کمان به شکل خط روی طول ناخن کشیده می‌شود. اگر زمینه ناخن سفید باشد، زیبایی رنگین کمان بیشتر خواهد شد. طراحی خطی رنگین کمان برای فصل بهار و زمانی که شما مهمانی دوستانه دعوت هستید، بسیار زیبا و مناسب است.

طراحی شیب‌دار رنگین کمانی

طراحی شیب‌دار رنگین کمانی

طراحی شیب‌دار، مدل کاشت ناخن رنگین کمانی است که رنگ‌های رنگین کمان با شیب یکسانی نسبت به هم روی ناخن کشیده می‌شوند. اگر به رنگ‌های پر‌رنگ علاقه دارید، از رنگ‌های پررنگ برای این طرح استفاده کنید. بااین‌حال اگر می‌خواهید شیک به نظر برسید، از رنگ‌های ملایم برای ساخت رنگین کمان کمک بگیرید.

بیبی‌بومر رنگین کمانی

بیبی‌بومر رنگین کمانی

بیبی‌بومر با ایجاد طیف ملایمی از هر رنگ که از کم‌رنگ شروع می‌شود و تا به انتهای ناخن برسد، پر‌رنگ می‌شود. بیبی‌بومر زیبایی بسیار چشم‌نوازی به دست شما می‌بخشد. مدل ژلیش ناخن رنگین کمانی بیبی بومر با استفاده از رنگ‌های رنگین کمان بسیار زیبا و مناسب فصل بهار است.

لاک ژل صدفی یا مرواریدی

رنگ صدفی رنگین‌کمانی

لاک ژل صدفی رنگ‌بندی بسیاری دارد که با استفاده از رنگ‌های متنوع آن، طرحی ملایم و زیبا از رنگین کمان می‌توانید روی ناخن‌های خود ایجاد کنید.

فرنچ چند لایه رنگین کمانی

همه رنگ‌های رنگین کمانی در فرنچ

در فرنچ چند لایه به جای اینکه بالای هر ناخن‌ها را با یکی از رنگ‌های رنگین کمان طراحی کنید، باید روی قسمت بالایی ناخن به ترتیب همه رنگ‌های رنگین کمان را به‌کار ببرید. البته ضخامت رنگ‌ها بستگی به سلیقه شما دارد.

خال خالی رنگین کمانی

ناخن رنگین کمانی خال خالی

برای طرح خال خالی رنگین کمانی پایه ناخن را یکی از رنگ‌های ساده مانند هلویی انتخاب کرده و روی آن با رنگ‌های رنگین کمانی خال خالی زیبا کنید. این طرح از مدل ناخن دخترانه رنگین کمان از ایده‌های متفاوتی است که تکراری نشده و جدید محسوب می‌شود.

فرنچ طرح‌دار رنگین کمانی

فرنچ‌های طرح‌دار

برای مدل ناخن رنگین کمانی فرنچ شده قسمت پایینی فرنچ را با طرح‌های متنوعی می‌توان زیباتر کرد که جذابیت طرح نهایی را نیز بالاتر ببرد. برای مثال قسمت پایین آن را به شکل حلال قطره طراحی کنید که طرح نهایی منحصربه‌فرد به‌ نظر برسد.

ترکیب اکلیل نقره‌ای در میان رنگ‌های رنگین کمان

ناخن رنگین کمانی با اکلیل نقره‌ای

نقره‌ای یکی از رنگ‌هایی بسیار پرطرفداری است که ذاتا خنثی محسوب می‌شود. به‌همین‌دلیل استفاده از ترکیب رنگ اکلیل نقره‌ای همراه با رنگ‌های رنگین‌ کمان طرح زیبایی را رقم می‌زند که چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند.

ترکیب لاک ساده و طرح رنگین کمان

ناخن رنگین کمانی متالیک

برای ترکیب لاک ساده و لاک رنگین کمانی باید روی چهارتا از ناخن‌های هر دست یکی از رنگ های رنگین کمان را بزنید. سپس لازم است که روی یکی از ناخن‌ها با طرحی ساده و زیبا رنگ‌های رنگین کمان را به‌کار ببرید.

رنگین کمان عرضی

ناخن رنگین کمانی عرضی

برای طرح رنگین کمان عرضی لازم است که همه رنگ‌های رنگین کمان را به صورت نواری روی ناخن‌ها بکشید. این مدل طرحی ساده است که رنگین کمان را در نگاه اول نشان می‌دهد. همچنین رنگ‌های رنگین کمان را به صورت طولی هم می‌توانیم روی ناخن بکشیم.

مدل ناخن رنگین کمانی آبشاری

ناخن رنگین کمانی آبشاری زیبا

در این مدل از قسمت سر ناخن به سمت پایین تا نیمه آن رنگ‌های رنگین کمان را بکشید به شکلی طرح آبشار را به زیبایی نشان دهد.

طرح‌های مارپیچی رنگین کمانی

ناخن رنگین کمانی مارپیچی

با ایجاد طرح‌های مارپیچ که از رنگ‌های رنگین کمان ساخته شده‌است، طرح جدیدی از رنگین کمان بسازید. در این طرح بهتر است از رنگ‌های تیره و روشن در تضاد با یکدیگر استفاده کنید و مرز میان رنگ‌ها را با رنگ مشکی مشخص سازید که طرح زیباتر به‌نظر برسد.

رنگین کمان دایره‌ای

ناخن رنگین کمانی دایره ای

برای طرح دایره‌ای رنگین کمان روی هر ناخن یکی از رنگ‌های رنگین کمان را به شکل دایره بکشید و سایر رنگ‌های رنگین کمان را حول محور آن ادامه دهید. لزوما نیاز نیست دایره حتما در وسط ناخن قرار بگیرد، حاشیه نیز می‌تواند جای مناسبی برای دایره باشد.

رنگین کمان هاله‌ای

ناخن رنگین کمانی هاله‌ای

با طراحی هنرمندانه می‌توان هاله‌ای از رنگ‌های رنگین کمان را روی ناخن‌ها با لاک ایجاد کرد که هر کدام از هاله‌ها یکی از رنگ‌های رنگین کمان را دارد.

مدل رنگ های متنوع برای طرح رنگین کمانی

ناخن‌های رنگین کمانی

برای مدل متنوع کافی است رنگ‌های رنگین کمان را تک به تک روی هر ناخن قرار دهید. رنگ‌های با تم روشن مناسب فصل تابستان و رنگ‌های با تم تیره مناسب فصل زمستان خواهد ‌بود.

ترکیب طرح پلنگی و رنگین کمانی

ناخن رنگین کمانی پلنگی

ترکیب طرح رنگین کمانی با پلنگی ایده جالبی است که امتحان کردن آن خالی از لطف نیست، چه بسا به یکی از طرح‌های مورد علاقه شما تبدیل شود.

رنگین کمان فرفره ای

ناخن رنگین کمانی فرفره‌ای

طرح‌های بسیار ساده‌ای مانند فرفره یا گل را با رنگ‎های رنگین کمان می‌توانیم روی ناخن بکشیم. این طرح‌ها، طرح‌هایی مینیمال بسیار جذاب و کاربردی هستند و در عین سادگی، به ناخن‌های شما زیبایی می‌بخشند.

ترکیبی از چند مدل ناخن

ناخن رنگین کمانی ترکیبی

می‌توانید از ترکیب دو یا سه مدل از ناخن‌هایی که تا به حال با آن آشنا شدید، استفاده کنید. برای مثال دو تا از ناخن‌ها هر دست را با بیبی‌بومر رنگین کمانی طراحی کرده و سایر ناخن‌ها را با فرنچ رنگین کمانی تزیین کنید.

مدل ناخن رنگین کمان موج‌دار

ناخن رنگین کمانی موج‌دار

رنگ‌های رنگین کمان را با موجی آرام روی ‌ناخن‌ها می‌توانیم طراحی کنیم. طرح موج‌دار از طرح‌های پرکاربردی است که طرفداران بسیاری دارد.

مدل ناخن رنگین کمانی با زمینه رنگی

ناخن رنگین کمانی با زمینه

در مدل طراحی با زمینه رنگی، طرحی از رنگین کمان را روی زمینه‌ای با رنگ دیگر می‌توانیم طراحی کنیم. پیشنهاد ما به شما این است که لاک هلویی، مشکی یا سفید را به‌عنوان زمینه روی ناخن بکشید و بعد طرحی از رنگین کمان روی آن طراحی کنید.

با رنگین کمان ناخن‌های زیبایی داشته باشید

رنگین کمان از پدیده‌های بسیار دوست‌داشتنی است که منبع بسیاری از ایده‌ها قرار گرفته‌است. طیف دوست‌داشتنی رنگ‌های آن بسیار پرکاربرد بوده و شوق زیادی را به وجود می‌آورد.

امیدواریم با استفاده از این مقاله طرح‌های جذابی برای مدل ناخن رنگین کمان در ذهنتان ایجاد شده باشد. اگر دوست دارید مدل ناخن رنگین کمانی را خودتان در خانه امتحان کنید، کافی است لوازم لازم را از لوازم آرایشی و بهداشتی بخرید و خلاقیت خود را برای طراحی جذاب امتحان کنید.

 

منبع : pinterest

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *