امروزه برندهای زیادی از لوازم آرایشی در بازار موجود است که تنوع و کیفیت‌های متفاوتی دارند. یکی از برندهای معروف در بازار میبلین است که طرفداران زیادی دارد. کانسیلر میبلین در این برند دارای تنوع و کیفیت بالایی است که چهره زنانه با ظرافت خاصی را به خانم‌ها می‌بخشد.

بهترین کانسیلر میبلین برای پوشاندن نقاط تیره و خطوط ریز اطراف چشم مناسب بوده و بعد از استفاده، موجب درخشندگی و طراوت پوست اطراف چشمانتان خواهد شد. این کانسیلر به موجب دارا بودن ترکیبات فعال هالوکسیل ( موثر در رفع سیاهی و پف اطراف چشم و تامین رطوبت مورد نیاز آن)، تمام عیب‌های دور چشم را پوشانده و پوست شما را نرم و لطیف می کند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

برای خرید این کانسیلر می‌توان به لوازم آرایشی و بهداشتی حتی به صورت آنلاین نیز اقدام کنید. اما لازم است قبل از آن با انواع کانسیلرهای این برند آشنا شوید، به همین جهت قصد داریم در این مقاله انواع کانسیلر برند میبلین را برای شما مورد بررسی قرار دهیم، پس با ما همراه باشید.

 

انتخاب کانسیلری با کیفیت از برند محبوب میبلین

انتخاب کانسیلری با کیفیت از برند محبوب میبلین

برای داشتن آرایشی بدون نقص و زیبا به زیرساز قوی نیاز است که استفاده از هیچ لوازم آرایشی مثل پنکیک و کرم‌پودر برای زیرسازی آرایش جای کانسیلر را نخواهند گرفت.

استفاده از کانسیلر میبلین به زیرسازی آرایش برای زیباتر شدن چهره طبیعی کمک چشم‌گیری می‌کند. این محصول علاوه بر پوشش لک‌ها و جوش‌ها، باعث زاویه‌سازی در صورت می‌شود که آرایشی حرفه‌ای را به نمایش می‌گذارد. با بررسی رنگ‌بندی کانسیلر میبلین، متناسب با رنگ پوست خود، می‌توانید انتخابی مناسب برای زیرسازی آرایش داشته باشید.

 

معرفی برند میبلین

آشنایی با بهترین کانسیلر میبلین از نگاه مصرف‌کنندگان

در سال 1915 میلادی، فردی به نام تام لایل ویلیامز متوجه شد که خواهر بزرگش به وسیله ترکیب وازلین و خاکستر چشم‌های خود را آرایش می‌کند که جلوه زیبایی به او می‌بخشد. وی از این روش ایده‌ای برای تولید اولین ریمل را گرفت که به افتخار خواهرش نام این محصول کشف شده را میبلین گذاشت.

این برند برای اولین بار در سال 1996 میلادی توسط شرکتی فرانسوی به نام لورال خریداری شد که اکنون محصولات دیگر آن مثل کانسیلر برند میبلین نیز زیر نظر این برند در حال تولید هستند.

 

قیمت و خرید کانسیلر میبلین

 

معرفی بهترین کانسیلر میبلین از نگاه مصرف‌کنندگان

طبق گفته‌های قبلی، کانسیلر برند میبلین دارای انواع مختلفی است که هر کدام کارآیی و عملکرد خاصی دارند. در ادامه به معرفی برخی از انواع کانسیلرهای این برند خواهیم پرداخت.

 

معرفی بهترین کانسیلر میبلین مدل Instant Anti Age Eraser شماره 03

کانسیلر برند میبلین مدل Instant Anti Age Eraser شماره 03.

کانسیلر میبلین مایع محصول کشور فرانسه است. این محصول دارای بافت طبیعی است که ماندگاری و کیفیت بالایی دارد. این نوع کانسیلر با هر پوستی سازگار است که کل عیوب صورت را پوشش می‌دهد.

 

معرفی بهترین کانسیلر میبلین مدل Super Stay 30H شماره 11

کانسیلر میبلین مدل Super Stay 30H شماره 11.

این محصول از تولیدات کشور آمریکا است که بیشترین عیوب صورت از جمله حلقه‌های تیره دور چشم را نیز پوشش می‌دهد. از مزایای این برند می‌توان به عدم ایجاد آلرژی، ماندگاری بالا و مقاومت در برابر آب و تعریق اشاره کرد. علاوه بر آن، این محصول توسط متخصصان پوست تست شده و مورد تایید قرار گرفته است.

 

معرفی بهترین کانسیلر میبلین Instant Anti Age Eraser شماره 00

کانسیلر میبلین Instant Anti Age Eraser شماره 00.

این برند از کانسیلر از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند و بهترین گزینه برای پوشش انواع لک و جوش خواهد بود. از مزایای استفاده از این محصول می‌توان به عدم خستگی در صورت، ضد چروک و ضد حساسیت بودن آن اشاره کرد.

 

معرفی بهترین کانسیلر میبلین neutralizer

کانسیلر میبلین neutralizer.

این نوع کانسیلر دارای پوشش‌دهی عالی انواع تیرگی و لک صورت است، به طوری‌که به راحتی لک و جوش موجود در صورت را محو می‌کند. این کانسیلر دارای دوام بالایی است، به این صورت که استفاده از آن در مناطق مرطوب و گرمسیر بدون به وجود آمدن کوچک‌ترین مشکلی، امکان‌پذیر است.

همچنین وجود ترکیبات گوجه بری و هالوکسیل در این کانسیلر موجب جلوگیری از پیری زودرس در پوست شما خواهد شد.

 

دانستنی :  کانسیلر چیست؟ چه کاربردی دارد و چگونه استفاده می‌شود؟

 

معرفی بهترین کانسیلر میبلین میبلین فیت می

کانسیلر میبلین فیت می.

این نوع از کانسیلر جزو پرفروش‌ترین‌ها در برند میبلین است که علاوه بر پوشش‌دهی عالی، ماندگاری بالایی دارد. از این محصول می‌توان برای جلوگیری از پیری زودرس استفاده کرد.

این محصول دارای رنگ‌بندی مختلفی است که شماره 20 آن برای پوست‌هایی با رنگ متوسط مناسب خواهد بود. البته شماره 15 این برند نیز برای افرادی که پوست گندمی دارند به‌کار برده می‌شود و در نهایت شماره 10 آن برای پوست‌های روشن مناسب خواهد بود.

 

معرفی بهترین کانسیلر میبلین 01

کانسیلر میبلین 01.

این نوع کانسیلر دارای پالت سه کاره است که کاربرد فراوانی در آرایش دارد. در این پالت 6 تم رنگ برای آرایشی حرفه‌ای وجود دارد. این پالت بهترین گزینه برای افرادی است که قصد دارند آرایشی روشن یا طبیعی داشته باشند. بافت محصول به صورت نرم و مخملی است که به خوبی روی صورت می‌نشیند و جلوه طبیعی به پوست شما می‌بخشد.

 

ترفند تشخیص کانسیلر میبلین اصل

تشخیص کانسیلر میبلین اصل از تقلبی.

کانسیلر این برند دارای پوششی عالی است که حالت طبیعی و بی نقصی را به صورت می‌بخشد. ماندگاری بالای آن نیز یکی از روش‌های تشخیص اصل بودن آن است. این محصول به دلیل کاربرد آن در قسمت‌های مختلف صورت، به واسطه متخصصین پوست و چشم مورد ارزیابی قرار گرفته است.

برای تشخیص دقیق فرق کانسیلر میبلین اصل و تقلبی باید به مواردی توجه کنید که برخی از آن‎‌ها به شرح زیر هستند:

  • توجه به بسته‌بندی محصول که می‌توانید این موضوع را از سایت میبلین چک کنید.
  • تفاوت کانسیلر اصل و تقلبی در قسمت سر محصول است، به طوری‌که در سر محصول تقلبی پد سفید وجود دارد.
  • مکان نوشته‌های روی محصول مثل برند، لوگو و … در کانسیلر اصل و تقلبی متفاوت هستند. در کانسیلر تقلبی لوگو کمی پایین‌تر از مکان اصلی حک شده است.
  • فونت نوشته شده روی بسته‌بندی کانسیلرهای اصلی و تقلبی متفاوت است.
  • در کانسیلر اصلی حجم بسته با اندازه درشت‌تری روی بسته‌بندی دیده می‌شود.
  • رنگ کانسیلر برند میبلین اصل تیره‌تر از تقلبی آن است.

 

حتما بخوانید:  خودآموز آرایش با انواع کانسیلر رنگی

 

منبع : thebeautyinsideout

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *