هر آنچه که باید در مورد هیدروفیشیال پوست بدانید؛ از عوارض تا فواید شگفت‌انگیز آن

داشتن پوستی لطیف و سالم و شفاف آرزوی هر بانویی است. ولی همه ما می‌دانیم که همچین چیزی یک شبه به دست نمی‌آید. اکنون اگر به شما بگوییم، فقط بعد از یک درمان 30 دقیقه‌ای می‌توانید، پوستی درخشان و جذاب داشته باشید، حتما شگفت‌زده خواهید شد. نام این روش درمانی هیدروفیشیال پوست است، که جهت پاکسازی پوست و جوانسازی آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

درصورتی که برای نخستین بار است، اسم چنین روش درمانی را می‌شنوید و به طور دقیق نمی‌دانید، هیدروفیشیال پوست چیست، این قسمت از مجله آرایش و زیبایی مدیسه را به هیچ عنوان از دست ندهید. ما در این مقاله به طور مفصل راجع به این روش درمانی صحبت خواهیم کرد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

  • هیدروفیشیال روشی جهت پاکسازی پوست و جوانسازی است.
  • هیدروفیشیال برای تمامی اشخاص در تمامی سنین و برای تمامی انواع پوست مناسب می‌باشد.

هیدروفیشیال پوست چیست؟

هیدروفیشیال پوست چیست؟

در ابتدای مطلب و قبل از هر چیزی می‌خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که هیدروفیشیال پوست چیست. هیدروفیشیال که اسم دیگر آن هیدرودرم می‌باشد، یک روش درمانی جوان‌کننده پوست بوده که قادر است، پوست را نرم و شفاف‌ نماید. این روش درمانی با به کارگیری از دستگاهی به نام «قلم هیدرودرم» در چهار مرحله صورت می‌گیرد. مراحل هیدروفیشیال پوست شامل پاکسازی، لایه برداری پوست صورت، استخراج و آبرسانی پوست است.

عملکرد دستگاه هیدروفیشیال پوست چگونه است؟

عملکرد دستگاه هیدروفیشیال پوست چگونه است؟

این دستگاه که از یک سر مارپیچ مکنده خارق‌العاده و خاصی برخوردار است، نوعی آنزیم به اسم ورتکس را به پوست وارد می‌نماید و با کمک همین آنزیم قادر است، آلودگی‌ها و سلول‌های مرده پوست را خارج کند.

سپس منافذ پوست را باز نموده و با استفاده از سرم‌های متناسب با نیاز پوست شما، آن را تغذیه می‌نماید. با هر سنی که باشید و هر نوع پوستی که داشته باشید، می‌توانید از این روش درمانی برای اهدافی مثل: کاهش چربی پوست، درمان آکنه، رفع انسداد یا بزرگی بیش از اندازه منافذ، درمان لک‌های پوستی و رفع خال‌های تیره استفاده کنید.

فواید هیدروفیشیال پوست چیست؟

فواید هیدروفیشیال پوست چیست؟

بدون شک با مطالعه ابتدای مطلب و دانستن اینکه هیدرودرم پوست چیست، به این موضوع نیز پی بردید که فواید این روش درمانی برای پوست بسیار زیاد است. در ادامه به چند مورد از خواص و فواید فوق‌العاده هیدروفیشیال خواهیم پرداخت.

  • کمک به برطرف نمودن خطوط ظریف و چین و چروک
  • بهبود انعطاف پذیری و استحکام پوست
  • بهبود بافت پوست
  • یکنواخت کردن رنگ پوست و ایجاد شفافیت
  • تخلیه منافذ پوست
  • بهبود تیرگی اطراف چشم
  • بستن منافذ باز پوست
  • برطرف نمودن خشکی و تر‌ک‌های پوستی
  • کنترل چربی پوست
  • برطرف نمودن جوش‌ها و آکنه‌های پوستی
  • از بین بردن لکه‌های پوستی

قیمت انواع محصولات مراقبت از صورت اورجینال و با کیفیت

 

هیدروفیشیال پوست به چه صورت انجام می‌شود؟

هیدروفیشیال پوست به چه صورت انجام می‌شود؟

جهت هیدرودرم پوست در هر جلسه حدود 45 الی 60 دقیقه زمان نیاز است. شما طی آن هیچ درد خاصی حس نمی‌کنید. تنها چیزی که شما احساس می‌کنید، یک قلم سرد است که با ملایمت تمام روی پوست صورت حرکت می‌کند. تمام کاری که این قلم انجام می‌دهد و موجب زیبایی پوست شما می‌شود به شرح زیر است.

لایه برداری

لایه برداری

نخستین مرحله هیدروفیشیال، لایه برداری می‌باشد. متخصص زیبایی یا پوست، قدرت مرحله لایه برداری با اسم GlySal را با نوع پوست بیمار تنظیم می‌نماید.

در این مرحله با استفاده از دستگاه هیدروفیشیال و ترکیبی از اسید گلیکولیک و اسید سالیسیلیک سلول‌های مرده پوست و سبوم زائد (چربی طبیعی پوست) خارج می‌شود. در این مرحله پوست به صورت کامل لایه برداری می‌شود. این کار موجب درمان منافذ باز پوست و همچنین روشن‌تر شدن پوست می‌شود.

مطالب کاربردی:  کلاژن سازی پوست با بهترین راه‌ها به وسیله مواد طبیعی

 

هیدراتاسیون

متخصص پوست بعد از لایه برداری کامل پوست، نوک قلم را تنظیم کرده و با کمک آن سطح بالایی از ترکیبات آبرسان و آنتی اکسیدان‌ها را به پوست تزریق می‌نماید. یکی از موادی که تزریق می‌شود، اسید هیالورونیک است که پوست را به صورت کامل آبرسانی می‌نماید. بعد از این مرحله منافذ پوست با ویتامین‌ها، آنتی اکسیدان و پپتیدها پر شده و موجب احیای سلامت و زیبایی پوست می‌شود.

هزینه هیدروفیشیال پوست چقدر است؟

هزینه هیدروفیشیال پوست چقدر است؟

با دانستن فواید خارق‌العاده هیدروفیشیال بدون شک ترغیب شده‌اید، تا از آن برای زیبایی و سلامتی پوست خود استفاده نمایید. یکی از موضوعاتی که ذهن ما را پیش از انتخاب هر روش درمانی درگیر می‌نماید، این است که چه هزینه‌ای باید بابت آن پرداخت کنیم.

هیدروفیشیال نیز همچون سایر روش‌های زیبایی دیگر فاکتورهای مختلف و گوناگونی در تعیین هزینه آن تاثیر گذار است. تعداد جلسات درمان، نوع کلینیک یا مرکز انتخاب شده جهت انجام این کار، ناحیه تحت درمان، نوع مواد استفاده شده و…. عواملی می‌باشند که موجب تفاوت قیمت هیدروفیشیال پوست می‌شوند.

در واقع این متخصص پوست است که بعد از بررسی ناحیه مورد نظر و انتظارات بیمار، تعداد جلسات درمان، هزینه هیدروفیشیال پوست را تعیین می‌کند. هزینه این روش درمانی در مقایسه با سایر روش‌های جراحی زیبایی مورد استفاده برای جوان و شاداب‌سازی صورت بسیار کم‌تر است. ولی به نظر ما این هزینه هر چقدر هم باشد، ارزش این را دارد که با کمک آن پوستی جذاب و سالم داشته باشیم.

مطالب مرتبط:  خواص و عوارض ویتامین آ برای پوست صورت و نحوه مصرف صحیح آن

 

هیدروفیشیال پوست به چند جلسه نیاز دارد؟

هیدروفیشیال پوست به چند جلسه نیاز دارد؟

این که شما به چند جلسه هیدروفیشیال احتیاج دارید، به هدف شما از انجام آن و وضعیت پوست شما بستگی دارد. با این حال، به جرات می‌توان گفت، که این روش در مقایسه با دیگر روش‌های درمانی زودتر شما را به نتیجه دل خواهتان می‌رساند.

به طوری که اگر به میهمانی یا مراسم خاصی دعوت هستید و می‌خواهید، پوست شما زیباتر از همیشه به نظر برسد، می‌‎توانید پیش از مهمانی تنها یک جلسه از هیدروفیشیال استفاده کنید. پس از یک جلسه نیز شفافیت و یک نواختی فوق‌العاده‌ای برای پوست ایجاد می‌شود.

اما درصورتی که برای مشکلات پوستی از جمله چین و چروک ، جای جوش، آکنه و لکه‌های صورت رو به استفاده از این روش درمانی آورده‌اید، باید بدانید که تعداد جلسات درمان شما با توجه به شدت عارضه افزایش پیدا خواهد کرد.

اگر هم جزو آن دسته اشخاصی هستید که به دنبال حفظ سلامت پوست خود هستند و قصد دارید، با کاهش روند پیری به پوستی شفاف و یک نواخت دست پیدا نمایید، پیشنهاد می‌شود از جلسات درمانی ماهانه استفاده نمایید. نیاز است بدانید، هر جلسه هیدروفیشیال حداقل 45 دقیقه تا حداکثر 60 دقیقه طول می‌کشد.

مطالب پربازدید:  ترتیب استفاده از محصولات مراقبت پوست به صورت اصولی

 

هیدروفیشیال پوست برای چه افرادی مناسب است؟

هیدروفیشیال پوست برای چه افرادی مناسب است؟

آیا مزایای هیدروفیشیال پوست شما را وسوسه کرده تا با کمک آن زیبایی و سلامتی را برای پوست خود به ارمغان آورید، اما با این وجود نمی‌دانید، که این روش درمانی برای شما مناسب است یا خیر، پس ادامه مطلب را از دست ندهید.

یکی از بهترین فواید هیدروفیشیال پوست این است که تمامی افراد در هر سن و سالی که باشند و هر نوع پوستی که داشته باشند، چه پوست خشک، چه پوست چرب و حتی پوست حساس قادرند تا از این روش درمانی استفاده نمایند.

اگر شما نیز قصد دارید، چین و چروک‌های پوست خود را از بین ببرند، از شر جوش‌های آزاردهنده پوست خود راحت شوید، لکه‌های پوستی که به دلایل مختلف و گوناگونی مثل آلودگی‌ها و آب و هوای نامناسب به وجود آمده‌اند را نابود کنید، می‌توانید، به سادگی از این روش درمانی استفاده نمایید و شفافیت و زیبایی را به پوست خود هدیه کنید.

درست است که هیدروفیشیال برای تمامی افراد با انواع پوست موثر و مفید است، اما اشخاصی هم باید از این روش درمانی خودداری نمایند. اگر شما نیز شرایط زیر را دارید از انجام هیدروفیشیال پرهیز نمایید.

  • وجود اختلال لنفاوی
  • وجود اگزمای فعال، زخم باز یا اسکار در ناحیه تحت درمان
  • وجود بیماری‌های خود ایمنی
  • خانم‌های باردار و یا شیرده

مطالب پربازدید:  آنزیم تراپی پوست و عوارض، مزایا و هزینه‌های آن

 

مراقبت‌های پس از هیدروفیشیال پوست

مراقبت‌های پس از هیدروفیشیال پوست

جهت گرفتن بهترین نتیجه از هیدروفیشیال نیاز است، یک سری دستورالعمل‌های بهداشتی و ایمنی را رعایت نمایید. در ادامه مراقبت‌های پس از هیدروفیشیال پوست را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

  • اگر پس از تمام شدن دوره درمان شاهد پوسته پوسته شدن پوست صورت خود بودید، نگران نباشید. این عارضه با مرطوب نمودن پوست از بین خواهد رفت. فقط در طی روز دو مرتبه این کار را انجام دهید .
  • بعد از انجام هیدروفیشیال به هیچ عنوان نباید موهای زائد صورت خود را با استفاده از وکس از بین ببرید. جهت انجام این کار دو الی سه روز صبر نمایید.
  • از لایه برداری پوست و استفاده از محصولات مراقبت از پوست دارای انواع اسیدها تا دو هفته بعد از هیدردفیشیال پوست اجتناب نمایید.
  • بعد از انجام هیدروفیشیال پوست در آن روز صورت خود را نشویید.
  • مصرف هرگونه کرم استروئیدی را حداقل تا ۴۸ ساعت پس از انجام این روش درمانی به تعویق بیندازید.
  • تا چند روز بعد از هیدرودرم پوست از مصرف محصولات دارای رتینول اجتناب نمایید.
  • بلافاصله بعد از انجام هیدرودرم صورت از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری نمایید.
  • اگر قصد بیرون رفتن از خانه را دارید، می‌توانید از ضد آفتاب‌های دارای SPF بالا (حداقل ۴۰) استفاده کنید، که برای تهیه آن می‌توانید به فروشگاه‌های معتبر لوازم آرایشی و بهداشتی مراجعه نمایید.

 

عملکرد دستگاه هیدروفیشیال پوست

این دستگاه که از یک سر مارپیچ مکنده برخوردار بوده که با باز کردن منافذ باز پوست نوعی آنزیم به نام ورتکس را به پوست وارد می‌‌نماید و با کمک همین آنزیم قادر به پاکسازی آلودگی‌‌ها و سلول‌‌های مرده پوست می‌شود.

این آنزیم‌ها سبب آب رسانی پوست با اعمال مواد مغذی شامل انواع ویتامین‌‌ها، مینرال‌‌ها، آنتی‌اکسیدان‌‌ها و مرطوب‌ کننده می‌‌شود. آبرسانی به پوست موجب افزایش رطوبت و تغذیه عمقی پوست می‌شود.

به صورت کلی، دستگاه هیدروفیشیال بهبود ظاهر پوست، برطرف نمودن علائم پیری و افزایش لطافت و شفافیت پوست را به ارمغان می‌آورد.

 

منبع : everydayhealth

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *