استایل کژوال مردانه, استایل اسمارت کژوال

هيچ دو نفری در دنيا وجود ندارند كه سليقه مشابهی در لباس پوشيدن داشته باشند. هر فردی راه و سبكی جدا انتخاب می‌كند؛ يكی كلاسيك‌، يكی شيك و ترندی و شايد يكی خاص و غيرمعمول. اما از هركس بپرسيد برای رويدادهای روزمره زندگی چه استايلی انتخاب می‌كند بدون استثنا می‌گويند كژوال و راحت! استايل كژوال چيزی جز لباسی راحت برای روزهايی كه درتكاپو هستيم، كفشی مقاوم برای پياده‌روی‌های طولانی و كيفی محكم برای دربرداشتن وسايل ضروری ما نيست.

 

کژوال به چه معناست ؟

کلمه کژوال که در زبان انگلیسی بر راحتی و دوستانه بودن دلالت می‌کند، در استایل و سبک پوشش نیز چنین معنایی دارد و اصولا لباس‌ها و استایل‌هایی کژوال تلقی می‌شوند که راحت هستند و بشود آنها را روزانه و برای برای موقیت‌های غیر‌رسمی استفاده کرد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

برای استایل کژوال یک فرمول همیشگی و البته بسیار ساده وجود دارد : تیشرت/شومیز ساده  + شلوار جین + کفش تخت یا کتانی. ولی آیا می‌شود استایل‌های دیگر را در این دسته‌بندی جا داد ؟ بله چرا که نه! استایل کژوال برای راحتی شما ایجاد شده پس می‌توانید انواع استایل‌ها را با آیتم‌های مختلف بسازید.

 

استایل کژوال زنانه, استایل اسمارت کژوال

برای داشتن استایل کژوال باید حواستان به آیتم‌های اصلی این استایل باشد. آیتم‌هایی مانند کفش و کتانی، تیشرت، شلوار، مانتو و شال ساده و اغلب از رنگ‌های خنثی جز آیتم‌هایی هستند که احتمالا یکی از این آیتم ها در استایل کژوال شما وجود دارند. لزوما اگر بخواهید تمام استایل‌ها را ساده انتخاب کنید موردی ندارد ولی با استفاده از دو و یا حداکثر سه آیتم می‌توانید یک استایل کژوال ولی عالی بسازید. سعی کنید یک تعادلی میان آیتم‌های انتخابی لحاظ کنید برای مثال اگر کتانی و شلوار را ساده انتخاب می‌کنید، به سراغ تیشرتی بروید که کمی طرح‌دار باشد تا استایل شما زیاد یکنواخت به نظر نرسد یا اگر مانتو و شال/روسری شما ساده و تکرنگ است، می‌توانید از کیف دستی استفاده کنید که رنگی‌تر و یا همراه با اکسسوری‌های فلزی باشد.

 

منظور از اسمارت کژوال چیست ؟

استایل اسمارت کژوال یک تلفیق پیچیده‌تر از دو استایل کژوال و نیمه رسمی است و برای موقعیت‌هایی مانند قرار کاری در کافه و یا گردهمایی با دوستان قدیمی در آخر هفته کاربردی است. خوشبختانه برای این سبک هم می‌توانید از همان ایتم‌هایی که نام بردیم استفاده کنید.

 

اسمارت کژوال برای زنان

با کمک تعدادی از آیتم‌های پایه مانند شلور و مانتو رسمی رنگ تیره می‌توانید یک استایل اسمارت کژوال بسیار خاص ایجاد کنید. حتما لازم نیست تمام استایل تیره باشد؛ فقط کافیست یک آیتم اصلی و یک اکسسوری رسمی و شیک انتخاب کنید و باقی آیتم‌ها را کژوال نگه دارید.

یکی از آیتم های ترندی که شما می‌توانید هم در استایل اسمارت کژوال و هم در استایل‌های رسمی استفاده کنید، کفش‌های نسبتا مینیمالی هستند که با پاشنه‌ها و یا پنجه‌های مربعی، گویی از دهه 90 میلادی الهام گرفته شده‌اند. این سبک از کفش‌ها با نمای ساده ای که دارند می‌توانند در بسیاری از استایل ها به کار برده شوند و اگر نیم نگاهی به استریت استایل‌های شهرهای معروف دنیا داشته باشید متوجه کاربرد و ترند شدن این سبک از کفش‌ها می‌شوید. این کفش‌ها را به خاطر مدل خاص ولی کاربردی‌شان بدون ترس از قدیمی شدن، مدت‌ها استفاده کنید.

 

خرید اینترنتی لباس زنانه

 

استایل زنانه, استایل اسمارت کژوال, کفش های مینیمال , کفش پاشنه مربعی

اسمارت کژوال برای آقایان

یک آیتم وجود دارد که به کمک آن می‌توانید استایل تیشرت و جین را به اسمارت کژوال تبدیل کنید : کت تک اسپورت!

بهتر است روی خرید یک کت اسپورت از رنگ تیره سرمایه‌گذاری کنید تا بتوانید آن را همراه با بیشتر استایل‌ها ست کنید و عالی به نظر برسید. فقطحواستان باشد که شلوارهای گرم‌کن، اسلش و زاپدار در دسته‌بندی اسمارت کژوال جایی ندارند. در کنار آنها تیشرت‌های لانگ و اورسایز، کتانی های بزرگ و رنگی و اکسسوری‌های عجیب نیز باید کنار گذاشته شوند و آنها را فقط در استایل کژوال استفاده کنید.

 

استایل مردانه, استایل اسمارت کژوال, کت تک اسپورت

 

خرید اینترنتی لباس مردانه

 

راهنمای مدل لباس مناسب تیپ‌های مختلف بدنی

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *