طرح ناخن بهاری

فصل بهار نزدیک است و در این فصل همه چیز رنگ و بوی دیگری به خود می‌گیرد. رنگ‌های بهاری بهترین و با طراوت‌ترین حس‌ها برای شما به ارمغان می‌آورند. فصل بهار زمانی است که سرمای زمستان را پشت سر می‌گذاریم. زمان آن است که همه چیز را عوض کنید و رنگ‌های بهاری را وارد زندگیتان کنید.

همانطوری که در جریانید این روزها رنگ لاک و طرح ناخن ترند خیلی مورد‌ توجه قرار می‌گیرد. اگر از علاقه‌مندان به مد بوده و جدیدترین ترندهای ناخن را دنبال می‌کنید برای شما جدیدترین طرح ناخن بهاری را آماده کردیم. طرح‌ بهاری دارای رنگ‌های روشن با طراحی‌های شاد است و می‌توانید از هر منبعی در اطرافتان الهام بگیرد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

1.طرح ناخن بهاری با رنگ‌های پاستیلی

طرح ناخن بهاری با رنگ‌های پاستیلی

بهار شادی و زندگی را برای طبیعت و ما به ارمغان می‌آورد و رنگ سبز یکی از بهترین رنگ‌های بهاری است که بهترین ایده برای طرح ناخن‌های بهاری است. ترکیبی از رنگ‌های بهاری مثل سبز کم رنگ، پاستیلی، یاسی، زرد و صورتی را می توانید روی ناخن‌هایتان داشته باشید.

2.طراحی ناخن بهاره با رنگ سبز

طراحی ناخن بهاره با رنگ سبز

اگر عاشق سادگی هستید، رنگ‌ سبز با طراحی‌های بسیار ساده را انتخاب کنید. رنگ سبز با یک طرح مورب از سبز ملایم تا تیره‌تر روی انگشتان ایده منحصر به فردی برای زیباتر دیده شدن انگشتان شما است.

3.ناخن‌های بهاری زیبا

ناخن‌های بهاری زیبا

این ناخن‌های مربعی شکل با ترکیبی از رنگ‌های شاد یکی از ایده‌های فوق‌العاده برای کسانی است که عاشق طرح‌های رنگارنگ هستند. در این نوع طرح هر ناخن رنگ منحصر‌به فرد خود را دارد و با رنگی مجزا فرنچ می‌شود.

4.طرح ناخن سبک بهاری با رنگ‌های خنثی

طرح ناخن بهاری با رنگ‌های خنثی

طراحی ناخن بهاره با رنگ‌های خنثی مانند هلویی که با طرح‌های اکریلیک به سبک دلخواه شما تزئین می‌شود. این  طراحی بسیار زیبا برای کسانی که می‌خواهند از جدیدترین طرح‌های ناخن برای بهار ایده بگیرند.

5.ناخن‌های بهار دونات صورتی

ناخن‌های بهار دونات صورتی

برای کسانی که عاشق تنوع و استفاده از رنگ‌های مختلف در طراحی ناخن هستند، این ایده بهترین انتخاب است. اگر عاشق رنگ‌ها هستید، این طرح برای ناخن‌های شما فوق‌العاده خواهد بود.

6.رنگ‌های شاد و بهاری بهترین ایده برای سخت پسندان

رنگ‌های شاد و بهاری بهترین ایده برای سخت پسندان

رنگ‌های صورتی همیشه مورد استقبال قرار می گیرند، و برای ترندهای بهاری، استثنایی وجود ندارد. رنگ‌های شاد مثل بنفش، گلبهی، زرد و آبی، طرح بهاری منحصر به فرد هستند. اگر عاشق طرح‌های پر زرق و برق هستید، رنگ‌های شاین را انتخاب کنید.

7.ناخن‌های رنگین کمانی

ناخن‌های رنگین کمانی

اگر ناخن کوتاه دوست دارید برای شما یک ایده فوق‌العاده داریم. این طرح‌های بی‌نظیر فصل بهار مناسب هستند. رنگ‌های پاستلی خاطره‌انگیز هستند و در هر فصلی خودنمایی می‌کنند. این طرح برای هر فصلی عالی است به خصوص برای طرح ناخن‌های بهاری بهترین ایده است..

8.طرح‌های رنگ ناخن متضاد و مات بهاری

طرح‌های رنگ ناخن متضاد و مات بهاری

اگر از طراحی‌های ساده و تکراری خسته شده‌اید برای شما یک ایده جدید آورده‌ایم. ترکیب رنگ مات ناخن با طرح‌های مشکی، زیبایی منحصر به فردی به ناخن‌های شما خواهد داد.

9.طراحی منحصر به فرد با رنگ‌های شاد

طراحی منحصر به فرد با رنگ‌های شاد

طرح شیری با توت فرنگی قهوه‌ای روشن ترکیبی از رنگ‌های پاستلی زیبا است. هر بار که به انگشتان خود نگاه می‌کنید، از دیدن زیبایی این رنگ‌ها در طرح ناخن به سبک بهاری لذت می‌برید.

لیست قیمت انواع محصولات آرایش ناخن باکیفیت

 

10.ناخن بهار اکریلیک گل

طراحی منحصر به فرد با رنگ‌های شاد

ایده جدید بعدی برای خانم‌های خوش سلیقه، ناخن‌های مات کروم با تزئین طرح گل است. این طرح را می‌توانید با انواع طرح‌های گل تزئین کنید.

11.طراحی بهاره ناخن با رنگ بنفش

ناخن بهار اکریلیک گل

رنگ بنفش یکی از محبوب‌ترین رنگ ها برای ناخن‌ها است. حالا تصور کنید طرح ناخن بهاری بنفش، انتخاب مناسبی برای فصل سبز بهار است.

12.طراحی ناخن با رنگ سفید

طراحی بهاره ناخن با رنگ بنفش

رنگ سفید یکی از شیک‌ترین رنگ‌ها برای طراحی ناخن است که با هر نوع لباسی به راحتی ست می‌شود. این طرح با یک طرح چشم نظر زیباتر هم می‌شود. این طرح ناخن بر روی انواع رنگ‌های زمینه‌ای قابل اجراست. مثلا اگر عاشق رنگ‌های تیره هستید، رنگ زمینه را می‌توانید مشکی، انتخاب کنید.

13.دیزاین ناخن‌ها با طرح‌های شیک

دیزاین ناخن‌ها با طرح‌های شیک

بعضی از خانم‌ها عاشق طراحی‌های مدرن و شیک روی ناخن هایشان هستند و طرح‌های ساده را دوست ندارند. اگر شما هم از این دسته از خانم‌ها هستید برای شما یک ایده فوق‌العاده داریم. طراحی با رنگ طلائی همان چیزی است که شما می‌خواهید. اگر به زودی مراسم عروسی و مهمانی دارید، حتما از طرح ناخن بهاری 1402 استفاده کنید.

14.طرح ناخن با رنگ نارنجی جذاب

طرح ناخن بهاری با رنگ نارنجی جذاب

اگر شما هم از آن دسته از خانم‌هایی هستید که به طرح لاک ناخن بهاری اهمیت می دهید و از طرح‌ها و رنگ‌های تکراری خسته شده‌اید، رنگ نارنجی برای ناخن‌هایتان بسیار عالی خواهد بود. به ویژه اگر عاشق ناخن‌های کوتاه هستید، این طرح ناخن بهاری برای شما بسیار مناسب است. این رنگ شادی بخش و پر انرژی زیبایی بی‌نظیری به ناخن‌های شما می‌دهد.

مطالب کاربردی :  ترندهای جذاب ژلیش ناخن برای سال 1402

 

15.طرح ناخن بهاری کوتاه

طرح ناخن بهاری کوتاه

اگر طرفدار طرح ناخن کوتاه هستید و ترجیح‌تان ژلیش ناخن است، این ایده برای ناخن‌های شما بسیار فوق‌العاده خواهد بود. سادگی و طراحی منحصر به فرد این طرح زیبایی ناخن‌های شما را چند برابر می‌کند. رنگ طلائی یکی از بهترین رنگ‌ها برای زیباتر شدن ناخن‌های شماست. ترکیب این رنگ با رنگ قرمز و آبی هم زیبایی بیشتری می‌آفریند. اگر طرحی منحصر به فرد و شیک می‌خواهید این ایده را انتخاب کنید.

16.پنتون رنگ سال بهترین ایده برای ناخن‌ها در بهار

پنتون رنگ سال بهترین ایده برای ناخن‌ها در بهار

پنتون رنگ سال 2023 یکی از جذابترین رنگ‌هایی است که برای طراحی ناخن‌هایتان می‌توانید استفاده کنید. این رنگ به راحتی با انواع لباس‌های بهاری شما ست می‌شود. از طرفی برای زیباتر نشان داده شدن ناخن‌ها، بهترین رنگ پنتون است. شیک بودن این رنگ همه را محو تماشای زیبایی ناخن‌های شما می‌کند. برای کامل‌تر شدن این زیبایی هم می‌توانید از دیزاین‌های اکلیلی یا نگینی استفاده کنید.

17.طراحی ناخن بهاری قرمز

طراحی ناخن بهاری قرمز

یکی از جدیدترین طرح ناخن سبک بهاری استفاده از رنگ قرمز است. این طرح با هر رنگ لباسی قابل ست کردن است. از طرف دیگر طرح ناخن بهاری قرمز همیشه مد است.

18.دیزاین ناخن با طرح های شلوغ

دیزاین ناخن با طرح های شلوغ

اگر از طراحی‌های شلوغ و رنگی خوشتان می‌آید بهترین ایده استفاده طرح خال خالی روی رنگ صورتی است.

19.طراحی ناخن بهاری با رنگ سبز شاد

طراحی ناخن بهاری با رنگ سبز شاد

ایده استفاده از رنگ‌‌های شاد و براق برای کسانی مناسب است که عاشق طرح ناخن بهاری ساده و تند هستند. این طرح ناخن برای سلیقه‌های خاص ایده فوق‌العاده است. این رنگ خاص و جذاب را می‌توانید از فروشگاه آنلاین خریداری کرده و بر روی ناخن‌های خود استفاده کنید.

20.طرح ناخن 2023 با ترکیبی از رنگ زرد و کرمی

طرح ناخن 2023 با ترکیبی از رنگ زرد و کرمی

رنگ زرد یکی از شادترین و هیجان‌انگیز‌ترین رنگ‌های بهاری است. ترکیب رنگ زرد و کرمی، طرحی فوق‌العاده روی ناخن‌های شماست.

21. طرح ناخن آسمان شب

مدل ناخن آسمان شب

این طرح که اجرای آن نیازمند هنر و طراحی قدرتمند بوده یکی از بهترین گزینه‌ها جهت کاشت ناخن نه تنها در بهار بلکه در تمامی فصول سال است.

22. طرح فرنچ ناخن جدید

طرح فرنچ ناخن جدید

23. طرح کاشت ناخن مولتی کالر با تناژ همسان

طرح کاشت ناخن مولتی کالر

24. طرح کاشت ناخن مولتی کالر با تناژ غیر همسان

طرح کاشت ناخن مولتی کالر

25. طرح ناخن کروم، جذابیت بی قید و شرط

طرح ناخن کروم

طرح ناخن کروم از محبوب‌ترین و پرکاربردترین مدل‌های کاشت بوده که با تمامی استایل‌ها جلوه‌ای شیک خواهد ساخت.

طرح های ناخن بهاری 2023

مطالب مرتبط :  40 مدل ترند دیزاین ناخن 2023 جدید

 

یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر استایلی، ناخن شماست. رنگ و طرح ناخن در کامل‌تر شدن استایل بهاری شما نقش مهمی دارد. بنابراین با استفاده از ایده‌های ارائه شده در اینجا بهترین و مناسب‌ترین طرح ناخن بهاری را انتخاب کنید. انواع لاک‌های با کیفیت را می‌‌توانید از فروشگاه لوازم آرایشی مدیسه خریداری کنید.

 

منبع : allure

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *