25 استایل با شومیز اورسایز برای داشتن یک استایل جذاب

شومیز اورسایز لباسی همه کاره و راحت است که هر بانوی اهل مدی باید چند دست از آن را داخل کمد لباس خود داشته باشد. استایل کردن شومیزهای اورسایز با انواع لباس‌های دیگر باعث می‌شود بتوانید تنوع زیادی را در پوشش روزانه خود ایجاد کنید. در ادامه 25 استایل ساده اما شیک با شومیز اورسایز که فکر می‌کنیم برای شما جذاب باشد و در خرید لباس برای یک استایل به یاد ماندنی به شما کمک می‌کند را نمایش خواهیم داد.

جسور به نظر برسید

شومیز اورسایز با دامن قلاب بافی شده

اگر حس جسارت را دوست دارید پیشنهاد ما به شما پوشیدن شومیز اورسایز به همراه دامن بلند قلاب بافی شده است که همچنین منحنی‌های بدن شما را به زیبایی تمام نمایش دهد. شما می‌توانید انتهای شومیز خود را با یک قلاب ببندید که مدل دامن شما به خوبی نمایش داده شود.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

آماده رفتن به پیک نیک شوید

پیراهن سفید بلند با کیف سفید

اگر یک روز زیبای تابستان دوست دارید به پیک نیک بروید و خوش بگذرانید شما به یک استایل خنک و تابستانه و البته راحت نیاز دارید. پیشنهاد ما به شما پوشیدن یک شومیز اورسایز زنانه به همراه یک دامن کوتاه یا شلوارک است که هم خنک باشد و هم برای فضای باز بسیار سبک و راحت است. همچنین با یک صندل تابستانه دو رنگ متناسب با رنگ لباس خود استایل خود را تکمیل کنید.

مینیمال ظاهر شوید

شومیز مشکی بدون آستین

اگر دوست دارید که استایل مینیمالی، داشته باشید شما می‌توانید این مدل شومیز اورسایز را به همراه یک شلوار بلند گشاد یا یک شلوار چرمی ست کنید. بهتر است از کفش‌های کتان یا صندل کمک بگیرید. این استایل مینیمال شما را شگفت زده خواهد کرد.

با شومیز اورسایز رنگی، ساده و کامل حاضر شوید

شومیز اورسایز نارنجی بلند

شومیز اورسایز بلند می‌تواند لباسی کامل برای شما باشد. کافی است که با کفش همرنگ استایل‌تان را جذاب‌تر کنید. اگر به دنبال ظاهری متفاوت هستید، پیشنهاد ما به شما پوشیدن چکمه‌های غربی و بلند است.

استایلی که شما را بازیگوش نشان می‌دهد

شومیز به همراه جلیقه و کروات

اگر دوست دارید یک استایل دخترانه و سبک بزنید که شما را کمی بازیگوش‌تر نشان دهد، می‌توانید شومیز اورسایز زنانه خود را به همراه یک جلیقه دکمه‌دار به صورت دو لایه بپوشید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید از کراوات برای جذاب‌تر شدن استایل خود استفاده کنید. این استایل با شلوار بلند و گشاد به همراه کتانی اسپرت ظاهر آکادمیک به شما می‌دهد.

استایل دخترانه و سنتی

شومیز اورسایز سفید یک طرفه با شلوار جین

اگر به دنبال یک استایل سنتی و البته کمی جدی هستید، می‌توانید شومیز اورسایز به رنگ سفید را همراه با یک شلوار جین رنگ روشن استایل کنید و برای قرار ملاقات آماده شوید. در کنار آن از چکمه، کفش ورزشی یا کفش پاشنه بلند استفاده کنید.

استایل تابستانه جذاب

شومیز اورسایز با دکمه های باز

شما می‌توانید با پوشیدن یک پیراهن اورسایز بزرگ با شلوار بلند و گشاد که با هر کفشی ست می‌شود، با دکمه های باز یک استایل تابستانه بی نظیر و جذاب ست کنید.

استایل راحت و سبک

شومیز اورسایز کرم رنگ با شلوار همرنگ

استایل پاییزه راحت با پوشیدن پیراهن و شلوار اورسایز همرنگ، گشاد و بلند برای آخر هفته بسیار فوق‌العاده است. این استایل مناسب بانوانی خواهد بود که راحتی برایشان اولویت اول است. همچنین بهتر است استایلتان را با پوشیدن کفش کتانی تکمیل کنید.

طرفداران استایل جین

پیراهن بلند آبی رنگ با شلوار جین

همیشه جین طرفداران زیادی داشته و دارد. شومیز اورسایز بلند با شلوار گشاد از جنس جین در کنار چند اکسسوری متناسب و یک صندل به رنگ شاد تابستانه، یک استایل مدرن و جذاب برای شما رقم می‌زند.

شومیز جذاب خال خالی

شومیز خال خالی مشکی با چکمه

ما یکی از طرفداران پوشیدن لباس ساده هستیم. پیراهن اورسایز بلند همراه با یک چکمه بلند مخصوصا در روزهای سرد سال که هدف گرم نگه داشتن پاهای شماست، به راحتی یک استایل کامل و شیک به شما هدیه می‌دهد.

قیمت انواع شومیز اورسایز و اسلیم فیت زنانه لاکچری

 

کمی جذاب تر دیده شوید

شومیز کرم رنگ یک طرفه با کیف نارنجی

بعض مواقع شما نیاز به یک چاشنی برای جذاب‌تر دیده شدن دارید. شما با با باز گذاشتن دکمه‌های بالایی شومیز و بیرون انداختن یک طرف شانه می‌توانید زیبایی خود را دو چندان کنید. برای تکمیل شدن استایل خود از اکسسوری‌هایی مثل گردنبند مروارید و گوشواره کمک بگیرید.

استایل مخصوص نوجوانان
پیراهن اورسایز با کت چرم

این استایل برای سنین نوجوانی بسیار مناسب خواهد بود. بسیار به روز و کلاسیک طراحی شده است. یک شومیز اورسایز زنامه یا تیشرت اورسایز که با یک کرست تکمیل شده، به همراه یک کت چرم که بسیار فریبنده به نظر خواهید رسید.

استایلی که شما را بلندتر نشان می‌دهد

شومیز آبی رنگ با شلوار جین

یک استایل شیک تابستانه با شومیز اورسایز با قرار دادن پیراهن داخل شلوار بسیار کشیده و لاغرتر دیده شوید. با یک کیف مشکی کوچک و کفش پاشنه بلند ترجیحا از جنس حصیر، بسیار جذابتر به نظر خواهید رسید.

شومیز مناسب لباس شب

شومیز سفید با کفش پاشنه بلند

شومیزهای اورسایز قابلیت این را دارند که با اضافه کردن چند اکسسوری و یک کفش پاشنه بلند و یک رژ لب پررنگ به یک استایل مناسب برای شب تبدیل شوند. این استایل شیک زنانه را از دست ندهید.

شومیز‌های رنگی جذاب

شومیزهای رنگی جذاب

یک استایل فوق العاده جذاب برای تابستان با استفاده از شومیزهای اورسایز با رنگ‌های گرم مثل صورتی، قرمز، نارنجی مناسب برای کنار ساحل است.

مطالب کاربردی:  40 مدل شومیز شیک و جدید برای لاکچری‌پوش‌ها

 

شومیز جذاب پاییزی چهارخانه

شومیز اورسایز چهارخانه

پیراهن‌های چهارخانه همیشه جذاب و کاربردی هستند. یک استایل پاییزی جذاب با رنگ‌های قرمز، قهوه‌ای، خاکی به صورت لایه لایه که برای گرمای بیشتر می‌توانید از پارچه های سنگین مثل فنلاند یا مخمل استفاده کنید.

استایل غیر رسمی

یک شومیز بلند با شلوارک

برای داشتن یک استایل غیر رسمی و البته دخترانه جذاب کافی است پیراهن شومیز اورسایز سفید رنگ از جنس پنبه را با دامن کوتاه جین یا شلوارک استایل کنید.

استایل مناسب دفتر کار

شومیز اورسایز جلو باز سفید

شومیز اورسایز سفید با یک تاپ جذب همراه شلوار بلند رنگ روشن را امتحان کنید. برای اکسسوری بهتر است به یک کمربند مشکی ساده اکتفا کنید.

کمی بی تفاوت ظاهر شوید

شومیز چروک آبی رنگ

یک شومیز بلند رنگ روشن که حالتی چروکیده دارد کنار یک شلوار جین بلند صاف می‌تواند یک استایل خونسرد و متفاوت به شما بدهد. در کنار آن می‌توانید از یک عینک آفتابی و چند اکسسوری کلیدی استفاده کنید.

شومیز با کمربند زنجیری بلند

شومیز با یک کمربند زنجیری بلند

پیراهن ساده اورسایز بلند خود را با کمربندی زنجیری بلند ببندید تا استایلی شیک را تجربه کنید. آستین‌ها را به سمت بالا تا زده و با یک کیف بزرگ و کفش کتان استایل تان را به رخ بکشید.

مطالب مرتبط:  50 مدل شومیز دامن بهاره ترند 1402

 

استایل مخصوص طرفداران جلیقه

پیراهن اورسایز با جلیقه

یک استایل پاییزی با شومیزهای اورسایز همراه با یک جلیقه به رنگ‌های گرم پاییزی به صورت دو لایه بپوشید. در صورت تمایل از گردنبندهای طلایی درشت برای تکمیل کردن اکسسوری خود استفاده کنید.

ساتن بپوشد، جذاب‌تر دیده شوید

شومیز اورسایز ساتن

استفاده از شومیز و شلوار اورسایز از جنس ساتن سرد در سبک‌های بزرگ عالی هستند. با باز گذاشتن قسمتی از دکمه‌های یقه شومیز شیک‌تر دیده شوید.

شومیز اورسایز همه کاره

پیراهن اورسایز راه راه

پیراهن‌های اورسایز راه راه لباسی همه کاره است. آن‌ها به راحتی با همه چیز از جمله با شلوار، جین، شلوارک، لگ و دامن ست می‌شوند. با داشتن یکی از این پیراهن‌های راه راه کلی استایل متفاوت را تجربه کنید.

شومیز اسپرت اورسایز برای خاص دیده شدن

شومیز سفید پشت و رو

استایل کاملا خاص و جسورانه که در آن می‌توانید شومیزهای اورسایز خود را پشت و رو پوشیده و دکمه‌های بالایی را نبندید. با نشان دادن برهنگی پشت گردن، جذاب و جسور دیده شوید.

استایل خنک تابستانه با ست شومیز کتان

ست ذغالی اورسایز کتان

پوشیدن شومیزهای اورسایز به همراه شلوار از جنس کتان شما را را برای یک روز گرم و طولانی تابستان آماده می‌کند. با یک کیف کوچک استایلتان را تکمیل کنید.

مطالب پربازدید:  25 مدل مانتو شومیزی شیک و جذاب امسال

 

با استایل های متفاوت شومیز اورسایز، زیبا بدرخشید

شومیزهای اورسایز امروزه بسیار سبک، راحت و کاربردی بوده و به راحتی استایل می‌شوند‌، علاوه بر آن شومیز اورسایز گیپور نیز در سال‌های اخیر بسیار ترند شده است. با یادگیری ست کردن این پیراهن‌های اورسایز کلی مدل جدید برای استایل روزانه خواهید داشت.

 

منبع : instyle

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *