چگونه با مدل شلوار سندبادی یک استایل خنک و زیبا بسازید؟

مدل شلوار سندبادی یکی از استایل‌های با قدمت است که همچنان طرف‌داران زیادی دارد. شلوار سندبادی یک شلوار خنک به حساب می‌آید که در بهار و تابستان پوشیدن آن جلوی عرق کردن پا را می‌گیرد. این شلوار‌های گشاد دور مچ با کش جمع می‌شوند. گشادی آ‌ن‌ها به اندازه دامن است و به شکل فاق بلند و کوتاه دوخته می‌شوند. مدل شلوار سندبادی غالبا با پارچه‌های خنک تولید می‌شود تا مناسب تابستان باشد.

طراحی و خلاقیت‌های متنوعی که اخیرا در دوخت این شلوار به کار گرفته می‌شود، باعث شده شلوار سندبادی یکی از شلوار‌ها مطرح جهان شود. با کمی ایده‌پردازی این شلوار را با لباس‌های مناسبی می‌توان ست کرد که جذابیت بصری زیادی به شما می‌بخشد. شلوار سندبادی هندی به علت گشاد و خنک بودن با طرح‌ها متفاوتی روانه بازار می‌شود.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

تاریخچه شلوار سندبادی

تاریخچه شلوار سندبادی

مدل شلوار سندبادی ابتدا در هند، خاورمیانه، شمال آفریقا و ترکیه عثمانی مرسوم بود به همین علت آن را شلوار هندی هم می‌نامند. کشور‌های دیگر از آن با نام شلوار حرم هم یادی می‌کنند، چرا که زنان حرم‌سرا این شلوار را می‌پوشیدند.

داستان هزار و یک شب شخصیت هندی به نام سندباد داشت که فیلم‌های زیادی از روی زندگی او ساخته‌اند. سندباد همیشه شلوار هندی پوشیده بود؛ ایرانیان همچون بیشتر از طریق سندباد این شلوار را شناختند، آن را شلوار سندبادی نامیدند.

ست کردن استایل‌های خنک با شلوار سندبادی

شلوار سندی با یک برش خوب و پارچه زیبا یک استایل منحصر‌به‌فرد به شما می‌دهد. این شلوار می‌تواند مدل‌های شیکی را به شما الهام کند که جذابیت و دلربایی زیادی به ظاهر شما ببخشد. کافی است مقداری خلاقیت به دوخت، انتخاب پارچه و استفاده از لباس مناسب برای بالا‌تنه به خرج دهید و شاهد زیبایی دو چندان خود باشید.

شلوار مخمل سندبادی

شلوار سندبادی مخمل

جنس مخمل این شلوار را برای اوایل فصل پاییز و بهار که هوا خنک است. براقی شلوار مخمل با یک تیشرت یا بلوز جذب کوتاه برای یک پیاده‌روی ساده یا ورزش همراه دوستان خود انتخاب خوبی است. جنس مخمل بسیار نرم است پوست شما را حساس نمی‌کند.

شلوار کتان سندبادی

شلوار سندبادی کتان

شلوار کتان سندی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تکمیل کردن تیپ خود با یک مانتوی کوتاه اورسایز است. شلوار سندبادی کتان با پف کم چند سالی است که بیشتر از سابق در بازار دیده می‌شود. شلوار سندبادی کتان در واقع یک شلوار سندبادی دخترانه به حساب می‌آید که حداقل یک یا دو رنگ آن در کمد همه دختر‌ها پیدا می‌شود.

شلوار سندبادی مردانه با جنس کتان هم در سه سال اخیر موردتوجه خیلی از آقایان مخصوصا با رده سنی 18 الی 40 سال قرار گرفته است. جنس کتان به علت دوام بالایی که دارد بسیار موردتوجه قرار می‌گیرد.

شلوار سندبادی ساتن براق تک رنگ

شلوار سندبادی ساتن براق تک رنگ

ساتن یک رنگ در انتخاب پارچه برای دوخت شلوار سندبادی این امکان را فراهم می‌کند تا با بلوز طرح‌دار کوتاه به‌راحتی ست شود. شلوار ساتن براق با یک جفت صندل تخت انتخاب خوبی برای دورهمی‌های دوستانه است. ساتن براق انتخاب خوبی برای مهمانی‌ها شبانه است. شلوار سندبادی ساده با یک لباس کوتاه گشاد بسیار ظاهر ساده و مرتبی به ارمغان می‌آورد.

شلوار سندبادی ساتن طرحدار

شلوار ساتن با نگین

شلوار ساتن طرحدار با یک کراپ تک رنگ با همان رنگ زمینه ظاهر جذابی به شما می‌دهد که در مهمانی‌های نسبتا بزرگی می‌توانید بپوشید. این استایل با یک صندل پاشنه 3 یا 5 سانتی تکمیل می‌شود. شلوار ساتن را باید به خوبی نگهداری کرد تا نخ‌کش نشود یا در اثر ساییدگی منگوله نشود.

مدل شلوار سندبادی با کراپ

شلوار سندبادی با کراپ

بهترین و جذاب‎ترین لباسی که با شلوار سندبادی ست می‌شود کراپ یا همان تاپ کوتاه است که با افزودن اکسسوری مانند پیرسینگ ناف جذابیت استایل شما بالا می‌برد.

کراپ جذب یا گشاد با یقه‌گرد، یقه‌هفت، یقه‌دار و یقه‌قایقی همراه با آستین کوتاه یا به‌صورت بندی و حتی آستین بلند، مناسب با انواع شلوار سندبادی با جنس و طرح‌ها متفاوتی است که بار دیگر به یکی از سبک‌های ترند دنیا تبدیل شده است. دختران 12 ساله تا سنین بالا طرفدار این استایل هستند و یکی از انتخاب‌های قشنگ برای مراسم‌هایی مانند تولد است.

تک رنگ و تیره بودن پارچه کراپ و شلوار سندبادی استایل اسپرت برای کسانی است که اسپرت و دارک تیپ می‌زنند.

قیمت انواع شلوار زنانه لاکچری و ترند سال

 

شلوار سندبادی با شومیز

عکس شلوار سندبادی با شومیز

شومیزهایی که جلوی ناف گره می‌خورند یا کوتاه هستند ترکیب خوبی با شلوار سندبادی برای کسانی که می‌خواهند پوشیده لباس بر تن کنند، است. این ترکیب مناسب جلسات کاری دوستانه هم می‌تواند باشد، البته به شرطی که پف شلوار کم باشد. یک جفت صندل فانتزی پوشش شما را تکمیل و دوست‌داشتنی می‌کند.

شلوار سندبادی نخی

شلوار سندبادی نخی

شلوار سندبادی نخی از شلوار‌های پرطرفدار برای خانه و باغ است که هم خنک است و هم پا‌های شما را از تیره شدن توسط آفتاب‌ حفظ می‌کند. شلوار‌های نخی برای کسانی که نسبت به شلوار‌ها تنگ یا شلوار‌هایی با جنس پلاستیک حساس هستند، بهترین انتخاب است که آن‌ها را از عرق سوز شدن حفظ می‌کند.

شلوار سندبادی با پارچه حریر

شلوار سندبادی حریر

شلوار حریر با طرح‌های زیبایی که دارد قشنگ‌ترین شلوار سندبادی است که استایل زنانه و خوش آب و رنگی به شما می‌بخشد. به علت لخت بودن پارچه حریر تن‌خور خوبی در پای شما دارد که با پوشیدن یک بلوز با قد کوتاه مناسب مهمانی و جشن می‌شود. یک تاپ کوتاه حریر هم مکمل خوبی برای این استایل است. البته نگهداری از شلوار سندبادی حریر مستلزم توجه است چرا که به راحتی نخ‌کش می‌شود.

مطالب کاربردی:  استایل شخصی چیست و چطور استایل شخصی‌مان را پیدا کنیم؟

 

شلوار سندبادی با کمر پهن

شلوار سندبادی با کمر پهن

شلوار سندبادی با کمر پهن هم زیبایی به شما می‌بخشد و هم مناسب افرادی است که شکم دارند و نمی‌خواهند مشخص شود، کمر پهن شلوار شکم را می‌پوشاند. پارچه زیبا یا یک اکسسوری روی کمر شلوار زیبایی آن را بیشتر می‌کند. کمر پهن برای کسانی که قد کوتاه یا پا‌های کوتاهی دارید این شلوار با کمر پهن قد شما را مخصوصا در ناحیه پایین تنه بلند نشان می‌دهد.

مدل شلوار سندبادی با برش در کنار پا

شلوار سندبادی با برش در کنار پا

مدل شلوار سندبادی با یک برش در کنار پا چهره جدیدی به خود می‌گیرد که به تازگی در بازار هم عرضه می‌شود و با شومیز‌های بلند یا مانتو اورسایز ترکیب خوبی را به ‌وجود می‌آورد. گاهی این برش از طریق یک کش در کنار پا به وجود می‌آید، به این شکل که با کشیدن کش شلوار از کنار کمی بالا می‌رود. ترکیب این مدل با یک تونیک همرنگ یا مکمل بسیار زیبا است. شلوار سندبادی جدید رضایت شما را برای ظاهرتان به دست می‌آورد.

شلوار با کمر بدون کش

شلوار با کمر بدون کش

گاهی به جای کش می‌توان از کمربند‌های زینتی استفاده کرد یا اینکه در قسمت کنار یعنی پهلوی شلوار زیپ قرار بگیرد که در این‌ صورت شلوار روی شکم و کمر صاف و بدون چین می‌ایستد.ترکیب این شلوار با مانتو یا بلوز بسیار زیبا و تمیز به نظر می‌رسد.

شلوار سندبادی جدید دخترانه با مانتو بلند

شلوار سندبادی با مانتو بلند

در فصل تابستان ترکیب شلوار سندبادی زنانه با مانتوی اورسایز بلند بهترین گزینه برای خنک شدن و در امان ماندن از تیرگی پوست در اثر سوختن است. اخیرا در خیابان این ترکیب پرطرفدار زیاد به چشم می‌خورد. مزیت این پوشش برای کسانی است که می‌خواهند لباس پوشیده اما خنکی بپوشند.

مدل شلوار سندبادی با کمر پیلی

شلوار سندبادی با کمر پیلی

در فشن شو‌ها بار‌ها شلوار‌های سندبادی که از قسمت کمر پیلی خورده است را مشاهده کرده‌اید که با کفش پاشنه‌دار استایل جدیدی را به وجود آورده‌اند. این مدل شلوار اگر به دنبال تنوع هستید، یکی از پرطرفدار‌ترین شلوار‌ها برای خانم‌ها است.

استایل بوهو

استایل بوهو

شلوار سندبادی اصلی‌ترین قسمت استایل بوهو است. پارچه رنگارنگ یا سنتی انتخاب همیشگی برای دوخت شلوار است. این استایل با لایه لایه پوشیدن لباس‌هایی با رنگ‌های متفاوت ساخته می‌شود. استایل بوهو همراه با اکسسوری‌ها رنگارنگ و متفاوت مناسب افرادی است به این استایل علاقه دارند.

مطالب پربازدید:  معرفی استایل ویمسیکال و 5 استایل معروف دیگر در جهان

 

مدل شلوار سندبادی انتخاب عالی برای روز‌های گرم تابستان

حتما در کمد لباس خود حداقل یک مدل شلوار سندبادی برای روز‌های گرم تابستان داشته باشید. این شلوار با طرح‌ها و جنس‌های متفاوت در انواع فروشگاه اینترنتی لباس ارزان یافت می‌شود. کافی است به یکی از این دو مراجعه کنید و شلوار خنک سندبادی را تهیه کنید و با استایل‌های متفاوت ست کنید.

 

 

منبع : pinterest

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *