طرح ناخن مجلسی شیک برای خانم‌های مشکل پسند

اگر از دسته بانوانی هستید که زیبایی ظاهری ناخن هایتان برای شما اهمیت بسیاری دارد، پس حتما به انواع طرح ناخن شیک و جذاب فکر کرده‌اید یا دنبال انواع مدل‌های زیبا و متفاوت هستید. تنوع مدل‌های طرح ناخن مجلسی و خاص به قدری زیاد است که انتخاب را برای خانم‌ها به خصوص خانم‌های مشکل پسند سخت می‌کند.

از انواع سبک‌های ناخن کوتاه تا بلند، انواع طراحی به اشکال مختلف تا ساده‌ترین طراحی‌ها، گزینه‌های زیادی پیش روی شما خواهد گذاشت. اما اگر به دنبال بهترین طرح ناخن شیک و ترند برای ناخن‌های خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم مدل‌هایی که در این مطلب گرد آوردیشده‌اند را با دقت بررسی کنید. چراکه بهترین طراحی‌های ناخن شیک و باکلاس مخصوص بانوان مشکل پسند را در این مطلب به شما نشان خواهیم داد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

شیک بودن ناخن‌ها یکی از معیارهای زیبایی و استایل است. با انتخاب بهترین و جدیدترین طرح‌ها، ناخن‌های خود را فوق‌العاده زیبا و چشم نواز کنید. از بین طرح‌های زیبای ناخن مدلی را انتخاب کنید که با استایلتان هماهنگ باشد. بسته به فصل، مناسبت و استایل شما، تعداد بی‌شماری از مدل‌های طراحی ناخن وجود دارد. اگر به دنبال الهام گرفتن از ایده‌های شیک و خیره‌کننده هستید، برای ایده گرفتن از بهترین طرح ناخن مجلسی با ما همراه باشید.

عناوین مقاله ...

طرح ناخن شیک با رنگ جذاب بنفش

1.طرح ناخن شیک با رنگ جذاب بنفش

رنگ بنفش یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها برای خانم‌هاست. این رنگ با هر نوع استایلی هماهنگ است. طراحی منحصر به فرد ناخن با ترکیبی از رنگ‌های بنفش و تیره، زیبایی ناخن‌های شما را دو چندان خواهد کرد.

طراحی ناخن با جدیدترین مدل

2.طراحی ناخن با جدیدترین مدل

دیزاین ناخن با رنگ اکریلیک بنفش یکی از جدیدترین ایده‌های طراحی ناخن است. این مدل با دیزاین رنگ سفید ، یک طرح مجلسی فوق‌العاده زیبا خواهد بود.

شیک ترین مدل طراحی ناخن با زمینه صورتی

شیک ترین مدل طراحی ناخن با زمینه صورتی

یکی از جدیدترین طرح های دیزاین ناخن، استفاده از طرح گل روی رنگ زمینه لایت مانند صورتی است. این نوع طرح ناخن برای خانم‌های خاص بهترین انتخاب است.

طرح ناخن جدید با رنگ های شاد

دیزاین ناخن با رنگ های شاد

یکی از جدیدترین نوع لاک برای ناخن‌ها، لاک‌های شاین هستند. این لاک‌ها زیبایی خیره‌کننده‌ای به ناخن‌های شما می‌دهند. ترکیب لاک شاین صورتی با طرح گل یک ایده فوق‌العاده برای طرح مجلسی است.

ایده طرح ناخن مجلسی با نگین های رنگی

ایده طرح ناخن مجلسی با نگین های رنگی

اگر عاشق طرح‌های پر زرق و برق برای ناخن‌هایتان هستید، حتما از ترکیب لاک‌های شاین و اکریلیک استفاده کنید. دیزاین این نوع لاک با نگین‌های رنگی یک ایده جذاب برای داشتن ناخن‌های زیباست.

جدیدترین مدل دیزاین ناخن با نگین

جدیدترین مدل دیزاین ناخن با نگین

اگر مدلی شیک و منحصر به فرد برای طراحی ناخن‌هایتان می‌خواهید، دیزاین نگینی عالی خواهد بود. طرح گل‌های رنگارنگ روی رنگ سفید با یک دیزاین نگینی، باعث زیباتر‌شدن ناخن ‌های شما می‌شود.

طراحی ناخن با آمبره رنگ بنفش اکریلیک

طراحی ناخن با آمبره رنگ بنفش اکریلیک

 آمبره ناخن یکی از جدیدترین نوع طراحی ناخن است که یک طرح ناخن مجلسی ساده بی نظیر برای خانم‌های زیبا‌پسند است.

طرح شاد و بهاری با ترکیبی از رنگ‌های فوق‌العاده

طرح شاد و بهاری با ترکیبی از رنگ‌های فوق‌العاده

یکی از بهترین ایده‌های طراحی ناخن، استفاده از ترکیبی از رنگ‌های شاد است. ترکیبی از رنگ‌های مشکی، نارنجی، صورتی و سفید را در این طرح استفاده کنید.

طراحی ناخن با طرح های مینیاتوری جذاب

طراحی ناخن با طرح های مینیاتوری جذاب

یکی از ایده‌های پرطرفدار طرح ناخن، استفاده از دیزاین مینیاتوری روی رنگ‌های مات مانند سفید و رنگ ناخن است. این مدل یک طرح ناخن مجلسی خاص برای ناخن‌های شماست.

قیمت انواع ملزومات آرایش ناخن باکیفیت

 

تقابل رنگ سفید و قرمز با طراحی خاص

تقابل رنگ سفید و قرمز با طراحی خاص

اگر یک ایده منحصر به فرد و شیک برای طراحی ناخن‌هایتان می‌خواهید، پیشنهاد ما استفاده از رنگ قرمز و سفید است. با طراحی میکی موس این ایده یک طرح ناخن مجلسی شیک برای ناخن‌های شما خواهد بود.

جدیدترین مدل طراحی ناخن با رنگ های تیره

جدیدترین مدل طراحی ناخن با رنگ های تیره

استفاده از رنگ مشکی در دیزاین ناخن‌ها یکی از خلاقانه ترین مدل‌هایی است که برای ناخن‌هایتان می‌توانید انتخاب کنید. این مدل یک طرح ناخن شیک و خاص برای فصل بهار است.

دیزاین ناخن های با رنگ صورتی شاین

دیزاین ناخن های با رنگ صورتی شاین

یکی از طرح ناخن ساده و شیک برای خانم‌ها، استفاده از لاک‌های شاین‌دار است. این لاک‌ها باعث زیباتر شدن ناخن‌های شما می‌شود. ترکیب لاک شاین با رنگ سفید و طراحی خال خالی یک طرح ناخن شیک است.

بهترین ایده طراحی ناخن با رنگ یاسی لایت

بهترین ایده طراحی ناخن با رنگ یاسی لایت

رنگ یاسی یکی از رنگ‌های دخترانه جذاب است که بهترین انتخاب برای ناخن‌ها است. طراحی گل با رنگ سفید و دیزاین نگینی روی این رنگ فوق‌العاده زیباست. اگر عاشق طرح ناخن ساده هستید، طرح ناخن نگین دار بهترین ایده برای فصل بهار است.

استفاده از رنگ‌های مختلف برای طراحی ناخن

استفاده از رنگ های مختلف برای طراحی ناخن ها

استفاده از رنگ‌های مختلف برای طراحی هر ناخن، یکی از جذاب‌ترین ایده‌های طراحی است. رنگ نارنجی جذاب، قرمز، سبز، آبی و صورتی بهترین انتخاب برای این مدل طرح است.

مطالب کاربردی:  لنز ناخن چیست و چگونه انجام دهیم

 

طرح راه راهی جذاب، یکی از جدیدترین مدل‌های طراحی ناخن

طرح راه راهی جذاب، یکی از جدیدترین مدل های طراحی ناخن

طراحی ناخن با زمینه سفید با ترکیبی از رنگ‌های تیره و شاد یک ایده فوق‌العاده برای کسانی است که به دنبال جدیدترین مدل‌های طراحی ناخن هستند. این مدل یک طرح ناخن مجلسی مشکی برای خانم‌های خوش سلیقه است.

طرح ابرو بادی با ترکیبی از رنگ‌های شاد بهترین ایده برای ناخن‌ها

طرح ابرو بادی با ترکیبی از رنگ های شاد بهترین ایده برای ناخن ها

اگر عاشق طرح‌های شاد و پر انرژی هستید حتما از رنگ‌های روشن مانند نارنجی و زرد در طراحی ناخنتان استفاده کنید. طرح ابرو بادی با ترکیبی از رنگ‌های شاد یک انتخاب منحصر به فرد برای طرح ناخن است.

دیزاین ناخن با جدیدترین مدل‌های طراحی ناخن

دیزاین ناخن با جدیدترین مدل های طراحی ناخن

طرح‌های ظریف رنگی روی ناخن یکی از بهترین مدل‌ها برای دیزاین ناخن‌ها هستند. این طرح روی ناخن‌های کوتاه بسیار عالی خواهد بود.

طرح ناخن خال خالی با ترکیبی از رنگ های سفید و نارنجی

طرح ناخن خال خالی با ترکیبی از رنگ های سفید و نارنجی

کنار هم قرار گرفتن رنگ نارنجی و سفید یک زیبایی بی نظیری به ناخن‌های شما می‌دهد. دیزاین ناخن با طرح خال خالی هم این زیبایی را بیشتر خواهد دارد.

استفاده از دیزاین آبی روی زمینه سرمه‌ای، بهترین ایده طراحی ناخن

استفاده از دیزاین آبی روی زمینه سرمه ای، بهترین ایده طراحی ناخن

ترکیب رنگ سرمه‌ای و دیزاین آبی خال خالی یک زیبایی خیره‌کننده‌ای به ناخن‌های شما می‌دهد. این طرح ناخن برای کسانی که روی طرح ناخنشان وسواس دارند، بهترین ایده است.

طراحی ناخن با رنگ‌های ملایم آبی و صورتی

طراحی ناخن با رنگ های ملایم آبی و صورتی

اگر به دنبالی طرحی هستید که به راحتی با لباس‌هایتان ست شود، برای شما یک ایده فوق‌العاده داریم. طراحی با رنگ آبی و صورتی ، یک طرح ناخن بهاری  شیک برای خاص‌پسندان است.

مطالب مرتبط:  این نکات مراقبت ناخن کاشته شده را خیلی جدی بگیرید!

ناخن مشکی مات طرح‌دار

ناخن مشکی مات طرح‌دار

ناخن با طرح گل

ناخن با طرح گل

طرح ناخن تک انگشتی روی رنگ سفید

طرح ناخن سفید ساده

طرح ناخن شاینی

طرح ناخن شاینی

استفاده از حداقل دو رنگ و حداکثر سه رنگ با تناژهای نزدیک به هم از خلاقانه‌ترین مدل‌های دیزاین ناخن بوده که سبب خاص شدن دست‌های شما می‌شود.

ناخن زرشکی، انتخابی شیک

رنگ زرشکی انتخابی شیک

طراحی با نگین بر روی کاشت بلند و تابوتی

طراحی با نگین

طرح پروانه با ست ناخن آبی فیروزه‌ای زیباترین انتخاب

طرح پروانه با ست ناخن آبی فیروزه‌ای زیباترین انتخاب

طراحی روی ناخن به صورت پراکنده

طراحی روی ناخن به صورت پراکنده

برای این مدل طراحی ناخن کوتاه نه به مهارت حرفه‌ای مانیکور نیاز دارید و نه به مهارت نقاشی. هرطور که دوست دارید لاک‌های رنگی را روی لاک پس زمینه بپاشید. برای این مدل طراحی ناخن کوتاه شیک به چند لاک با رنگ شاد، یک لاک سفید و همچنین یک برس یا مسواک بدون استفاده احتیاج دارید.

ابتدا لایه‌ای از لاک سفید را بر روی ناخن‌های بکشید. لاک‌های سفید رقیق‌تر هستند، پس یک لایه دیگر هم تکرار کنید و صبر نمایید تا خشک شود. سپس قلم مو یا مسواک را با لاک رنگی و کمی آب مرطوب کنید و با کمک انگشت شست روی ناخن‌های مورد نظر اسپری نمایید. اینکار را با چند رنگ گوناگون دیگر نیز تکرار کنید. صبر کنید تا رنگ‌ها روی لاک زمینه خشک شده، پس از آن تاپ کت و یا برق ناخن را برای افزایش ماندگاری لاک ناخن استفاده کنید.

مدل ناخن به سبک آمبره

مدل ناخن به سبک آمبره

طراحی ناخن ساده همیشه مد بوده، اما بد نیست گاهی خلاقیت به خرج دهیم. غالبا در طراحی ناخن بسیاری بانوان و دختران سراغ این مدل طرح نمی‌روند و طرح ناخن مجلسی قرمز را انتخاب می‌کنند، ولی پیشنهاد می‌کنیم یک بار هم که شده امتحانش کنید.

مطالب مرتبط:  یک روتین مراقبت از ناخن اصولی و حرفه‌ای به بهترین شکل

 

 بهترین طرح ناخن جذاب برای خانم‌های مشکل پسند

انتخاب رنگ لاک و طرح ناخن یکی از دغدغه‌های خانم‌های مشکل پسند است. به خصوص اگر برای انتخاب طرح ناخن برای یک مجلس خاص قصد انتخاب داشته باشید. انتخاب رنگ و طرحی شیک که با لباستان هم به راحتی ست شود، سخت است؛ اما ایده گرفتن از مدل‌هایی که در اینجا معرفی کردیم به شما کمک خواهد کرد که بهترین طرح ناخن مجلسی را برای ناخن‌هایتان انتخاب کنید. فروشگاه لوازم آرایشی مدیسه بهترین فروشگاه آنلاین است که می توانید جدیدترین و با کیفیت‌ترین ملزومات آرایش ناخن را از آن خریداری کنید.

 

منبع : glamour

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *