25 مدل مانتو گشاد شیک و خاص مناسب بهار و تابستان

مانتو جز پوشش‌هایی بوده که زنان ایرانی برای بیرون رفتن از منزل باید بر تن کنند. انتخاب مانتو مناسب برای بانوانی که به شیک‌پوشی اهمیت فراوانی می‌دهند، چالش برانگیز است. وقتی فصل بهار و به خصوص تابستان فرا می‌رسد؛ افراد تمایل به پوشیدن مانتو از جنس پارچه‌های خنک دارند. از سمت دیگر چند سالی است، که مدل مانتو گشاد بسیار رایج شده و کمتر کسی در روزهای گرم تابستان مانتو تنگ می‌پوشد.

هنگام انتخاب مانتو زنانه گشاد باید به فرم و استایل بدن خود بسیار دقت کنید، زیرا انتخاب بعضی از این مدل‌ها نه تنها شما را شیک‌پوش نخواهد کرد، بلکه تیپ شما را شلخته و درهم نشان می‌دهد. به این نکته هنگام خرید از سایت لباس زنانه دقت کنید. ما در این مقاله قصد داریم، به معرفی 35 مدل مانتو گشاد شیک بپردازیم. لطفا با ما همراه باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

مدل‌های مختلف مانتو گشاد

مدل‌های مختلف مانتو گشاد

شما می‌توانید انواع مدل‌های مختلف مانتو گشاد را بنا بر سلیقه و استایلتان انتخاب کنید. در ادامه به معرفی مدل‌های مختلف خواهیم پرداخت.

مدل مانتو گشاد اسپرت

مدل مانتو گشاد اسپرت

ساده اما شیک

مدل مانتو گشاد کوتاه اسپرت را اغلب افراد در کمد لباس خود دارند. این مدل مانتو نه طرح و نه جنس خاصی دارد. مانتویی ساده اما شیک بوده که مناسب استفاده برای سرکار، دانشگاه و انواع کلاس‌ها است.

آستین سه ربع

آستینی پرکاربرد

یکی از آستین‌های رایج و محبوب آستین سه ربع بوده که در اغلب مدل‌های مانتو قابل استفاده است.

آستین کش‌دار

کش باعث زیبا شدن آستین مانتو می‌شود.

طراحان لباس همیشه در حال دیزاین مدل‌های جدید هستند. در بسیاری از موارد ما شاهد اضافه کردن یک عنصر ساده اما کارآمد در لباس هستیم. استفاده از کش در جاهای مختلف لباس مانند سرآستین یکی از این موارد است.

آستین کیمونو

انتخاب مناسب مدل مانتو گشاد

با شنیدن اسم کیمونو یاد مردمان کشورهای آسیا شرقی مانند ژاپن می‌افتیم. این آستین زیبا در کشور خودمان نیز برای مانتو بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. آستین کیمونو انتخاب مناسبی برای مانتو گشاد است.

مدل برش‌دار

برش نقش مهمی روی تن‌خور شدن لباس دارد.

برش نقش بسیار تعیین کننده‌ای را در تن‌خور بودن لباس ایفا می‌کند. برش را معمولا به دو صورت افقی و عمودی روی لباس به کار می‌برند. بهتر است افراد لاغر اندام مانتو با برش افقی و افراد اورسایز مانتو با برش عمودی انتخاب کنند.

مانتو گشاد بلند

مانتو گشاد بلند

راحتترین مدل مانتو

مانتو گشاد بلند جلو باز یکی از راحت‌ترین مدل‌های مانتو است. پوشیدن و درآوردن این مدل مانتو بسیار راحت بوده و به خوبی با انواع کفش زنانه و شلوار ست می‌شود.

مدل پشت بلندتر از جلو

قد پشت لباس بلندتر از جلو

در این مدل همانطور که مشخص است، خیاط قد پشت لباس را بلندتر از جلو در نظر می‌گیرد. این مدل برای افراد لاغر اندام بسیار مناسب است.

مدل جلو باز

مدل کوتاه و بلند براساس سلیقه

اگر شما تمایلی به پوشیدن مدل مانتو گشاد کوتاه جلو باز ندارید، می‌توانید از مدل‌های بلند انتخاب کنید.

مدل جلو بسته

مانتو جلو بسته کوتاه

مدل مانتو گشاد جلو بسته برای افرادی که از مدل‌ جلو باز خوششان نمی‌آید، بسیار مناسب است. شما با توجه به سلیقه خود می‌توانید مانتو گشاد کوتاه جلو بسته یا بلند جلو بسته را انتخاب کنید.

مدل جیب‌دار

مانتو جیب‌دار

امروزه اغلب مانتوها جیب ندارند! درحالیکه هنوز افرادی هستند، که به داشتن جیب روی مانتو اهمیت می‌دهند. در مدل مانتو گشاد شما می‌توانید از مدل جیب‌دار استفاده کنید.

قیمت انواع مانتو زنانه شیک و لاکچری تابستانه ترند

 

مدل جین

مناسب فصل بهار

یکی از مانتوهایی که بسیار مناسب فصل بهار بوده، مانتو از جنس پارچه جین است. این پارچه زیبا و شیک با آن که سالیان دراز است وارد مد شده هرگز تکراری نمی‌شود.

مدل دخترانه

مدلی متفاوت برای سنی متفاوت

مدل‌های دخترانه تفاوت قابل قبولی با دیگر مانتوها دارد. به عنوان مثال مانتو گشاد کوتاه دخترانه جنس و مدل متفاوتی نسبت به سایر مدل‌ها برای سنین بالاتر دارد.

مدل دکمه مخفی

مانتو دکمه مخفی گشاد

یکی از انواع مانتوهای جلو بسته تعبیه دکمه مخفی روی مانتو است. این مدل مناسب افرادی است، که از یک سمت دلشان نمی‌خواهد مانتو جلو باز باشد و از دکمه هم خوششان نمی‌آید.

مدل دو تکه

استایلی نیمه رسمی

در مدل مانتو دو تکه که بیشتر استایلی نیمه رسمی دارد، به قسمت‌های مختلف مانتو با توجه به مدل، تکه‌ای اضافه می‌کنند. این تکه می‌تواند مانند شنل یا به شکل سجاف (با پارچه‌ای متفاوت) روی لباس به کار رود.

جنس ساتن

پارچه‌ای مناسب فصل تابستان

یکی از جنس‌های بسیار مناسب برای پوشیدن در فصل بهار و تابستان ساتن است. این پارچه نرم و سبک هم مانع از تعرق بیش از حد شما خواهد شد و هم بسیار خنک است.

مدل شومیز

مدل مانتو گشاد کوتاه

شومیز جز مانتو گشاد کوتاه به حساب می‌آید. این مانتو بسیار ترند بوده و مورد استفاده اغلب افراد در فصول گرم سال قرار می‌گیرد.

مطالب مرتبط:  25 مدل مانتو شومیزی شیک و جذاب امسال

 

مدل عبایی

مانتویی گشاد و بلند

مدل عبایی به مانتویی گشاد و بلند گفته می‌شود، که آستین‌های بلندی نیز دارد. امروزه تنوع رنگی بسیار زیبایی در این مدل مانتو می‌بینیم.

مدل فلورال

الهام گرفته از طبیعت

این سبک زیبا و خاص از طبیعت الهام گرفته است. برای همین منظور انواع طرح گل‌های مختلف را روی لباس شاهد هستیم. این مانتو زیبا و شیک بسیار مناسب فصل گرم سال است.

مدل کژوال

راحتی و سبکی

آنچه در استایل کژوال حائز اهمیت بوده، راحتی و سبکی لباس است. در این سبک از پارچه یا ابزاری که باعث زرق و برق شود استفاده نمی‌کنند. پوشیدن مانتو گشاد و ونوس مشکی استایل شما را کژوال خواهد کرد.

تعبیه کش در قسمت کمر

کش در قسمت کمر تن‌خور مانتو را بهتر می‌کند.

بسیاری از افراد با اینکه تمایل دارند مانتو گشاد بپوشند، اما انتخابشان مدلی است، که در قسمت کمر کمی جمع و جور به نظر برسد.

مطالب کاربردی:  25 مدل مانتو شومیزی شیک و جذاب امسال

 

مدل کوتاه

مناسب کنار ساحل

مدل مانتو کوتاه گشاد، مدلی بسیار رایج بوده و اغلب دختران جوان تمایل به پوشیدن آن دارند. از این مدل می‌توان کنار ساحل نیز استفاده کرد.

مدل مجلسی

مانتو گشاد مجلسی زیبا

مانتوهای مخصوص مجالس معمولا فیت تن دوخته می‌شوند. اما امروز مدل مانتو گشاد مجلسی شیک در بازار موجود است.

مدل اسلامی

مناسب برای بانوان باحجاب

مانتو مدل اسلامی بسیار مناسب بانوانی بوده که تمایل به حجاب کامل دارند. این مدل اولین بار در کشورهای عربی طراحی و دوخته شد. امروزه این مدل را با تنوع بالا در بازار می‌بینیم.

مدل مینیمال

مانتویی ساده

مدل مانتو مینیمال نیز جز مانتوهای ساده به حساب می‌آید. این مدل مانتو برای استفاده روزمره مناسب بوده و به راحتی ست خواهد شد.

مطالب پربازدید:  40 مدل مانتو مجلسی شیک مزونی

 

مدل یقه هفت

مناسب برای افراد با بالاتنه پر

یکی از یقه‌های بسیار پرطرفدار در انواع لباس، یقه هفت است. این مدل مناسب برای انواع استایل‌ها بخصوص افراد با بالاتنه پر است. زیرا قسمت گردن و سینه را کشیده نشان می‌دهد.

مدل مانتو عروسکی

مدل مانتو عروسکی

مدل مانتو عروسکی

مدل مانتو عروسکی ، با طراحی زیبا و جذاب، برای دختران و زنان در سنین مختلف، گزینه‌ای بی‌نظیر است. این مدل مانتو با تنوع زیادی از رنگ‌ها، پارچه‌ها و طرح‌ها در بازار موجود بوده تا شما بتوانید بر اساس سلیقه و نیاز خود انتخاب کنید.

مدل مانتو گیپور

مدل مانتو گیپور

مدل مانتو گیپور

در دنیای مد، مانتو یکی از پرطرفدارترین مدل لباس‌های زنانه است. اما برای بانوانی که می‌خواهند به زیبایی بیشتری دست پیدا کنند، مدل مانتو گشاد گیپور یک انتخاب بی‌نظیر است. مانتوهای گیپور با جزئیات زیبا و طرح‌های خاص و منحصر به فرد، به هر زنی این امکان را می‌دهد تا در هر موقعیتی و مناسبتی از ظاهر خیره کننده‌ای برخوردار شود.

مدل مانتو گشاد کتی

مدل مانتو گشاد کتی

مانتو کتی که امروزه بسیار ترند و پرطرفدار شده است تقریبا دوست ثابت کمد هر بانویی است. مانتو کتی  در انواع مختلف تولید شده ولی بیشتر آن‌ها با یقه انگلیسی تولید می‌شوند اما مدل‌های مختلف با یقه آرشال و بدون یقه نیز در بازار موجود است.

مانتو گشاد عبایی

مانتو گشاد عبایی

مانتو چهارخانه

مانتو چهارخانه

مدل مانتو ساده و خاص

مدل مانتو ساده و خاص

مطالب پربازدید:  25 استایل با مدل مانتو کتی زنانه لاکچری

 

مانتو تن‌پوشی مهم و ضروری…

پوشیدن مانتو در کشورهای اسلامی به خصوص ایران اهمیت خیلی زیادی دارد. امروزه اغلب بانوان بدون پوشیدن مانتو منزل را ترک نخواهند کرد. مدل‌های مانتو بسیار متنوع بوده که یکی از آن‌ها مدل مانتو با تن‌خور گشاد است. شما به راحتی می‌توانید مانتو گشاد و ونس مشکی را با انواع شلوار زنانه ست کنید. در این مقاله به 35 مدل مانتو گشاد پرداخته شد. شما کدام مدل را پسندیدید؟ لطا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

منبع : pinterest

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *