مدل مانتو زیپ دار

مانتو جز مهم‌ترین پوشاک زنانه در ایران است که با مدل‌های متفاوتی به تولید و فروش می‌رسد. مدل مانتو تابستانی جلو زیپ دار در تابستان امسال بسیار ترند است و با بیشتر استایل‌ها هماهنگی دارد. این مانتوها توسط برندهای متنوعی طراحی و دوخته می‌شوند که در ادامه 25 مدل مانتو زیپ دار پرفروش و ترند تابستان 1402 را بررسی می‌کنیم.

مدل مانتو زیپ دار اسپرت نایک

مدل مانتو زیپ دار اسپرت نایک

مدل‌های مانتو زیپ‌دار ورزشی طرفداران فراوانی دارند و استایل شما را بسیار راحت نشان می‌دهند. این مدل مانتو با رنگ سورمه‌ای خود جلوه‌ای خیره کننده دارد. در سر آستین مانتوی مورد نظر، کش دوخته شده‌است که به‌راحتی قادر به بالا بردن آستین خود باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

مانتو زیپ‌دار قرمز با برند LV

مانتو زیپ‌دار قرمز با برند LV

رنگ صورتی پررنگ این مانتو با نشانه برند LV که روی تمام قسمت‌های آن حک شده‌است، بدون شک در زیبایی این مدل مانتو زیپ‌دار کوتاه نقش مهمی دارد. همچنین این مانتو به‌دلیل رنگ شاد خود برای فصل بهار و تابستان مناسب است.

مانتو زیپ‌دار اسپرت کبریت

مانتو زیپ‌دار اسپرت کبریت

جذابیت شما با پوشیدن این مدل مانتو زنانه بدون شک افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد. این مدل مانتو زیپ دار جدید به‌دلیل پارچه کبریت زرد طرح‌دار خود برای فصل بهار و پاییز طراحی شده‌است. در قسمت کمر این مدل مانتو یک کش تنظیم کننده وجود دارد که به مانتو فرم عروسکی می‌دهد.

مانتو زیپ‌دار کوتاه ورزشی

مانتو زیپ‌دار کوتاه ورزشی

مدل این مانتو با تن‌خور چسبان بدون شک اندام شما را زیباتر نشان‌می‌دهد. اکثر ورزشکاران این مدل مانتو را برای رفتن به باشگاه انتخاب می‌کنند. همچنین در دو طرف آن نیز چاک وجود دارد که در جذابیت این مدل مانتو زیپ‌دار اسپرت تاثیرگذار است.

مانتو زیپ‌دار اورسایز

مانتو زیپ‌دار اورسایز

استایل کژوال خود را با پوشیدن این مدل مانتو تکمیل کنید. مانتوی مورد نظر فری سایز است و به همین دلیل طرفداران فراوانی دارد. در جلوی این مانتو نیز خط‌های افقی مشکی و سفید به چشم می‌خورد که به جذابیت لباس افزوده‌است.

مدل مانتو تابستانی جلو زیپ‌دار فری سایز

مدل مانتو تابستانی جلو زیپ‌دار فری سایز

اگر به‌دنبال یک مانتوی زیپ‌دار هستید که در گرمای تابستان به شما بچسبد و راحت‌تر باشید، این مدل را انتخاب کنید. رنگ صورتی کم‌رنگ این مانتو استایل شما را دخترانه نشان‌می‌دهد و تاثیر فوق العاده ای روی جذابیت ظاهری شما دارد.

مانتو زیپ‌دار کتان لی دخترانه

مانتو زیپ‌دار کتان لی دخترانه

رنگ یاسی این مانتو جز ترند تابستان 1402 است و به همین دلیل بسیاری از افراد به خرید آن تمایل پیدا کرده‌اند. مانتوی کتان لی مورد نظر استایل اسپرت شما را بسیار منحصربه‌فرد نشان‌می‌دهد.

مانتو زیپ‌دار چهارخانه کوتاه

مانتو زیپ‌دار چهارخانه کوتاه

در صورتی که به طرح‌های چهارخانه علاقه دارید، این مدل مانتو زیپ دار ساده را امتحان کنید. سادگی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مدل مورد نظر است که در همان نگاه اول به چشم می‌آید.

مانتو راه راه زیپ‌دار مجلسی

مانتو راه راه زیپ‌دار مجلسی

انتخاب این مدل برای مجالس و جشن‌های رسمی بدون شک درست‌ترین انتخاب است. رنگ مشکی با راه‌راه‌های نقره‌ای این مانتو زیپ دار مجلسی ظاهری شیک به آن بخشیده‌است.

مدل مانتو زیپ دار بلند جذاب

مدل مانتو زیپ دار بلند جذاب

سبک و طراحی این مانتو به‌گونه‌ای است که شما را منحصربه‌فرد نشان‌می‌دهد. آستین مانتوی مورد نظر جذابیت آن را دو چندان کرده است. این مدل مانتو تابستانه با رنگ زرد خود چشم‌ها را به‌سمت شما جلب خواهد کرد.

لیست قیمت انواع مانتو زنانه تابستانی شیک و ترند سال

 

مانتو زیپ‌دار با آستین‌های چرم

مانتو زیپ‌دار با آستین‌های چرم

اگر به چرم علاقه دارید و دوست دارید مانتو شیک چرمی بپوشید، مدل مورد نظر گزینه ایده آلی برای شما است. آستین‌ها، کلاه و جیب چرم مشکی با ترکیب پارچه طوسی، جلوه‌ای بی‌نظیر به این مدل مانتو زیپ دار کوتاه بخشیده‌است.

مانتو مشکی زیپ‌دار

مانتو مشکی زیپ‌دار

مشکی رنگ مورد علاقه بسیاری از بانوان است. به همین دلیل این مدل مانتو زیپ دار مشکی طرفداران بسیاری دارد. انتخاب مانتو زیپ‌دار مورد نظر برای درخشیدن در مجالس دوستانه، رسمی و غیره بسیار جسورانه است.

مانتو تابستانی شیک اسپرت

مانتو تابستانی شیک اسپرت

مدل در عین سادگی، جذابیت فوق‌العاده ای نیز دارد. سر آستین مانتوی مورد نظر به‌صورت عروسکی طراحی شده‌است که دخترانه به نظر بیاید. روی آستین‌های آن نیز نواری مشکی دوخته شده‌است که جذابیت آن در چشم بیننده چندین برابر شود.

مدل مانتو زیپ دار تابستانی چسبان

مدل مانتو زیپ دار تابستانی چسبان

مدل مورد نظر برای کسانی که به مانتوهای اورسایز علاقه ندارند، مناسب است. جیب‌های اطراف این لباس نیز جلوه خاصی به مانتوی زیپ‌دار تابستانی بخشیده‌ است.

مانتو سفید زیپ‌دار با کمربند

مانتو سفید زیپ‌دار با کمربند

اگر به‌دنبال یک مدل مانتوی مناسب برای محیط دانشگاه خود هستید، این مانتوی بسیار جذاب را انتخاب کنید. کش روی سر آستین و کمر این مدل همراه با دو جیب آن تا حدود زیادی موجب جذابیت این مدل مانتو زیپ‌دار تابستانی شده‌اند.

مطالب مرتبط:  25 مدل مانتو جلو باز شیک و لاکچری ترند 1402

 

مانتو زنانه با زیپ‌دار آستین‌بلند

مانتو زنانه با زیپ‌دار آستین‌بلند

این مدل جز بهترین مانتوهای زنانه تابستانه ترند سال 1402 است که طراحی متفاوتی با سایر مدل‌های مانتو زیپ‌دار دارد. با پوشیدن این مانتوی نخ خنک، بدون شک گرمای تابستان را حس نخواهید کرد.

مانتو دو رنگ جلو زیپ‌دار

مانتو دو رنگ جلو زیپ‌دار

برای اینکه در سفرهای تابستانه خود عکس‌های جذابی بگیرید، این مدل پوشاک زنانه را انتخاب کنید. قسمت سرشانه و پایین این مانتو به‌رنگ آبی کاربنی با طرح برند LV است و وسط آن نیز پارچه طوسی به چشم می‌خورد.

مدل مانتو جلو باز بلند با سرآستین زیپ‌دار

مدل مانتو جلو باز بلند با سرآستین زیپ‌دار

این مدل مانتو به‌خاطر زیپ دوخته شده روی سر آستین آن جذابیت بسیاری دارد. مانتوی مورد نظر از جنس لی کاغذی است و به‌صورت جلوباز و با دو جیب در اطراف لباس طراحی شده‌است.

مانتو جلو بسته با یقه زیپ‌دار

مانتو جلو بسته با یقه زیپ‌دار

مدل مانتوی جلو بسته مورد نظر با دو جیب‌نمای روی سینه آن جذابیت‌تر دیده‌می‌شود. در جلوی یقه این لباس یک زیپ وجود دارد که پوشیدن و در آوردن آن را برای مخاطب راحت‌تر می‌کند.

مانتو بلند فون جلو زیپ‌دار

مانتو بلند فون جلو زیپ‌دار

اگر به مانتوهای فون علاقه دارید، با پوشیدن این مدل، استایل زنانه شیک و لاکچری پیدا خواهید کرد. این مدل مانتو زیپ‌دار بلند یقه ای افتاده و یک کمربند از جنس خود مانتو دارد.

مطالب کاربردی:  25 مدل مانتو کارشده لاکچری ترند 1402

 

مانتو زیپ‌دار قرمز مشکی

مانتو زیپ‌دار قرمز مشکی

اگر دوست دارید خاص دیده شوید، انتخاب این مدل مانتو به شما کمک بسیاری می‌کند. مدل مانتو زیپ‌دار مشکی قرمز مورد نظر با دو رنگ متفاوت خود شادابی چهره شما را افزایش می‌دهد و ظاهری شیک برای شما به ارمغان می‌آورد.

جذاب‌ترین مدل مانتو بغل زیپ دار

جذاب‌ترین مدل مانتو بغل زیپ دار

برای بهتر و جذاب‌تر دیده شدن در سفرهای تابستانه و مراسمات رسمی یا دوستانه، این مدل مانتو کوتاه زیپ‌دار مشکی را در لیست خرید خود قرار دهید. برای آزادی بیشتر می‌توانید زیپ‌های بغل این مانتو را باز کنید.

مانتو مجلسی شیک زیپ‌دار

مانتو مجلسی شیک زیپ‌دار

این مدل مانتو به‌صورت کوتاه طراحی شده و برای مراسم و مجالس رسمی مناسب است‌. زیپ‌های روی این مانتوی جلو باز در سر آستین و دو طرف جلوی لباس دوخته‌شده‌اند که به استایل شما جذابیتی باورنکردنی می‌بخشند.

مانتو بلند با زیپ پشت

مانتو بلند با زیپ پشت

فری سایز و بلند بودن این مانتو از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن است که علاقه مندان بسیاری دارد. تفاوت این مدل با سایر مدل‌های مانتو زیپ‌دار در محل قرارگیری زیپ است که در پشت مانتو به چشم می‌خورد.

مانتو طوسی زیپ‌دار

مانتو طوسی زیپ‌دار

این مدل مانتو زیپ‌دار ساده به‌صورت پلیور بلند طراحی شده‌است که تقریبا تا روی زانو قرار می‌گیرد. رنگ طوسی پارچه این مانتو با هر استایلی قابل ست است و خرید آن به کسانی که به‌دنبال جدیدترین مانتو بهاره یا پاییزه زیپ‌دار هستند، پیشنهاد می‌شود.

مطالب پربازدید:  25 مدل مانتو تابستانی جلو بسته مخصوص بانوان شیک‌پوش

 

با خرید انواع مدل مانتو زیپ دار جدید جذاب‌تر دیده شوید…

بدون شک برای فصل تابستان انتخاب یک مانتو شیک، خنک و راحت ضروری است. به همین دلیل در این مقاله 25 مدل مانتو زیپ‌دار تابستانی ترند و پرفروش را معرفی کردیم که با انتخاب مناسب‌ترین آن‌ها، جذاب‌تر دیده شوید.

 

 

منبع : pinterest

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *