20 مدل کاپشن پسرانه نوجوان جدید

انواع مدل کاپشن پسرانه به صورت بسیار متنوعی در بازار موجود بوده و همه می‌توانند نسبت به بودجه و سلیقه‌ای که دارند، بهترین انتخاب را برای خود انجام دهند. اما کاپشن چیست؟ نوعی لباس بیرونی بوده که با داشتن لایه ‌بندی‌های مختلف در جهت گرم نگه داشتن بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاپشن‌ها معمولا در سطح از نوعی پلی‌استر تهیه می‌شود.

امروزه با پیشرفت و گستردگی دنیای مد و پوشاک، وقتی به بازار می‌رویم تنوع بی‌شماری از انواع محصولات پوششی مانند کاپشن پسرانه ترک یا غیره را مشاهده می‌کنیم. در ادامه با انواع کاپشن پسرانه نوجوان با مدل‌ها و طرح‌های جدید آشنا شوید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

کاپشن بارانی

همانطور که از نامش پیداست، مهم‌ترین ویژگی این مدل خاصیت ضد آبی است.

این مدل کاپشن بارانی از مواد ضد آب برای فصول سرد سال ساخته شده است.

کاپشن بمب افکن

این مدل اولین بار در زمان جنگ جهانی اول برای خلبانان طراحی شد.

دلیل نام گذاری این مدل به این علت است که در ابتدا برای خلبانان طراحی شد. متریال استفاده شده در این لباس ابتدا از چرم و خز بود که هر دو عایق بسیار خوبی هستند.

لباس گرم زمستانی که امروز به نام ژاکت بمب افکن می‌شناسیم، نام خود را از آن هواپیماها و خلبانان الهام گرفته است. این کاپشن‌ها را معمولا دارای زیپ، چند جیب و کمربند طراحی می‌کنند و در استایل بامبر بسیار جذاب محسوب می‌شود.

کاپشن بلوزون

یقه تاشو به سبک کلاسیک از ویژگی‌های اصلی این مدل است.

یکی از انواع مدل کاپشن که از جهات بسیار زیادی شبیه مدل بمب افکن بوده اما تفاوت‌هایی نیز دارد، بلوزون است. یقه این لباس تاشو و به سبک کلاسیک است.

کاپشن ورزشی

کاپشن ورزشی یکی از انواع رایج مدل کاپشن پسرانه است.

این کاپشن‌ها که به مدل لترمن نیز معروف‌اند، دارای آستین و تکه‌های رنگی متفاوت در قسمت جلو و بازوها هستند. این مدل کاپشن پسرانه نوجوانی در دبیرستان‌ها بسیار به چشم می‌خورد و با شلوار جین پسرانه بسیار خوش استایل خواهد بود.

کاپشن هرینگتون

جنس به کار رفته در این مدل آن را بشدت گرم کرده و آستر داخلی آن شطرنجی است.

نام دیگر مدل کاپشن هرینگتون، کاپشن باراکوتا است که بسیار سبک و بلندی آن تا کمر بوده و از پنبه، پلی استر، پشم و جیر ساخته می‌شود.

کاپشن اسپرت

ساده‌ترین ساختار یک کاپشن را می‌توان در مدل اسپرت دید.

کاپشن پسرانه اسپرت ساختار ساده‌ای دارد و برای استفاده هر روزه از آن‌ها استفاده می‌شود.

کاپشن چرم

یکی از زیباترین انواع کاپشن‌ها قطعا مدل چرمی است.

این مدل را معمولا از چرم طبیعی یا مصنوعی می‌سازند. این لباس دارای زیپ و یقه ایستاده بوده و در زمان جنگ جهانی دوم به عنوان کاپشن‌های نظامی طراحی شد.

لیست قیمت انواع کاپشن مردانه

کاپشن موتورسیکلت

یقه بلند، لایه‌های ضخیم و جنس چرم

این مدل کاپشن از موادی مانند چرم ساخته می‌شود و دارای یقه‌های بلند و لایه‌های ضخیم است. این کاپشن به عنوان محافظ در برابر تصادفات جاده‌ای عمل می‌کند. برای استایل نیز می‌توانید از پیراهن نخی چهارخانه استفاده کنید.

کاپشن دبل برست

این مدل برای هر سایزی کمی گشادتر دوخته می‌شود و جلو لباس دارای دو ستون دکمه است.

معمولا کمی گشادتر از سایز اصلی فرد دوخته می‌شوند و یقه جلویی آن بسیار پهن است. دکمه‌های این مدل کاپشن در جلو به حالت دو ستون قرار می‌گیرند.

کاپشن پافر مردانه

داخل این مدل کاپشن پسرانه از پر و مواد گرم‌کننده دیگر پر شده است

مدل کاپشن پافر که به عنوان مدل پف‌دار نیز معروف است، با پر یا مواد گرمی که عایق بسیار خوبی هستند پر می‌شود.

کاپشن آنوراک

هود و زیپ از ویژگی‌های اصلی این مدل هستند.

این مدل کاپشن پسرانه دارای هود و زیپ بوده که در برابر سرما محافظ بسیار خوبی است. در مدل بدون کلاه لباس را با یقه ایستاده می‌دوزند.

کاپشن بادگیر

این مدل در برابر باد بسیار مقاوم است.

این مدل برای مقاومت در برابر بادهای شدید و باران‌های خفیف طراحی شده است. این لباس را معمولا با الیاف مصنوعی می‌سازند.

کاپشن صحرایی

یک مدل سبک و مقاوم در برابر آب.

این سبک کاپشن جزو مدل‌های سبُک و مقاوم در برابر آب ساخته شده است و معمولا چهار جیب در جلو دارد. برای استایل حتما از یک شلوار کتان شیک استفاده کنید.

کاپشن تراکر

وجود دو جیب روی سینه ویژگی اصلی این مدل است.

یکی از مدل‌های بسیار جذاب کاپشن، مدل تراکر است. در این مدل از متریال خاصی استفاده شده و معمولا در قسمت کمر برش می‌خورد. یقه‌های این مدل را ایستاده و یک یا دو جیب روی سینه می‌دوزند.

مطالب دیدنی:  انواع مدل کاپشن مردانه 2023 برای لاکچری‌پوش‌ها

کاپشن شرلینگ

خز مصنوعی به کار رفته در این مدل به خوبی گرمای بدن را حفظ می‌کند.

یکی از مدل‌های بسیار کاربردی مدل شرلینگ است که دارای خز مصنوعی است. این خز گرما را به خوبی یک کاپشن سنگین حفظ کرده و در عین حال وزن بسیار سبکی دارد.

کاپشن Pea

یکی از مدل‌های قدیمی لباس‌های زمستانی این مدل کاپشن بوده

کاپشن Pea از معدود لباس‌هایی است که از زمان تولیدش چندان فرقی نکرده است. این لباس مردانه شیک در ابتدا در سال 1700 برای ملوانان هلندی طراحی شد. کاپشن مدل پی، دارای یقه‌ای بزرگ بوده و سجاف آن دقیقا زیر کمر است. شاید این کاپشن پسرانه جدید نباشد اما یک مدل کلاسیک هرگز در دنیای مد نخواهد مرد.

کاپشن جلیقه‌ای

کسانی که با پوشیدن کاپشن روی دستان خود احساس سنگینی می‌کنند، این مدل برایشان بسیار مناسب است.

این مدل کاپشن بدون آستین طراحی شده است. این لباس قسمت بالا تنه را به خوبی گرم نگه می‌دارد و برای افرادی که نمی‌خواهند سنگینی لباس را روی دستان خود احساس کنند بسیار مناسب است.

کاپشن با قابلیت بسته‌بندی

ویژگی جالب این مدل در این است که به راحتی تا می‌شود.

یکی از انواع کاپشن پسرانه مدل Packable است. جنس به کار رفته در این مدل از پلی استر بوده و محافظ خوبی در برابر باد و رطوبت است.

کاپشن پارکا

بهترین انتخاب برای روزهای زمستان.

این مدل برای فعالیت در هوای سرد طراحی شده و یکی از بهترین انتخاب‌ها در هوای زمستانی است. مدل کاپشن پارکا دارای کلاه و جیب است.

کاپشن لحافی

در انتهای فصل زمستان، این مدل کاپشن بر تن پسران نوجوان دیده می‌شود.

معمولا وقتی زمستان به پایان خود نزدیک می‌شود این مدل را بر تن پسران نوجوان می‌بینیم. این لباس ظاهری فانتزی و غیر رسمی دارد و فقط روی یک پیراهن پوشیده می‌شود تا کمی گرما به بدن منتقل کند. این مدل مینیمالیستی طرفداران زیادی بین پسران نوجوان دارد.

مطالب دیدنی:  25 مدل سویشرت مردانه ترند 2023

از خود در برابر سرما محافظت کنید!

در بازار انواع مختلفی از مدل‌های کاپشن پسرانه یا دخترانه با سبک‌های متنوع وجود دارد. در خرید کاپشن جنس حرف اول را می‌زند؛ به طوریکه افراد جنس‌های سبک یا سنگین را برای کاپشن خود انتخاب می‌کنند.

بعضی از کاپشن‌ها آستین ندارند و برخی دارای هود و زیپ هستند. اینکه جیب‌ها در کجای لباس قرار گرفته باشند به مدل انتخابی فرد بستگی دارد.

یکی از مهمترین ویژگی کاپشن‌ها، ضد آب بودن آن‌ها است. به همین دلیل جنس رویه را معمولا از پلی استر می‌سازند تا بهترین نتیجه را بگیرند. جنس و مدل کاپشن پسرانه انتخابی شما چیست؟ آیا مدل زیپ‌دار را می‌پسندید یا مدل هودی را؟ حتما ما را از تجربیات و نظرات خود مطلع کنید.

 

منبع : dress-trends

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *