بهترین بادی اسپلش کدام برند است؟

به نظر شما بهترین بادی اسپلش متعلق به کدام برند است؟ برای پاسخ به این سوال باید تاریخچه انواع عطر و ادکلن را مرور کرد. از دوران باستان انسان در جستجوی تولید عطر و رایحه خوش بود. بشر نخستین این کار را با سوزاندن چوب‌های معطر انجام می‌داد. تا سالیان بسیار طولانی عطر را از مواد طبیعی می‌ساختند اما امروز بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها برای تولید ترکیبات معطر ساخته شده‌اند. کمپانی‌های بسیار بزرگ و معروفی در این بازار فعالیت می‌کنند.

به مرور انسان درک کرد که فقط عطر نمی‌تواند کافی باشد، پس تلاش کرد محصولات دیگری نیز تولید کند که هر کدام برای منظور خاصی ساخته شده‌اند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

بادی‌اسپلش یکی از این محصولات بوده که به تازگی میان مردم طرفداران بسیاری نیز پیدا کرده است. ساختار و فرمول شیمیایی این خوشبو کننده‌ها با عطر متفاوت بوده و هر شخص برند و رایحه خاص خود را می‌پسندد. با ما همراه باشید تا بیشتر در این رابطه صحبت کنیم.

بادی اسپلش چیست؟

قبل از اینکه به سراغ برندهای مختلف برویم، بهتر است بدانیم بادی‌اسپلش چیست. این محصولات بر پایه آب، روغن، الکل و مواد خوشبو کننده بوده و برای ایجاد رایحه ملایم همراه با آبرسانی به پوست ساخته شده است.

کار بعدی که انجام می‌دهند این است که از تعرق بیش از حد بدن نیز جلوگیری خواهند کرد. نمی‌توان گفت که استفاده از این محصول هیچ‌گونه حساسیتی ایجاد نخواهد کرد، اما درصد افرادی که دچار مشکلات آلرژیک ناشی از استفاده اسپلش بادی شده‌اند بسیار اندک است.

تنوع بسیار زیادی از این محصول در بازار موجود است، مانند بادی اسپلش نفیس، مای و… . همچنین از مدل‌های شاینی، اکلیلی و عطری می‌توان به عنوان نمونه‌های خوب نیز نام برد. زمان استفاده از این محصول مهم بوده و بهتر است بعد از حمام استفاده شود. ذرات مولکولی بعضی از اسپلش بادی‌ها کمی سنگین هستند و ممکن است ردی روی لباس افراد بگذارند. بهتر است بعد از خشک شدن اقدام به پوشیدن لباس کنید.

ویکتوریا سکرت یک برند شناخته شده در زمینه تولید بادی اسپلش است.

چه برندهایی بادی اسپلش تولید می‌کنند؟

برندهای متعددی در جهان انواع متنوعی از اسپلش بادی‌ها را تولید می‌کنند. در کشور ما نیز چند برند نام آشنا و معروف مدتی است که تنوع خاصی به لوازم آرایشی و بهداشتی خود داده‌اند. به نظر شما مناسب‌ترین بادی‌اسپلش خارجی است یا ایرانی؟ در ادامه به نمونه‌های خارجی و داخلی اشاره خواهیم کرد.

بادی اسپلش ویکتوریا سکرت

بادی اسپلش چیست؟

این برند پرطرفدارترین مدل‌های بادی‌اسپلش را تولید می‌کند. این مارک خوشنام و لاکچری تنوع بسیار زیادی در بازار داشته و خوشبختانه در بازار ایران نیز به وفور یافت می‌شود. اما به یاد داشته باشید خرید لوازم آرایشی خود را از فروشگاه‌های معتبر انجام دهید تا گرفتار فروشندگان سودجو نشوید.

در میان بادی‌اسپلش‌های ویکتوریا سیکرت مدلی وجود دارد به نام Sunset Sorbet که رایحه خاص و بی‌نظیرش طرفداران بسیار زیادی را مجذوب خود کرده است. این مدل بیشتر مناسب روزهای گرم سال بوده و رایحه‌ای شبیه میوه و بوی سواحل دریا را می‌دهد.

لیست قیمت انواع بادی اسپلش و بادی میست

 

بادی اسپلش مای

برند ایرانی مای جای خود را به خوبی در بازار خوشبوکنندگان باز کرده است.

برند مای به عنوان یک محصول داخلی توانسته خود را به استانداردهای جهانی نزدیک کند. محصولات آرایشی مای تقریبا کامل بوده و این برند این‌بار به سراغ تولید بادی میست رفته که بسیار موفق نیز ظاهر شده است.

محصولات این شرکت اکلیلی بوده و رایحه خنکی دارند و جزو پر فروش‌ترین‌ها در بازار است. برند مای برای آقایان نیز بادی میست‌های جذابی تولید کرده که نه تنها خوشبو کننده بسیار قوی هستند بلکه رایحه مردانه آن فرد را بسیار جذاب و کاریزماتیک خواهد کرد.

برند مای مدلی دارد به نام Silky Touch که از ترکیب چشمگیر عطر چند مدل گل معروف تشکیل شده که این امر منجر به تولید رایحه‌ای شده است که هوش را از سر می‌پراند! ادغام عطر دل‌انگیز اقاقیا، شبنم و گل‌های گرمسیری دیگر یک شاهکار را برای بانوانی که علاقمند به عطر شیرین و ماندگار دارند خلق کرده است.

بادی اسپلش لدورا

بادی اسپلش لدورا

برند لدورا یکی دیگر از مارک‌های بسیار شناخته شده در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی است. این مارک بادی میست‌های متنوعی تولید کرده است که نه تنها رایحه دل‌انگیز و ماندگاری دارند بلکه به آبرسانی پوست نیز کمک خواهند کرد. مدال پرطرفدارترین بادی‌اسپلش از لحاظ ماندگاری به گردن محصولات این برند آویخته می‌شود، زیرا بالای 10 ساعت روی پوست بدن انسان بعد از حمام باقی می‌مانند.

برند لدورا مدلی دارد به نام Donna Light که خاصیت مرطوب کنندگی بسیار قوی داشته و مناسب پوست‌های خشک است. استفاده از این محصول هم باعث خوشبو شدن پوست خواهد شد و هم نرمی و لطافت را به پوست بدن برمی‌گرداند. افرادی که علاقمند به بوهای خنک هستند، از این مدل لذت خواهند برد.

بادی اسپلش کالیستا

کالیستا شما را با دنیا متنوع رایحه‌های دل انگیز آشنا می‌کند.

کالیستا یکی دیگر از برندهای خوشنام ایرانی بوده که توانسته در کنار کیفیت بالای خود محصولات جذابی را خلق کند. بادی‌اسپلش‌های این برند از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. زیرا علاوه بر خوشبوکنندگی سبب درخشان شدن پوست نیز خواهند شد.

محبوب‌ترین بادی‌اسپلش تولید شده توسط برند کالیستا نامش Taylor است. این بادی میست رایحه‌ای گرم و پر انرژی دارد که حتی بعد از ترک کردن محل، بوی آن ماندگاریش را حفظ خواهد کرد.

بادی اسپلش شون

Island Dream

محصولات برند شون که پایه گیاهی دارد، توانسته در کنار تمرکز روی دنیای جذاب رنگ‌ها و عطرها، به سلامت بدن نیز بیندیشد. فرمولاسیون این مارک دارای روغن‌های گیاهی بوده که باعث رطوبت رسانی به پوست افراد خواهد شد.

برند شون مدلی به نام Island Dream به بازار عرضه کرده است که خاصیت مرطوب کنندگی و نرم کنندگی پوست را دارد. در عین حال این محصول روی لباس افراد لک نمی‌اندازد و ضد تعریق است. مدل جزیره رویا حاوی عصاره آلوئه‌را و گل اسطوخودوس است.

بادی اسپلش سی گل

بادی اسپلش سی گل

یکی از برندهای قدیمی که بیش از سه دهه در کشورمان ایران فعالیت می‌کند، مارک سی گل است. این لابراتوار آرایشی و بهداشتی توانسته اولین گواهی استاندارد ISO از کانادا را دریافت کند.

این برند بادی میستی به نام Charisma با حجم 200 میلی‌لیتر تولید و عرضه کرده که که رایحه‌ای شیرین دارد و بهترین بادی‌اسپلش برای افراد با طبع خنک است.

این محصول جدا از خوشبو کردن بدن بانوان از تعرق بیش از حد نیز جلوگیری خواهد کرد. پایه این محصول را از مواد گیاهی می‌سازند و در ترکیباتش از انواع روغن‌های مفید و مواد طبیعی جهت مرطوب کردن بدن استفاده شده است.

مطالب کاربردی :  تفاوت دئودورانت و ضد تعریق چیست؟

رایحه‌ای که گویای شخصیت شما است

خوشبو بودن امری مهم برای بسیاری از افراد است. بسیاری از افراد روز خود را با زدن عطر آغاز می‌کنند. رایحه‌ای که از روی آن می‌توان پی به شخصیت افراد نیز برد. اما ایجاد رایحه خوش از طرق گوناگونی امکان‌پذیر است. بادی میست یکی از روش‌ها بوده و بادی‌اسپلش هر شخص با دیگری متفاوت است.

این محصولات آبرسان خوبی برای پوست بدن به شمار می‌روند و با روغن‌هایی که در فرمول ساختشان به کار رفته باعث نرمی و لطافت پوست می‌شوند. به نظر شما بهترین بادی اسپلش متعلق به چه برندی است؟ ما منتظر خواندن نظرات و تجربیات شما هستیم.

 

منبع : ilovecosmetics

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *