بهترین برند لوازم آرایشی خارجی و ایرانی با قیمت مناسب

با وجود انواع برندهای آرایشی مختلف در بازار این سوال پیش می‌آید که بهترین برند لوازم آرایشی کدام است؟ با وجود اینکه مقدار خرید و استفاده از لوازم آرایشی بهداشتی در ایران بالاست و این محصولات به طور مستقیم بر سلامت پوست تاثیر دارند، بهتر است بدانیم بهترین برند لوازم آرایشی چیست و انواع مرغوب آن چه ویژگی‌هایی دارد.

لوازم آرایشی به صورت مستقیم با پوست افراد در تماس هستند. همان‌طور که می‌دانید، پوست گران‌ترین لباس انسان در طول عمرش بوده و باید از آن محافظت کرد. استفاده از برندهای نامرغوب و نامعتبر لوازم آرایشی سبب می‌شود به پوست آسیب برسد. حتی ممکن است منجر به ایجاد پیری زودرس و بروز چین و چروک‌های پوستی شود. از این رو باید در انتخاب و تهیه لوازم آرایشی دقت کنید و از خرید لوازم آرایشی بی‌کیفیت خودداری نمایید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

در ادامه سعی کرده‌ایم انواع بهترین برند لوازم آرایشی در جهان که در بازار موجود هستند را به شما معرفی کنیم که هم قیمت مناسبی داشته و هم از کیفیت مطلوبی برخوردار می‌باشند.

ویژگی لوازم آرایشی مرغوب و خوب چیست؟

ویژگی لوازم آرایشی مرغوب و خوب چیست؟

پیشنهاد می‌کنیم هنگام انتخاب هر محصول آرایشی به این نکات توجه نمایید، چون ما از عوارض استفاده از محصولات آرایشی تقلبی و بی‌کیفیت باخبر هستیم.

  • کیفیت بالای مواد تشکیل‌دهنده
  • تضمین سلامت پوست در صورت استفاده طولانی
  • فومولاسیون‌های طبیعی و گیاهی
  • تنوع محصول با توجه به سلایق و ترندهای روز
  • عدم وجود پارابن، سرب، سولفات و سایر مواد شیمیایی مضر
  • عدم انجام تست‌های حیوانی
  • بسته‌بندی مناسب و باکیفیت

مک، مشهورترین برند لوازم آرایشی دنیا

مک، بهترین برند لوازم آرایشی دنیا

در لیست معروف‌ترین و بهترین برند لوازم آرایشی دنیا، تقریبا همیشه با اسم کمپانی مک (Mac) برمی‌خوریم. این کمپانی در سال 1984 راه‌اندازی شد و حالا یکی از پرفروش‌ترین برندهای دنیای آرایشی می‌باشد. تنوع محصولات این برند بسیار زیاد بوده و طرفداران فراوان نیز در سراسر جهان دارد.

امروزه برند مک مورد توجه سلبریتی‌ها و سوپر مدل‌‌ها قرار گرفته، به همین علت این برند همواره سعی کرده با همگام شدن با ترندهای روز پیش برود و تمامی سلیقه‌ها را پوشش دهد. جالب است بدانید اسم مک در فهرست بهترین مارک کرم پودر و رژ لب نیز قرار می‌گیرد.

هدا بیوتی، بهترین برند لوازم آرایشی در دبی

هدا بیوتی، بهترین برند لوازم آرایشی در دبی

برند هدی بیوتی (Huda Beauty) یکی دیگر از معروف‌ترین برندهای لوازم آرایشی است که کمتر شخصی پیدا می‌شود اسم آن را نشنیده باشد. این برند توسط هدی کتان، بیوتی بلاگر مشهور در سال 2013 با یک لاین آرایشی مژه مصنوعی راه‌اندازی شد. برند لوازم آرایشی هدی بیوتی مورد توجه افراد بسیار و فراوانی در جهان بوده است. هدی بیوتی دو زیر مجموعه بسیار موفق دارد.

استی لادر، برترین‌های آرایشی در دنیا

استی لادر، برترین‌های آرایشی در دنیا

برند آرایشی استی لادر (Estee Laude) یک اسم آشناست که به دلیل کیفیت بالا و مرغوب محصولات خود شناخته شده و در فهرست بهترین برند لوازم آرایشی همواره در بین سه مورد اول است. استی لادر فعالیت خود را از سال 1946 شروع نمود و تا کنون محصولات لوکس و خاصی با کیفیت بسیار بالا را به مشتریان خود ارائه می‌نماید.

لورال، بهترین برند لوازم آرایشی فرانسه

لورال، بهترین برند لوازم آرایشی فرانسه

تقریبا همه ما ایرانی‌ها با برند لورال (Loreal) که بهترین مارک لوازم ارایشی فرانسوی است، آشنایی داریم و محصولات لورال تقریبا در قفسه‌های تمامی فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی مشاهده می‌شود، این برند یکی از مشهورترین و قدیمی‌ترین برندهای دنیا محسوب می‌شود و محصولات آرایشی لورال شامل انواع محصولات آرایش و مراقبت مو، آرایش و مراقبت صورت است.

دیور، گران‌ترین برند لوازم آرایشی

دیور، گران‌ترین برند لوازم آرایشی

یکی از لاکچری‌ترین و بهترین‌ برند لوازم آرایشی جهان، برند دیور (Dior) بوده که مبدا برند آن فرانسه است. در سالیان اخیر، دیور اقدام به تولید انواع لوازم آرایشی لوکس کرده است که مورد توجه طرفداران و خریداران این برند، به ویزه سلبریتی‌ها قرار گرفته است.

برند دیور که از بزرگ‌ترین کمپانی‌های جهان نیز می‌باشد، فعالیت خود را از حوالی سال 1946 با هدف اصلی جوان ماندن زنان، در منطقه نورماندی فرانسه شروع کرد. برند آرایشی دیور دارای تنوع محصول فراوانی است. عطر، پوشاک و اکسسوری در میان محصولات این برند مشاهده می‌شود.

لانکوم، بهترین برند لوازم آرایشی بدون سرب

لانکوم، بهترین برند لوازم آرایشی بدون سرب

برند فرانسوی لانکوم ، درحقیقت برندی زیر مجموعه از کمپانی معتبر و  بزرگ لورال است. این برند توسط یک عطرساز برجسته فعالیت خود را در حوزه ساخت عطرهایی عالی در سال 1935 آغاز نمود. در سال 1964 بود که لانکوم توسط لورآل خریداری شد و لاین‌های تولیدی دیگری مثل لوازم آرایشی و محصولات مراقبتی از پوست نیز به تولیدات لانکوم اضافه شد.

لانکوم با مدل‌ها، سلبریتی‌ها و افراد بسیار پرنفوذی همکاری کرده که برای این برند فرانسوی اعتباری جهانی کسب کرده است.

مطالب پربازدید:  آشنایی با لوازم آرایشی ارگانیک و بهترین برندهای آن

 

رولوشن، انقلابی در تولیدات آرایشی

رولوشن، انقلابی در تولیدات آرایشی

رولوشن به معنی «انقلاب» است، البته عبارت انقلاب جدا که برازنده این برند مشهور انگلیسی است. رولوشن Revolution در مدت زمان بسیار کوتاهی، بیش از هر برند دیگری در سراسر جهان شناخته شد.

از سال 2013 که محصولات آرایشی رولوشن به بازارهای جهانی ارائه شدند تا به‌کنون، این برند یکی از پرتولیدترین و در عین حال به‌ صرفه‌ترین برندهای روز جهان است. تمامی محصولات رولوشن فاقد تست‌های حیوانی بوده و از فرمولاسیونی کاملا گیاهی برخوردار هستند. در بین محصولات باکیفیت رولوشن، پرایمرها، پالت سایه و پالت‌ هایلایتر از محبوبیتی دوچندان برخوردار می‌باشند.

قیمت انواع محصولات آرایش صورت باکیفیت و برند

 

میک آپ فور اور، از بهترین‌های آرایشی

میک آپ فور اور، از بهترین‌های آرایشی

برند آرایشی میک آپ فور اور Make up For Ever، یکی دیگر از برندهای فرانسوی مشهور و مطرح دنیا است که توسط دنی سانز، میکاپ آرتیست معروف، در سال 1984 راه‌اندازی شد.

چیزی نگذشت که محصولات باکیفیت فور اور کل اروپا را دربر گرفت و کم‌کم به بازارهای جهانی نیز وارد گردید. در حال حاضر تمامی محصولات میکاپ فور اور در انواع زمینه‌های آرایشی و بهداشتی مثل آرایش روزمره، مراقبت‌های پوست و مو، ابزارهای حرفه‌ای گریم و… دارای لاین‌هایی به روز و موفقی است.

بیوتی بلندر لازمه هر آرایش بادوام

بیوتی بلندر لازمه هر آرایش بادوام

بیوتی بلندر (Beauty Blender) اسم یک کمپانی معتبر آمریکایی است که تولیدات بی‌نظیری در لاین اسفنج‌های اشکی آرایشی دارد. این کمپانی تولیدکننده انحصاری نخستین اسفنج‌های چندبار مصرف فاقد لبه، باکیفیت و دارای تاریخ انقضای طولانی مدت است.

فرق این اسفنج‌ها با اسفنج‌های دیگری که جهت زدن کرم پودر و کانسیلر مورد استفاده قرار می‌گیرند، جلوگیری از ماندن رد دست، قلم یا پدهای غیراستاندارد روی صورت است. محصولات آرایشی بیوتی بلندر شامل پدها و اسفنج‌هایی با اشکال گوناگون و اندازه‌های مختف است. این اسفنج‌ها بعد از خیس شدن به بهترین شکل ممکن و بدون هیچ‌ نقصی، کرم پودر، تینت، کانسیلر و… را روی پوست شما پخش می‌نمایند.

مطالب مرتبط:  کاربرد بیوتی بلندر چیست و چطور از آن استفاده کنیم؟

 

برند آرایشی میبلین آمریکا

برند آرایشی میبلین آمریکا

میبلین (Maybelline) یک کمپانی مشهور آمریکایی است که نخستین بار به‌صورت یک تجارت کوچک و مختصر خانوادگی راه‌اندازی شد و در مدت کوتاهی تبدیل به یکی از برندهای معروف و باکیفیت آمریکایی گردید.

برند آرایشی میبلین سرانجام در سال 1996 همچون لانکوم، به مالکیت برند شناخته شده لورال درآمد. نکته قابل توجه در رابطه با برند میبلین که آن را در زمره بهترین برند لوازم آرایشی قرار داده، قیمت مقرون به‌صرفه این برند می‌باشد. این برند در بازار ایران هم دارای قیمتی مناسب علاوه بر کیفیت بالا بوده که به همین علت طرفداران بسیار زیادی دارد.

مطالب مرتبط:  آشنایی با بهترین کانسیلر میبلین از نگاه مصرف‌کنندگان

 

نارس فرانسوی، با اتکا بر قدرت زنانه

نارس فرانسوی، با اتکا بر قدرت زنانه

محصولات آرایشی نارس (Nars) با شعار توانمندی و قدرت زنانه، در سال 1994 در نیویورک امریکا راه‌اندازی شد. این برند از همان روزهای اول تاسیس تا به امروز، هدف خود را بر روی شکوفایی زنان نهاده است. نارس به زنان تاکید می‌نماید که چطور باید افزون بر زیبایی‌های طبیعی خود، ویژگی‌های فردیتی قدرتمندشان را هم ارتقا دهند.

در سال 2017 کمپانی نارس اعلام کرد که دیگر هیچ آزمایشی روی حیوانات انجام نخواهد داد. همچنین نارس در بیانیه‌ای به دیگر کمپانی‌های آرایشی و بهداشتی هم توصیه کرد که دیگر دست به انجام همچین آزمایشاتی در فرآیند تولید محصولات خود نزنند. این برند امروزه در زمینه تولید محصولات آرایشی باکیفیت و متنوع شامل انواع کرم‌پودر، رژ لب‌، ریمل و… فعالیت دارد.

برند آرایشی کلینیک

برند آرایشی کلینیک

کلینیک (Clinique)، اسمی آشنا در زمینه محصولات بهداشتی با رویکرد مراقبت از پوست و کمک به جوان ماندن آن است. برند آرایشی کلینیک در سال 1986 در آمریکا راه‌اندازی شد. ایده راه‌اندازی این برند موفق به مقاله‌ای در مجله ووگ با عنوان «چگونه می‌توان یک پوست عالی خلق نمود؟» در سال 1967 باز می‌گردد.

عروس استی لادر بعد از خواندن این مقاله ایده تاسیس برند کلینیک را با رویکردی مراقبتی و درمانی با خانواده مطرح نمود. چندین سال بعد برند کلینیک یکی از مجموعه‌های برند استی لادر بود که هر روز بیشتر و بیشتر مورد استقبال عموم قرار می‌گرفت. امروزه نیز محصولات کلینیک، محصولاتی کاملا امن و فاقد مواد شیمیایی آلرژی‌زا می‌باشند.

گلدن رز، بهترین برند لوازم آرایشی ترکیه

گلدن رز، بهترین برند لوازم آرایشی ترکیه

گلدن رز (Golden Rose) یکی از پرطرفدارترین و در عین حال به‌صرفه‌ترین برندها در کشورمان ایران است. این کمپانی ترکیه‌ای در حقیقت زیر مجموعه‌ای از کمپانی بزرگ ترکی Erkul Kozmetik Sanayi Ve Ticaret A.s بوده که فعالیت خود را از سال 1983 شروع کرده است. یکی از دلایل موفقیت برند آرایشی گلدن رز، تولیدات متنوع در تمامی لاین‌های آرایشی بهداشتی است.

مطالب دیدنی:  عکس علائم روی لوازم آرایشی به چه معناست

 

بهترین برند های لوازم آرایشی ایرانی کدام‌اند؟

بهترین برند های لوازم آرایشی ایرانی کدام‌اند؟

امروزه برندهای گوناگونی در کشورمان ایران وجود دارند که در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی جز بهترین‌ها هستند. بیشتر این برندها به کشورهای همسایه صادرات داشته و همواره مورد تایید استانداردهای جهانی می‌باشند. یکی از دلایل موفقیت این برندها افزون بر کیفیت متوسط رو به بالا، قیمت مناسب آن‌ها با توجه به تفاوت قیمت شدید با برندهای خارجی می‌باشد. در زیر شما را با چند نمونه از بهترین برند لوازم آرایشی در ایران آشنا می‌کنیم:

  • مای (My)
  • این‌لی (Inlay)
  • کالیستا (Callista)
  • شون (Schon)
  • پرایم (Prime)

 

منبع : edudwar

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *