بهترین مارک سایه چشم چیست؟ معرفی بهترین برندهای جهان

یکی از کلیدی‌ترین اجزای صورت در آرایش نمودن، آرایش چشم‌ها است. یک آرایش چشم زیبا می‌تواند جذابیت شما را چندین برابر نماید و از این رو انتخاب و خرید بهترین مارک سایه چشم و دیگر ابزار آرایشی برای این دو مروارید چهره امری ضروری به نظر می‌آید. بهترین سایه چشم‌‌های موجود در فروشگاه لوازم آرایشی، تنوع فراوانی دارند و از هزاران رنگ با بافت‌های گوناگون ساخته شده‌اند.

در وهله اول بهترین سایه چشم سایه‌ای بوده که متناسب با رنگ و حالت چشم، رنگ موها و همچنین رنگ لباس شما باشد. جالب است بدانید در فصول مختلف سال هم باید از رنگ‌های گوناگونی برای بهترین سایه چشم استفاده نمود. به عنوان مثال در حال حاضر که تقریبا در ابتدای فصل گرم سال قرار داریم، بهترین سایه چشم برای بهار و تابستان رنگ‌های صورتی، سبز و آبی خواهد بود؛ این رنگ‌ها در این فصل شادابی و جذابیت بی‌نظیری به ظاهر شما می‌بخشند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

ولی نکته مهم‌تر از تشخیص رنگ و بافت مناسب، این بوده که بهترين مارك سايه چشم را بشناسید و زمان خرید از اورجینال بودن محصول اطمینان حاصل نمایید. به خاطر داشته باشید که چشم‌ها یکی از حساس‌ترین عضوهای بدن شما هستند و باید برای آرایش آن‌ها با بهترین سایه چشم حساسیت ویژه‌ای به خرج دهید. خرید لوازم آرایشی از برندها و فروشگاه‌های معتبر، افزون بر زیباتر ساختن ظاهر شما سلامت شما را نیز حفظ می‌کند. پس همیشه به دنبال بهترین‌‌ها باشید.

بهترین مارک سایه چشم

بهترین مارک سایه چشم

پس از آنکه بهترین سایه چشم مناسب خود را تشخیص دادید، نوبت به شناخت بهترین برندها و انتخاب سایه در میان آن‌ها می‌رسد. بعضی از افراد معتقدند که همیشه قیمت بالا ضامن کیفیت بهترین سایه چشم و دیگر محصولات نمی‌باشد. ولی دقت داشته باشید که چنین فکری همیشه درست نبوده و اتفاقا بهترین سایه چشم‌ها معمولا گران قیمت بوده و رنگدانه‌های غنی‌تر و باکیفیت‌تری دارند.

عموما بهترین سایه چشم در کنار حفظ سلامت چشم‌ها، دوام و ماندگاری بالاتری روی پلک داشته و در نتیجه توقع و انتظار شما را از یک آرایش چشم حرفه‌ای براورده خواهند نمود. در ادامه بهترین مارک سایه چشم‌های موجود در بازار ایران را معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید باتوجه به نیاز و بودجه خود، محصولات هریک از این برندها را انتخاب نموده و آرایش چشم لذت بخشی را تجربه نمایید.

بهترین مارک سایه چشم اسنس

بهترین مارک سایه چشم اسنس

یکی از برندهای بسیار مشهور و معتبر تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی، کمپانی اسنس بوده که از سال 2001 در زمینه تولید این نوع محصولات فعالیت دارد. روی محصولات اسنس برچسب حمایت از حیوانات زده شده و بدین معناست که این برند به شدت مخالف انجام آزمایش روی حیوانات می‌باشد (در نتیجه اگر وگان هستید، اسنس حتما بهترین سایه چشم برای شما خواهد بود) و همین مسئله می تواند دلیل انتخاب آن به منظور بهترین مارک سایه چشم خارجی طرفدار محیط زیست باشد.

پالت سایه چشم اسنس و سایه چشم اسنس مدل all about Nudees از بهترین سایه چشم‌ها می‌باشند. پالت سایه چشم اسنس دارای 8 رنگ با طیف رنگی نزدیک به یکدیگر است و هرگز میان چین و چروک‌های پشت چشم پخش نمی‌شود. به همین خاطر و همچنین به علت تنوع رنگی و ماندگاری بالای آن، بعضی از افراد اسنس را بهترین برند سایه چشم می‌دانند.

افزون بر این، سایه چشم اسنس مدل all about Nudees برای طرفداران آرایش چشم شاین مناسب می‌باشد. این سایه بافت ابریشمی داشته و جلوه براقی به پلک‌ها می‌دهد. در نتیجه چنانچه طرفدار آرایش‌های پر زرق و برق باشید، انتظار شما را از بهترین سایه چشم برآورده می‌نماید.

بهترین سایه چشم این لی

بهترین سایه چشم این لی

یکی از برندهای پرطرفدار ایرانی کمپانی این لی بوده که از سال 1394 شروع به کار کرده و محصولات آن قابل رقابت با لوازم آرایشی درجه یک جهان می‌باشد. از نظر بسیاری از مصرف کنندگان این لی بهترین مارک سایه چشم ایرانی است. این بهترین سایه چشم بافت مخملی و سبکی داشته و جلوه ماتی روی پلک‌ها ایجاد می‌نماید. ماندگاری این سایه پودری روی پلک‌ها نسبتا بالا بوده و امکان ایجاد پوشش یکدستی را فراهم می‌سازد.

طیف رنگی پالت بهترین سایه چشم این لی بسیار کاربردی می‌باشد؛ به نحوی که رنگ‌ها کاملا با یکدیگر هماهنگ بوده و شما با ترکیب رنگ‌های گوناگون آن می‌توانید زیبایی چشم‌ها را دو چندان کنید. یک رنگ روشن به منظور رنگ پایه در هر شماره از پالت سایه چشم این لی به کار رفته که استفاده از آن موجب افزایش ماندگاری سایه چشم شما خواهد شد.

بهترین سایه چشم هدی بیوتی

بهترین سایه چشم هدی بیوتی

یکی دیگر از کمپانی‌های موفق فعال در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهترین مارک سایه چشم در جهان برند هدی بیوتی می‌باشد. کیفیت محصولات این برند ثابت شده است و چنانچه تنها کمی در زمینه آرایش مطالعه و تجربه داشته باشید، حتما اسم هدی بیوتی در فهرست بهترین مارک سایه چشم به گوش شما خورده است. پالت‌های بهترین سایه چشم این برند هم بسیار زیبا و کاربردی هستند و هم به نسبت کیفیت و حجم آن، قیمت مناسبی دارند.

دو مورد از محبوب‌ترین محصولات، پالت سایه دیزرت داسک و همچنین پالت سایه چشم نود بوده که به خصوص آرایشگران حرفه‌ای آن را بهترین سایه چشم می‌دانند. بسیاری از میکاپ آرتیست‌ها عقیده دارند هدی بیوتی تولید کننده بهترین مارک سایه چشم عروس می‌باشد و نمی‌توان از مزایای فوق‌العاده آن چشم پوشید.

پالت دیزرت داسک 18 رنگ متفاوت و ترکیبی از رنگ‌های براق و مات را دارد و این بهترین سایه چشم امکان ایجاد متنوع‌ترین آرایش‌‌ها را برای شما فراهم می‌نماید. همچنین رنگدانه‌های پالت سایه چشم‌های هدی بیوتی بسیار قوی بوده و دوام زیادی دارند.

قیمت انواع سایه چشم ایرانی و خارجی اورجینال و باکیفیت

 

بهترین سایه چشم آناستازیا

بهترین سایه چشم آناستازیا

بهترین مارک پالت سایه چشم آناستازیاست که یک برند مطرح آمریکایی در حیطه تولید محصولات آرایشی از سال 2014 است. پالت‌ بهترین سایه چشم‌‌های آناستازیا بسیار حرفه‌ای بوده و اغلب برای افرادی که در زمینه آرایش‌های تخصصی و یا گریم فعالیت دارند، مناسب می‌باشد. پالت‌های این برند، رنگ‌های بسیار متنوعی برای آرایش شب و روز و داشتن بهترین سایه چشم دارند؛ به نحوی که هر پالت 7 رنگ مات و 7 رنگ متالیک داشته و با آن‌ها می‌توان طرحی حرفه‌ای بر پلک‌ها ایجاد کرد.

بهترین سایه چشم آناستازیا ماندگاری زیادی دارد و رنگدانه‌های بسیار قوی آن خیال شما را از بابت کم رنگ و محو نشدن سایه در طی مهمانی راحت می‌کند. کیفیت محصولات آناستازیا تضمین شده و در آن‌ها از مواد مضری مثل پارابن و سولفات استفاده نشده است.

بهترین سایه چشم کالیستا

بهترین سایه چشم کالیستا

چنانچه چشم‌های حساسی دارید، بهترین مارک سایه چشم برای شما برند کالیستاست. محصولات کالیستا ساخت ایران بوده که دو مورد از پرفروش‌ترین و بهترین محصولات سایه چشم آن سری Design و Quattro Eye Design می‌باشد که در طراحی و تولید آن‌ها به ترتیب از دو و چهار رنگ مختلف استفاده شده است.

بهترین سایه چشم‌ کالیستا بافت بسیار نرمی داشته و ذرات ریز میکرونی آن پوششی ابریشمی و سبک روی پلک‌ها ایجاد می‌نمایند. به همراه سایه چشم‌های کالیستا یک اپلیکاتور دو طرفه از جنس اسفنج فشرده به شما داده می‌شود.

سایه چشم مورفی

سایه چشم مورفی

با نگاهی به سایت‌های نظرسنجی حتما اسم برند مورفی را در فهرست بهترین مارک سایه چشم جهان خواهید دید. مبدا این برند کشور انگلستان می‌باشد و پالت‌های سایه چشم آن تنوع رنگی بی‌نظیری دارند. پالت بهترین سایه چشم مورفی 35 رنگ گوناگون دارد و یک ترکیب عالی از انواع رنگ‌های مات، ساتن و براق، کم‌رنگ و پررنگ جهت داشتن حرفه‌ای‌ترین و بهترین مارک سایه چشم فراهم می‌نماید.

این پالت سایه چشم هیچ‌گونه حساسیتی ایجاد نکرده و بهترین مارک سایه چشم برای انواع پوست‌ها به شمار می‌رود. به خصوص کسانی که پوست خشک یا پوسته پوسته‌ای دارند، از بافت نرم و لطیف آن شگفت زده خواهند شد؛ چراکه در فرمولاسیون این سایه ویتامین E مورد استفاده قرار گرفته است. بهترین سایه چشم مورفی روی پوست فورا جذب شده و به هیچ عنوان پخش نمی‌گردد.

این سایه ماندگاری طولانی مدتی داشته و حتی در صورت عرق کردن زیر چشم‌ها نمی‌ریزد. در نتیجه به نظر می‌رسد برند مورفی نیز گزینه مناسب دیگری به منظور بهترین مارک سایه چشم عروس باشد.

مطالب کاربردی:  در زمان خرید پالت سایه به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

 

بهترین سایه چشم گرلن

بهترین سایه چشم گرلن

یکی از اسم آشناترین برندهای فرانسوی تولیدکننده لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین عطر و ادکلن گرلن، می‌باشد. گرلن در سال 1828 توسط خانواده گرلن راه‌اندازی شد و در حال حاضر پالت سایه چشم مدل Tonka Imperiale آن طرفداران پروپاقرصی به منظور بهترین سایه چشم دارد. این پالت سایه، چند رنگ هماهنگ با یکدیگر داشته که مات و اکلیلی هستند.

در حقیقت رنگ‌های پالت کاملا حرفه‌ای انتخاب شده و کاملا برای استفاده به عنوان سایه چشم مکمل همدیگرند. رنگدانه‌های سایه چشم گرلن بسیار غنی و غلیظ و در عین حال سبک هستند؛ به نحوی که با استفاده از این سایه چشم هیچ لایه اضافه‌ای را پشت پلک‌های خود احساس نخواهید کرد. زمان ماندگاری سایه چشم گرلن روی پلک‌ها بسیار بالا بوده و از این رو مناسب مراسم‌هایی می‌باشد که می‌خواهید در آن طولانی مدت آرایش داشته باشید.

این پالت به همراه دو اپلیکاتور جهت آرایش حرفه‌ای و یک آینه ارائه می‌شود. پس از خرید این مجموعه هر آنچه را که برای آموزش سایه چشم احتیاج دارید، خواهید داشت.

سایه چشم گلدن رز

سایه چشم گلدن رز

محصولات آرایشی و بهداشتی گلدن رز ساخت ترکیه بوده و از کیفیت خوبی برخوردار هستند. در پالت‌های سایه چشم گلدن رز از پنج رنگ مختلف و هماهنگ با هم استفاده شده و بهترین مارک سایه چشم جهت استفاده روزانه و آرایش‌های متنوع مات و براق است. بافت سایه چشم گلدن رز بسیار نرم و ابریشمی می‌باشد و بدون ایجاد احساس سنگینی، روی پلک می‌نشیند.

محصول دیگر آرایش چشم گلدن رز، بهترین سایه چشم چهار تایی آن بوده که از آن می‌توان هم به شکل خشک و هم به شکل مرطوب استفاده کرد. ماندگاری سایه چشم‌های گلدن رز بالا بوده و در اثر تعریق پخش نشده و نمی‌ریزد. انواع پالت سایه چشم گلدن رز و همچنین انواع بهترین سایه چشم‌های تکی گلدن رز از فروشگاه اینترنتی مدیسه قابل خریداری است.

بهترین سایه چشم ایزادورا

بهترین سایه چشم ایزادورا

این برند سوئدی تولیدکننده لوازم آرایشی، از سال 1983 میلادی شروع به کار کرده و در حال حاضر یکی از برندهای لوکس دنیا است. محصولات ایزودورا رنگ‌های خاص و فوق‌العاده‌ای جهت تولید بهترین سایه چشم داشته که کمتر در دیگر محصولات آرایشی دیده می‌شوند. این برند از مواد اولیه عالی و درجه یکی جهت تولید لوازم آرایشی خود استفاده می‌نماید و در عین حال قیمت مناسبی دارد.

با توجه به اینکه مواد اولیه محصولات ایزادورا کاملا طبیعی و درجه یک است، سایه چشم آن را می‌توان بهترین مارک سایه چشم برای چشم‌‌های حساس دانست. سایه چشم ایزادورا مدل Eye Sculptor Bar بافت کرمی، مخملی و نرمی داشته و شما می‌توانید با استفاده از آن صورت خود را نیز به زیباترین نحو ممکن کانتور و هایلایت نمایید. ماندگاری این سایه چشم زیاد است و رنگ‌های آن قابلیت ترکیب شدن با یکدیگر را دارند.

شناخت بهترین مارک سایه چشم از دید مصرف کننده

در این مطلب بهترین مارک سایه چشم‌های موجود در بازار ایران را معرفی کردیم. پیشنهاد می‌کنیم ابتدا از راهنمای سایه چشم رنگ و بافت مناسب خود را انتخاب نموده و سپس بهترین سایه چشم را از برندهایی که معرفی کردیم، تهیه نمایید.

مطالب پربازدید:  آشنایی با 17 مدل سایه چشم ترند که حتما باید امتحان کنید

 

از امتحان کردن رنگ‌های مختلف نترسید و ترکیبات رنگی گوناگون را روی صورت خود امتحان کنید تا ببینید کدام رنگ بهترین سایه چشم برای شما محسوب می‌شود. ولی به هر حال مهم است که حتی امتحان نمودن این رنگ‌ها، با بهترین برندهای سایه چشم باشد تا به چشم‌های شما آسیبی وارد نشود. سلامت چشم‌ها، مهم‌ترین و ابتدایی‌ترین اصل در زیبایی شماست. آن را نادیده نگیرید.

 

منبع : us.my-best

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *