بهترین کرم ضد افتاب ایرانی

با توجه به وجود تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی وارد بر جامعه، برای اکثر ما خرید ضد آفتاب ایرانی بهتر و مقرون به صرفه‌تر است. به دلیل فاصله زمانی کم در تولید تا به مصرف رسیدن بهترین ضد آفتاب ایرانی، انتخاب آن معقول‌تر است چرا که تازه تولید هستند و می‌توانند تاثیر بهتری نسبت به نمونه‌های خارجی که به تاریخ انقضا نزدیک‌تر هستند داشته باشند.

شما برای حفظ سلامتی‌تان بهتر است از بهترین کرم ضد افتاب ایرانی استفاده کنید. کرم ضد آفتاب یکی از مهم‌ترین لوازم آرایشی بهداشتی است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

با انتخاب درست یک کرم ضد آفتاب می‌توانید پوست خود را باطراوت‌تر نگه دارید، در اینجا ما تعدادی از بهترین کرم‌ ضد آفتاب ایرانی را معرفی می‌کنیم. البته باید یادتان باشد که برای انتخاب ضدآفتاب مناسب از پزشک مشورت بگیرید. در اینجا تعدادی از بهترین مارک ضد افتاب ایرانی از نظر پزشکان را بررسی خواهیم کرد.

عناوین مقاله ...

بهترین کرم ضد افتاب ایرانی، برند دکتر ژیلا

کرم ضدآفتاب دکتر ژیلا

کرم‌های ضدآفتاب دکتر ژیلا یکی از بهترین کرم ضد افتاب ایرانی است. برند دکتر ژیلا با ارائه‌ محصولات مختلف توانسته است برای هر نوع نیاز و سلیقه‌ای کرم ضد آفتاب مناسبی را تولید کند.

شماره 1-کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا SPF63

کرم ضدآفتاب دکتر ژیلا SPF63

کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا SPF63 از آسیب تابش فرابنفش نور خورشید جلوگیری می‌کند. این کرم ضد آفتاب موثر در پیشگیری از ایجاد لک و تیرگی و چین و چروک حاصل از آفتاب است. همچنین در این کرم به‌دلیل کاهش مقدار جاذب‌های شیمیایی، میزان محافظت کرم از پوست افزایش می‌یابد. کرم ضد آفتاب SPF63 برای انواع پوست‌ها از جمله پوست حساس مناسب است.

این کرم در میان کرم‌های ضد آفتاب ایرانی یکی از بهترین کرم ضد آفتاب و آبرسان و مرطوب‌کننده‌ها محسوب می‌شود. این کرم علاوه‌بر خاصیت تقویت‌کنندگی، روغن و عصاره‌های گیاهی نیز دارد. همچنین کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا SPF63 در برابر تعریق هنگام شنا، کوه‌نوردی، اسکی مقاوم است.

شماره 2-کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا SPF95

کرم ضدآفتاب دکتر ژیلا SPF95

این کرم ضد آفتاب محصولی دیگر از برند دکتر ژیلا محسوب می‌شود. کرم دکتر ژیلا اس‌پی‌اف 95 ویژه محافظت پوست در برابر آفتاب با چربی کنترل شده است. همچنین خاصیت ضدالتهابی و ضد قرمزی پوست، ضد حساسیت و کاهش تعریق را در خواص خود دارد. در این محصول از جاذب‌های شیمیایی استفاده نکرده‌اند.

کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا SPF95 دارای ترکیبات گیاهی موثری مانند عصاره‌های برگ زیتون، پونگامیا، آلوئه‌ورا و روغن آووکادو است. همچنین در ترکیبات این محصول ترکیبات ضدچروک، مرطوب‌کننده و نرم‌کننده وجود دارد. این محصول را با بهره‌گیری از تکنولوژی نانو تولید کرده‌اند.

شماره 3-کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا فاقد چربی SPF30

کرم ضدآفتاب دکتر ژیلا SPF30

ضد آفتاب دکتر ژیلا با SPF30 از پوست در برابر امواج مضر نور آفتاب جلوگیری می‌کند. همچنین این کرم باعث کاهش التهاب و قرمزی پوست می‌شود. این مدل از کرم دکتر ژیلا فاقد چربی بوده و بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی برای پوست چرب و جوشدار است. کرم ضدآفتاب فاقد چربی دکتر ژیلا دو دو مدل و به‌صورت بی‌رنگ و رنگی به بازار عرضه می‌شود.

ضد آفتاب دکتر ژیلا دارای ویتامین C است که یک ترکیب مغذی برای پوست به‌حساب می‌آید. ویتامین C کلاژن‌سازی را افزایش می‌دهد و دارای خاصیت روشن‌کنندگی است. این کرم د-پانتول دارد که پیش‌ساز ویتامین B5 است و از تحریکات پوستی می‌کاهد.

همچنین این کرم دارای ویتامین E است که از رطوبت پوست محافظت می‌کند و باعث کاهش چین‌و‌چروک می‌شود. این محصول بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست مختلط است و مناسب افرادی با پوست چرب مستعد آکنه خواهد بود.

شماره 4-کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا مولتی پروتکشن SPF50

کرم ضدآفتاب دکتر ژیلا SPF50

کرم ضد آفتاب مولتی پروتکشن دکتر ژیلا محصولی سه کاره محسوب می‌شود. مولتی پروتکشن علاوه‌بر جلوگیری از پیری زودرس، اثر مخرب محیطی و آلودگی روی پوست را خنثی می‌کند.

ضدآفتاب اس‌پی‌اف 50 به‌دلیل وجود آنتی اکسیدان‌های قوی، از بروز چین و چروک و لک و تیرگی جلوگیری می‌کند. ضدآفتاب دکتر ژیلا کمپلکس لیپوزومال دارد که از دی پپتید کارنوزین عصاره گیاه خارمریم و ویتامین E تشکیل شده است. این کمپلکس از کلاژن پوست محافظت کرده و از تخریب آن جلوگیری خواهد کرد.

کرم ضدآفتاب نئودرم

کرم‌های ضد آفتاب نئودرم یکی دیگر از بهترین کرم ضد افتاب ایرانی است که محصولات متنوع با SPF ها و ویژگی‌های گوناگون دارد و برای هر نوع نیازی کرم ضدآفتاب مناسب را تولید کرده است.

شماره5-کرم ضدآفتاب نئودرم هایلی پروتکتیو SPF50

کرم ضدآفتاب نئودرم هایلی پروتکتیو SPF50

این کرم ضدآفتاب با SPF50 با ترکیبات مخصوص پوست خشک و نرمال تولید شده است. ضدآفتاب نئودرم مدل هایلی پروتکتیو نئودرم با SPF50 علاوه‌بر محافظت، نقش آبرسانی دارد و پوست را مرطوب می‌کند.

شماره 6-کرم ضدآفتاب نئودرم رنگی هایلی پروتکتیو

کرم ضدآفتاب نئودرم رنگی هایلی پروتکتیو SPF50

کرم ضد آفتاب فاقد چربی هایلی پروتکتیو، سبومین دارد و به همین دلیل چربی پوست را تنظیم می‌کند. همچنین دارای آلفابیزابولول است که خاصیت ضدآلرژی و ضدحساسیت روی پوست دارد.

علاوه‌بر این، به‌دلیل وجود گلیسیرین موجب افزایش رطوبت پوست می‌شود. کرم ضدآفتاب فاقد هایلی پروتکتیو برای جلوگیری از پیری پوست نیز مناسب است. این ضدآفتاب برای پوست‌های چرب و مختلط مناسب محسوب می‌شود. همچنین به‌دلیل رنگی بودن می‌توانید به‌جای کرم‌ پودر نیز از این محصول استفاده کنید.

قیمت انواع ضدافتاب ایرانی و خارجی باکیفیت

 

کرم ضد آفتاب آردن

کرم‌های ضد آفتاب آردن یکی از متنوع‌ترین کرم‌ها و از بهترین کرم ضد افتاب ایرانی است که محصولات متنوع در SPF، رنگ و انواع پوست دارد. شما با انتخاب این برند کرم ضدآفتاب می‌توانید از سلامتی پوست‌تان محافظت کنید.

شماره 7-کرم ضدآفتاب آکنه‌سل آردن SPF50 بدون رنگ

کرم ضدآفتاب آکنه سل آردن SPF50 بدون رنگ

کرم ضدآفتاب آکنه‌سل آردن SPF50 برای پوست‌های چرب و در معرض آکنه مناسب است. این محصول ترکیبات گیاهی دارد، بنابراین، به حفظ سلامت پوست کمک می‌کند.

این محصول با کنترل میزان چربی پوست، از بروز آکنه و جوش‌های پوستی جلوگیری می‌کند. این کرم یکی از بهترین کرم‌ ضد آفتاب برای پوست چرب و جوشدار است. همچنین این کرم در برابر آب و رطوبت مقاومت بالایی دارد و در اثر شست‌وشو اثرش از بین نمی‌رود.

کرم ضدآفتاب آکنه‌سل آردن از ترکیبات گیاهی مانند جوجوبا، رزماری و شیرین‌بیان ساخته شده است. در واقع عصاره جوجوبا سبب افزایش‌ انعطاف‌پذیری پوست و مانع افتادگی پوست می‌شود. همچنین عصاره رزماری خاصیت آنتی‌اکسیدانی است و به شکل قابل توجهی التهاب پوستی را تسکین می‌دهد.

شماره 8-کرم ضدآفتاب آردن SPF25 حاوی ویتامین E

کرم ضدآفتاب آردن SPF25 حاوی ویتامین E

کرم ضدآفتاب آردن SPF25 مقاوم در برابر تعریق و شستشو است و پوست را در برابر اشعه‌های مضر UVA و UVB خورشید محافظت می‌کند. این کرم بر پایه امولسیون آب در روغن بوده و ضدآب است. همچنین در اثر شستشو یا تعریق حاصل از فعالیت‌های ورزشی از پوست پاک نمی‌شود.

شماره9-کرم ضدآفتاب آردن اکسپرتیج SPF35

کرم ضدآفتاب آردن اکسپرتیج SPF35

کرم ضدآفتاب آردن اکسرتیج SPF35 روشن‌کننده و ضد چروک حاوی ویتامین E استات و C است. همچنین قابلیت پخش و جذب مناسبی روی پوست داشته و سازگاری بسیار بالایی با پوست مصرف‌کنندگان دارد. این کرم قابلیت محو تدریجی و موثر لک‌ها و تیرگی‌های ناشی از قرارگیری در معرض آفتاب و افزایش سن دارا است.

شماره 10-کرم ضد آفتاب رنگی آردن SPF46

کرم ضد آفتاب رنگی آردن SPF46

کرم ضد آفتاب فیزیکال SPF46 آردن عاری از جاذب‌های شیمیایی است. همچنین در فرمولاسیون آن از بازتاب‌دهنده‌های معدنی و طبیعی پرتوهای مضر نور آفتاب با خلوص ودانه‌بندی بسیار ریز استفاده کرده‌اند. این فرآورده حاوی رنگ‌دانه‌های معدنی جهت هماهنگی با رنگ طبیعی پوست است و در اثر تعریق و شستشو از سطح پوست زدوده نمی‌شود.

مطالب کاربردی:  معرفی و بررسی کرم ضد آفتاب الارو؛ آیا الارو سبب لک صورت می‌شود؟

 

کرم ضد آفتاب مای

کرم ضد آفتاب مای یکی دیگر از بهترین کرم‌های ضدآفتاب ایرانی است. این برند با محصولات متفاوت خود به نیاز افراد مختلفی پاسخ می‌دهد.

شماره 11-کرم ضدآفتاب ضد لک فاقد چربی اسپات گارد مات 4 کاره مای

کرم ضدآفتاب ضد لک فاقد چربی اسپات گارد مات 4 کاره مای

کرم ضدآفتاب ضدلک فاقد چربی اسپات گارد مات 4 کاره پوست را در برابر ایجاد لک‌های ناشی از آسیب‌های زیان‌بار اشعه‌های خورشید محافظت می‌کند. همچنین با استفاده از کمپلکس ال‌کارنتین+سیلیکا، چربی مازاد پوست را جذب خواهد کرد.

کرم ضدآفتاب فاقدچربی مای، مانع جوش‌زدن می‌شود. همچنین باعث کنترل چربی شده و اثر ضدباکتریایی فوق‌العاده‌ای دارد.

کرم ضد آفتاب 4 کاره مای دارای ویتامین E است. این ویتامین از پیر و چروک شدن پوست جلوگیری می‌کند و باعث بهبود سریع آفتاب‌سوختگی می‌شود. همچنین این محصول لک‌های ناشی از تابش آفتاب بر پوست را ازبین می‌برد. علاوه‌بر این، کرم ضدآفتاب مای دارای B5 است که باعث احیای پوست می‌شود و خاصیت ضدپیری نیز دارد.

شماره12-کرم ضدآفتاب فاقد چربی مردانه SPF50 مای من

کرم ضدآفتاب فاقد چربی مردانه SPF50 مای من

کرم ضدآفتاب فاقد چربی مردانه مای من در فرمولاسیون خود دارای کمپلکس سبوماین است و چربی پوست را تنظیم می‌کند. این کرم پوست باعث روشن شدن پوست می‌شود و به آن انرژی می‌بخشد. این کرم دارای خصوصیات آنتی‌اکسیدانی و آب‌رسانی به پوست است. همچنین با کمک به کلاژن‌سازی و سریع‌تر کردن فرآیند آن، باعث خنثی کردن اثر UVA می‌شود. همین‌طور این کرم دارای ویتامین E است.

شماره 13-کرم ضدآفتاب بی‌رنگ SPF30 مای، بهترین کرم ضد افتاب ایرانی

کرم ضدآفتاب بی‌رنگ SPF30 مای

کرم ضدآفتاب بی‌رنگ SPF30 مای برای پوست‌های خشک و نرمال مناسب است. همچنین این کرم علاوه‌بر محافظت از پوست در برابر آفتاب از ایجاد چروک و لک بر صورت جلوگیری می‌کند و پوست را آب‌رسانی می‌کند.

کرم ضدآفتاب تاپ شاپ

کرم‌های ضد آفتاب تاپ شاپ نیز یکی دیگر از بهترین کرم‌ ضد آفتاب ایرانی است که محصولات متنوع و گوناگونی را برای مشتریان خود تولید کرده است.

شماره14-کرم ضدآفتاب تاپ شاپ مدل SPF50 بژ روشن

کرم ضدآفتاب تاپ شاپ مدل SPF50 بژ روشن

کرم ضدآفتاب تاپ شاپ مدل SPF50 بژ روشن هیچ‌گونه اثر چربی و سنگینی روی پوست ندارد. درعین‌حال محافظ قدرتمندی در برابر اشعه‌های UVA، UVB، IR است. ضدآفتاب بژ روشن تاپ شاپ SPF50 حاوی عصاره‌های گیاهی نظیر روغن مورینگا، آووکادو و شی باتر بوده و برای انواع پوست قابل استفاده است.

شماره 15-کرم ضدآفتاب بی‌رنگ تاپ‌ شاپ SPF50

کرم ضدآفتاب بی‌رنگ تاپ شاپ SPF50

این کرم حاوی چای سبز، مورینگا و آووکادو است و از پوست در برابر UVA و UVB محافظت می‌کند. همچنین از ایجاد کک و مک و نیز لک جلوگیری خواهد کرد. این کرم رنگ طبیعی پوست را حفظ می‌کند و دارای روشن‌کننده است که بر کاهش تولید ملانین اثر دارد.

کرم ضد آفتاب تاپ شاپ از تیرگی جلوگیری می‌کند، جوان‌کننده است و سریع جذب می‌شود. استفاده از این کرم موجب کاهش التهاب و قرمزی پوست خواهد شد و اثر آنتی‌باکتریال و ضدپیری دارد. همچنین کرم ضدآفتاب بی‌رنگ تاپ‌ شاپ SPF50 از تخریب سلولی پوست جلوگیری می‌کند.

مطالب پربازدید:  SPF چیست و میزان مناسب آن برای ضدآفتاب چقدر است؟

 

بهترین کرم ضد افتاب ایرانی؛ محافظت‌کننده از پوست شما

با انتخاب کرم ضد افتاب ایرانی دیگر نگران سلامتی خود نباشید. با استفاده از بهترین کرم ضد افتاب ایرانی علیرغم محافظت از سلامتی و پوستتان مجبور به پرداخت هزینه‌های زیاد برای کرم‌های خارجی نیستید.

شما می‌توانید با قیمت‌های مناسب بهترین کرم‌های ضدافتاب ایرانی را تهیه کنید. بسیاری از این کرم‌ها گرچه تحت عنوان بهترین کرم ضد آفتاب گیاهی ایرانی نیستند اما در آنها در کنار مواد دیگر از عصاره‌های گیاهی استفاده شده است که به حفظ سلامت پوست کمک می‌کنند.

 

منبع : made-in-iranian

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *