بهترین برند مرطوب کننده

حفظ رطوبت پوست، یکی از عوامل مهم در حفظ سلامتی پوست به‌‌شمار می‌رود.

مرطوب کننده‌ به‌عنوان وسیله کارآمد برای تغذیه و ترمیم پوست و تامین رطوبت لازم برای آن نقش آفرینی می‌کنند. در ادامه با بهترین برند مرطوب کننده تولیدی کشور‌های مختلف آشنا خواهیم شد. همراه ما باشید تا شما را با گزینه‌های مناسب بر‌اساس نیاز پوستی خودتتان آشنا شوید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

مطالب پربازدید:  مرطوب کننده و آبرسان‌ مورد استفاده زیباترین بانوان بازیگر ایران

 

برند آدرا؛ بهترین کرم مرطوب کننده ایرانی

برند آدرا؛ بهترین کرم مرطوب کننده ایرانی

مرطوب کننده برند آدرا از سری برند‌های معتبری است که محبوبیت بسیاری در جامعه ایران دارد. این برند رضایت جمعی زیادی از مشتریان را به‌علت کیفیت بالا، همچنین قیمت مناسب کسب کرده است. کرم‌های مرطوب کننده این برند از‌آنجا‌که برای انواع پوست مناسب هستند، طرفداران خاص خود را پیدا کرده‌‌‌اند. بنابراین، در ادامه به معرفی یکی از محصولات برند آدرا پرداخته‌ایم.

 

قیمت و خرید مرطوب کننده آدرا – Adra Moisturizing

 

کرم مرطوب کننده دست و صورت آدرا Adra حاوی عصاره آلوئه ورا

کرم مرطوب کننده دست و صورت آدرا

استفاده از کرم مرطوب کننده با کیفیت یکی از بهترین روش‌ها در حفظ سلامت پوست است که سبب آب‌رسانی قوی نیز خواهد شد. کرم مرطوب کننده دست و صورت آدرا مناسب برای انواع پوست است که برای پوست شما درخشندگی و صافی را به ارمغان می‌آورد. همچنین داشتن ویتامین‌های E و A باعث شده است فرمولاسیون تهیه این مرطوب کننده بسیار محبوب و منحصر به فرد برای مصرف کنندگان باشد.

 

مطالب پربازدید:  بهترین برند آبرسان چیست

 

کرم مرطوب کننده دست و صورت آدرا Adra

کرم مرطوب کننده دست و صورت آدرا Adra

این نوع کرم مرطوب کننده دست و صورت آدرا دارای عصاره پرتقال و انجیر است که ویتامین C و A دارند. این کرم مرطوب کننده با قابلیت تنظیم PH پوست برای انواع مختلف پوست به‌عنوان جوان‌کننده و مرطوب‌کننده کاربرد دارد. همچنین از رطوبت پوست تا ۲۴ ساعت محافظت می‌کند. همانطور که قبلا گفتیم این کرم مرطوب کننده دارای عصاره خالص انجیر با خاصیت ضد پیری و روشن‌کنندگی است که باعث درمان جوش و آکنه نیز می‌شود.

 

برند بیوآکوا

از‌جمله برند‌های بسیار محبوب است که برای مراقبت از انواع پوست جزو بهترین توصیه‌های افراد صاحب‌نظر محسوب می‌شود. برند بیوآکوا به‌علت سابقه درخشان و کیفیت بالای محصولات همواره در جایگاه گزینه‌ای عالی قرار دارد. همچنین قیمت پایین محصولات بیوآکوا محبوبیت این برند را افزایش داده است. در ادامه به معرفی یکی از نمونه محصولات خواهیم پرداخت.

 

کرم مرطوب کننده پوست بیوآکوا Bioaqua حاوی ویتامین C

کرم مرطوب کننده پوست بیوآکوا

یک از بهترین کرم مرطوب کننده صورت خارجی که گزینه‌ای مناسب برای معرفی است مرطوب‌کننده بیوآکوا خواهد بود که به‌عنوان محصولی از کشور چین، شامل ویتامین c و مواد مرطوب کننده پوست است. همچنین از دیگر مزیت‌های آن می‌توان به خاصیت روشن کنندگی و ترکیبات سرشار از آنتی اکسیدان اشاره کرد.

 

قیمت و خرید مرطوب کننده بیوآکوا – Bioaqua Moisturizing

 

برند سیوا لایف

از نقاط قوت برند سیوا لایف در وهله اول به تولید محصولات متنوع برای انواع پوست می‌توان اشاره کرد که برطرف کننده نیاز بسیاری از افراد خواهد بود. در‌نتیجه دور از انتظار نیست که توسط افراد زیادی مورد توجه قرار بگیرد. علاوه‌بر ‌این، سیوا لایف انواع مرطوب کننده‌ها را در سایز و ابعاد متنوع برای استفاده در مکان‌های مختلف ارائه کرده است است. از بهترین نمونه‌های آن یک مورد را بررسی کرده‌ایم.

کرم مرطوب کننده بدن و صورت سیوا لایف

کرم مرطوب کننده بدن و صورت سیوا لایف

از نکاتی که در کنار تمیز نگه‌ داشتن پوست و استفاده از مرطوب کننده بسیار اهمیت دارد، استفاده از کرم مرطوب کننده باکیفیت است. محصولات سیوا لایف که به‌عنوان یکی از بهترین کرم مرطوب کننده ایرانی شناخته می‌شود برای رده سنی بزرگسالان بسیار مفید واقع است. همچنین داشتن ویتامین‌های E و C به این موضوع اهمیت بیشتری می‌بخشد. علاوه‌بر این محصولات این برند برای پوست‌های معمولی و خشک بسیار موثر و مناسب هستند.

 

قیمت و خرید مرطوب کننده سیوا لایف – Sivalife Moisturizing

 

برند نئودرم

نه‌تنها محصولات بی‌نظیر برند نئودرم انواع نیاز‌های پوستی شما برطرف خواهد کرد، بلکه کرم‌های مرطوب کننده این برند آبرسانی قوی دارد. در نتیجه این موضوع باعث حفظ رطوبت و جوانی پوست شما نیز می‌شود.

کرم مرطوب کننده پوست نئودرم Neuderm مدل Optimal Hydrosense

کرم مرطوب کننده پوست نئودرم Neuderm مدل Optimal Hydrosense

اگر بخواهیم پرفروش ترین کرم مرطوب کننده موجود در بازار را معرفی کنیم، می‌توانیم به مرطوب کننده‌های برند نئودرم اشاره کنیم. این محصول در کنار ویتامین e حاوی گلیسرین نیز است.

مصرف این کرم مرطوب کننده برای افرادی با پوست‌های معمولی تا خشک بسیار مفید واقع می‌شود و سبب احیای پوست نیز می‌گردد. بنابراین، پوشیده نیست که از پیری زودرس نیز جلوگیری خواهد کرد. همچنین با نداشتن پارابن باعث می‌شود، داشتن پوستی شفاف را تجربه کنید.

 

قیمت و خرید مرطوب کننده نئودرم – Neuderm Moisturizing

 

برند نوتروژینا، بهترین مرطوب کننده صورت

آشنایی با برند‌های باکیفیت لوازم آرایشی به شما این کمک را می‌کند که در حفاظت از پوست خودتان بهترین انتخاب را داشته باشید. می‌توان گفت یکی از بهترین گزینه‌ها برای حفظ سلامت و زیبایی پوستتان استفاده از کرم مرطوب کننده برند نوتروژینا است. محصولات این برند با تنوع محصولی زیاد سازگار با هر نوع پوستی تولید شده است. نوتروژینا بهترین برند مرطوب کننده در سرتاسر دنیا به شمار می‌آید.

کرم مرطوب کننده و نرم کننده دست نوتروژینا Neutrogena

کرم مرطوب کننده و نرم کننده دست نوتروژینا Neutrogena

قیمت و خرید مرطوب کننده نوتروژینا – Neutrogena Moisturizing

 

این کرم مرطوب کننده به‌عنوان یکی از بهترین مرطوب کننده صورت شناخته می‌شود که مناسب برای پوست خشک و ترک‌خورده است. همچنین خاصیت نرم کنندگی بسیار بالایی دارد. همچنین عدم استفاده از ترکیبات الکلی و مواد شیمیایی مضر آن را به گزینه عالی برای مصرف تبدیل می‌کند.

هرچند که برای پوست‌های خشک و ترک خورده پیشنهاد می‌شود، اما چربی اضافی ندارد و به‌عنوان بهترین کرم مرطوب کننده صورت خارجی ضد ترک بسیار تسکین‌دهنده خواهد بود.

 

مطالب کاربردی:  بهترین کرم آبرسان صورت چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

برند آردن

برند آردن یکی از برندهای معروف ایرانی به حساب می‌آید که عرضه‌کننده انواع تولیدات معتبر و باکیفیت است. بنابراین، برای محافظت از پوست بر پایه بهداشت و علم بهترین گزینه برای شما خواهد بود. همچنین از محصولات شاخص این برند می‌توان کرم مرطوب آردن را معرفی کرد.

کرم مرطوب کننده پوست کودک آردن Ardene

کرم مرطوب کننده پوست کودک آردن Ardene

استفاده از کرم مرطوب کننده جزو الزامات برای هر گروه سنی است. با‌توجه‌به سابقه درخشان این برند، یکی از بهترین کرم‌های مرطوب کننده موجود در بازار  است. در نتیجه هنگام خرید لوازم آرایشی بهداشتی برای کودک خود باید به کرم مرطوب کننده پوست کودک آردن توجه داشته باشید. داشتن روغن بادام شیرین، روغن کالاندولا و همچنین گلیسیرین و ویتامین e باعث شده است که این محصول به یک انتخاب منحصربه‌فرد و عالی برای کودکان تبدیل شود.

 

کرم مرطوب کننده آردن Ardene

کرم مرطوب کننده آردن Ardene

این کرم مرطوب کننده برای پوست‌های چرب بسیار مفید است و همچنین در برابر عوامل محیطی مانند سرما خشکی یا آلودگی هوا از پوست محافظت می‌کند. علاوه‌بر این به‌عنوان محافظی در برابر انواع عوامل مخرب به منزله تقویت سد دفاعی پوست نیز کاربرد دارد. استفاده از این کرم به دلیل اینکه بین چربی و آب پوست تعادل برقرار می‌کند، بسیار منطقی و لازم است.

 

قیمت و خرید مرطوب کننده آردن – Ardene Moisturizing

 

برند دیلمون

اگر قصد تهیه مرطوب کننده‌ای متناسب با نوع پوست خودتان دارید، بهترین برند مرطوب کننده برای شما دیلمون خواهد بود. بنابراین، با توجه به محتوای کرم‌های مرطوب کننده، این برند بسیار برای سلامت و جوانی پوست شما عالی عمل خواهند کرد.

کرم مرطوب کننده دست و صورت دیلمون Dilmon

کرم مرطوب کننده دست و صورت دیلمون Dilmon

این کرم جزو مرطوب کننده‌های دست و صورت ایرانی است که عصاره آلوورا، ویتامین A و E درون آن باعث تغذیه و رطوبت‌رسانی قوی دست و صورت می‌شود. همچنین تنظیم PH و اکسیژن رسانی به سلول‌های پوستی آن را تبدیل به کرم مرطوب کننده مناسبی برای انواع پوست کرده است.

 

قیمت و خرید مرطوب کننده دیلمون – Dilmon Moisturizing

 

کرم مرطوب کننده دست و صورت دیلمون Dilmon حاوی روغن بابونه

کرم مرطوب کننده دست و صورت دیلمون Dilmon حاوی روغن بابونه

این کرم مرطوب کننده تولید شده در ایران مناسب برای پوست‌های حساس و نرمال است. از خواص آن می‌توان به ضدالتهاب بودن و همچنین بهبود زخم و رفع اگزما اشاره کنیم. این محصول به علت داشتن عصاره بابونه و ویتامین‌های E و D ،A از پوست شما در برابر عوامل نامطلوب مراقبت خواهد کرد.

 

مرطوب کننده برند دکتر ژیلا

مجموعه محصولات کرم مرطوب کننده برند دکتر ژیلا

به‌عنوان نقطه قوت این برند می‌توان گفت تولیدات کرم مرطوب کننده برند دکتر ژیلا در این مجموعه به‌صورت تخصصی و بر‌اساس دستاورد‌های علمی انجام می‌شود. به‌اتکای این موضوع برند دکتر ژیلا روز‌به‌روز محبوبیت بیشتری کسب می‌کند. با‌توجه‌به کیفیت بالای این کرم‌های مرطوب کننده، محصولات این برند با توصیه پزشک قابل استفاده برای انواع مشکلات پوستی نیز خواهد بود.

 

قیمت و خرید مرطوب کننده دکتر ژیلا – Doctor Jila Moisturizing

 

مرطوب کننده برند شون

مجموعه انواع کرم‌های مرطوب کننده برند شون

برند شون از‌جمله تولید‌کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی مطرح در کشور است. از محصولات برتر این مجموعه می‌توان به کرم‌های مرطوب کننده اشاره کرد که برای برطرف کردن انواع مشکلات پوستی مناسب خواهند بود. این برند بهترین تولیدات را با کیفیت بالایی در کنار قیمت پایین در بازار عرضه کرده است.

 

قیمت و خرید مرطوب کننده شون – Schon Moisturizing

 

مرطوب کننده برند مای

مجموعه انواع کرم‌های مرطوب کننده برند مای

قیمت و خرید مرطوب کننده مای – ‌My Moisturizing

 

برند مای از‌جمله تولید کنندگان معروف انواع کرم مرطوب کننده است که با توجه به نظرات جامعه پزشکی برای بر‌طرف کردن بسیاری از مشکلات و عارضه‌های پوستی گزینه مناسبی خواهد بود. با‌توجه‌به سابقه کاری این مجموعه به‌راحتی می‌توانید از مرطوب‌کننده‌هایی مناسب با پوست خود که حاوی انواع ویتامین‌ها هستند، استفاده کنید.

 

مطالب پربازدید:  چگونه بهترین کرم مرطوب کننده مناسب پوست خود را انتخاب کنیم؟

 

دیگر برندهای مطرح مرطوب کننده پوست

مرطوب کننده و آبرسان ژوت
مرطوب کننده و آبرسان آرکو
مرطوب کننده و آبرسان تاپ شاپ
مرطوب کننده و آبرسان دیپ سنس
مرطوب کننده و آبرسان الارو
مرطوب کننده و آبرسان ای پلاس
مرطوب کننده و آبرسان اوریفلیم

انتخاب بهترین برند مرطوب کننده؛ راز جوانی پوست صورت و دست

استفاده منظم از مرطوب کننده به پوست کمک می‌کند تا رطوبت لازم را حفظ کند. همچنین سلامت و زیبایی پوست را بهبود ببخشد. با‌توجه‌به نوع پوست آشنایی با محصولات انواع برند می‌تواند این کمک را به شما کند تا بهترین برند مرطوب کننده را برای پوست خود انتخاب کنید. دقت کنید هر پوست نیازهای مخصوص به خود را دارد، پس به بازخورد پوست خود توجه کنید و محصولات متناسب با نیاز پوستی خود را مورد استفاده قرار دهید.

 

منبع : byrdie

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “آشنایی با بهترین برند مرطوب کننده برای داشتن پوستی جوان

  1. ماریا داوودیان گفت:

    دکتر ژیلا و کنز بهترین برندهای ایرانی هستند. بهترین کرم نرم کننده و مرطوب کننده ای که توی عمرم دیدم کرم وازلین کودک کنز هست. این کرم برعکس اسمش برای همه مناسب است. من کارم تو دانمارک هست. همیشه هر وقت میام ایران کرم کودک کنز می خرم که اونجا پاییز و زمستون به مشکل نخورم. متاسفانه توی این لیست ندیدمش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *