بهترین ریمل حجم دهنده

چشم‌ها تاثیر به سزایی در زیبایی چهره داشته و استفاده از بهترین ریمل حجم دهنده می‌تواند سبب جذابیت بیش‌تر آنان شود. همه خانم‌ها دوست دارند مژه‌هایی حجیم و پرپشت داشته باشند و یکی از راه‌های رسیدن به این زیبایی، استفاده از ریمل‌های حجم دهنده است.

به دلیل وجود تعداد بسیار زیادی ریمل در بازار، تشخیص مناسب‌ترین گزینه، ممکن است کمی دشوار به نظر برسد. ما در این مقاله بهترین مارک‌های ریمل حجم دهنده را گرد هم آورده‌ایم و به شما کمک می‌کنیم که به طور طبیعی زیبایی‌تان را چندین برابر کنید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

چگونه بهترین ریمل حجم دهنده را پیدا کنیم؟

هنگام انتخاب ریمل حجم دهنده باید به سه نکته اصلی توجه کنید. اول از همه باید بدانید که چه نوع مژه‌هایی دارید، اگر دارای مژه‌های نازک و کم‌پشت هستید، باید به دنبال ریمل‌های تقویت کننده بگردید. دوم این که باید بدانید که چه بودجه‌ای را می‌خواهید صرف خرید ریمل جدید کنید. در نهایت و نکته سوم، باید مناسب‌ترین برند را با توجه به هماهنگی آن با مژ‌ه‌های خود برگزینید.

قبل از استفاده از ریمل حجم‌دهنده و بلندکننده باید اطمینان حاصل کنید که مژه‌هایتان تمیز و عاری از هرگونه آرایش هستند. سپس باید یک لایه نازک ریمل به مژ‌هایتان زده و آن را از پایه تا نوک مژه بکشید. در نهایت باید لایه دوم را با تمرکز بر گوشه‌های بیرونی مژه‌ها بزنید. در ادامه بهترین مارک‌های ریمل حجم دهنده را به شما معرفی خواهیم کرد.

10 ریمل حجم‌دهنده برتر

ریمل حجم دهنده لورآل

نمایی از ریمل حجم دهنده لورآل مدل Paradise

ریمل‌های برند لورآل از بهترین مارک ریمل خارجی بوده و حجم و طول مناسبی به مژه‌های شما خواهند داد. مدل Paradise این برند علاوه بر حجم دهنده بودن، حاوی نرم کننده نیز هست و باعث چسبیدن مژه‌هایتان به یکدیگر نمی‌شود. حجمی که این ریمل به مژه‌هایتان می‌دهد دوام طولانی داشته و در تمام طول روز زیبا باقی خواهد ماند.

ریمل حجم دهنده دیور

نمایی از ریمل حجم دهنده دیور مدل Iconic High Definition Lash Curler

به دنبال یک ریمل فوق العاده حجم دهنده هستید؟ ریمل دیور یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود. مدل Iconic High Definition Lash Curler دیور به طور خاص برای پر حجم کردن مژه‌های شما طراحی شده و ظاهری زیبا به آنان خواهد بخشید. برس این ریمل به شما تضمین می‌دهد که تمام مژه‌ها به طور یکنواخت با ریمل پوشیده خواهند شد و به لیفت مژه آنان نیز کمک می‌کند.

ریمل حجم دهنده نوتروژینا

نمایی از ریمل حجم دهنده نوتروژینا مدل Healthy Volume

اگر به دنبال ریمل حجم دهنده‌ای هستید که برای مژه‌هایتان مفید نیز باشد، ریمل نوتروژینا گزینه‌ای عالی است. مدل Healthy Volume این برند مژه‌هایتان را بدون سنگینی و چسبیده شدن به یکدیگر، پرپشت کرده و دارای روغن زیتون و روغن بادام شیرین است. این ریمل توسط متخصصان پوست و چشم پزشکان تست شده و ضد حساسیت است.

ریمل حجم دهنده اسنس

نمایی از ریمل حجم دهنده اسنس مدل False Lash Effect

ریمل‌های اسنس را بیش‌تر افراد می‌شناسند و این برند محبوبیت بسیار زیادی در بین سایر ریمل‌ها پیدا کرده است. بهترین ریمل حجم دهنده اسنس مدل  False Lash Effect است که برای حجم‌دهی چشم‌گیر مژ‌ه‌ها فوق العاده است. ماندگاری این ریمل طولانی بوده و برای استفاده در تمام روز مناسب خواهد بود.

ریمل مارک اسنس فاقد تست حیوانی بوده و این امر می‌تواند یکی اصلی‌ترین دلایل محبوبیت آن باشد. یکی از مشهورترین ریمل‌هایی که مورد علاقه دختران بسیاری است، ریمل حجم دهنده اسنس صورتی است.

لیست قیمت انواع ریمل اصل و با کیفیت

 

ریمل حجم دهنده نوت

نمایی از ریمل حجم دهنده و بلند کننده نوت مدل Lash Code

در بین انواع ریمل حجم دهنده، برند نوت نیز یکی از غول‌های آرایشی است. ریمل حجم دهنده و بلند کننده نوت مدل Lash Code ساخت کشور ترکیه بوده و سبب افزایش حجم مژه‌ها بدون ریزش و پخش شدن اطراف چشم می‌شود. این ریمل دارای رنگدانه‌های بسیار قوی بوده و تقویت کننده و محافظت کننده مژه‌ها نیز است.

مطالب کاربردی :  آیا بهترین تقویت کننده مژه را می‌شناسید؟

ریمل حجم دهنده میبلین

ریمل حجم دهنده میبلین مدل New York the Falsies Lash Lift

شاید بتوان گفت این برند دارای بهترین ریمل حجم‌دهنده خارجی است. ریمل‌های میبلین به طور کلی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مدل New York the Falsies Lash Lift نیز سبب افزایش حجم و طول مژه‌ها خواهد شد. فرمول پیشرفته این ریمل تضمین می‌کند که هیچ ریزش و پخش‌شدگی به وجود نخواهد آمد.

ریمل حجم دهنده کالیستا

نمایی از ریمل حجم دهنده کالیستا مدل Wonder Volume

ریمل کالسیتا از بهترین ریمل‌های ایرانی است که شما می‌توانید به صورت آنلاین از فروشگاه لوازم آرایشی تهیه کنید. مدل Wonder Volume این برند محبوبیت زیادی داشته و ریملی حجم دهنده و حالت دهنده محسوب می‌شود. این ریمل همچنین باعث بلند شدن مژه‌ها شده و آنان را از یکدیگر جدا خواهد کرد. ریمل کالیستا صورتی هیچ گونه ریزشی نداشته و چسبندگی ایجاد نمی‌کند.

ریمل حجم دهنده اوریفلیم

نمایی از ​ریمل حجم دهنده مژه اوریفلیم مدل Big Lash

ریمل اوریفلیم محصول کشور سوئد بوده و مدل Big Lash این برند دارای پروویتامین B5 برای کمک به حالت دادن به مژه‌هاست. این ریمل حجم دهنده دارای برس منحصر به فرد بزرگی برای کمک به ایجاد مژه‌هایی ضخیم‌تر است.

ریمل حجم دهنده فلورمار

نمایی از ریمل حجم دهنده 3 کاره فلورمار Triple Action

اگر به دنبال بهترین ریمل برای عروس هستید، این ریمل برند فلورمار گزینه‌ای فوق العاده خواهد بود. برند فلورمار محصول کشور ایتالیا، مهد مد و زیبایی بوده و مدل Triple Action این برند دارای قابلیت فر کردن مژه‌ها و بلند کردن آن‌هاست. این ریمل پوشش کاملا یکدست و صاف داشته و مژه‌ها را تغذیه خواهد کرد.

مطالب دیدنی:  حیاتی‌ترین نکاتی که قبل از خرید فرمژه باید بدانید

ریمل حجم دهنده فارماسی

نمایی از ریمل حجم دهنده و بلند کننده مژه فارماسی Farmasi مدل Double Lash Extend دارای دو سر

برند فارماسی تولید کننده بهترین ریمل حجم دهنده مژه است. این برند دارای مدل‌های بسیاری بوده که مدل Double Lash Extend برای حجم دادن به مژه‌ها فوق العاده خواهد بود. ریمل فارماسی ضد حساسیت و بدون پارابن بوده و دارای دو براش سیلیکونی است.

بهترین مارک ریمل بدون سرب

تمام مارک‌های توضیح داده شده در بالا دارای بهترین و باکیفیت‌ترین ریمل‌های موجود در بازار بوده و دلیل محبوبیت این ریمل‌ها، استفاده نکردن از مواد مضر همچون سرب و سایر مواد است. مارک‌های مشهور دیگری نیز در داخل و خارج از ایران وجود داشته که ریمل‌های باکیفیتی را برای مصرف‌کنندگان تولید می‌کنند، اما ما در این مقاله سعی کردیم بهترین مارک‌های ریمل و یکی از بهترین محصولات حجم دهنده آنان را در اختیار شما قرار دهیم.

امیدواریم این مقاله اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار داشته باشد. نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با هر یک از برندها و محصولات حجم دهنده مژه‌ها را می‌توانید در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

 

منبع : instyle

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *