تفاوت خط چشم مویی و ماژیکی

تمام افرادی که به دنبال زیبایی هستند بر سر این موضوع با یکدیگر توافق دارند که چشم اصلی‌ترین عضو صورت و آرایش آن نیز مهم‌ترین قسمت میکاپ به شمار می‌رود. شاید کشیدن خط چشم آخرین مرحله یک آرایش نباشد، ولی تاثیر زیادی در دیده شدن میکاپ انجام شده دارد و زیبایی منحصر به فردی را به کاربر هدیه خواهد داد.

با توجه به انواع خط چشم مویی و ماژیکی ممکن است افراد برای انتخاب دچار تردید شوند. در این مقاله با بررسی تفاوت خط چشم مویی و ماژیکی به تردید پایان خواهیم داد و کاربرد هر کدام را نیز معرفی خواهیم کرد. در صورتی که به آرایش و دنیای شگفت‌انگیز میکاپ علاقه دارید با ما همراه شوید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

خط چشم‌ به عنوان یکی از پرطرفدارترین آیتم‌های آرایش و میکاپ جایگاه خاصی در دنیای رنگارنگ لوازم آرایشی دارد. امروزه هم، این محصول را می‌توان جز 10 کالای محبوب و پرفروش آرایشی بهداشتی در سراسر دنیا به نام برد. نتیجه این محبوبیت بی سابقه افزایش تنوع مدل‌های خط چشم در انواع گوناگون مویی، ماژیکی، مدادی و در انواع رنگ‌های جذاب بوده است. اما سوالی که به میان می‌آید این بوده که کدام مدل خط چشم برای شما بهتر است؟ خط چشم مویی یا خط چشم ماژیکی؟

بررسی تفاوت‌ها و ویژگی‌های گوناگون خط چشم‌های مویی و ماژیکی

بررسی تفاوت‌ها و ویژگی‌های گوناگون خط چشم‌های مویی و ماژیکی

خط چشم مویی و ماژیکی، هر دو در دسته خط چشم‌های مایع طبقه بندی شده‌اند. اما تفاوت‌های جالب توجهی میان این دو محصول وجود دارد که توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب نموده است. این تفاوت‌ها بر روی عملکرد و کاربری این دو محصول هم تاثیر گذاشته است.
اگر شما هم در دو راهی انتخاب میان خط چشم مویی یا ماژیکی هستید، بهتر است ویژگی منحصر به فرد هر یک از آن‌ها را بشناسید.

خط چشم مویی

خط چشم مویی

شاید در ابتدا بهتر باشد تا از خط چشم مویی تعریف و کاربرد مناسبی را ارائه دهیم. خط چشم مویی با داشتن نوک منعطف و باریک برای کشیدن انواع خط چشم‌های حرفه‌ای مناسب است. این وسیله کاربردی در دنیای میکاپ تقریبا بی‌رقیب بود تا زمانی که خط چشم ماژیکی پا به عرصه رقابت گذاشت.

شاید در روزهای ابتدایی استفاده از آن برای کشیدن خط چشم دلخواه با این مدل کمی سخت به نظر برسد، اما با کمی تمرین می‌توان به هدف مورد نظر دست یافت و تمامی مدل‌ها از جمله مدل محبوب و پرطرفدار خط چشم گربه ای را نیز با آن اجرا کرد.

فواید خط چشم مویی

برای دانستن تفاوت خط چشم مویی و ماژیکی بهتر است از فواید و مزایای هر کدام آگاه باشیم.

1-غلظت بالا

با توجه به داشتن مخزن در خط چشم مویی امکان کنترل میزان حجم مصرفی در اختیار افراد قرار می‌گیرد. غلظت بالای این مدل خط چشم نیز استفاده در دفعات زیادتری را در پی خواهد داشت.

2-نیازی به فشار برای ترسیم ندارد

خط چشم مویی با توجه به سری قابل انعطاف خود نیازی به فشار دادن برای ترسیم ندارد

با توجه به حساسیت بالای پوست پلک در افراد این موضوع که خط چشم مویی با توجه به سری قابل انعطاف خود نیازی به فشار دادن برای ترسیم ندارد، یک مزیت فوق‌العاده محسوب می‌شود. فشار بیش از حد به پوست پلک یک تهدید برای زیبایی و سلامت پوست در افراد به شمار می‌رود.

3- قابلیت ترسیم انواع خط چشم

یکی از مهم‌ترین مزایای خط چشم مویی را می‌توان ترسیم راحت انواع خط چشم دانست که جزء تفاوت خط چشم مویی و ماژیکی نیز به شمار خواهد رفت. نوک نازک این مدل خط چشم عملکرد بهتری را برای ترسیم انواع مدل‌های خط چشم در اختیار کاربر می‌گذارد.

خط چشم ماژیکی چیست؟

خط چشم ماژیکی چیست؟

شباهت بیش از اندازه به ماژیک برای ترسیم خط چشم توسط نسل جدید این محصولات مام خط چشم ماژیکی را برای آن‌ها رقم زده است. خط چشم‌های باکیفیت ماژیکی که از جمله خط چشم‌های مایع محسوب می‌شوند، دارای نوک مشابه با ماژیک هستند و برای افراد آماتور و حرفه‌ای بسیار مناسب خواهند بود، چراکه کشیدن خط چشم را راحت‌تر می‌کنند و شاید همین موضوع را بتوان اولین فرق خط چشم مویی و ماژیکی عنوان کرد.

قیمت انواع خط چشم مویی و ماژیکی اورجینال و برند

 

فواید خط چشم ماژیکی

فواید خط چشم ماژیکی

مزایای خط چشم ماژیکی متعدد است و به همین دلیل کاربران زیادی را به خود جذب می‌کند. تعدادی از این مزایا را در ادامه با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

1-تسریع در خشک شدن

یکی از معضلات آرایشگران خشک شدن خط چشم و ادامه دادن میکاپ خواهد بود. زمان خشک شدن خط چشم در انواع ماژیکی سریع‌تر از خط چشم‌های مویی است. بسیاری از کاربران برای پاسخ به سوال خط چشم ماژیکی بهتره یا مویی همین دلیل را کافی می‌دانند.

2-استفاده آسان

خط چشم ماژیکی

به دلیل اتصال مخزن در بسیاری از مدل‌های خط چشم ماژیکی استفاده از این محصول به شدت راحت توصیف شده است. تنها با برداشتن درب این وسیله شگفت‌انگیز می‌توان به کشیدن خط چشم پرداخت و به دلیل نوک نمدی آن نگرانی بابت زیاد بودن حجم مایع نیز وجود ندارد. شاید بتوان این گزینه را مهم‌ترین تفاوت خط چشم مویی و ماژیکی عنوان کرد.

مطالب مرتبط:  آشنایی با انواع خط چشم و طرز استفاده از آن‌ها

 

3-ماندگاری بالا

با دقت در انتخاب محصول باکیفیت و لوازم آرایشی و بهداشتی اورجینال می‌توان متوجه شد که ماندگاری خط چشم ماژیکی بیشتر از خط چشم‌های مویی است. البته همانطور که عنوان شد، این موضوع در محصولات استاندارد به چشم می‌خورد. به طور مثال خط چشم کالیستا یکی از مرغوب‌ترین خط چشم‌ها با نوک نمدی است که در دسته خط چشم ماژیکی قرار می‌گیرد.

تفاوت خط چشم مویی و ماژیکی

تفاوت خط چشم مویی و ماژیکی

با ذکر فواید و مزایای خط چشم‌های مویی و ماژیکی تا حد زیادی به تفاوت‌های خط چشم مویی و ماژیکی پرداخته‌ایم. در ادامه فرق این دو کالا را بیشتر خواهیم خواند.

  • به علت خشک شدن سریع‌تر خط چشم ماژیکی اگر برای ادامه میکاپ عجله دارید، بهتر است از خط چشم مویی استفاده نکنید، چراکه به زمان بیشتری برای خشک شدن نیاز دارد.
  • اگرچه خط چشم‌های مویی راحت‌تر پاک می‌شوند، ولی با توجه به برند محصول و مرغوبیت آن خط چشم مویی نیز می‌تواند از نوع 24 ساعته باشد و تنها با محلول آرایش چشم پاک کن تمیز شود.
  • کنترل نوک خط چشم مویی به دلیل انعطاف بیشتر سخت‌تر خواهد بود و نیاز به دقت و تمرکز بالاتری نسبت به خط چشم ماژیکی برای کشیدن خط چشم دارد.
  • از نظر ماندگاری خط چشم‌های ماژیکی دارای دوام بیشتری هستند، ولی باز هم باید عنوان کرد که برند و اصل بودن این کالا در ماندگاری آن تاثیر شگرفی خواهد داشت.

خط چشم مویی بهتر است یا ماژیکی؟

خط چشم مویی بهتر است یا ماژیکی؟

برای پاسخ دادن به این سوال بهتر است سلیقه شخصی افراد را در نظر بگیریم. دانستن تفاوت خط چشم مویی و ماژیکی انتخاب را کمی آسان‌تر می‌کند. شاید بتوان ادعا کرد که خط چشم مویی گزینه بهتری برای افراد مبتدی و آماتور به شمار می‌رود، ولی با کمی تمرین نیز می‌توان مدل‌های بیشتری را با خط چشم مویی امتحان کرد.

ماندگاری بالای خط چشم ماژیکی نیز سبب افزایش تعداد طرفداران آن شده است به طوریکه برای افرادی که زمان طولانی‌تری را خارج از منزل هستند و امکان میکاپ مجدد ندارند، خط چشم ماژیکی گزینه مناسب‌تری محسوب می‌شود. از طرفی دیگر نمی‌توان از غلظت بالا و پررنگ بودن خط چشم مویی نیز چشم‌پوشی کرد.

مطالب کاربردی:  آموزش خط چشم ژله ای، اسرار و ترفند‌های کلیدی رسم آن

 

قیمت خط چشم

قیمت خط چشم

قیمت خط چشم‌های موجود در بازار به عوامل زیادی بستگی دارد. به طور مثال حجم محصول در کنار جنس نوک قلم آن که می‌تواند مویی، نمدی یا ژله‌ای باشد، تعیین کننده قیمت نهایی خواهد بود. با وجود تقاضای بالا در مورد لوازم آرایشی و تفاوت خط چشم مویی و ماژیکی محصولات تقلبی و غیر اصل بیش از پیش به چشم می‌خورند.

اگرچه که قیمت بالای یک محصول نمی‌تواند ضامن اصل بودن آن باشد، ولی با خرید از فروشگاه‌های معتبر امکان برخورداری از محصولات باکیفیت افزایش خواهد یافت. خط چشم میبلین یکی از مرغوب‌ترین و در عین حال گران‌ترین خط چشم‌های موجود در بازار است که برندی آمریکایی محسوب می‌شود.

بهترین برندهای خط چشم

اکثر برندهای معتبر در سراسر دنیا به تولید خط چشم مویی و ماژیکی نیز می‌پردازند. در ادامه برخی از بهترین برندهای این وسیله آرایشی را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

خط چشم مای

خط چشم مای

این برند نام آشنا به تولید خط چشم از نوع مویی و ماژیکی پرداخته است و با این روش توانسته سلیقه هر دو دسته از افراد را تحت پوشش قرار دهد. به وجود آوردن ظاهری طبیعی و البته مات از ویژگی‌های بارز این محصول است. عدم ریزش خط چشم روی پوست و در طول روز به علت ماندگاری بالا نیز از دیگر خصوصیات مهم این برند به شمار می‌رود.

خط چشم ماژیکی اوریفلیم

خط چشم ماژیکی اوریفلیم

اوریفلیم نیز از برندهای معتبر در زمینه محصولات آرایشی است که با ارائه این مدل از خط چشم مهر تاییدی به توانایی خود خواهد زد. نوک نمدی، ماندگاری بالا و سهولت در استفاده از ویژگی‌هایی است که آن را از سایر محصولات متمایز می‌سازد.

خط چشم فلورمار

خط چشم فلورمار

خط چشم فلورمار که از محصولات باکیفیت در بازار به شمار می‌رود، دارای تمامی مدل‌های ژله‌ای، ماژیکی و مویی است که با مرغوبیت و کیفیت بالا و در رنگ‌های مختلف سال‌ها است که در این زمینه یکه‌تازی می‌کند.

مطالب پربازدید:  آموزش خط چشم گربه ای دخترانه جدید

 

کلام آخر

با توجه به انواع خط چشم‌های مدادی، مویی، ماژیکی، ژله‌ای، جامد و مایع در بازار می‌توان اذعان داشت که انتخاب یک خط چشم کاملا به مرغوبیت محصول و سلیقه فرد بستگی دارد.

کیفیت بالای یک محصول سبب جذب افراد به آن می‌شود. کسب تجربه و تمرین در عرصه میکاپ مخصوصا آرایش چشم می‌تواند افراد با خط چشم دلخواه آشنا کند و ارتباط دهد. با آگاهی نسبت به تفاوت خط چشم مویی و ماژیکی می‌توان به انتخاب بهتری در این زمینه دست زد و اقدامات لازم را برای میکاپی بی‌نظیر حتی با وجود خط چشم‌های رنگی فراهم کرد.

 

منبع : permablend

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *