با کاربرد و مزایای رژ لب حرارتی آشنا شوید

اگر بخواهیم پرطرفدارترین محصول آرایشی را از بین اقلام گوناگون انتخاب نماییم، رژ لب‌ها در صدر جدول جای می‌گیرند. رژ لب‌ها با داشتن قدمت 5000 ساله، یکی از اولین محصولات آرایشی بودند که به تمدن بشری وارد شدند.

اکنون می‌خواهیم بدانیم که رژ لب حرارتی چیست؟ رژلب‌های حرارتی رژهای جادویی و همه کاره‌ای هستند که به محبوبیت فراوانی میان بانوان دست پیدا کرده‌اند. رژ لب حرارتی افزون بر ظاهر زیبا و کاربرد شگفت‌انگیزی که دارد، بسیار برای لب‌ها مفید است و موجب نرم و مرطوب شدن آن‌ها می‌گردد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

رژهای حرارتی، همان‌گونه که از نام آن‌ها مشخص است، با دمای بدن دچار تغییر رنگ می‌شوند. در حقیقت لازم نیست شما رنگ رژ لب خود را انتخاب نمایید. حرارت بدن شما این کار را انجام می‌دهد و شما پس از استفاده، از رنگی که روی لبتان به وجود آمده شگفت‌زده خواهید شد. در این مقاله با ما همراه باشید تا باهم بررسی کنیم که رژ لب حرارتی چیست و چه مزایایی دارد؟

کاربرد رژ لب حرارتی چیست؟

کاربرد رژلب حرارتی

اگر می‌خواهید بدانید رژ لب حرارتی چیست باید بگوییم این مدل از رژ لب‌ها در زمان استفاده، بر روی لب‌های شما فاقد رنگ بوده و فقط باعث براقیت لب‌ها می‌شوند. ولی پس از مدتی، حدودا چند دقیقه لب‌های شما تغییر رنگ می‌دهند، بدین صورت که با پایین بودن دمای بدن شما، رنگ آن هم کم‌رنگ و با بالا بودن دمای بدن شما، رنگ آن بیشتر می‌شود. رژ لب حرارتی ظاهری نچرال و جذاب به لب‌های شما می‌بخشد.

مزایای رژ لب حرارتی چیست؟

مزایای رژ لب حرارتی

یکی از مزایای مهم و اصلی رژ لب‌های حرارتی، فرمولاسیون ارگانیک و طبیعی آن‌هاست. اما این محصول، مزایای بی‌نظیر دیگری هم دارد.

  • رژ لب‌های حرارتی دارای ماندگاری بسیار زیادی هستند

عده زیادی از خانم‌ها، به طور معمول نگران ماندگاری رژ لب خود جهت رفتن به محل کار و مهمانی هستند. خوشبختانه رنگدانه حرارتی این نوع رژ لب‌ها، برعکس سایر دیگر انواع رژ لب، ماندگاری بسیار زیادی دارند. رژ لب‌های حرارتی افزون بر ماندگاری بالا، به صورت ضد آب و ضد تعریق هم فرموله شده‌اند و بر اثر تماس با آب پاک نمی‌شوند. همچنین، انتخاب خوبی برای آب و هوای گرم و مرطوب به شمار می‌روند.

  • رد و لکه بر جای نمی‌گذارند

رد و لکه بر جای نمی‌گذارند

خیلی از رژ لب‌ها، به طور یکدست روی پوست لب پخش نمی‌گردند و از خود رد و لکه بر جای می‌گذارند. اما رژ لب‌های حرارتی، کاملا یکدست روی پوست لب پخش شده و لکه‌ای باقی نمی‌گذارند.

  • قدرت پخش زیادی دارند

رژ لب حرارتی، به آسانی روی سطح پوست پخش شده و گسترش راحتی دارد و موجب خشکی، کشیده شدن و آسیب پوست لب نمی‌گردد.

  • قدرت پوشش بالا

رژ لب‌ حرارتی، قدرت پوشش زیاد و بالایی دارد و لب‌ها را به بهترین نحو کاور می‌کند. یک‌بار استفاده از این رژ لب، می‌تواند کل سطح لب را به طور کاملا یکدست پوشش بخشد.

  • رنگ رژ لب حرارتی، انحصاری است

 

رنگ رژ لب حرارتی، انحصاری است

همان‌گونه که قبل‌تر هم اشاره شد، رنگدانه‌های رژ لب حرارتی در اثر برخورد با گرما و PH پوست لب آزاد می‌گردند. باتوجه اینکه که دمای بدن و PH پوستی هر شخص با دیگری فرق دارد، رنگ رژ لب‌های حرارتی بر روی لب شما کاملا انحصاری و ویژه خودتان است.

قیمت انواع لوازم آرایش لب باکیفیت و اورجینال

 

  • لب‌های شما را برجسته می‌کند

همان‌گونه که قبل‌تر نیز اشاره شد، این رژ لب‌ها در فرمولاسیون خود دارای ویتامین E و روغن‌های گیاهی هستند. وجود این ترکیبات ارگانیک و آبرسان، رطوبت و آب مورد نیاز سلول‌های پوستی لب را به طور کامل تامین می‌کنند. این امر سبب پر شدن فواصل میان سلولی می‌شود و لب‌هایی برجسته و جذاب را به شما هدیه می‌بخشد.

  • موجب درخشندگی لب می‌شود

موجب درخشندگی لب می‌شود

مواد براق استفاده شده در ساختار رژ لب‌های حرارتی، سبب درخشندگی و شفافیت به‌خصوصی در لب‌های شما می‌شود. این اثر بی‌نظیر را با هیچ رژ لب دیگری تجربه نخواهید کرد.

  • نرم‌کننده لب

رژ لب حرارتی را می‌توان به منظور نرم کننده لب و جهت رفع خشکی لب‌ها استفاده نمود. بیشتر ترکیبات موجود در ساختار رژهای حرارتی مرتبط با روغن‌های گیاهی است. درواقع 40 تا 50 درصد مواد تشکیل‌دهنده این محصول را روغن، 20 درصد آن را چربی، 20 درصد را موم و باقی را نرم‌کننده‌ها تشکیل داده‌اند. برهمین اساس این محصول نوعی رژ لب درمانی برای خشکی لب هم محسوب می‌شود.

رژ لب‌های حرارتی در چه رنگ‌هایی و چه اشکالی وجود دارند؟

رژ لب‌های حرارتی در چه رنگ‌هایی و چه اشکالی وجود دارند؟

رژ لب‌های حرارتی از نظر شکل ظاهری و رنگ نسبتا همچون بالم لب هستند که در 3 رنگ صورتی، مرجانی و هلویی و به دو حالت رژ لب حرارتی جامد و رژ لب حرارتی مایع و دو مدل رنگی و ژله‌ای (شفاف) موجود هستند. در مدل ژله‌ای رژ لب حرارتی، گلی طبیعی قرار دارد که توجه‌ها را به خود جلب می‌نماید، و اما نوع رنگی آن هم در سه رنگ آبی نفتی، سبز و زرد ارائه می‌شود که بعد از استفاده بر روی لب به ترتیب به رنگ‌های مرجانی، بنفش و صورتی تبدیل می‌شود.

دیگر موارد استفاده از رژ لب حرارتی چیست؟

دیگر موارد استفاده از رژلب حرارتی

از رژ لب حرارتی به غیر از مصرف اصلی خود یعنی رژ لب، می‌توان جهت دیگر موارد آرایشی مثل رژگونه، سایه چشم، بالم لب، برق لب استفاده کرد. خواص این محصول آرایشی بر روی پشت چشم، گونه هم همچون روی لب ، یکسان عمل می‌کند یعنی با بالا بودن دمای بدن، رژگونه و رنگ سایه چشم نیز پررنگ‌تر می‌شود. برای مثال زمان شرم و یا خنده بر روی گونه‌های شما، به بیشترین مقدار از رنگ خود می‌رسد. در حقیقت رژگونه، سایه چشم و رژ لب خود را می‌توانید با هم ست کنید که با افزایش دمای بدن آرایشی پررنگ و با کاهش دمای بدن، آرایشی کمرنگ و ساده‌تر داشته باشید.

همچنین از رژ حرارتی می‌توان به عنوان بالم لب و برق لب هم استفاده کرد. بالم لب به لب‌ها رطوبت داده و آن‌ها را نرم می‌نماید، درواقع آبرسانی و ترمیم پوست لب شما را انجام می‌دهد که می‌توانید با استفاده از رژ لب حرارتی به این هدف دست یابید.

مطالب کاربردی:  اصول آرایش لب را حرفه‌ای یاد بگیرید

 

برق لب حرارتی

برق لب حرارتی

برق لب حرارتی دارای قابلیت ایجاد ظاهری جذاب و طبیعی را دارند که صرفا بعد از استفاده بر روی لب‌ها، که ابتدا بی‌رنگ و پس از آن آرام آرام به صورتی کمرنگ تغییر رنگ می‌دهد. برق لب باعث درخشش و براق شدن می‌شود. می‌توانید از رژ لب‌های حرارتی جهت این کار استفاده نمایید، و یا اینکه یک برق لب یا بالم لب ویژه‌ای برای همین کار تهیه کنید.

بالم لب حرارتی

بالم لب حرارتی

لب‌های ما از حساس‌ترین بخش‌های بدن ما هستند و در شرایط گوناگون مثل خشکی، سرما، کم آبی و … دچار خشکی و ترک خوردگی می‌شوند. در این شرایط بالم لب مورد بسیار مناسبی جهت نرم و مرطوب کردن لب‌های شماست. این روزها انواع بالم لب در مدل‌ها و فرمولاسیون‌های گوناگون تولید شده‌اند که یکی از آن‌ها بالم لب حرارتی است.

اگر می‌خواهید لب‌هایتان را نرم نمایید، اما علاقه ندارید یک لایه ضخیم رژ لب بزنید، می‌توانید از بالم لب‌های حرارتی استفاده نمایید. این محصول هنگامی که روی لب شما قرار می‌گیرد با توجه به دمای بدن شما دچار تغییر رنگ می‌شود و جذابیت بیشتری به چهره شما می‌بخشد.

مطالب پربازدید:  20 مدل آرایش لب لاکچری و شیک

 

با شناخت مزایای رژ لب حرارتی از دیگر لوازم آرایش لب لب نیاز شوید

رژلب حرارتی برای افرادی که به آرایش ساده و طبیعی علاقه‌مند هستند بسیار مناسب است. از رژلب حرارتی می‌توانید به عنوان رژگونه و سایه چشم نیز استفاده نمایید. این محصول افزون بر اینکه رنگ طبیعی به لب‌های شما می‌بخشد، موجب نرم و لطیف شدن پوست لب نیز می‌شود.

اگر می‌خواهید یک آرایش جذاب و نامحسوس داشته باشید حتما از آن استفاده نمایید. همچنین شما می‌توانید برای خرید انواع محصولات آرایشی از برندهای معتبر ایرانی و خارجی به سایت فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی بهداشتی مدیسه مراجعه نمایید.

 

منبع : arkarno

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *