مدل ابرو پهن

این روزها ترند مدل ابرو، ابروهای پهنی است که به صورت زیبایی طبیعی‌اش را برگردانده است. در واقع دیگر مثل سال‌های گذشته نیاز به دستکاری بیش از حد ابروهای زیبای طبیعی نیست و در این ترند هدف نگه‌داشتن ابروها و تقویت آن‌ها است. اما هر ابرو پهنی هم زیبا نیست و باید با توجه به فرم صورت مدل ابرو را انتخاب کرد. به همین جهت ما در ادامه 20 مدل ابرو پهن جدید را برای شما گردآوری کرده‌ایم که با بررسی آن‌ها و تطابق با فرم صورت‌تان بهترین مدل را انتخاب کنید و از زیباییتان لذت ببرید.

ابرو پهن همراه با خط ابرو

ابرو پهن با با سایه ابرو

در این مدل از جدیدترین مدل ابرو پهن کافیست که شما فرم ابروهای خود را نگه‌دارید و تنها حاشیه ابروهایتان را تمیز کنید. در آخر با مداد ابرو یا سایه ابرو قسمت‌های خالی را پر کنید که ابروهایتان کادر پیدا کند و خودشان را نشان دهند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

ابروهای مشکی پهن پر

ابروهای مشکی پهن پر

این مدل ابرو برای کسانی که قصد دارند سنشان کمتر از واقعیت نشان داده شود، مناسب است. البته بهتر است در صورتی که موهایتان به رنگ مشکی است، این مدل ابرو رو انتخاب کنید.

ابروی پهن سوپر نچرال

سوپرنچرال

یکی از مدل ابروهایی است که این روزها طرفداران بسیار زیادی بخصوص در نوجوانان دارد. در این مدل ابرو خبری از سایه و مداد ابرو نیست و ابرو نیز کادر بندی نمی‌شود. تنها ابروها با قیچی مرتب می‌شوند که این موضوع به آسانی قابل تشخیص نیست.

ابروی هلالی با تاج طبیعی

ابرو هلالی با تاج طبیعی

برای ابروی هلالی باید ابروهایی پر پشت داشته باشید که بتوان بدون اینکه ابرو را نازک کرد، حالت هلالی را نمایش داد. در این مدل به تاج ابرو دست زده نمی‌شود و حتی تاج را نباید قیچی کرد. به همین دلیل فرمی طبیعی دارد.

مدل ابرو پهن تو خالی

ابروی پهن تو خالی

ابروی پهن تو خالی برای کسانی مناسب است که ابروهای پر پشتی ندارند و اگر به ابروهایشان دست بزنند، باریک می‌شود. در این مدل ابروها به هیچ وجه زیر ابروها و بالای ابروها خالی نمی‌شود و هیچ کادری وجود ندارد.

ابروی پر مرتب

ابروی پر مرتب

کسانی که ابروهای پری دارند و مرتب و تمیز کردن ابرو باعث خالی شدن ابروهایشان نمی‌شود می‌توانند این مدل را انتخاب کنند. در این مدل به صورت مرتب ابروها تمیز می‌شود، اما تا جای ممکن از پهنای ابروها نمی‌کاهند که ابرو پهن باقی بماند.

ابروی پر مرتب دم دار

ابروی پر مرتب دم دار

دم ابرو در زیبایی آن تاثیر قابل توجهی دارد. همچنین اگر ابرو مرتب باشد، دم ابرو بیشتر به چشم می‌آید. در این مدل دم با توجه به فرم صورت باید فرم‌دهی شود. اما برای زیبا نگه‌داشتن این ابرو اصلاح منظم لازم است که ابرو پس از مدتی شکل بگیرد.

ابرو مدل پهن هفتی

ابرو مدل پهن هفتی

مدل هفتی مربوط به دم ابرو است، اما برای اینکه این مدل پر باشد، باید ابروهای پری داشته باشید، در غیر این صورت با برداشتن اولین مو در این ناحیه ابروهای شما نازک می‌شود.

ابروی پر هاشوری

ابروی پر هاشوری

درآوردن این مدل کاملا به هنر آرایشگر بستگی دارد و باید آرایشگر شما حرفه‌ای باشد. در این مدل ابروها به گونه‌ای برداشته می‌شوند که حالت هاشوری دارند و درعین زیبایی بسیار مرتب هستند.

مشاهده قیمت انواع لوازم آرایش ابرو باکیفیت

 

ابروی پر پشت بدون فرم

ابروی پر پشت بدون فرم

طبیعی بودن مهم‌ترین مولفه این مدل است. به صورت کلی در هر سنی این مدل ابرو پهن باعث زیبایی طبیعی چهره می‌شود. در این مدل حتی پیوستگی ابرو را برنمی‌دارند و تنها از محصولات مراقبتی برای سلامتی و درخشان شدن ابروها استفاده می‌کنند.

ابروی پر لمینت شده

ابروی پر پشت بدون فرم

لمینت و لیفت ابرو این روزها طرفداران بسیاری دارد. اما همه بر این باور هستند که لیفت و لمینت را همراه با هم باید انجام داد، اما برخی‌ها دوست ندارند ابروهایشان لیفت شود و تنها لمینت را انجام می‌دهند.

مدل ابرو پهن و صاف

ابروی پهن و صاف

این مدل بستگی به مدل ابروی شما دارد و اگر ابرو شکستگی یا هلال داشته باشد، رسیدن به این مدل سخت می‌شود. در این مدل تا حدی تمیز کردن ابرو باید انجام شود، اما منطقه اصلی ابرو به هیچ وجه نباید دست زده شود.

ابروهای پر پشت لیفت و لمینت شده

ابروی پر لمینت شده

مواد لیفت و لمینت هم باعث فرم‌دهی ابروها می‌شوند، هم آن‌ها را به سمت بالا می‌برند و هم خاصیت تقویت کنندگی‌دارند. لیفت و لمینت ابروها باعث زیباترشدن آن‌ها می‌شود.

مطالب مرتبط:  مزایا و معایب روش‌های لیفت ابرو

 

رنگ ابرو پهن فانتزی

ابروهای پر پشت لیفت و لمینت شده

در این مدل از ابروهای پر پشت از رنگ‌های متفاوت به ویژه رنگ‌های فانتزی برای ایجاد تمایز استفاده می‌شود. در استفاده رنگ بندی ابرو پهن باید محافظه‌کار باشید، زیرا زیبا به‌نظر رسیدن آن کاملا بستگی به رنگ مو و آرایش شما دارد.

ابروی پر پشت مدل دار

رنگ ابرو پهن فانتزی

این نوع ابرو در چند مدت اخیر بسیار ترند شده است و بسیاری از افراد خاص از این مدل برای زیبا‌تر شدن خود استفاده کرده‌اند. مدل‌های بسیاری برای این نوع وجود دارد که با توجه به سلیقه خودتان می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید.

ابروی پر پشت پیوسته

ابروی پر پشت پیوسته

شاید از نظر بسیاری از افراد مدل ابروی پهن پیوسته زیبا نباشد، اما مدل معروفی در دنیا نشان داده‌است که این مدل نیز زیباست و به همین جهت امروزه افراد بسیاری که ابروهای پیوسته دارند، پیوستگی ابروهایشان را دست نمی‌زنند و اجازه می‌دهند که چهره طبیعی‌شان زیبایی را به رخ بکشد.

ابروی پهن و سایه‌ای

ابروی پهن و سایه‌ای

در این مدل ابرو بیشتر از سایه ابرو برای پر پشت نشان‌دادن ابرو استفاده می‌شود. عموما افرادی که موهای ابروهای خود را از دست داده‌اند، از این مدل استفاده می‌کنند و یکی از قشنگترین مدل ابرو است.

مدل ابرو پهن و کوتاه

ابروی پهن و کوتاه

در این مدل ابرو دم ابروها کوتاه بوده و عموما به سمت بالا است. این مدل در نقطه شکست ابرو تمام می‌شود و صورت را کشیده‌تر نشان می‌دهد.

مدل ابرو پهن و بلند

ابرو پهن و بلد

این مدل صورت را زاویه‌دار می‌کند و باعث می‌شود که چهره شما جذاب‌تر به‌‌نظر برسد. اما اگر صورت پهنی دارید، از این مدل صرف‌نظر کنید که برای شما مناسب نخواهد بود.

مدل ابرو اسپرت پهن

مدل ابروی پهن ساده

ابروی پر پشت ساده از قدیم تا به امروز طرفداران زیادی داشته است. در این مدل بدون اینکه وارد محوطه اصلی ابرو شوند، ابرو را تمیز می‌کنند و به آن کادر می‌دهند. اما این مدل تنها برای کسانی که ابرویی پر پشتی دارند، قابل استفاده است، زیرا برای باقی افراد بدون ورود به محوطه ابرو شکل‌دهی به آن امکان‌پذیر نیست.

استایل ابروی پهن زیبایی بخش چهره شما

مطالب کاربردی:  بهترین ترفندهای رشد ابرو در مدت بسیار کوتاه

 

با انتخاب ابروهای پر پشت با توجه به فرم صورت و مدل‌هایی که در این مقاله به شما پیشنهاد دادیم می‌توانید زیبایی چهره‌تان را دو چندان کنید. فقط اگر قرار است خودتان ابروهایتان را در منزل فرم دهید، باید حتما لوازم آرایشی بهداشتی مناسبی را تهیه کنید که این کار را میسر سازد. علاوه بر این توجه داشته باشید که مدل ابرو جدید 1402 برای همه زیبا نیست و هر صورتی با هر فرمی نیاز به مدل ابروی مناسب خود دارد.

 

منبع : allure

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *