انواع شال و کلاه زمستانی

هر ساله در زمستان و پاییز ما با مجموعه‌ای از انواع مدل‌ شال و کلاه برای گرم نگه داشتن خود روبرو می‌شویم. با استفاده از شال و کلاه دخترانه جدید می‌توانیم از سرماخوردگی در فصول سرد جلوگیری کنیم و در عین حال شیک بمانیم. در این مطلب جدیدترین مدل‌های شال و کلاه، مخصوص پاییز و زمستان 1401 بررسی می‌شود. خوشبختانه این فهرست پر از مدل‌های جذاب برای هر سلیقه‌ای است. همین الان یک فنجان چای بریزید و این مطلب جذاب را ببینید و بخوانید!

مدل شال و کلاه لوبیایی (Beanies)

عکس مدل شال و کلاه لوبیایی

این مدل شال و کلاه بافتنی دخترانه و پسرانه چندین سال است که به عنوان ترند اصلی کلاه زمستانی در نظر گرفته می‌شود. امسال برخی از فرم‌های آن جذاب‌تر هم هستند. بهتر است در هنگام خرید کلاه لوبیایی به مدل آن توجه کنید، برخی از آن‌ها کاملا اندازه سر هستند، برخی حالت اسلوچی دارند و بزرگتر هستند. برخی از آن‌ها به صورت ست شال و کلاه دخترانه ارائه شده‌اند که ممکن انواع مختلفی از کلاه یا شال گردن در آن‌ها استفاده شده باشد. 

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

ست کلاه لوبیایی شال گردن یقه ای و دستکش

دل شال و کلاه لوبیایی

شال گردن‌های یقه‌ای مدل‌های مختلفی دارند که در عکس قابل مشاهده اند. 

ست شال و کلاه گلدار و دستکش دخترانه

ست شال و کلاه گلدار و دستکش دخترانه

اگر می‌خواهید دخترانگی و زنانگی بیشتری به ظاهر خود اضافه کنید از ست کلاه و شال گردن گل‌دار استفاده کنید. 

ست شال و کلاه گل‌دار دخترانه 

ست شال و کلاه گل‌دار دخترانه 

برای آن دسته از افرادی که به استایل زنانه علاقه دارند اما از دستکش خوششان نمی‌آید، ست شال و کلاه گلدار هم موجود است.

ست کلاه لوبیایی، شال گردن معمولی و دستکش دخترانه 

ست کلاه لوبیایی، شال گردن معمولی و دستکش دخترانه 

خرید انواع مدل شال و کلاه

شال و کلاه بیسبال (baseball cap)

شال و کلاه بیسبال (baseball cap)

این مدل کلاه که در ابتدا کلاه مردانه تلقی می‌شد، اما امروزه در استایل زنانه کاربرد دارد. در ابتدا بنظر می‌رسید کلاه بیسبال، برای فصول بهار و تابستان باشد، اما طراحان آن را در استایل زنانه نیز بکار برده‌اند. این مدل کلاه در مدل‌های مختلف از حالت مات تا حالت زرق و برقی وجود دارد و در جنس‌های مختلف مانند چرمی و… در کنار شال گردن زمستانی پشمی یا بافتنی استایل زیبایی می‌سازد. 

ست شال و کلاه پاریسی و دستکش دخترانه دهه 1920

ست شال و کلاه پاریسی و دستکش دخترانه دهه 1920

اگر شما عاشق استایل پاریسی باشید، حتما از این ست خوشتان می‌آید. اگر شما هم مثل من در زمستان دست‌های سردی دارید، استفاده از دستکش ضروری است. بنابراین از ست شال گردن، کلاه و دستکش استفاده کنید. 

ست شال گردن و کلاه پاریسی 

ست شال گردن و کلاه پاریسی 

اگر به دستکش علاقه ندارید، اما عاشق کلاه پاریسی هستید، می‌توانید از ست شال و کلاه پاریسی استفاده کنید.

شال و کلاه باکت

در سال های اخیر کلاه سطلی در خط مقدم ترندی‌ترین مدل کلاه‌ها قرار گرفته است. ست شال و کلاه باکت دارای جنس‌های مختلف است، مثلا مدل کلاه باکت خزدار برای فصل زمستان بسیار پرطرفدار خواهد بود. کلاه‌های چرمی برای مکان‌های بارانی در جهت جلوگیری از نفوذ آب کاربرد بیشتری دارد.  

شال و کلاه باکت کاموایی

شال و کلاه باکت کاموایی

شال و کلاه باکت پشمی 

شال و کلاه باکت پشمی 

جنس این ست می‌تواند کاملا مشابه باشد یا اینکه با هم تفاوت داشته ولی با هم هماهنگ باشند. 

شال و کلاه باکت متصل

شال و کلاه باکت متصل

نوعی از کلاه باکت وجود دارد که شال به آن متصل است که در مقابل هوای سرد، کاملا نقش شال گردن را ایفا می‌کند.

شال و کلاه باکت خزدار

شال و کلاه باکت خزدار

خز بطور کلی امسال خیلی ترند شده‌است. کلاه باکت هم از ترندی‌ترین کلاه‌های موجود در بازار است. بنابراین ست شال و کلاه باکت خزدار امسال بسیار محبوب خواهد بود. 

مطالب جذاب: 10 نکته برای استایل پافر که باید رعایت کنید

مدل شال گردن معمولی و کلاه برت

مدل شال گردن معمولی و کلاه برت

یکی دیگر از ترندهای بازگشتی کلاه برت است که در انواع متریال مانند شال و کلاه بافتنی برت یا کلاه مخملی یا جیر برت و… روانه بازار می‌شوند. کلاه برت مناسب استایل هنری است و این کلاه نیز در استایل فرانسوی زیاد استفاده می‌شود. می‌توان کلاه بافتنی برت را همراه با انواع مختلف شال گردن استفاده کرد. 

مدل شال گردن یقه ای و کلاه برت 

مدل شال گردن یقه ای و کلاه برت 

مدل شال و کلاه فدورا

مدل شال و کلاه فدورا

در گذشته کلاه فدورا فقط در استایل مردانه و در بسیاری از موارد همراه با شال گردن پوشیده می‌شد. اما هر چه زمان گذشت بیشتر و بیشتر در استایل زنانه راه یافت و امروزه مدل شال و کلاه دخترانه فدورا بسیار پرطرفدار است. شال گردن ست همراه با کلاه فدورا می‌تواند پشمی، کشمیر یا بافتنی باشد.

مدل شال و کلاه خز شال و کلاه خز

سال 1401 یا همان 2022 میلادی سال لباس‌ها و اکسسوری‌های خزدار است. یکی از جدیدترین انواع مدل شال و کلاه، استفاده از کلاه‌های خزدار به همراه شال گردن آن است. این مدل برای کسانی که به دنبال استایل لوکس و شیک هستند عالی بنظر می‌رسد. 

ترکیب خز با شال پلنگی بدون شک ظاهر شما را منحصربفرد و لوکس می‌کند. 

شال و کلاه پسر روزنامه فروش

شال و کلاه پسر روزنامه فروش

مدل شال و کلاه پسر روزنامه فروش (Newsbo، Paperboy) معمولا از پشم درست می‌شود اما مدل بافتنی آن نیز موجود است و لبه کوچکی روی چشم‌ها ایجاد می‌کند و کلاه اصلی زمستانی است. ست کلاه و شال از این مدل زیبایی منحصربفردی به ظاهر شما خواهد داد. 

مطالب جذاب: جدیدترین انواع مدل کاپشن دخترانه امسال کدامند؟

شال و کلاه بافتنی Peruvian Pairing

شال و کلاه بافتنی Peruvian Pairing

این کلاه کاملا شکل کلاه لوبیایی است با این تفاوت که قسمت گوش ها کاملا پوشیده شده تا از ناحیه گوش در مقابل سرما جلوگیری کند. این کلاه معمولا بافتنی است. ممکن است ناحیه گوش آن کوتاه باشد و با شال گردن ست شود و ممکن است آن‌قدری بلند باشد که خودش نقش شال گردن را ایفا کند. 

مدل شال و کلاه بالاکلاوا

مدل شال و کلاه بالاکلاوا

بنظر می‌رسد بسیاری از ما با مدل بالاکلاوا (Balaklavaآشنا باشیم. زمانی که در دوران کودکی به مدرسه می‌رفتیم و مادر در روزهای سرد سال به زور این کلاه را سرمان می‌کرد! این مدل کلاه چند سالی است که به عنوان ترند کلاه زمستانی طرفداران خاص خود را دارد. این مدل از ترکیب شال گردن و کلاه بوجود آمده و مشکل بسیاری از افراد را در فصول سرد حل کرده است. بالاکلاوا هم به عنوان شال و کلاه مردانه و هم به عنوان شال و کلاه زنانه استفاده می‌شود. این کلاه در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف راهی بازار شده است؛ بعضی از آن مدل‌ها به پوشاندن سر و گردن اکتفا می‌کنند، اما برخی دیگر صورت را نیز می‌پوشانند و تنها قسمت آشکار صورت چشم‌ها خواهند بود.

مدل شال و کلاه هماهنگ 

گاهی شال و کلاه از جنس‌ها و رنگ‌های متفاوتی درست می‌شوند که قابلیت ست شدن و هماهنگی با هم را دارند. اگر حس زیبایی شناسی قوی ای دارید، می‌توانید شال گردن و کلاه را جداگانه بخرید و آن‌ها را با هم ست کنید. 

مطالب جذاب: شیک ترین لباس‌های مجلسی پوشیده باحجاب ترند 1401

جدیدترین مدل‌های شال و کلاه بافتنی

در این مطلب فهرستی از جدیدترین مدل‌های شال و کلاه بافتنی و انواع کلاه‌های زمستانی ترند 2022 بررسی شد. اکنون می‌دانیم که برای خرید شال و کلاه دخترانه جدید  می‌توانیم به سراغ کلاه برت، کلاه باکت، کلاه پاریسی، بالاکلاوا، کلاه لوبیایی، کلاه خزدار و…برویم. از میان این مدل‌ها ست شال و کلاه لوبیایی، کلاه سطلی یا همان باکت بسیار پرطرفدار بوده و در داخل ایران بسیار زیاد استفاده می‌شود. امیدواریم با این مطلب دیگر تردیدی در خرید ست شال گردن و کلاه و دستکش دخترانه نداشته باشید. راستی! شما کدام مدل را می‌پسندید؟

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

3 دیدگاه در “20 ترند مدل شال و کلاه زنانه برای پاییز و زمستان 1401

  1. مینا گفت:

    عالی بودن استفاده کردیم

  2. مینا گفت:

    عالی بودن استفاده کردیم 👍

  3. شهناز گفت:

    مدیسه مدل گلدار آبی رو میخوام بخرم توروخدا تخفیف خوب بذار بخرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *