10 ترند مدل کفش پاشنه بلند مجلسی

جای تعجب نیست که مرلین مونرو، هنرمند افسانه‌ای هالیوود می‌گوید کفش پاشنه بلند بهترین دوست یک خانم محسوب می‌شود. برای همه خانم‌ها پیش آمده است که به دنبال مدل کفش پاشنه بلند باشند، چرا که این مدل کفش‌ها جذابیت آنان را بیش‌تر کرده و سبب افزایش اعتماد به نفسشان خواهند شد.

همچنین در بیش‌تر مجالس شادی و مهمانی، پوشیدن این کفش‌ها رایج است. اما باید بدانیم که کدام یک از مدل‌ها برای ما مناسب‌تر بوده و هم اکنون جزو ترندهای سال محسوب می‌شوند. ما در این مقاله 10 مدل کفش ترند را در کنار یکدیگر گرد هم آورده‌ایم و به شما در انتخاب مناسب‌ترین مدل کمک خواهیم کرد، کافی است همراه ما باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

انواع مدل کفش پاشنه بلند

احتمالا ما فقط با دو یا سه مدل کفش پاشنه بلند آشنا بوده یا آنان را با نامشان می‌شناسیم. اما تعداد بسیار زیادی کفش پاشنه بلند وجود داشته که دارای اشکال متفاوتی بوده و نام‌های متفاوتی را نیز از آن خود کرده‌اند. بعضی از مدل‌ها با گذشت زمان فراموش شده و به اصطلاح از مد می‌افتند، اما بعضی از مدل‌ها نیز برای همیشه تازگی داشته و مورد توجه افراد قرار خواهند گرفت. در ادامه 10 ترند مدل کفش پاشنه دار بررسی خواهند شد.

پاشنه بلند پاپیون دار

یک نمونه از کفش پاشنه بلند پاپیون دار

امسال دو طراح مهم کفش‌های مهمانی به نام‌های آمینا مودی و ماخ اند ماخ، پاپیون را به کفش‌های طراحی شده توسط خود، اضافه کرده‌اند و این مدل جزو ترندهای بسیار پرطرفدار محسوب می‌شود.

کفش پاشنه بلند لژدار

یک نمونه پاشنه بلند لژدار

این کفش پاشنه بلند دخترانه در مراسم‌های برگزار شده با حضور خوانندگان و بازیگران توسط هنرمندان بسیاری همچون آریانا گرانده، بیانسه و … پوشیده شد. به همین سبب طرفداران زیادی نیز پیدا کرد. ممکن است زمان زیادی لازم باشد که به پاشنه بلند این کفش‌ها عادت کنید. اما نگران نباشید، کفی بلند و لژی که این مدل دارد، راه رفتن را برایتان آسان‌تر خواهند ساخت و همچنین سبب افزایش چند سانتی‌متری ارتفاع پاشنه شما نیز خواهند شد.

پاشنه بلند نوک تیز پشت بند دار

یک نمونه کفش پاشنه بلند نوک تیز پشت بند دار

برای افرادی که به دنبال داشتن ظاهری لطیف و ظریف هستند، مدل نوک تیز پشت بند دار گزینه‌ای مناسب خواهد بود. فراموش نکنید که هر چقدر کفشی که انتخاب می‌کنید، نوک تیزتر باشد، بهتر است. بندی که در پشت کفش و در اطراف پاشنه وجود دارد، پاهایتان را روی کفش محکم خواهند کرد. نبود بند روی سینه پاهایتان نیز سبب می‌شود آنان کشیده و لاغرتر به نظر برسند.

لیست قیمت انواع کفش پاشنه بلند

پاشنه بلند براق و درخشنده

پاشنه بلند براق و درخشنده

بسیاری از طراحان بزرگ دنیا امسال برای مدل کفش پاشنه بلند دخترانه شیک، در طراحی‌های خود، درخشندگی را عنصر اصلی در نظر گرفته و کفش‌های براقی را طراحی کرده‌اند.

نیم پاشنه (پاشنه بلند بچه گربه‌ای)

یک نمونه کفش نیم پاشنه (پاشنه بلند بچه گربه‌ای)

شاید این مدل را با اسمش نشناسید، اما حتما آن را دیده‌اید. این مدل کفش پاشنه بلند زنانه در دهه 80 میلادی بسیار محبوب بود و دوباره پس از گذشت چندین سال محبوبیت خود را باز یافته و به یکی از مدل‌های ترند امسال تبدیل شده است. این مدل به خصوص برای افرادی که قد بلندی داشته، اما به پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند نیز علاقه دارند، بسیار مناسب خواهد بود، چرا که پاشنه آنان همیشه کم‌تر از 8 سانتی‌متر خواهد بود.

پاشنه بلند رنگی

یک نمونه کفش پاشنه بلند رنگی

درحالی که تصور بیش‌تر افراد از کفش‌های مجلسی و پاشنه بلند، کفش‌های مشکی است، اما امسال کفش‌های رنگی بسیار ترند شده‌اند، چرا که طراحان به دنبال ایجاد شادی و روشنایی هستند.

پاشنه بلند MULES (روفرشی)

پاشنه بلند MULES

این مدل کفش پاشنه بلند جدید نیست و یکی از مدهای دهه 90 میلادی محسوب می‌شود که دوباره به یکی از ترندهای سال تبدیل شده است. این کفش‌ها، هیچ بندی در قسمت پشتی خود نداشته و به راحتی می‌توانید آن‌ها را بپوشید یا از پاهایتان بیرون بیاورید. این مدل کفش‌ها به خصوص اگر با پارچه‌های مخملی طراحی و ساخته شده باشند، فوق العاده به نظر خواهند رسید.

پاشنه بلند نوک تیز

یک نمونه کفش پاشنه بلند نوک تیز

با کاهش بیماری کرونا و افزایش برگزاری مهمانی‌ها و مجالس عروسی، طراحان از این فرصت استفاده کردند و این کفش پاشنه بلند مجلسی را دوباره به صنعت مد بازگرداندند. پاشنه بلند نوک تیز شما را قد بلندتر نشان می‌دهد.

مطالب مرتبط :  با استایل لباس مجلسی مشکی چه کفشی مناسب است؟

پاشنه بلند متالیک

یک نمونه کفش پاشنه بلند متالیک

بسیاری از برندهای مهم کفش و لباس نظیر فندی، دیور، سیمون روشا و مکس مارا، امسال کفش‌های متالیک را به عنوان ترند در نظر گرفته‌اند. آنان به دنبال درخششی همه جانبه همچون فلزات هستند که تنها با کفش‌های متالیک مهیا خواهد شد.

پاشنه بلند با تزیینات روی مچ پا

یک نمونه کفش پاشنه بلند با تزیینات روی مچ پا

افرادی که عاشق پابندها و خلخال‌های نوستالژیک و دهه نودی هستند، از این مدل کفش پاشنه بلند دخترانه شیک استقبال خواهند کرد. این مدل برای لباس‌های مجلسی کوتاه ایده‌آل بوده و با سایر اکسسوری‌ها نیز ست خواهد شد. این مدل‌ها معمولا برای امنیت بیش‌تر دارای یک بند پشتی نیز هستند.

کفش پاشنه بلند شیک

کفش پاشنه بلند شیک

طراحی نقطه چین روی این مدل کفش پاشنه بلند زنانه ظاهری شیک به آن داده است.

کفش مجلسی پاشنه بلند جلو پروانه‌ای

کفش مجلسی پاشنه بلند جلو پروانه‌ای

طرح پروانه‌ای قسمت جلویی این کفش باعث شده تا این کفش به انتخابی خاص برای مهمانی‌ها تبدیل شود.

کفش طرح گل پاپیون‌دار

کفش طرح گل پاپیون‌دار

مچ‌بند پاپیونی و طراحی گل‌دار این کفش، باب سلیقه اکثر دختران می‌باشد.

کفش پاشنه بلند توری

کفش پاشنه بلند توری

کفش مجلسی زنانه طرح نیم‌بوت پشت باز

کفش مجلسی زنانه طرح نیم‌بوت پشت باز

کفش پاشنه بلند دخترانه

کفش پاشنه بلند دخترانه

کفش مجلسی زنانه با مچ‌بند سگک‌دار

کفش مجلسی زنانه با مچ‌بند سگک‌دار

کفش پاشنه بلند مجلسی زنانه شیک

کفش پاشنه بلند مجلسی زنانه شیک

این مدل که اخیرا به یک مدل کفش پاشنه بلند ترند تبدیل شده انتخاب مناسبی برای استایل‌های خاص شما می‌باشد.

کفش مجلسی پشت پاپیونی

کفش مجلسی پشت پاپیونی

کفش مجلسی پشت پاپیونی

کفش پوست ماری

طراحی شبیه به پوست مار این کفش بسیار منحصر به فرد بوده و ظاهری شیک و لاکچری به شما می‌دهد.

مطالب مرتبط :  25 مدل لباس مجلسی 2023 جذاب و خاص

کلام آخر

در این مقاله سعی شد انواع مدل کفش پاشنه بلند که ترند امسال نیز هستند، مورد بررسی قرار گیرند. شک نکنید چرا که مدل‌های گفته شده در این مقاله را در هیچ جای دیگری پیدا نخواهید کرد. توجه داشته باشید که کفش‌های پاشنه بلند هم می‌توانند نسبتا راحت باشند، اما برای رسیدن به این راحتی باید زمان زیادی را صرف کرده و به آنان عادت کنید. این مدل کفش‌ها نحوه ایستادن، راه رفتن و شکل پایتان را تغییر خواهند داد، پس سعی کنید که از باکیفیت‌ترین نمونه‌های موجود در بازار استفاده کرده و کیفیت را فدای کمیت نکنید.

 

منبع : luxe.digital

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *