چند مدل آرایش چشم ترند زنانه

آرایش چشم از آن دسته آرایش‌هایی بوده که ظاهر هر خانمی را متحول می‌نماید. این آرایش تغییرات فراوانی در حالت چشم‌های شما به ‌وجود می‌آورد و می‌تواند شما را بسیار زیباتر و جذاب‌تر کند. مدل‌های متنوع و گوناگونی از آرایش چشم ترند زنانه وجود داشته که بسیار مد شده و اغلب خانم‌ها آن‌ها را دوست دارند.

با این لوازم، آرایش چشم ترند زنانه داشته باشید

با این لوازم، آرایش چشم ترند زنانه داشته باشید

مدل آرایش چشم نیز مانند هر مدی پس از مدتی از رده خارج می‌شود، در نتیجه جهت دستیابی جذابیت بیشتر آن، بهتر است از مدل‌های ترند و زیبای آرایشی استفاده نمایید. منظور از ترند، آرایش مد روز است. برای آرایش چشم، توجه به جزئیات اهمیت بسیار زیاد و فراوانی دارد. در حقیقت این آرایش بخش‌های متنوعی دارد و برای یک آرایش کامل، نیاز است به آرایش این قسمت‌ها دقت شود.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

این آرایش مراحل گوناگونی مانند خط چشم کشیدن، سایه چشم، ریمل، استفاده از مژه مصنوعی، لایت حاشیه ابرو، کانسیلر دور چشم، لیفت مژه و… را شامل خواهد شد. هر یک از این جزئیات به‌ نوبه‌ خود تغییرات اساسی در ظاهر خانم‌ها به ‌وجود خواهد آورند. با این حال،  اصولی آرایش کردن اهمیت دارد و به شما کمک کرده تا ظاهری زیبا و متفاوت داشته باشید. در حقیقت آرایش‌های ترند بدون رعایت اصول و نکات آرایشی چیزی جز کثیف نمودن صورت نیستند.

قیمت انواع محصولات آرایش چشم خارجی و اورجینال

 

سایه چشم را فراموش نکنید

سایه چشم از مواردی بوده که جهت کامل کردن میکاپ چشم اهمیت فراوانی دارد. جهت این کار از سایه‌های کرمی یا پودری رنگی استفاده شده تا متعادل‌ سازی آرایش به‌ خوبی انجام گیرد. سایه‌ها از لحاظ بافت و رنگ تنوع بسیار زیادی دارند و قادرند تا با سایر آرایش‌ها هماهنگ بشوند.

مژه مصنوعی استفاده کنید

مژه مصنوعی استفاده کنید

مژه مصنوعی از مواردی بوده که در چند سال اخیر بسیار ترند شده است و اغلب خانم‌ها نه تنها برای مجالس مهمانی و عروسی، بلکه برای استفاده روزمره هم از آن استفاده می‌نمایند. مژه مصنوعی برای افرادی که مژه‌های کم یا ضعیفی دارند یا به هر علتی قصد دارند مژه‌های پرتری داشته باشند، مناسب است.

ریمل بزنید

ریمل هم می‌تواند بخشی از آرایش چشم باشد. در حقیقت این لوازم آرایش چشم را به‌ خوبی تکمیل می‌نمایند، به‌ خصوص اگر شما از کرم پودر یا کانسیلر برای دور چشم استفاده نموده باشید. تیره کردن، فر کردن یا بلند کردن مژه منجر به زیبایی بیشتر چشم‌های شما می‌شود. در این حالت، چشم‌های شما به ‌خوبی نمایان خواهند شد. ریمل‌های حجم ‌دهنده با توجه به جذابیتی که برای مژه‌ها به‌ وجود می‌آورند، برای ارایش چشم جدید و ترند بسیار پیشنهاد می‌شوند.

جذاب‌ترین و زیباترین مدل خط چشم را بکشید

جذاب‌ترین و زیباترین مدل خط چشم را بکشید

جهت کشیدن خط چشم می‌توانید از مدل‌های متنوع آن استفاده نمایید. خط چشم‌هایی که برای آرایش چشم درست می‌شوند، ممکن است از نوع جوهری، مدادی، ژله‌ای و… باشند، همچنین ممکن است آن‌ها قلموی پهن یا باریک داشته باشند. هر یک از این خصوصیات، کشیدن خط چشم را متفاوت خواهد کرد. برای برخی از چشم‌ها، خطوط باریک و ظریف و برای برخی از چشم‌ها، خطوط پهن گزینه‌ای مناسب‌تر خواهد بود.

این نوع خط چشم‌ها قادرند تا برای پلک بالا و پایین استفاده شوند. مدل خط چشم ساده و شیک در آرایش چشم بسیار تاثیرگذار است. مدل و سبک کشیدن خط چشم قادر است تا چشم را بزرگ‌تر، درشت‌تر و جذاب‌تر از آنچه هست جلوه دهد. بعضی از مدل‌های خط چشم نیز موجب کوچک شدن چشم می‌شوند. با این وجود، خط چشم‌های مدل گربه‌ای، پرستویی و… بسیار استفاده شده و همواره ترند هستند.

مطالب کاربردی:  آموزش نحوه آرایش چشم برای عینکی ها مانند یک آرایشگر حرفه‌ای

 

معرفی چندین آرایش چشم ترند زنانه

معرفی چندین آرایش چشم ترند

آرایش‌های چشم با توجه به رنگ، مدل و الگویی که دارند، نام‌گذاری خواهند شد. برخی از این مدل‌ها پس از تجربه شدن به یک الگوی آرایشی تبدیل شده‌اند، ولی برخی دیگر تنها مدت کوتاهی ترند بوده و دیگر به فراموشی سپرده شده‌اند. در ادامه مشهورترین مدل‌های آرایشی چشم را معرفی خواهیم کرد.

  • آرایش چشم طبیعی: این نوع آرایش هیچ زمان از مد نمی‌افتد و همواره ترند است. خانم‌های بسیاری علاقه دارند تا آرایش کنند، ولی آرایش غلیظ دوست ندارند. این مدل آرایش برای آن‌ها کاملا مناسب است.
  • آرایش ترند اسموکی: این مدل آرایشی دودآلود و تیره بوده و استفاده از آن مقداری جسارت می‌خواهد. چنین مدل‌هایی برای جمع‌های دوستانه بی نظیر است.
  • آرایش ترند روزانه: این آرایش چندان غلیظ نیست، ولی جذابیت‌های لازم جهت استفاده روزمره را دارد.
  • آرایش ترند شب: این آرایش برای مهمانی‌های شبانه مناسب است، چرا که از رنگ‌های غلیظ استفاده می‌نماید.

برای آرایش چشم ترند زنانه چه‌ طور آرایش کنیم؟

برای آرایش ترند چه‌ طور آرایش کنیم؟

جهت داشتن مژه‌های تیره و پرپشت از این آرایش کلاسیک استفاده نمایید. ریمل حجم ‌دهنده چشمان شما را بیش از اندازه جذاب می‌کند. با توجه به این که در مدل‌های متنوع وجود دارد، در نتیجه بهتر است شما متناسب با نوع نیاز آن را انتخاب نمایید. سایه چشم مات با اغلب آرایش‌ها ست می‌شود. در حقیقت مدل مات یک سبک کلاسیک بوده که ظاهر شما را جذاب می‌نماید.

شما می‌توانید رنگ‌های متنوعی برای این سایه انتخاب نمایید، تنها کافی است هم زمان به رنگ چشم و پوست خود دقت داشته باشید. در مدل‌های کلاسیک آرایش چشم از خط چشم باریک و ظریف به کار گرفته می‌شود. این مدل خط چشم، چشم‌ها را کشیده‌تر و بزرگ‌تر از آنچه هستند، جلوه می‌دهد. ضمنا اینکه می‌توان چنین خط چشمی را با هر رنگ سایه هماهنگ نمود.

سایه چشم براق با رنگ‌های نئونی و روشن به کار رفته و موجب جذابیت و درخشندگی بیشتر چشم‌ها می‌شود. یک ترند آرایش چشم که کمک کرده تا چشم‌ها بازتر و روشن‌تر به نظر برسند، خط چشم سفید می‌باشد. این خط چشم گاهی به ‌تنهایی و گاهی با خط چشم مشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع ریمل هم برای آرایش چشم استفاده می‌شود، چرا که می‌تواند مژه‌ها را کشیده و بلند جلوه دهد.

نکات مهم برای آرایش چشم ترند زنانه

نکات مهم برای آرایش‌های ترند چشم

جهت آن که از آرایش‌های ترند چشم استفاده نمایید، به چند نکته مهم دقت داشته باشید:

  • جهت آرایش‌‌های روزانه چشم از رنگ‌های خنثی و طبیعی کمک بگیرید.
  • جهت آرایش شبانه چشم از رنگ‌های نئونی و روشن استفاده نمایید.
  • سایه چشم متالیک و مات تمرکز خوبی بر روی چشم‌ها به ‌وجود می‌آورند و ظاهر آن‌ها را برجسته می‌نمایند.
  • برای ظاهر طبیعی چشم‌ها، از خط چشم سفید یا نازک استفاده نمایید. این نوع آرایش از غیر عادی جلوه دادن چشم‌ها و تمرکز بیش از حد بر روی آن‌ها جلوگیری می‌نماید.

مطالب پربازدید:  انواع آرایش چشم چگونه است و روش‌های پاک کردن آرایش چشم چیست؟

 

آشنایی با آرایش چشم ترند زنانه برای جذابیت بیشتر

آرایش‌های ترند چشم گوناگون و متنوع هستند. هر یک از این آرایش‌ها جذابیت به خصوصی دارند، با این وجود بهتر است متناسب با موقعیت مکانی، شرایط زمانی، نوع چهره و رنگ پوست انتخاب بشوند. شایان ذکر است که شما می‌توانید جهت خرید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی مورد نیاز خود از برندهای معتبر با کیفیت بالا به فروشگاه اینترنتی مدیسه مراجعه نمایید.

 

منبع : pinterest

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *