مدل کاپشن ترندی دخترانه

یکی از المان‌های جذاب در فشن شوهای پاییز 2022، سیال بودن جنسیت طراحی‌ها است که به وضوح در لباس‌های پاییزی امسال نیز دیده می‌شود. انواع مدل کاپشن‌ دخترانه در پاییز 2022 می‌تواند دارای کمربند، پارچه های براق، چاپ‌های جسورانه و دوپامین درسینگ (لباسی که بواسطه رنگ، موجب شادی می‌شود) باشد. کاپشن بادی و المان‌هایی نظیر پولک، چرم و پر در لباس پاییز امسال خودنمایی می‌کنند.

مدل کاپشن بادی دخترانه

عکس مدل کاپشن بادی دخترانه

یکی از انواع مدل کاپشن دخترانه که هیچ وقت از مد نمی‌افتد، کاپشن بادی است. این آیتم جزء آیتم‌های اصلی کمد است و شما می‌توانید از آن به عنوان یک کاپشن اسپرت برای ورزش صبحگاهی، یا نهار آخر هفته و مهمانی عصرانه استفاده کنید. امسال مدل‌های مختلفی از این کاپشن موجود است، از مدل‌هایی به سبک قدیمی تا سبک مدرن و امروزی.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

مدل کاپشن بادی دخترانه با شانه های اغراق آمیز

عکس مدل کاپشن بادی دخترانه با شانه های اغراق آمیز

کاپشن‌های سایز بزرگ با کمربندی که دور کمر بسته می‌شوند و شانه‌های اغراق آمیز آن هم بوسیله پر، نمونه بارز یک کاپشن ترندی برای پاییز 2022 است.

مدل کاپشن دخترانه اسپرت

عکس مدل کاپشن دخترانه اسپرت

یکی از انواع کاپشن‌های بادی که مناسب پیاده روی و استایل اسپرت است، بامبر می‌باشد. بامبرها در ابتدا برای خلبان‌ها در جریان جنگ جهانی اول و از مواد چرم و خز تولید شدند، هر دوی این مواد به عنوان عایقی در برابر هوای آزاد محسوب می‌شدند. چیزی که امروزه به عنوان بامبر می‌شناسیم، احتمالاً نام خود را از این هواپیماها و خلبانان گرفته است. امروزه بامبرها در مدل‌ها و جنس‌های مختلفی روانه بازار می‌شوند. بامبرها مناسب استایل کژوال و اسپرت هستند و به نوعی کاپشن اسپرت به حساب می‌آیند.

مدل کاپشن پفی دخترانه

عکس مدل کاپشن پفی دخترانه

کاپشن‌های ترندی دخترانه

 

پافر یکی از انواع مدل کاپشن دخترانه است. پافرها مدت زمان زیادی است که محبوب هستند و گویا امسال هم قصد ندارند از میدان مد بیرون بروند. کاپشن پافر دخترانه به چه مدل کاپشنی گفته می‌شود؟ در تولید اکثر پافرها از عایق مصنوعی که به‌طورکلی سبک است، استفاده می‌شود. این عایق قابلیت این را دارد که با وجود سبک بودن همچنان گرما را حفظ کند. عایق مصنوعی پس از شستن، جمع یا جدا نمی‌شود.

از نظر سبک و سیلوئت، کاپشن‌ پافر نام خود را از الگوهای دوخته‌شده پر از عایق گرفته ‌است تا ظاهری «پفی» به آن بدهد. بسته به کیفیت الیاف، تراکم عایق و مصنوعی یا غیر مصنوعی بودن الیاف، یک کاپشن پافر می‌تواند در «پف ‌کردگی» خود متغیر باشد. برخی از پافرها می‌توانند بسیار حجیم باشند و دامنه حرکت شما را محدود کنند.

مدل کاپشن دخترانه چرم

عکس مدل کاپشن دخترانه چرم

چرم یکی از المان‌هایی است در پاییز 2022 به شدت محبوب و ترند شده است. کاپشن‌های چرم از جمله کاپشن‌های محبوب برای افرادی که ظاهری لاکچری را می‌پسندند، می‌باشد. چرم‌های رنگی امسال طرفداران بیشتری دارند، زیرا سال 2022 سال استفاده از رنگ‌های دوپامینی بود. از آنجایی که رنگ‌های پرجنب و جوش اکثر افراد را خوشحال می‌کند، بنابراین رنگ‌های جیغ به عنوان رنگ‌های دوپامینی معرفی شدند. کت‌های چرم، در استایل مهمانی و مجالس و برای قرارهای هوشمندانه و نیمه رسمی کاربرد دارد. در زیر چند عکس کاپشن چرم را می‌توانید ببینید.

مدل کاپشن دخترانه دهه 90

امسال بسیاری از مدل‌های کاپشن بارانی دخترانه حال و هوای دهه 90 را به خود گرفته و استفاده از مدل‌های کاپشن موتورسواری دهه 90 بسیار مرسوم شده است. کاپشن چرم را می‌توان به عنوان یکی از آیتم‌های ضروری کمد در نظر گرفت. آن ها در کنار شلوار جین تیره و نیم بوت دکتر مارتینز استایل فوق العاده‌ای درست می‌کنند.

کاپشن لی دخترانه

عکس کاپشن لی دخترانه

هر ساله با آمدن فصل پاییز، کاپشن لی بسیار محبوب می‌شود. کاپشن‌های لی دخترانه در مدل‌های بلند و کوتاه طراحی و تولید می‌شوند. کاپشن جین کوتاه از آیتم‌های ضروری کمد لباس زمستانی محسوب می‌شود. جین از آن دسته از جنس‌هایی است که با جنس‌های مختلف لباس به راحتی هماهنگ می‌شود. یک کت جین را می‌توانید با شالی ضخیم از جنس موهر ست کنید و از سرمای زمستان در امان بمانید.

دانستنی‌های جذاب:  شال موهر را چگونه ست کنیم؟

کاپشن‌هایی با چاپ‌های جسورانه

عکس کاپشن‌هایی با چاپ‌های جسورانه

امسال چاپ‌های سبک بوهمین و چاپ حیوانات بسیار مورد توجه است. در میان چاپ حیوانات چاپ لوکس پلنگی همواره پرطرفدارترین طرح بوده‌است. جالب است بدانید که چاپ پلنگی هیچ وقت از مد نمی‌افتد و در گذشته نماد ثروت محسوب می‌شد.

مدل کاپشن دخترانه بسیار بزرگ

عکس مدل کاپشن دخترانه بسیار بزرگ

یکی از آیتم‌هایی که چند سال متوالی ترند بوده و امسال هم از محبوبیت آن کاسته نشده است، کاپشن‌های بسیار بزرگ و درواقع اورسایز هستند. کاپشن‌های بزرگ سیلوئتی شلخته و اورسایز را برای زنان فراهم می‌کنند. در عکس کاپشن طوسی، استفاده از المان خز به همراه کاپشن بلند آن را حسابی ترند کرده است. به‌طور کلی به اعتقاد بسیاری خوش‌پوش بودن در زمستان راحت‌تر از فصول گرم‌تر است و با رعایت چند نکته ظریف در استایل خود می‌توانید در میان‌ برف‌های زمستانی بدرخشید.

جالب است بدانید:  نکات مهم برای داشتن بهترین استایل زمستانی

عکس کاپشن دخترانه

در این مطلب به بررسی جدیدترین مدل‌های کاپشن برای سال 1401 پرداختیم. از جمله مدل‌های کاپشن دخترانه پرطرفدار امسال می‌توان به کاپشن‌های بادی با رنگ‌های برجسته اشاره کرد. بعد از دو سال ناامیدی دوران کرونا طراحان با رنگ‌های پرجنب و جوش به استقبال سال 2022 آمدند تا امید را به دل مردم بازگردانند. سال 2022 یا همان 1401 خودمان، سالی پر از ترندهای بازگشتی دهه 90 و سال 2000 بود که در مورد انواع کاپشن هم صدق می‌کند. از جمله ترندهای بازگشتی دهه 90 حضور بامبرها و انواع کاپشن‌ دخترانه سایز بزرگ و همچنین کاپشن‌های چرم موتورسواری بود. اگر ترند بودن استایل برای شما اهمیت نداشته باشد و بخواهید به سراغ آیتم‌های ماندگار و ضروری کمد بروید. پیشنهاد ما کاپشن لی دخترانه، کاپشن چرم، بامبر و پافرها هستند. پافرها در چند سال اخیر حضور پررنگی حتی در میان ترندها داشته‌اند.

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *