مدل مو ترند

آیا انواع مدل مو ترند ۲۰۲۳ را دیده‌اید؟ آیا تا‌به‌حال تنوع مدل مو دخترانه توجه‌تان را جلب کرده است؟ در واقع می‌توان گفت مدل مو، یکی از عوامل مهم در ظاهر و استایل دختران محسوب می‌شود. به‌طوری‌که هر ساله ترندهای جدیدی در زمینه مدل مو معرفی می‌شوند که به آن‌ها جذابیت و جوانی بیشتری می‌بخشد.

اگر مشتاق هستید که با منحصر‌به‌فردترین انواع مدل مو دخترانه آشنا شوید. از شما دعوت می‌کنیم در ادامه مقاله ما را همراهی کنید تا اطلاعات لازم در این زمینه برای شما بازگو کنیم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

مدل موی کوتاه دخترانه باب

مدل مو دخترانه باب

از مدل موهای ترند ۲۰۲۳ که طرفداران زیادی بین دختران دارد و می‌شود آن را مد امسال دانست می‌توان مدل موی کوتاه دخترانه باب را نام برد. اگر موهای صافی دارید و می‌خواهید تجربه مد روز را داشته باشید، مدل باب یک انتخاب مناسب است.

مدل موی ترند کوتاه پیکسی لایه‌ای

مدل مو پیکسی دخترانه

اگر می‌خواهید خودتان را جوان‌تر نشان دهید، موی کوتاه پیکسی لایه‌ای می‌تواند برای شما معجزه کند. با این مدل کوتاه مو، چهره شما در مرکز توجه خواهد بود.

مدل مو کوتاه دخترانه مناسب صورت گرد

مدل مو برای صورت گرد

به صورت‌های گرد هر مدل مویی می‌آید. اگر موهای پرپشتی دارید، استفاده از مدل‌هایی که حالت تکه تکه دارند، شما را خوش منظرتر از همیشه خواهد کرد. همچنین بخشی از صورت توسط موها گرفته شده و گردی صورت کمتر می شود.

مدل موی کوتاه دخترانه اسپرت و فانتزی

مدل مو فانتزی

اگر به دنبال ظاهری جوان‌تر و جذاب‌تر هستید و همچنین قصد دارید از مدل مو ترند دخترونه در استایل خود استفاده کنید، حتما مدل موهای فانتزی و اسپرت را در نظر داشته باشید. با این مدل مو، فردی متمایز در تمامی مراسم‌ها خواهید شد.

مدل کوتاهی برای مو فر

مدل موی فرفری

انتخاب مدل مو فر کوتاه کار نسبتا دشوار و ریسک پذیری است، بنابراین بهتر است در انتخاب مدل موی کوتاه برای موهای فر حساسیت لازم را به خرج دهید تا چهره‌ای جذاب و متفاوت پیدا کنید. همچنین می‌توانید از مدل موی دخترانه ترند که مخصوص موهای فر است استفاده کنید. موهای فر و مجعد به دلیل حالتی که دارند، هر مدل مویی را پوشش نمی‌دهند. بنابراین، باید مدلی انتخاب شود که علاوه‌بر حفظ حالت مو، زیبایی آن را نیز بیشتر کند.

مدل کوتاهی موی باب پریشان

موی باب پریشان

اگر این می‌خواهید که کمی از فضای جامعه فاصله بگیرید و خودتان را پیدا کنید، مدل موی ترند دخترونه باب پریشان، همان چیزی است که به دنبالش بودید. این مدل در کنار زیبایی، نوعی تمایز در شما ایجاد می‌کند.

مدل مو دخترانه ۲۰۲۳

مدل مو ترند 2023

اگر صورت کشیده‌ای و پیشانی بلندی دارید، بهتر است مدل موی دخترانه ترند 2023 که کمی از قسمت جلویی مو روی پیشانی را می‌گیرد، امتحان کنید.

مدل موی کوتاه دخترانه برای گردن بلند

مدل برای افراد با گردن بلند

اگر گردن نسبتا بلندی دارید، بهتر است، مدل‌هایی را انتخاب کنید که قسمت جلوی مو بلندتر از پشت آن باشد. این مدل موها باعث می‌شوند که گردن شما در ظاهر کوتاه‌تر نشان داده شود.

مدل مو کوتاه دخترانه برای گردن کوتاه

مدل برای افراد با گردن کوتاه

اگر گردن نسبتا کوتاهی دارید، مدل موی خیلی کوتاه دخترانه بسیار برای شما مناسب است، زیرا که میزان بیشتری از گردن شما مشخص خواهد شد و این موضوع باعث می‌شود زیبایی شما دوچندان شود.

مدل مو سزار زنانه حالت پذیر

مدل مو سزار زنانه

مدل موی زنانه کات سزار دارای موهای کوتاه در اطراف و پشت سر و موهای بلندتر در بالا و جلوی موها است.  موهای جلویی تا ۶ سانت نیز می‌توانند بلندتر باشند. بنابراین می‌توانید، آن را به روش‌های مختلف مانند چتری‌های نامتقارن، حالت دهی به بالا یا بغل فرم دهید. با داشتن این مدل مو علاوه‌بر راحتی در نگهداری و مراقبت از موی سر با استفاده از رنگ موی مناسب می‌توانید استایل شیک خود را تکمیل کنید.

قیمت انواع محصولات حالت دهنده مو اورجینال

 

مدل موی کوتاه دخترانه برای صورت بیضی

موی کوتاه برای صورت بیضی

در فرم صورت بیضی، قسمت چانه و پیشانی کمی تیزتر است و قسمت گونه به نسبت پهن‌تر دیده می‌شود. پیکسی کوتاه مدل مو دخترانه ترند برای صورت بیضی است که با چهره آنها هم‌خوانی دارد.

مدل موی باب کوتاه

مدل باب کوتاه

مدل موی باب از مدل موهای معروف است. در واقع مدل کلاسیک باب کوتاه نیاز چندانی به مرتب کردن ندارد و به این مدل موها می‌توانید تنوع بدهید.

مدل موی کروکات و آندکارت

مدل موی کروکات و آندکارت

کسانی که می‌خواهند تغییر محسوسی به موهای خود بدهند و مشکلی با موهای زیاد کوتاه ندارند می‌توانند، مدل موی کروکات و آندکات را امتحان کنند.

مدل مو فرنچ بلندتر از پیکسی

مدل مو فرنچ

اگر نمی‌خواهید موهایتان را بیش از حد کوتاه کنید، مدل فرنچ گزینه مناسبی است. این مدل مو اسپرت و زیبا به سبک فرانسوی برای خانم‌ها فوق العاده می‌شود.

مدل موی هندسی

مدل موی هندسی

مدل موی هندسی به توجه و مراقبت زیادی نیاز دارد و کوچک‌ترین ایراد در آن بسیار مشهود است. این مدل مو به افرادی که موهای منظم دوست دارند، پیشنهاد می‌شود.

مطالب مرتبط:  معرفی 20 مدل مو جمع ساده برای دختران و بانوان خوش استایل

 

مدل موی چتری

مدل موی چتری

مدل موی چتری به‌عنوان یک مدل موی دخترانه ترند می‌تواند یک پیشنهاد خاص و تیپیکال باشد. چتری در انواع مختلف مانند حالت ضخیم، باریک، کوتاه یا بلند قابل اجراست. اما باید توجه داشته باشید که مدل چتری را مناسب با فرم پیشانی خود انتخاب کنید.

مدل موی باب با قسمت تراشیده شده

مدل موی باب با قسمت تراشیده شده

این مدل مو با افزودن قسمت‌های تراشیده شده، ظاهری شیک و جدید به موهای شما می‌بخشد که به‌عنوان یک مدل مو ترند 2023 شناخته می‌شود.

مدل مو باب چرن

مدل مو باب چرن

از این مدل مو برای ایجاد حجم و حرکت در موها استفاده می‌شود. در مدل مو باب چرن با برجسته کردن ریشه موها، ظاهری بلند و حجیم به موها می‌دهند.

مدل مو با قسمت حجیم در وسط

مدل مو گجت دخترانه

در این مدل مو قسمت جلو و مرکزی سر موها به صورت بلندتر گرفته می‌شود، اطراف سر تراشیده می‌شود. همچنین در کنار این طراحی جالب می‌توانید با رنگ موهای جذاب ظاهری فوق‌العاده داشته باشید.

 مدل بافته

مدل بافته

این مدل مو دخترونه ترند در قسمت‌های مختلف سر، ظاهری سبک و حجیم به موها می‌دهد. اگر مشتاق برای داشتن استایل منحصر به فرد هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم، از این مدل مو استفاده کنید.

مطالب کاربردی:  آموزش مدل موی خیس برای انواع موها، از صفر تا صد

 

مدل مو راهرو

مدل بافت راهرو

این مدل مو با از تقسیم موها به دو بخش و چیدن آنها به صورت راه‌رو در قسمت میانی یا کناری سر شکل می‌گیرد.

مدل مو باب بلند

مدل مو باب بلند

این مدل مو ترند دخترانه با گذاشتن موها به شکل بلند و با استفاده از گیره‌ها یا هدبندها، باعث می‌شود شما ظاهری شیک و کلاسیک را داشته باشید و برای‌تان یک تجربه زیبا بسازد.

مدل بافت ترند

بافت جدید سال 2023

یکی از روش‌هایی که با استفاده از آن می‌توانید به موهایتان ظاهری جذاب‌تر از همیشه بدهید، کمک گرفتن از مدل بافت ترند است. همچنین این طرح مو به صورت فانتزی و با رنگ موهای روشن ترکیبی شیک و منحصر‌به‌فرد می‌شود.

مدل مو حجیم و کوتاه مرلین

مدل مو مرلین

مدل موی حجیم و کوتاه مرلین؛ یکی دیگر از جذاب‌ترین مدل‌های کوتاه مو برای خانم‌ها در سال ۲۰۲۳ محسوب می‌شود. این مدل مو زنانه کوتاه الهام گرفته از دهه ۵۰، دارای چتری‌هایی به صورت گوش در جلوی سر است و با امواج حجیم مو برای فریم صورت آن را طراحی کرده‌اند.

مدل موی رنگ‌های دودی

موی رنگ‌های دودی

این مدل مو ترند دخترانه با استفاده از رنگ‌های سطحی و دودی، ظاهری مخملی و عمیق به مو می‌بخشد؛ به‌طوری‌که طرفداران زیادی در بین بانوان خوش‌سلیقه دارد.

مطالب پربازدید:  بهترین مدل مو برای صورت کشیده

 

با مدل مو ترند بی نظیر باشید

هر سال با توجه به معیارهای مد و زیبایی، رنگ خاص و استایل مشخص و حتی در بعضی موارد آرایش موی متفاوتی را نیز دارد. مدل مو ترند دخترانه روز‌به‌روز در حال تغییر و تحول است. با اطلاع از آخرین ترندها و مدل مو می‌توانید استایل و ظاهری جذاب و متفاوت داشته باشید.

براساس سلیقه و پسند شخصی مدلی را انتخاب کنید که بهترین انطباق را با شخصیت و استایل شما دارد تا بهترین نتیجه برای شما رخ دهد. همچنین استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی مناسب در کنار مدل موهای جدید برای شما ترکیب بی‌نظیری می‌سازد.

 

 

منبع : southernliving

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *