مدل مانتو مازراتی

اگر به دنبال مانتویی خوش‌دوخت هستید، حتما مدل مانتو مازراتی را می‌شناسید. پارچه مازراتی از انواع پارچه کرپ است که برای دوخت مانتو، شلوار و پیراهن مجلسی استفاده می‌شود.

پارچه مازراتی به علت بافت پرتراکم و ضخیمی که دارد، بسیار پرکاربرد تر از سایر پارچه‌ها برای دوخت مانتو است. بسیاری از مانتوهایی که در بازار عرضه می‌شود، به علت ایستایی پارچه مازراتی، از این جنس هستند. سبکی و خنکی این پارچه نیز بسیار مناسب فصل بهار و تابستان است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

مدل مانتو مازراتی با یک دکمه تزیینی

مانتو مازراتی با یک دکمه تزیینی

در مدل مانتو مازراتی تک دکمه، یک عدد دکمه روی قسمت راست مانتو و دکمه دیگر روی سمت چپ مانتو دوخته می‌شود. در این مدل دکمه‌ها فقط جنبه تزیینی دارند و قابلیت بسته شدن را ندارند. برای بستن جلوی این مانتوها غالبا از قزن یا کمربند استفاده می‌شود. غالبا یقه انگلیسی یا آرشال برای این دسته از مانتوها کاربرد دارد و کشیدگی یقه تا نزدیکی دکمه‌ها ادامه پیدا می‌کند.

مدل مانتو مازراتی دو دکمه تزیینی

مانتو مازراتی با دکمه تزیینی

در مدل مانتو مازراتی دو دکمه، دو دکمه برای سمت راست و دو دکمه برای سمت چپ روی مانتو دوخته می‌شود که مجموعا چهار دکمه به کار می‌رود و جنبه تزیینی دارد. دکمه‌ها می‌توانند با رنگ لباس ست شوند؛ برای مثال دکمه‌های براق طلایی برای این سبک از مانتوها به‌کار می‌برند که ظاهر شیک و مرتبی به آن می‌بخشد.

مانتو مازراتی یقه گرد

مانتو یقه گرد مازراتی

مانتو مازراتی یقه گرد از جمله مانتوهایی به‌شمار می‌رود که در بین دختران بسیار محبوب است. یقه گرد بسیار زیبا روی شانه و پایین گردن می‌نشیند و به راحتی از شومیزهایی که یقه‌های تزیینی مانند پاپیونی دارند در زیر آن می‌توانید استفاده کنید.

مانتو مازراتی یقه انگلیسی

مانتو مازراتی با یقه انگلیسی

مانتو جلو بسته یقه انگلیسی از جمله مانتوهایی است که حتما باید در کمد لباس خود داشته ‌باشید. یقه انگلیسی از معروف‌ترین یقه‌هایی است که همیشه برای کت و شلوار، مانتو و جلیقه از آن استفاده می‌شود. یقه انگلیسی ظاهر شیکی را به استایل شما هدیه می‌دهد.

مانتو جلو بسته تک دکمه

مانتو مازراتی جلو بسته

مانتوهای مازراتی جلو بسته بسیاری توسط یک دکمه که روی آن دوخته شده‌است، بسته می‌شوند. مانتوهای مازراتی جلو بسته برای افرادی که علاقه دارند پوشش کاملی داشته‌باشند، بسیار مناسب و شیک است. مدل مانتو مازراتی دکمه دار برای محیط‌های رسمی مناسب محسوب می‌شود.

مدل مانتو کتی مازراتی مجلسی

مانتو کتی مازراتی

پارچه مازراتی بسیار پارچه مناسبی برای مانتوهایی با طرح کت هستند. ایستایی و بافت قوی پارچه مازراتی باعث بهتر نشان دادن حالت کتی مانتو است. برای مانتوهای کتی جلو بسته از دکمه یا قزن برای بستن استفاده می‌شود. مدل مانتو کتی مازراتی برای افرادی که لاغر هستند و می‌خواهند استایل پری داشته باشند، مناسب است.

مانتو خفاشی مازراتی

مانتو خفاشی مازراتی مناسب افراد باردار

بسیاری از مانتوهای خفاشی به تازگی از پارچه مازراتی دوخته می‌شوند و جلوی آن‌ها توسط چند دکمه یا دوخت بسته می‌شود. مانتو خفاشی به پارچه لخت نیاز دارد و  همین مسئله پارچه مازراتی را برای این مدل مانتو مناسب کرده است.

مانتو مازراتی عبایی

مانتو عبایی مازراتی

غالبا از پارچه حریر یا کرپ مازراتی برای تهیه مانتو عبایی استفاده می‌شود. افرادی که به عباهای جلو بسته علاقه دارند، می‌توانند عباهایی که دکمه کوچک یا کمربند روی آن‌ها نصب شده است، استفاده کنند.

مدل مانتو مجلسی با کرپ مازراتی

مانتو مجلسی مازراتی برای مجالس مهمانی

مدل مانتو کرپ مازراتی مجلسی از مدل‌های دیگری است که با پارچه کرپ طراحی و دوخته می‌شود. مانتوهای مجلسی که با پارچه کرپ مازراتی دوخته می‌شوند، راحتی بیشتری برای شما به وجود می‌آورند. مدل مانتو مازراتی مجلسی مانتویی شیک و در عین حال سبک است که شما آزار نمی‌دهد.

مدل مانتو مازراتی آستین پفی

مانتو مازراتی با آستین پفی

آستین پفی از ویژگی‌هایی است که مانتو را بسیار شیک و جذاب می‌کند. آستین پفی، آستین مورد علاقه خانم‌های جوان است و باعث جذاب‌تر شدن استایل شما می‌شود.

قیمت انواع مانتو زنانه شیک و لاکچری ترند

 

مانتو مازراتی پلنگی

مانتو پلنگی مازراتی

محبوبیت پارچه‌های پلنگی باعث شده است در دوخت بسیاری از لباس‌ها از آن استفاده شود. مانتوهای کرپ مازراتی پلنگی نیز از این قبیل هستند. مانتو و پالتو‌های پلنگی طرفداران بسیاری دارند که همیشه موقع عبور و مرور از خیابان آن را خواهید‌ دید.

مانتو مازراتی جلو بسته دو دکمه‌ای

مانتو مازراتی جلو بسته

مانتو مازراتی جلو بسته دو دکمه ای از مانتوهای پرطرفدار است. برای بستن جلوی این دسته از مانتوها دو دکمه روی آن دوخته می‌شود که جلو بسته بودن مانتو را امکان‌پذیر می‌کند. مانتوهای دو دکمه بسیار جذاب و پرکاربرد هستند.

مدل مانتو مازراتی جدید کمربندی

مانتو مازراتی با کمربند

بسیاری از مانتوهای مازراتی علاوه بر دکمه، کمربند هم دارند که به وسیله آن جلوی مانتو را می‌بندند. کمربند یکی از اکسسوری‌هایی است که اغلب روی لباس قرار می‌گیرد و ظاهر جدیدی به آن می‌بخشد.

مانتو مازراتی کمرچین

مانتو مازراتی چین دار

مانتو جلو بسته مازراتی که قسمت کمر چین می‌خورد و تزیین زیبایی برای مانتو به حساب می‌آید. مانتوهایی که از قسمت کمر چین می‌خوردند در بین خانم‌ها الخصوص افرادی که باسن نسبتا بزرگی دارند، محبوبیت بسیاری دارد.

مطالب کاربردی:  35 عکس مانتو مجلسی جدید ترند و پرطرفدار

 

مانتو مازراتی بلند

مانتو مازراتی بلند

مانتو مازراتی بلند قد شما را کشیده و بلند نشان می‌دهد. بافت پارچه مازراتی نرم است و همین ویژگی آن را مناسب برای دوخت مانتوهای بلند می‌کند.

مانتو مازراتی کلوش

مانتو مازراتی کلوش

پارچه نسبتا گشادی که در قسمت دامن دوخته می‌شود، جذابیت مانتو مازراتی کلوش را بیشتر می‌کند. مانتوهای مازراتی کلوش مناسب افرادی است که به مانتو راسته علاقه ندارند.

مانتو مازراتی دو پیلی

مانتو مازراتی پیلی دار

مانتوهای مازراتی که در قسمت برشی که روی سینه یا کمر زده شده است، چین دو پیلی می‌خورد. دو پیلی شبیه طرح پلیسه است با این تفاوت که دو تا پلی رو به هم قرار می‌گیرند و برای مانتو، پیراهن و دامن کوتاه بسیار پرکاربرد است.

مانتو اسپرت مازراتی

مانتو مازراتی اسپرت

از انواع مانتوهای کوتاه و اسپرت است که دختران 18 الی 24 سال به آن علاقه دارند. مانتوهای اسپرت کرپ مازراتی اکثرا با یک یا دو دکمه بسته می‌شوند. طرح اسپرت یک مدل مانتو مازراتی شیک است که پارچه به کار رفته در آن باعث سبکی کار می‌شود.

مانتو اداری مازراتی

مانتو مازراتی اداری برای محیط کار

مانتو اداری دکمه‌دار اداری مناسب برای محیط کاری است و اکثرا با این پارچه دوخته می‌شوند، زیرا بافت متراکم آن باعث جلوگیری از پوسیدگی سریع مانتو می‌شود.

مطالب مرتبط:  25 مدل مانتو دانشجویی جلو بسته برای بانوان شیک‌پوش

 

مانتو مازراتی با طرح سنتی

مانتو مازراتی با طرح سنتی

از پارچه‌های سنتی مازراتی برای دوخت مانتو‌های که طرح سنتی دارند، استفاده می‌شود. همچنین می‌توان پارچه سنتی را با پارچه ساده ترکیب کرد. برای خلاقیت بیشتر قسمت بالایی مانتو پارچه سنتی و قسمت پایینی آن، پارچه ساده دوخته شود.

مانتو‌های دو تیکه مازراتی

مانتو مازراتی دو تیکه

مانتوهای دو تکه‌ای که دو سال اخیر بسیار طرفدار پیدا کرده است. مانتو کوتاه به همراه دامن که از پارچه مازراتی برای دوخت آن استفاده می‌شود. مانتوهای این مدل اکثرا با یک دکمه و بند بسته می‌شوند و شبیه به یک پیراهن هستند.

مانتو مازراتی با حاشیه گلدوزی

مانتو مازراتی گلدوزی شده

مانتو‌های بسیار جذاب با گل‌دوزی‌های متنوع که مناسب دختران و زنان است. گلدوزی‌های متنوع باعث شده است تا زیبایی جذابی به کار داده شود. مانتو گلدوزی، مدل مانتو مجلسی با پارچه مازراتی است که علاوه بر سبکی، جنس مناسبی برای گلدوزی روی آن دارد.

مانتو مازراتی پولکی

مانتو مازراتی با پولک

مانتوهای مازراتی که لبه آستین و حاشیه مانتو با نوار‌های پولکی با عرض‌های متفاوت تزیین می‌شوند. مانتو‌های پولکی مناسب مجالس و مهمانی‌ها هستند چرا که با برق درخشانی که ایجاد می‌کنند، بسیار چشم‌نواز می‌شوند.

مانتو سه تیکه مازراتی

مانتو مازراتی سه تیکه

مانتوهایی که به شکل جلیقه همراه با شومیز و دامن هستند و سه دکمه یا کمتر برای بستن جلوی مانتو استفاده می‌شود. مانتو‌های سه تکه مانتو‌هایی هستند که چهره با وقاری را به شما می‌بخشد.

مانتو مازراتی آستین سه‌ربع

مانتو مازراتی با آستین سه ربع

مانتو کرپ مازراتی با آستین سه‌ربع مناسب فصول گرم سال است و همچنین اجازه می‌دهد دستبند یا ساعت شما به راحتی دیده شود. همیشه آستین سه‌ربع محبوبیت بسیاری در بین طرفداران خود داشته است.

مطالب پربازدید:  25 مدل مانتو زنانه برای افراد چاق

 

با مانتو زیبای مازراتی منحصربه‌فرد استایل کنید

با مراجعه به فروشگاه آنلاین و جستجو در سایت‌های زنانه تنوع مانتوهای مازراتی را به راحتی می‌توانید مشاهده کنید. جنس کرپ مازراتی به شما این اطمینان را می‌دهد که مانتوی شما به این زودی‌ها از بین نمی‌رود. امروز 25 مدل مانتو مازراتی به شما معرفی کردیم، اگر شما هم مدل دیگری در ذهن دارید در قسمت کامنت برای ما بنویسید.

 

منبع : pinterest

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “25 مدل مانتو مازراتی جدید ۱۴۰۲ ؛ برای استایلی رسمی و شیک

  1. خیلی مدل های شیکی بودن…مخصوصا مدل کت ها
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *