بهترین ترفندهای رشد ابرو در مدت بسیار کوتاه

اکثر افرادی که ابروهای کم پشتی دارند، به دنبال راه‌کارهایی سریع برای رشد ابرو خود هستد. ابرو نقش مهمی در زیبایی صورت، علی‌الخصوص چشم‌ها دارند، به طوری‌که در حالت دادن به چشم‌ها نقش موثری دارند. برخی از افراد به دنبال قرص برای رشد ابرو خود هستند که ممکن است عوارضی در پی داشته باشد، لذا توصیه می‌شود برای درمان این موضوع از راه‌حل‌های خانگی استفاده کنید. البته با مراجعه به پزشک و تجویز داروی موثر، می‌توان داروی مناسبی برای رفع این مشکل تهیه کرد.

در برخی از فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی داروها و سرم‌های گیاهی مناسبی وجود دارد که در رشد سریع ابرو تاثیرگذار هستند. اگر شما نیز به دنبال ابروهای پرپشت هستید، با ما همراه باشید. چراکه قصد داریم در این مقاله راه‌حل‌هایی خانگی برای رشد سریع ابروها را به شما معرفی کنیم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

علت ریزش ابرو چیست؟

علت ریزش ابرو چیست؟

بهتر است قبل از هر چیز دلیل کم پشت بودن ابروهایتان را ریشه یابی کرده تا بتوانید بهترین راه حل را جهت برطرف کردن آن پیدا کنید. کم پشت بودن ابروها بیشتر اوقات به دلیل ریزش بیش از اندازه موهای آن است. این که علت ریزش ابرو چیست، معمولا به یکی از موارد زیر مربوط می شود:

  • اختلالات هورمونی
  • استفاده دائم از مواد آرایشی بی کیفیت
  • اضطراب غیرمعمول

معرفی انواع درمان خانگی برای رشد ابرو

دلایل مختلفی برای ریزش مو و کم پشتی وجود داشته که برخی از آن‌ها به عواملی مثل کمبود آهن، استرس، استفاده از لوازم آرایشی نامرغوب و … بستگی دارد. اصلاح سبک غذایی نیز کمک موثری در رشد موهای از بین رفته ابرو و تقویت آن می‌کند. برای پرپشت شدن ابرو در مدت زمان کوتاه، محصولات تقویتی گیاهی و راه‌حل‌های خانگی زیادی وجود دارد که قصد داریم در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها بپردازیم.

رشد سریع ابرو با روغن زیتون

رشد سریع ابرو با روغن زیتون.

استفاده از روغن گیاهان طبیعی در رشد سریع ابروها تاثیرات به‌سزایی دارد. استفاده از روغن زیتون یکی از روش‌های طبیعی بوده، چرا که این روغن حاوی ویتامین E است. استفاده از ویتامین‌ها بهترین گزینه برای رشد بهتر موهای ابرو محسوب می‌شود. برای این منظور کافی است که چند قطره از روغن زیتون را به ابروهای خود بمالید و به آرامی آن را ماساژ بدهید. با انجام این کار به صورت یکبار در هفته، می‌توانید شاهد رشد کردن ابروی خود در کوتاه‌ترین زمان باشید.

رشد ابرو با روغن نارگیل

رشد سریع ابرو با روغن نارگیل.

استفاده از روغن نارگیل جزو مواردی است که باعث تحریک فولیکول موی ابرو و رشد آن می‌شود. این روغن حاوی ویتامین‌ها و مواد مغذی زیادی است که علاوه بر رشد مو در تقویت پوست نیز نقش به‌سزایی دارد. ترکیب روغن نارگیل با کمی آبلیمو گزینه مناسبی برای تقویت و رشد کردن ابروها خواهد بود.

قیمت محصولات تقویت ابرو باکیفیت اصل

 

تقویت ابرو با ماسک عسل و موز

ماسک عسل و موز برای تقویت ابرو.

برای تقویت و رشد کردن ابرو می‌توانید از ماسک عسل و موز استفاده کنید. عسل برای رشد مو به خصوص ابرو بسیار موثر است، به خصوص اگر با مواد دیگری مثل موز یا انواع روغن‌ها ترکیب شود. ترکیب موز و عسل نیز دارای خواص بی‌نظیری است، چرا که در موز پتاسیم، کربوهیدرات و دیگر مواد مغذی برای رشد مو وجود دارد. علاوه بر آن، عسل دارای خاصیت آنتی‌اکسیدان است که افزون بر تقویت موهای ابرو، در جوانسازی پوست نیز تاثیرگذار خواهد بود. استفاده از این ماسک همچنین موجب نرمی و لطافت موهای ابروی شما می‌شود.

رشد سریع ابرو در سه روز با پیاز

استفاده از پیاز برای رشد ابرو.

اگر به دنبال روشی برای رشد سریع ابروهای خود هستید، پیاز بهترین گزینه است. استفاده از پیاز در تقویت ابرو نیز تاثیر چشمگیری دارد که خواص آن را نیز نمی‌توان نادیده گرفت. رشد ابرو با پیاز جزو مواردی است که نیاز به هزینه زیادی ندارد و تنها با استفاده از آب پیاز می‌توان این مشکل را به میزان قابل توجهی حل کرد.

ماساژ ابروها با آب پیاز باعث تحریک فولیکول موی ابرو می‌شود که در نهایت منجر به حذف مشکلات رشدی در موی ابرو می‌شود. با تقویت ابرو، چشمان و در پی آن صورتی زیباتر خواهید داشت. در صورت تمایل می‌توانید پیاز را با روغن‌های گیاهی دیگر مخلوط کنید و اثرات شگفت‌انگیز آن را ببینید. استفاده از پیاز مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد، اما سعی کنید در مصرف آن زیاده‌روی نکنید.

رشد سریع ابرو با وازلین

رشد ابروها با استفاده از وازلین.

وازلین نیز جزو بهترین ترفندها برای رشد و تقوت ابرو است. این ماده از مشتقات نفت است که در رطوبت‌رسانی به پوست و مو کمک فراوانی می‌کند، اما در مورد رشد کردن ابروها نتیجه دقیقی وجود ندارد. برای تقویت ابروها کافی است که مقداری وازلین را با دست روی ابروهای خود بمالید، این روش باعث ضخیم و پرتر دیده شدن ابروها خواهد شد. ترکیب وازلین با روغن کرچک نیز ایده پرکاربردی است که نتیجه آن را طی 4 الی 6 هفته بعد مشاهده خواهید کرد.

رشد و تقویت ابرو با روغن رزماری

رشد و تقویت ابرو با روغن رزماری.

روغن رزماری یکی از گیاهان درمانی است که تاثیر فراوانی در رشد کردن ابرو دارد. این روغن دارای بوی تندی است که استفاده از آن را کمی سخت می‌کند. اگر می‌توانید بوی تند آن را تحمل کنید، این روغن یکی از بهترین گزینه‌ها برای پرپشت شدن موهای ابروی شما خواهد بود.

رشد سریع ابرو با روغن بادام

رشد و تقویت ابرو با روغن بادام.

روغن بادام یکی از پرخاصیت‌ترین روغن‌های گیاهی بوده که حاوی پروتئین زیادی است. استفاده از این روغن علاوه بر رشد موی ابرو، به بازسازی و جوانسازی پوست نیز کمک فراوانی می‌کند. اکثرا خانم‌ها بعد از اصلاح ابرو، هاشور یا چنین اقداماتی از روغن بادام برای تقویت ابرو و پوست خود استفاده می‌کنند. برای رشد سریع‌تر موهای ابروی خود، توصیه می‌شود حتما از روغن بادام تلخ استفاده کنید و نتیجه لذت بخش آن را ببینید.

مطالب دیدنی:  میکروبلیدینگ ابرو چیست و عوارض آن کدام‌اند؟

جذابیت صورت با ترفندهایی برای رشد سریع ابروها

ابروهای خوش فرم، چهره و در پی آن آرایش شما را زیباتر از همیشه نمایان می‌کند. این امر باعث شده است که برخی افراد برای رشد سریع ابرو در یک روز اقدامات اشتباهی انجام دهند که منجر به عوارض جبران ناپذیری شود. البته راه حل‌های مختلفی برای رشد سریع ابرو وجود دارد که بتواند چهره شما را به حالت طبیعی و زیبایی قبل بازگرداند. با خرید محصولات گیاهی از انواع فروشگاه آنلاین نیز می‌توانید به درمان این مشکل کمک فراوانی کنید.

در این مقاله ترفندهای رشد ابرو در مدت کوتاه را مورد بررسی قرار دادیم که شما بتوانید با استفاده از آن ابروهای پرپشت و زیبایی را تجربه کنید و نهایت لذت را ببرید.

 

منبع : ipsy

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “بهترین ترفندهای رشد ابرو در مدت بسیار کوتاه

  1. Zeinab گفت:

    واقعا با پیاز تو یه روز رشد می کنه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *