مدل هدبند زنانه

آیا تا به حال از هدبند استفاده کرده‌اید؟ هدبند نوعی پوشش بوده که کاربردهای فراوانی دارد. انواع مدل هدبند زنانه را می‌توان هم به عنوان پوشش طبی و هم زینتی مورد استفاده قرار داد. به دلیل استقبال افراد از این پوشاک طراحی و دوخت آن جز شاخه‌های مد و فشن شده است. هدبندها را می‌توان در فصل مخصوص به خود مورد استفاده قرار داد. حتی بعضی از هدبندها برای انجام ورزش‌های مختلف توسط افراد انتخاب می‌شوند. البته باید به این نکته نیز توجه کرد که با وجود تنوعی که هدبندها دارند همچنان به عنوان پوشاک فرعی در نظر عموم مردم هستند. در ادامه 25 مدل هدبند زنانه را مورد بررسی قرار خواهیم داد. لطفا با ما همراه باشید.

انواع هدبند

همانطور که پیش‌تر گفتیم هدبندها تنوع بالایی دارند. بعضی از هدبندها برای مصارف طبی، برخی جنبه تزئینی و تعدادی هم برای ورزش‌های مختلف طراحی و دوخته شده‌اند. جنس به کار رفته نیز نقش بسیار تعیین کننده‌ای در انتخاب افراد دارد. در ادامه به انواع مختلف هدبند اشاره می‌کنیم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

جنس ابریشمی

ابریشم جایگاه ویژه ای دارد.

پارچه ابریشمی یکی از قدیمی‌ترین و گران‌ترین پارچه‌ها در دوران‌های مختلف بوده است. دلایل بسیار زیادی برای محبوبیت این پارچه وجود دارد. دوام بالا، درخشندگی و بافت صاف از جمله این موارد هستند. در دنیای فشن و مد نیز پارچه ابریشم جایگاه ویژه خود را دارد. از این پارچه برای دوخت انواع هدبند استفاده می‌شود.

مدل هدبند زنانه راه راه

اگر صورت شما شیده است از مدل هدبند زنانه راه راه افقی استفاده کنید.

مدل راه راه به صورت افقی و عمودی طراحی می‌شود. این مدل را می‌توان در اغلب لباس‌ها به فراوانی دید. در هنگام خرید هدبند راه راه به فرم پیشانی و سر خود دقت کنید، اگر شما صورت کشیده‌ای دارید؛ خطوط افقی مناسب شما خواهد بود.

طرح پلنگی

طرح قدیمی اما همچنان مد

طرح پلنگی یکی از طرح‌های بسیار قدیمی اما پرطرفدار است که در اغلب پوشش‌ها می‌بینیم. این طرح بیشتر مناسب هدبند زنانه است.

طرح دیور

طرح یک برند معروف

طرح جذاب دیور را همه جا می‌توان دید. هدبند زنانه با نام دیور نشان دهنده تولید این هدبند توسط این کمپانی نیست. بلکه به دلیل معروف بودن این برند از آن استفاده می‌شود.

طرح لویی ویتون

قابل مشاهده روی بسیاری از لباس ها

یکی دیگر از طرح‌های بسیار معروف که روی اغلب لباس‌ها قابل مشاهده بوده، طرح لویی ویتون است. این طرح معروف نیز طرفداران بسیار زیادی دارد.

مدل اسکارف

یکی از تنواع هدبند مدل روسری است.

یکی از انواع رایج هدبند زنانه، اسکارف است. اسکارف که به زبان فارسی به معنای روسری است، در سایزها و مدل‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود.

مدل پاپیونی

ظاهری جذاب

مدل پاپیونی اخیرا بسیار ترند شده است و با داشتن ظاهری جذاب زیبایی صورت را افزایش می‌دهد. این مدل هدبند را می‌توان با پارچه‌های مختلف برای کاربردهای گوناگون مورد استفاده قرار داد.

مدل تاج

مدلی برای عروس

مدل تاج، انسان را به یاد دوران بسیار گذشته و زمانی که پادشاهان تاج را روی سر خود قرار می‌دادند، می‌اندازد. اما امروزه هدبند زنانه تاج را همه افراد به خصوص بانوان در روز عروسی خود روی سر خواهند گذاشت.

مدل تل

در انواع مختلف حتی مجلسی

هدبند زنانه تلی مدلی بسیار زیبا و متنوع است. این مدل را می‌توان به عنوان هدبند مجلسی زنانه مورد استفاده قرار داد.

قیمت انواع هدبند و اکسسوری مو ترند و شیک

 

مدل توری

چهره شما عروسکی خواهد شد

استفاده از هدبند زنانه توری، چهره شما را عروسکی نشان خواهد داد. استفاده از هدبندهای توری سال‌ها قبل بسیار معمول و رایج بود؛ برای مدتی با آمدن هدبندهای جدید از دنیای مد فاصله گرفت اما به دلیل محبوبیت زیادی که دارد دوباره وارد بازار شد.

مدل دخترانه

حفظ معصومیت چهره

انتخاب هدبند برای دختران کم سن و سال کمی سخت است زیرا حفظ معصومیت چهره کودکان ما مسئله‌ای حائز اهمیت است. معمولا وقتی عکس هدبند دخترانه را می‌بینیم توقع داریم از رنگ‌های شاد استفاده شده باشد.

مدل روبان

در خانه با خلاقیت هدبند خود را بسازید.

در بعضی از موارد می‌توان در منزل و ایجاد کمی خلاقیت بسیاری از کارها را انجام داد مثلا اگر شما در منزل روبان تقریبا پهنی دارید می‌توانید با استفاده از چسب و مروارید هدبند زنانه مخصوص به خودتان را طراحی کنید.

مدل عمامه

مناسب برای فصل سرد

مدل عمامه به دسته‌ای از هدبند زنانه می‌گویند که حجم زیادی از موهای سر را می‌پوشاند. این مدل در نوع خود بسیار جالب بوده و برای فصل سرد سال مناسب است.

مدل فانتزی

مناسب برای کادو

هدبندهای فانتزی بیشتر مناسب دختران کم سن و سال هستند. این هندبندها در انواع طرح‌ها و مدل‌ها در بازار موجود هستند. در این مدل‌ها معمولا از انواع گل به همراه مروارید استفاده می‌شود. هدبند دخترانه فانتزی گزینه بسیار مناسبی برای کادو دادن به عزیزانتان است.

مدل کشی

کش به ماندن هدبند روی سر کمک می کند

اصولا در انواع هدبند زنانه کش را خواهیم دید. کش به نگه داشتن هدبند روی سر بسیار کمک خواهد کرد. در هدبند زنانه جدید و قدیم غالبا کش دیده می‌شود.

مطالب دیدنی:  25 مدل شینیون موی کوتاه ترند 2023

 

مدل گره ای

هدبند بلند که بتوان گره ایجاد کرد

هدبند زنانه گره‌ای به بستن هدبند به دور سر اشاره دارد. این مدل هدبند که معمولا بلند انتخاب می‌شود هم روی پیشانی و هم بالای سر بسته خواهد شد.

مدل گلدار

هدبند دخترانه شیک

اگر به دنبال هدبند دخترانه شیک هستید، پیشنهاد ما به شما مدل گلدار است. در این مدل زیبا انواع گل‌های ریز و درشت همراه با نگین به کار رفته و بر جذابیت و زیبایی چهره افراد می‌افزاید.

جنس لمه

پارچه لمه جلوه خاصی به چهره می دهد.

لمه یکی از پارچه‌هایی است که برای دوختن لباس زنانه شیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. ویژگی پارچه لمه در کشی و ریزشی بودن آن است. وقتی از این جنس پارچه برای دوخت هدبند استفاده شود، جلوه خاصی به چهره شما می‌دهد.

مدل مجلسی

معمولا از انواع نگین و مروارید استفاده میشود.

هدبندهای مجلسی بیشتر مناسب حضور در موقعیت‌ها و مراسم‌های خاص هستند. برای درست کردن این هدبندها معمولا از انواع مختلف نگین و مروارید استفاده می‌شود.

مطالب پربازدید:  25 مدل مو دخترانه باز ترند 2023

 

جنس نخی

راحت و سبک

یکی از جنس‌هایی که بسیار مورد استفاده افراد قرار می‌گیرد، جنس نخی است. این جنس به دلیل راحتی و وزن سبکی که دارد بسیار مناسب برای پوششی مانند هدبند است.

مدل بافتنی

مناسب برای فصل زمستان

هدبند بافتنی بسیار مناسب برای فصل زمستان و سرما است. این هدبند زنانه زمستانی جدا از ویژگی طبی که دارد، بسیار زیبا است.

مدل باندانا

هدبندی مناسب برای تمامی افراد

باندانا پارچه‌ای به شکل مربع یا مثلث بوده که به معنای بستن است. از این پارچه برای بستن در قسمت‌های مختلف بدن مانند مچ دست، هدبند و دور گردن استفاده می‌شود. این هدبند زنانه را آقایان نیز مورد استفاده قرار می‌دهند.

مدل ورزشی

بیشتر از جنس کش و نخ دوخته میشود.

هدبند ورزشی باعث می‌شود که هنگام ورزش کردن موهای جلوی سر مزاحمتی ایجاد نکنند. این هدبندها را بیشتر از جنس کشی و پارچه‌ای می‌دوزند. در انتخاب هدبند ورزشی دقت کنید تا به سر شما هنگام ورزش فشار زیادی وارد نکنند.

طرح ویکتوریا سکرت

طرحی بسیار معروف

یکی از برندهای جهانی مد و فشن، ویکتوریا سکرت است. لوگوی این برند را می‌توان در انواع مختلفی از پوشش‌ها دید. هدبند زنانه ویکتوریا سکرت در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد.

هدبند یوگا

مناسب برای کاهش استرس

هدبند یوگا یکی از وسایل جانبی این ورزش بوده که باعث عدم تعرق هنگام انجام حرکات خواهد شد. البته بسیاری از افرادی که یوگا کار می‌کنند، معتقدند که استفاده از این هدبند هنگام انجام آساناها باعث کاهش استرس و تسکین درد به خصوص در قسمت سر خواهد شد.

مطالب کاربردی :  انواع باندانا و طریقه بستن آن را یاد بگیرید

 

زیبایی خود را با هندبندهای متنوع دو چندان کنید…

هدبند کاربردهای بسیار متفاوتی دارد. هم می‌توان از آن به عنوان یک وسیله طبی استفاده کرد و هم در مراسم خاص، جنبه تزئینی و شکیلی خواهد داشت. مدل‌های دیگر هدبند نیز مناسب برای انجام انواع ورزش‌ها هستند. در این مقاله درباره انواع مدل هدبند زنانه صحبت کردیم. نظر شما چیست؟ آیا تاکنون از هدبند استفاده کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

منبع : threadcurve

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *